Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

ca am incercat sa desfac surubu ala da degeaba, ca nu se misca. cam asta e singura problema a mea.

Nu incerca sa desfaci capacul de deasupra telescopului fara sa stii.

L-am desfacut si de de mai multe ori si prima oara a zburat capacul prin tavanul fals din cauza ca era telescopul comprimat.

Roaga pe cineva experimentat sa te ajute sa schimbi simeringurile si pe langa asta sa casti si tu ochii sa vezi cum se procedeaza.

Alin si mie imi face aceiasi treaba, la 7000rpm da un pic in nas dupa care incepe sa traga nebuneste cum facea si pana acolo. O sa verific furtunu ala.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aline, da' urit s-a purtat motoru' cu tine. bine ca e-n ordine acum.

 

@geografu:

daca uleiul ala a iesit o data, iese si a doua oara. "surubul" ala se scoate foarte usor daca desfaci in prealabil surubul jugului superior. in manual chiar scrie sa nu incerci sa-l insurubezi/desurubezi cu surubul clemei jugului strins. iese chiar foarte usor, mai ales ca e din aluminiu si are si pasul foarte fin. o sa trebuiasca sa fii foarte atent cind il insurubezi inapoi, ca e usor sa incaleci fileturile. tre' sa ai 97 mm de la capatul furcii comprimate ina la nivelul uleiului, iar uleiul e 10W, dar mai bine afli singur astea din manual.

Mesaj completat

Nu incerca sa desfaci capacul de deasupra telescopului fara sa stii.

L-am desfacut si de de mai multe ori si prima oara a zburat capacul prin tavanul fals din cauza ca era telescopul comprimat.

Roaga pe cineva experimentat sa te ajute sa schimbi simeringurile si pe langa asta sa casti si tu ochii sa vezi cum se procedeaza.

Alin si mie imi face aceiasi treaba, la 7000rpm da un pic in nas dupa care incepe sa traga nebuneste cum facea si pana acolo. O sa verific furtunu ala.

a... evident, roata fata trebuie suspendata in aer, adica amortizoarele fata ne-comprimate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incerca sa desfaci capacul de deasupra telescopului fara sa stii.

L-am desfacut si de de mai multe ori si prima oara a zburat capacul prin tavanul fals din cauza ca era telescopul comprimat.

Roaga pe cineva experimentat sa te ajute sa schimbi simeringurile si pe langa asta sa casti si tu ochii sa vezi cum se procedeaza.

Alin si mie imi face aceiasi treaba, la 7000rpm da un pic in nas dupa care incepe sa traga nebuneste cum facea si pana acolo. O sa verific furtunu ala.

si daca nu e furtunu ala , verifica filtru de aer , adica curatal sau schimbal .

si eu am avut problema asta (cu filtru) , tot asa ca la tine , pe la 7000 nu mai tragea si pe urma ma trezeaem ca ma smuceste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la problema reglarii ambreiajului , daca are cineva rabdare sa-mi explice pasii care trebuiesc urmati..

eu am incercat ceva , dar fara succes prea mare...din cate am inteles de la voi se strange surubul acela cu contra pana la maxim si se desface putin? (cat?) ca la mine nu mai intra in viteza (caraia rau)...sau trebuia sa mai reglez din cablu de acolo de jos si apoi de sus?

in cele din urma l-am lasat (surubul) mai slab , i-am strans contra si l-am mai reglat de sus din cablu ,dar parca tot nu e bine...acu sa va zic si ce nu-mi convine , deci:

- a 1-a intra bine si la cald si la rece si in mers si pe loc , cablul merge destul de usor(pana aici e bine)

- dar cand schimb a 2-a sau a3-a , iese destul de greu din viteza si clantane destul de tare , zici ca schimb fara ambriaj

 

pornind de la surubul acela desfacut , reglajele din cablu cel de jos si cel de la maneta desfacute ,adica cablul neintins, care ar fi pasii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la problema reglarii ambreiajului , daca are cineva rabdare sa-mi explice pasii care trebuiesc urmati..

eu am incercat ceva , dar fara succes prea mare...din cate am inteles de la voi se strange surubul acela cu contra pana la maxim si se desface putin? (cat?) ca la mine nu mai intra in viteza (caraia rau)...sau trebuia sa mai reglez din cablu de acolo de jos si apoi de sus?

in cele din urma l-am lasat (surubul) mai slab , i-am strans contra si l-am mai reglat de sus din cablu ,dar parca tot nu e bine...acu sa va zic si ce nu-mi convine , deci:

- a 1-a intra bine si la cald si la rece si in mers si pe loc , cablul merge destul de usor(pana aici e bine)

- dar cand schimb a 2-a sau a3-a , iese destul de greu din viteza si clantane destul de tare , zici ca schimb fara ambriaj

 

pornind de la surubul acela desfacut , reglajele din cablu cel de jos si cel de la maneta desfacute ,adica cablul neintins, care ar fi pasii?

nu stiu sa iti explic.

incearca de mai multe ori pana cand iti dai seama cum merge, e usor de nimerit pozitia corecta, dc nu te descurci pot sa te ajut eu

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedura e oarecom simpla:

 

- desfaci capcul de cauciuc;

- tii cu o surubelnita surubul in pozitie fixa si desfaci piulita;

- strangi cu surubelnita surubul pana simti ca opune rezistenta (surubul se roteste usor si brusc la un moment dat simti o piedica);

- din pozitia anterioara desurubezi 1/4 din cursa; Altfel spus nu lasi surubul in tensiune, ii lasi un mic joc)

- tii cu surubelnita si strangi piulita;

- refaci reglajul cablului avand in vedere sa exista min 1 cm joc;

 

PS: inainte de a face reglajele e bine sa dai drumul la cablu din rotita, sa fie slab, ca sa poti sa te joci cu cablul usor si sa mearga si usor reglajul.

