SharaK Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Are cineva asa ceva pe moto ? Sunt curios daca ajuta la drumuri extra orasene cat de cat avand in vedere ca este mic. http://www.louis.de/_20442de9b090864482bca191153616ef12/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=GN77B&list_total=99&anzeige=0&page=6&artnr_gr=10006503 -Eu am avut parbrizul lui Elidar(care era ceva mai inalt, fata de cel de pe site) si ma ajuta doar daca stateam lipit de rezervor..in mers normal, imi bate vantul in casca, nu si in piept..oricum, pt. mine este egal cu 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Asta am vrut sa aflu...Normal ca ii strica aspectul ca doar este naked, dar fiecare cu gusturile lor.Am crezut ca ajuta cat de cat la drumurile in afara. Multam de sfat.Investesc in altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Sunt curios daca ajuta la drumuri extra orasene cat de cat avand in vedere ca este mic. nu ajuta cu nimic. am avut pe GS500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 eu am avut asa: http://www.louis.de/_20753897b5c9ca48fae1b262a0c38dd1f9/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=14&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006536 pe mine m-a ajutat. Adica intre FARA si cu, in afara am putut sa merg pe vant pana spre 140 fara sa ma desprind de pe motocicleta. Emppu: bine ca nu a aflat nevasta-mea inainte de o lua (de consum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 1. Revenind un pic la oglinzi, nu le schimb de moft, le schimb pentru k nu le am pe cele originale. am nishte... chestii, cu forma de lacrima (nici makr ovale nu sunt) in care vad un pic km aiurea. si... de ce vibreaza una mai mult decat alta??? ambele sunt stranse egal. 2. Consumul, doar asa sa va fac sange rece, dar am mai pus si anul trecut postul: Ploiesti - Pitesti - Novaci - TRANSALPINA - Sebes- Sibiu - TRANSFAGARASAN - Curtea de Arges - Campulung - Rasnov - VALEA PRAFOVEI (varianta) - Ploiesti cu pasager si bagaj (topcase + rezervor) = 4.3% (calculat pe bonurile de benzina si km din bord, nu la ochi). 3. Treaba cu miniparbrizul. In caz k n-ai bandit de 1200, si atunci ar trebui sa fie S, Banditul nu prea e de ... viteza. Eu unul ma simt incomod pe ea de 130-140km/h in sus. Si btw. mai mult de 170 nu s-a dus nici cu slujbe. Ii sta foarde bine in ture medii pe viraje scurte si rapide, ciclistica e savuroasa (nu pot sa compar cu sport ca nu stiu cum e). Asa ca lasati aspectul RAW & UNCUT al Banditului ca arata foarte bine (mai ales POP ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 170 ?? Calin a luat 200 (pe ceas) spre Bacau, deci ceva era "dereglat" la ea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Pana si eu am luat 180 la inceputurile luI b6. Poate consumul iti spune si de ce de abia a ajuns la 170 . Ba .. ia gata , daca omul vrea parbriz, sa-si puna , din punctul meu de vedere comoditatea e mai importanta decat modul in care arata. Ca te uiti la ea si arata bine, conteaza, dar conteaza mai mult cum te simti cand esti pe ea, ca mai mult o calaresti decat stai sa te uiti la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 din experienta mea(scurta)cu parbriz am constat ca e eficient pana la 80-85 cand stai normal in rest trebuie sa te ascunzi de vant(si atunci nu mai vezi in oglinzi),la look nu ma deranja ca al meu era opac. vit maxime la un b6 in toate mintile(stock)N au fost 207km/hpt motorul din 98,213-215km/h(95)toate motoarele au folosit aceleas set de carburi. Am mai mers ceva timp cu un b6S care s-a dus in 220km/h si zicea prietenul al cui era ca a tinut-o mai mult in blana(drum liber spre mare) si ca s-a dus ceva mai mult dar turbulentele erau f mari chiar si pe S. B6 actual N se duce 235-240km/h cu ceva modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 din experienta mea(scurta)cu parbriz am constat ca e eficient pana la 80-85 cand stai normal in rest trebuie sa te ascunzi de vant(si atunci nu mai vezi in oglinzi),la look nu ma deranja ca al meu era opac. vit maxime la un b6 in toate mintile(stock)N au fost 207km/hpt motorul din 98,213-215km/h(95)toate motoarele au folosit aceleas set de carburi. Am mai mers ceva timp cu un b6S care s-a dus in 220km/h si zicea prietenul