shtefanut Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare Am si eu o mica problema Am schimbat de curand capacul de pe partea stanga (la alternator) si m-a mancat sa dau pinionul ala mic jos sa vad ce si cum l-am pus la loc dar fara sa urmaresc daca are ceva semne sa stea intr-un anumit fel. Acum cand pornesc se aude un sunet ca si cum se aude la masina cand dai la cheie si dupa ce porneste mai tii un pic cheia cuplata, asta daca vi s-a intamplat. e un sunet scurt si pitigaiat (inalt), insa ma gandesc sa nu strice altceva. si nu face mereu. sa fie de acolo sau sa fie vreun semn de la carbunii electromotorului si da sunetul in capac. Va rog sa imi spuneti daca acel pinion mic (care vine pe axul electromotorului si angreneaza pinionul mare al motorului pentru a-l porni) se ajeaza intr-o anumita pozitie sau nu are catare, mrge asezat oricum. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 sa va vad ... o tai in iarna ca sa semene cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 e pisssssda! misto cafe, greu de scos cafe din Bandit, dar nenea a reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 peste 2-3 sezoane ... daca o sa`mi permit sa il pastrez si pe asta micu asa o sa ajunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 uau! arata demential!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Voi cum va protejati motorul de cazaturi? Eu am schimbat deja un capac... Ce recomandati crash baruri sau crash paduri pentru Bandit? App... am fost la parada si cand ma intorceam din spre casa (Branesti mai exact) am vazut un accident urat, un baiat murise cu un Kawasaki z750 cred aproape de Branesti, Mi-a stricat ziua... Dumnezeu sa il odihneasca... Scuze pentru greselile de ortografie, sunt rupt de somn vin din tura de noate... Asfalt uscat si conduceti defenziv, daca nu va feriti voi nu va fereste nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Eu recomand crash bar. Este cea mai buna investitie pe care o poti face parerea mea, hac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 crashbar da, ză best protecşiăn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 subscriu la ultimele 2 posturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Asta e banditul meu... Mai am de lucru la el, imi trebuie un far pentru ca cel din imagine mai avea putin si lua foc ) o chinezarie proasta care a inceput sa scoata fum dupa ce am mers 7 ore cu lumina aprinsa pe faza scurta... Imi mai trebuie niste crash baruri , far si bug spoiler... Am un ghidon de vanzare daca e cineva interesat... singura problema e ca la prinderea de jug e mai mare si iti trebuie adaptor... revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 kult cu ceasuri de pop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 De unde imi iau si eu o pereche de crash-bar-uri pentru un Bandit din 97 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/ mai sunt si alte modele. vezi si tu ce mai gasesti. in alta ordine de idei ma gandeam ca poate iesim si noi banditii la un cico din cand in cand ... macar astia din bucuresti ... ca eu sunt de parere ca suntem cativa si macar sa ne vedem si noi magarii ... @motorocker: 14-16 iunie seawolves? te bagi, macar acu sa ne vedem. frumos ar fi daca am pleca mai multi odata, sa mergem banditeste Editat Mai 25, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) banditbiker82> eu zic ca fumul nu este din cauza farului propriu-zis, este din cauza instalatiei electrice din farul respectiv. Incearca sa adaptezi, instalatia de pa farul original si iesi mai ieftin... PS uite ce am gasit pe Okazii: http://www.okazii.ro/lumini-moto/far-suzuki-bandit-600-1200-a125791066 Editat Mai 25, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Da un manual (intretinere/service) pentru un Bandit din 97 de unde gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Iionix1987 am eu un manual da gasesti sigur pe net, trebuie doar sa sapi. Da un mail si iti trimit cand am timp. dum dum, am gasit mail iti trimit cand ajung acasa Vand ghidon Dyna Racing, daca vrea careva dintre banditi, singura problema e ca iti trebuie adaptor de la 22 la 28. Apropo, banditilor din bucuresti, eu stau in pantelimon dar motorul il tin la tara la fratele meu. Mi-e cam aiurea sa il tin pe strada. Voi pe unde le tineti, si chiar m-as baga la un suc. Sa ne vedem magarusii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Salut oameni buni. Iaca am pus si io