Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

long time no see...

 

vă propun un material de studiu:

de pe saitul "Le Repaire des Motards" http://www.preventionroutiere.asso.fr/education/motoprev/motoprev.htm?v1=APR&module este în franceza dar cu video si foooooarte instructiv. cred că ar trebui pus și în secțiunea accidente sau tutoriale dar mi-e lene... oricum.. enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? :(

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

Editat de cipry189
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. eu la vitezele spuse de tine am scos 4.55%. verifica si schimba si filtrul de aer pe langa ce vrei sa faci la carburi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? :(

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

Eu i-am calculat consumul acum 4 zile, am un bandit 600 din 2000, am masurat un plin bagand o rigla pt a vedea exact cantitatea pana la ce liniuta e apoi cand am facut plinul urmator am pus pana la axceasi liniuta, zic eu ca asa a fost mai exact calculul, mi-a iesit 4% cu viteza 80-100 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alimentat sapt trecuta la Mangalia...

am trecut de 330 km si inca nu mi-a intrat rezerva :)

mers 90-120 pe DN / A si vreo 50 km de oras sportiv ...

deci pana acum un 4.5 relativ mixt :P...astept sa-mi intre rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot regla si carburatoarele sa aibe mai putini cai,de ex eu cand am dus.o la reglat/curatat i.am spus mecanicului sa o faca cat mai anemica si intradevar dupa 7000 de ture nu mai accelereaza violent ca inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

 

uite si la mine. http://www.spritmonitor.de/en/detail/471112.html

majoritatea km sunt in oras, se poate vedea si drum lung.

 

Nu comparati GSF600 cu cel de 650, ultimul e mai gras cu cateva kg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca melcul de kilometraj de la un Bandit 600 N din 97 se potriveste si cu cele de la alte modele? Trebuie sa inlocuiesc melcul si se pare ca nu sunt atat de multe Bandit-uri la dezmembrari si ma gandeam sa iau de la alt model de suzuki daca se potriveste. In mod normal ar trebuie sa fie compatibil cu RF sau GSXR-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

 

da jos lamelele de la ambreiaj si curate-le vezi daca nu gasesti si lipite intre ele. la mine de-acolo a fost ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

poti sa schimbi si uleiul ... sa vezi ce si cum, nu de alta da daca a stat peste iarna isi pierde din calitati. spor!

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o mica problema

Am schimbat de curand capacul de pe partea stanga (la alternator) si m-a mancat sa dau pinionul ala mic jos sa vad ce si cum

l-am pus la loc dar fara sa urmaresc daca are ceva semne sa stea intr-un anumit fel.

Acum cand pornesc se aude un sunet ca si cum se aude la masina cand dai la cheie si dupa ce porneste mai tii un pic cheia cuplata, asta daca vi s-a intamplat.

e un sunet scurt si pitigaiat (inalt), insa ma gandesc sa nu strice altceva. si nu face mereu. sa fie de acolo sau sa fie vreun semn de la carbunii electromotorului si da sunetul in capac.

Va rog sa imi spuneti daca acel pinion mic (care vine pe axul electromotorului si angreneaza pinionul mare al motorului pentru a-l porni) se ajeaza intr-o anumita pozitie sau nu are catare, mrge asezat oricum.

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...