al cui era ca a tinut-o mai mult in blana(drum liber spre mare) si ca s-a dus ceva mai mult dar turbulentele erau f mari chiar si pe S. B6 actual N se duce 235-240km/h cu ceva modificari Eu i-am dat o repriza scurta 200 km/h, poate confirma asta si politistul care mi-a inmanat dovada ) Nu stiu daca se ducea mai mult, dar presimt ca mai avea ceva de zis..al meu este modelul kult din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 600s-ul meu din 2004 s-a dus la putin peste 200 destul de usor. nush cum era vantu ca nu eram eu pe ea. am un parbriz MRA, nu stiu exact modelul, un albastru/mov fumuriu, imi da turbulente in casca de la 100 in sus(bubuieli joase). umerii imi stau locului, nu e ca pe naked dar tot imi misca capul. am stat pe burta sub el pe A2 venind de la mare si era liniste si pace, atat ca aveam un tank bag pe care am putut sa-mi sprijin pieptul, barbia. problema mai mare era pasagera care s-a intins si ea si la fiecare denivelare imi dadea cu barbia castii direct in spate, ori in coloana ori sub omoplati, si ca dupa 5 minute de mers pe burta ma cam durea spatele si simteam ca-mi amorteste piciorul drept, deci clar nu-i facuta pozitia sa mergi pe burta. sunt owner de bandit de cateva luni, prima mea mobra, primu sezon. initial vroiam un SV dar cum n-am gasit niciunul sa-mi convina, am dat de banditul asta care a fost o ocazie buna, am mers putin cu el prin parcare, mi-a placut, l-am luat. am abia 3000 km cu el si imi cam place din ce in ce mai mult. probabil nu-i departe de adevar expresia aia ca, cine isi ia bandit, isi mai ia doar bandit de 1200 pe urma ) clona lu cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 de ce ai acelasi avatar ca userul alex_en? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 de ce ai acelasi avatar ca userul alex_en? Ca sa faca misto de userul alex_en,cred.Au fost mai multi care si-au pus acelasi avatar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Daca am dimensiunile la cauciucuri altele decat cele din CIV, respectiv fata 120/70/17 si spatele 180/55/17 nu ar tb sa imi arate eronat viteza pe kilometraj? Pt ca am fost acum cateva zile cu motorul si cu GPS-ul din dotare si am ramas masca cand am vazut cu cata exactitate indica viteza kilometrajul,pe bord 120 km/h pe GPS 120 km/h, pe cand la masina cu cauciucuri recomandate in bord indica 120km/h si pe GPS 112 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 la masina cu cauciucuri recomandate in bord indica 120km/h si pe GPS 112 km/h la toate autoturismele moderne este acest lucru. viteza indicata este mai mare decat viteza reala de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Daca am dimensiunile la cauciucuri altele decat cele din CIV, respectiv fata 120/70/17 si spatele 180/55/17 nu ar tb sa imi arate eronat viteza pe kilometraj? Pt ca am fost acum cateva zile cu motorul si cu GPS-ul din dotare si am ramas masca cand am vazut cu cata exactitate indica viteza kilometrajul,pe bord 120 km/h pe GPS 120 km/h, pe cand la masina cu cauciucuri recomandate in bord indica 120km/h si pe GPS 112 km/h mai toate fura... desi daca ma gandesc mai bine cred ca vitezometrul de pe mobra ta e de la mine(si nu fura ca e talhar tigan) Editat Mai 31, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Daca am dimensiunile la cauciucuri altele decat cele din CIV, respectiv fata 120/70/17 si spatele 180/55/17 nu ar tb sa imi arate eronat viteza pe kilometraj? Pt ca am fost acum cateva zile cu motorul si cu GPS-ul din dotare si am ramas masca cand am vazut cu cata exactitate indica viteza kilometrajul,pe bord 120 km/h pe GPS 120 km/h, pe cand la masina cu cauciucuri recomandate in bord indica 120km/h si pe GPS 112 km/h ba da. uite: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html baga niste dimensiuni diferite in josul paginii (dimensiuni de masina) si apoi vezi viteza reala cu noile cauciucuri. ceva de genul e si la motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 deci prin marirea circumferintei rotii fata a anulat furtul vitezometrului(fix pe fix) e bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 170 ?? Calin a luat 200 (pe ceas) spre Bacau, deci ceva era "dereglat" la ea .. intre 215 si 220...nu pot sa spun exact ca-mi cam