mana pe un Bandit de 600, inca nu stiu ce an. Cred ca 96, 97, cam asa ceva. Mi l-a dat un prieten ca sa scape de el. Motorul e complet, functional, doar ca e nepornit de 2 ani. Inainte sa incerc sa-l pornesc, ce ma sfatuiti? Trebuie facut ceva ca sa-l iau cu binisorul? De asemenea, voi incerca incet, incet sa-l aduc intr-o conditie cat mai buna. Stiu cateva chestii de baza de mecanica, dar mai am de invatat. Sper sa gasesc aici oameni rabdatori sa-mi explice una, alta. Atasez o poza sa vedeti capra. Daca cineva are un manual de trimis pe mail, i-as fi foaaarte recunoscator. Ma intereseaza si chestii bune de stiut, gen cum e mobra, consum, ce consumabile se duc primele, cum se comporta la drum lung, cat de comoda e la drum lung si alte chestii care credeti voi ca merita mentionate. Dupa ce o aduc intr-o conditie care sa ma multumeasca, poate ne vedem la un cico Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 97 cel putin, cel din 96 nu avea manere la sa. verifica si schimba uleiul! asta e primul sfat. si filtrul de ulei. apoi, baterie BUNA, soc tras fara sa atingi acceleratia. daca tot nu o ia, bujiile jos (oricum trebuie si alea schimbate). consum bun, 5-6 in afara dar daca tragi sare, in oras eu nu am scos peste 7 dar nici nu trag de motor. la drum lung ai nevoie de parbriz, altfel e greu peste 120. pentru linistea ta as verifica franele si schimba lichidul de frana. ulei 10W-40, daca stii ca o incingi poti incerca si alte vascozitati .. un 10W-50 de exemplu. verifica DOT-ul cauciucurilor sa nu fie lemn BAFTA si bine ai venit in randul banditilor. PS: Once a BANDIT, always a BANDIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Hop si eu cu un Bandit de 600, in certificat scrie ca e din 96, dar eu am gaurile pentru manere la sa (nu am manerele in sine, am niste dopuri de cauciuc ...asa e normal?). Dupa multe eforturi, a reusit sa ajunga la mine, si sper ca dupa ce imi revin din punct de vedere financiar, sa il fac sa mearga exact cum imi doresc. El trage bine, dar cablurile de la acceleratie si ambreiaj merg cam greu, si motorul nu toarce chiar constant, din cate mi s-a spus, cauciucurile care sunt intre carburator si motor sunt fisurate si trage aer suplimentare pe acolo. Trebuie unsa, reglata, spalata si plimbata. In rest, sunt multumit de ea. Am reusit sa imi gasesc si manualul de reparatii, o sa ma pun pe documentat, desi sunt praf cu mecanica, macar un pic din toata magia unui motor sa o pot intelege. O intrebare totusi: In viitor vreau sa imi achizitionez cateva lucruri importante pentru mine: manerele de la sa, un far original, protectie la cauciucul din spate, capete de ghidon (de crashbar m-am descurcat, cred), si probabil si un belly-pan, daca se v-a putea aplica impreuna cu crashbar-urile, daca nu renunt la bellypan. Cam atat cu vorbele, las si o poza sa va dati cu parerea. Hai salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 97 cel putin, cel din 96 nu avea manere la sa. verifica si schimba uleiul! asta e primul sfat. si filtrul de ulei. apoi, baterie BUNA, soc tras fara sa atingi acceleratia. daca tot nu o ia, bujiile jos (oricum trebuie si alea schimbate). consum bun, 5-6 in afara dar daca tragi sare, in oras eu nu am scos peste 7 dar nici nu trag de motor. la drum lung ai nevoie de parbriz, altfel e greu peste 120. pentru linistea ta as verifica franele si schimba lichidul de frana. ulei 10W-40, daca stii ca o incingi poti incerca si alte vascozitati .. un 10W-50 de exemplu. verifica DOT-ul cauciucurilor sa nu fie lemn BAFTA si bine ai venit in randul banditilor. PS: Once a BANDIT, always a BANDIT! Merci de sfaturi. Am pornit-o azi dupa ce am verificat uleiul, curatat bujiile si pus benzina curata ca aia din rezervor era maro Carburatia e praf, sunt foarte dereglate (sper ca nu stricate), relantiul sta undeva la 6.000 de ture )) Cauciucurile sunt lemn, intr-adevar, le voi schimba. E un proiect pe termen lung mobra asta. Am de schimbat mai toate consumabilele, kit de lant, baterie, cauciucuri, plus chestii estetice gen vopsit, lipit codita, polizat rugina si altele. Sanatos sa fiu, bani sa am si peste 3, 4 luni poate o scot la plimbare. O sa fie ceva cheltuiala, dar imi place motorul, vreau sa-l fac incet, incet. Merci de primire. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Schimba uleiul. E stat de 2 ani, nu e bine sa mergi cu el la starea lui. Vezi ca relantiul sta la 6000 pentru ca e reglat prost surubul de relanti (ai un surubel alb de obicei sub caneaua de la rezervor...regleaza de acolo. Eu as curatat carburile la cineva priceput inainte de a face orice si aduse la nivel plutitoarele, apoi poti si sincroniza. Lasa la urma chestiile estetice, te asigur ca frumusetea NU bate functionalitatea! E ca la femei, e frumoasa dar degeaba lionx1987 Inainte de a ajunge la concluzia ca acele mansoane pe admisie sunt sparte/fisurate trebuie sa ai ceva dovezi, din auzite nu merge! Atentie cand le cumperi, eu am avut aventuri mari la cumparare, cauta-le pe COD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salutare Am si eu o mica problema Am schimbat de curand capacul de pe partea stanga (la alternator electromotor) si m-a mancat sa dau pinionul ala mic jos sa vad ce si cum l-am pus la loc dar fara sa urmaresc daca are ceva semne sa stea intr-un anumit fel. Acum cand pornesc se aude un sunet ca si cum se aude la masina cand dai la cheie si dupa ce porneste mai tii un pic cheia cuplata, asta daca vi s-a intamplat. e un sunet scurt si pitigaiat (inalt), insa ma gandesc sa nu strice altceva. si nu face mereu. sa fie de acolo sau sa fie vreun semn de la carbunii electromotorului si da sunetul in capac. Va rog sa imi spuneti daca acel pinion mic (care vine pe axul electromotorului si angreneaza pinionul mare al motorului pentru a-l porni) se ajeaza intr-o anumita pozitie sau nu are catare, mrge asezat oricum. Va multumesc. Nu conteaza cum pui axul, si nici roata dintata nu are pozitie, insa acolo ar trebui sa existe o shaiba foarte fina de tabla care nu lasa roata dintata sa atinga in capac. Si defapt sunt 2 axuri, sigur ai pus shaibulitzele alea inapoi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Asa venea banditu pe autostrada de la mare. Jumatate din drum l-am parcurs cu 70-75 km/h pe furtuna, ploi, grindina, frig si tot ce inseamna un infern al motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salutare. Multumesc nervOptik ca ai bagat in seama problema mea. Sincer sa iti spun nu am fost atent la acele saibute dar ce stiu este ca nu a cazut nimic de acolo, eventual sa fi ramas saiba in locasul vechiului capac. Problema cu zgomotul o am in momentul in care motorul este cald, la rece porneste foarte bine, fara nici un zgomot. Imi e frica sa nu se strice ceva si faza e doar la pornire, in rest motorul te unge la suflet cum merge. Si te-as ruga daca poti sa imi dai ceva detalii unde ar fi acele saibute la capatul dinspre capac sau la capatul dinspre electromotor (asa cum bine m-ai corectat si iti multumesc pentru asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Salutare. Multumesc nervOptik ca ai bagat in seama problema mea. Sincer sa iti spun nu am fost atent la acele saibute dar ce stiu este ca nu a cazut nimic de acolo, eventual sa fi ramas saiba in locasul vechiului capac. Problema cu zgomotul o am in momentul in care motorul este cald, la rece porneste foarte bine, fara nici un zgomot. Imi e frica sa nu se strice ceva si faza e doar la pornire, in rest motorul te unge la suflet cum merge. Si te-as ruga daca poti sa imi dai ceva detalii unde ar fi acele saibute la capatul dinspre capac sau la capatul dinspre electromotor (asa cum bine m-ai corectat si iti multumesc pentru asta). Uite aici un filmulet despre cum functioneaza starterclutchul la japoneze (se intrerupe audio, dar iti dai seama din imagini) Practic sunt niste locase excentrice care permit culisarea intr-un singur sens. Cand motorul a pornit, cele 2 piese nu se mai invart impreuna pentru ca viteza de rotatie a motorului e mai mare decat a electromotorului. Banuiesc ca problema ta ar putea fi acolo, nicidecum la rotita zimtzata dintre (starterclutch si electromotor) pe care ai scos-o si ai pus-o la loc. Cred ca e doar o coincidenta. In mod normal, axul rotitzei cu care te-ai jucat, are spre capac o shaiba foarte fina de tabla special ca sa nu frece in capac. Dar recitind, imi dau seama ca la tine, problema ar fi ca dupa ce a pornit motorul, starter clutchul nu debraiaza. Sfatul meu este sa dai jos capacul dinnou, si sa te uiti de urme de frecare in inetriorul lui. Daca nu e nimic suspect in capac ar fi bine sa scoti starte-clutch-ul ... Nu stiu cat de complicat este sa-l scoti, pt ca nu am facut-o niciodata, dar ar fi bine sa cauti prin manualul de reparatie si daca te pricepi sa-l dai afara sa vezi de uzura. Editat Mai 27, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.