 

UN mic "trick" de schimbat viteza: bagi 1 si pleci de pe loc. daca mergi la plimbare si nu tragi de motor, schimba 2 in DOUA miscari: scoti pe liber, introduci 2..gen tac - tac. Ai sa vezi ca schimba aproape fara sa simti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De ceva vreme,ma bate gandul sa-mi iau bandit,la momentul actual am un gs500e(cu multe banditarii pe el).Imi place foarte mult moto,si este cam ce am nevoie eu(consum destul de mic,forta destula si nici nu-i cine stie ce magaoaie).

Saptamana viitoare in proportie de 90% vand gs-ul,si cum nu prea vreau sa stau eu fara moto,as vrea din timp sa ma axez spre un bandit600N (de preferat 95-96).Cu banii....cum sa va spun,nu prea stau asa de roz.

In stoc as avea 1.250-1.300 euro(avand in vedere ca e o moto de ocazie,trebuie sa-i fac si schimbul de consumabile+ alte mruntaie,ca la orice moto de ocazie).

Daca aveti ceva,sau vreun prieten/cunoscut vinde,v-as ruga sa-mi spuneti si mie.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura problema vad in toata schimbarea ta : o sa trebuiasca sa-ti schimbi userul in nestea_b6. :)

Lasand gluma la o parte , eu cred ca gasesti pe la >1400 95-96 cu tot cu consumabile pentru anu asta, si daca gasesti mai jos nu cred ca sunt inmatriculate.

Spor la cautare, din pacate nu cunosc pe nimeni.

Si sa speram ca "bine ai venit"" printre noi saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata nu vad badite de vanzare pe forum, cel putin nu la anul cerut si mai ales la banii astia.

Pe moto.it gasesti in acei bani, dar mai costa adusul. A mai fost un user care a cautat bandit si era cat pe ce sa ia unul si dupa ce a facut investigatiile necesare cu ajutorul catorva colegi banditi s-a lasat pagubas, ca erau cazute rau!

 

Prima investitie este ceea ce conteaza! Nu da bani pe ceva pe care spui ca o sa-l repari ca se poate, ca vrei, ca iti place, etc, ca s-ar putea sa iti para rau! Si inca ceva, nu te teme ca dai bani, chiar daca per ansamblu iesi mai prost decat ai fi gasit in tara, spre exemplu, daca ceea ce ti-ai luat STII ca e bun si merita, orice altceva e de prisos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedura e oarecom simpla:

 

- desfaci capcul de cauciuc;

- tii cu o surubelnita surubul in pozitie fixa si desfaci piulita;

- strangi cu surubelnita surubul pana simti ca opune rezistenta (surubul se roteste usor si brusc la un moment dat simti o piedica);

- din pozitia anterioara desurubezi 1/4 din cursa; Altfel spus nu lasi surubul in tensiune, ii lasi un mic joc)

- tii cu surubelnita si strangi piulita;

- refaci reglajul cablului avand in vedere sa exista min 1 cm joc;

 

PS: inainte de a face reglajele e bine sa dai drumul la cablu din rotita, sa fie slab, ca sa poti sa te joci cu cablul usor si sa mearga si usor reglajul.

 

UN mic "trick" de schimbat viteza: bagi 1 si pleci de pe loc. daca mergi la plimbare si nu tragi de motor, schimba 2 in DOUA miscari: scoti pe liber, introduci 2..gen tac - tac. Ai sa vezi ca schimba aproape fara sa simti!

da....teoretic asa m-am gandit si eu ca trebuie , dar sa vedem practic...beau o cofee si ies sa vad ce si cum...mai pe seara va spun ce spanac am facut...multumesc de sfaturi baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arw357 cu userul se rezolva la viteza,b6 sa fie el :)

 

@Macke,mersi de pont! am sa urmez firul.O alta problema e distanta...oradea e cam departe. :)

 

Poate poate mai fac foamea 1 luna si mai adaug 350 e la pretul initial.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , tu de unde esti?

Si eu sunt tot din Zalau, si am facut facultatea de geografie :)

Credeam ca stiu toti banditii de aici, dar se pare ca m-am inselat. Ori locuiesti in alt oras?

Daca stai in Zalau, hai si tu dupa amiaza pe Meses, si pe care il vezi cu bandit ia-l de o parte si intreaba-l ce te doare, sau pur si simplu apari acolo si te abordam noi daca esti rusinos :D . Iti dau si numar de telefon daca vrei, trebuie sa iti vedem si noi animalu. Acu 2 saptamani am vazut un bandit Naked verde inchis cu nr rosii, avea scris DID pe bascula parca, parcat langa Atlassib, in zona Scala. O fi al tau?

Oricum, intr-un fel sau altul, te scapam noi de bube, numa zi-ne ce il doare.

0747 509 689 , nr meu

P.S. M-am emotionat, nu credeam ca va veni clipa cand sa apara un bandit in Zalau si sa nu il cunosc, orasul avand undeva la 65 000 de locuitori :)

Scria in ceva ziar local saptamanile trecute ca ar fi 137 de motoare inmatriculate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scria in ceva ziar local saptamanile trecute ca ar fi 137 de motoare inmatriculate

 

Nu pot spune ca bat Bacau zilnic cu motorul, dar la intrunire am vazut atatea motoare de Bacau pe care nu le mai vazusem in viata mea ... frate nu stiam daca eu chiar locuiesc in Bacau :) Asa ca...te inteleg ..pana la urma 137 nu e decat o statistica. Degeaba am motor daca ma sui pe el doar la intrunire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...