clatina capatana Caline, m-ai uitat si pe mine la nakedurile clasice, la un moment dat o sa-mi iau si-un UJM ca-mi plac si alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 e, nici chiar UJM, cu toate ca m-ar amuza sa am o motocicleta din asta ultra simpla. daca e sa vorbim de stilul asta m-ar atragea un Triumph Boneville dar modelul curent, nu cele vechi. am vazut odata unul in Iasi si e frumos tare dar intr-un mod diferit de Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Hmm, nu va lipsesc zilele in care mai intreba cate cineva de o intalnire la arc ? Eu ma gandeam in felul urmator, poate ne intalnim intr-o zi acolo si facem o tura scurta pana la Snagov, sau de ce nu, o Sinaia/Cheia, odata ajunsi acolo, poate halim ceva, o limonada, o vorba si iar spre casa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Hmm, nu va lipsesc zilele in care mai intreba cate cineva de o intalnire la arc ? ia ghici eu as vrea sa mai zica unu' ca si-a luat un B12, ca si-a mai modificat ceva la mobra etc. slabe sperante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Eu nu convoc intalniri, si nici nu am mai modificat ceva la mobra. insa, mi-am cumparat un set de genti textile, foarte bine la banuti de la Louis, si peste o luna si un pic ne tiram in concediu. Deocamdata, planul este urmatorul: Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga. Din Praga, ramane sa ne mai hotaram pe unde ne intoarcem. si...cam atat. Astea sunt bagajele...setul m-a costat numai 400 de lei. 20l x2 plus rollbag de 60l. sistem de prindere mega-simplu si sigur. Apropo de modificari...are cineva niste semnalizatoare spate originale cu care nu mai are ce face??? din cauza gentilor, semnalele mele "tunate" nu se mai vad absolut deloc. am nevoie de niste semna standard pentru care sa construiesc un cadru pana in spatele gentilor unde sa fie montate semnalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) mi-am cumparat un set de genti textile, foarte bine la banuti de la Louis, .jpg] Astea sunt bagajele...setul m-a costat numai 400 de lei. 20l x2 plus rollbag de 60l. sistem de prindere mega-simplu si sigur. Apropo de modificari...are cineva niste semnalizatoare spate originale cu care nu mai are ce face??? din cauza gentilor, semnalele mele "tunate" nu se mai vad absolut deloc. am nevoie de niste semna standard pentru care sa construiesc un cadru pana in spatele gentilor unde sa fie montate semnalele. salut, foarte bune gentile!!! folosesc de vreo 4 ani un set asemanator. fooooooooooooooooarte multumit! cateva obsevatii: -geanta din dr cand o incarci are tendinta sa atinga toba si sa se frece enervant de ea. se rezolva cu o fixare mai ferma ajutandu-te de cataramele de pe laterale si de chingi -ai grija pe ploaie: setul vine cu niste protectii transparente din pvc dar alea protejeaza doar exteriorul. apa aruncata de roata din spate, plina de noroi sare pe interiorul gentilor si ramane intre geanta si protectie imbiband totul. nu prea ai ce face daca trebuie sa mergi pe ploaie. trebuie insa sa bagi in pungi de plastic tot ce pui in genti. -daca mergi si e putin praf gentile ating carena pe codita si au tendinta sa matizeze un pic punctele de contact. eu a rezolvat-o protejand carena in locurile unde fac contact gentile cu banda galbena de hartie (d-aia de vopsit) oricum sa ai parte de drumuri frumoase si distractie! enjoy!!! si uitase de semnale: eu le-am mutat pe suportul de numar, tocmai din aceasta cauza, a gentilor. daca va intereseaza o sa pun niste poze. to eu. - Editat Iunie 2, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 -Daca tot povestim ce face fiecare in particular, iata ca eu tocmai ce fusei pe Cheia..timpul a tinut cu mine, a picurat putin in bucuresti, dar a fost ok in rest.. -Am mers pe dn1 pana la intrarea in brasov si de acolo, retur pe cheia..Am comandat un Bulz ciobanesc la un restaurant din sinaia, abia astept sa mai trec pe acolo, foarte buna mancarea.. -De anul trecut nu am mai facut un drum care sa depaseasca 60 km si nu mai sunt obisnuit, asa ca iar ma doare fundu Si 2 poze de pe drum, sper ca se vede si toba polishata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 ce motor stock ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.