medevac106 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 long time no see... vă propun un material de studiu: de pe saitul "Le Repaire des Motards" http://www.preventionroutiere.asso.fr/education/motoprev/motoprev.htm?v1=APR&module este în franceza dar cu video si foooooarte instructiv. cred că ar trebui pus și în secțiunea accidente sau tutoriale dar mi-e lene... oricum.. enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Foarte bun site-ul. Foarte foarte bun!!! Merge vreun bandit de aici la evenimentul BMW de la Zarnesti din weekendul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 care urla pe aci cu probeleme la un bandit de 400 uite aci /index.php?/topic/695405-suzuki-bandit-400/ cosmin as fi venit cu cel mai mare drag ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 salutare are cineva un stop de bandit 600? al meu e '96 daca da, va rog lasati mesaj pe privat ty o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipry189 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005 Editat Mai 9, 2013 de cipry189 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 nu. eu la vitezele spuse de tine am scos 4.55%. verifica si schimba si filtrul de aer pe langa ce vrei sa faci la carburi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thdon Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005 Eu i-am calculat consumul acum 4 zile, am un bandit 600 din 2000, am masurat un plin bagand o rigla pt a vedea exact cantitatea pana la ce liniuta e apoi cand am facut plinul urmator am pus pana la axceasi liniuta, zic eu ca asa a fost mai exact calculul, mi-a iesit 4% cu viteza 80-100 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 alimentat sapt trecuta la Mangalia... am trecut de 330 km si inca nu mi-a intrat rezerva mers 90-120 pe DN / A si vreo 50 km de oras sportiv ... deci pana acum un 4.5 relativ mixt ...astept sa-mi intre rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 se pot regla si carburatoarele sa aibe mai putini cai,de ex eu cand am dus.o la reglat/curatat i.am spus mecanicului sa o faca cat mai anemica si intradevar dupa 7000 de ture nu mai accelereaza violent ca inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 da se poate,a ta cum a facut-o mai anemica ar tb sa ii scada consumul,daca o faceai sa traga mai tare crestea consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) consumul ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005 uite si la mine. http://www.spritmonitor.de/en/detail/471112.html majoritatea km sunt in oras, se poate vedea si drum lung. Nu comparati GSF600 cu cel de 650, ultimul e mai gras cu cateva kg Editat Mai 9, 2013 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Eu am 650 2005 si weekendul trecut am facut un drum mai lung iar consumul mi-a iesit pe undeva pe la 4,4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Salutare!!! Am intrat si eu in banditmania de vreo 2 ani. Inca lucrez la un bandit 600 s din 97. Are cineva un far de bandit 600 n ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 uite aici far: /index.php?/topic/693842-bujii-placute-sbs-far-suzuki-bandit-toate-folosite/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobydoru Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Stie cineva daca melcul de kilometraj de la un Bandit 600 N din 97 se potriveste si cu cele de la alte modele? Trebuie sa inlocuiesc melcul si se pare ca nu sunt atat de multe Bandit-uri la dezmembrari si ma gandeam sa iau de la alt model de suzuki daca se potriveste. In mod normal ar trebuie sa fie compatibil cu RF sau GSXR-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 salut.stie cineva unde pot gasi un cric central pentru un 600Ndin 97?asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest da jos lamelele de la ambreiaj si curate-le vezi daca nu gasesti si lipite intre ele. la mine de-acolo a fost ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest poti sa schimbi si uleiul ... sa vezi ce si cum, nu de alta da daca a stat peste iarna isi pierde din calitati. spor! Editat Mai 12, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 oricum il schimba ca nu poate umbla la ambreiaj decat daca rastoarna uleiul /index.php?/topic/695658-vand-platan-givi-monolock/ daca stiti pe cineva care are nevoie... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 salut.stie cineva unde pot gasi un cric central pentru un 600Ndin 97?asfalt uscat uite aici: /index.php?/topic/695405-suzuki-bandit-400/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare Am si eu o mica problema Am schimbat de curand capacul de pe partea stanga (la alternator) si m-a mancat sa dau pinionul ala mic jos sa vad ce si cum l-am pus la loc dar fara sa urmaresc daca are ceva semne sa stea intr-un anumit fel. Acum cand pornesc se aude un sunet ca si cum se aude la masina cand dai la cheie si dupa ce porneste mai tii un pic cheia cuplata, asta daca vi s-a intamplat. e un sunet scurt si pitigaiat (inalt), insa ma gandesc sa nu strice altceva. si nu face mereu. sa fie de acolo sau sa fie vreun semn de la carbunii electromotorului si da sunetul in capac. Va rog sa imi spuneti daca acel pinion mic (care vine pe axul electromotorului si angreneaza pinionul mare al motorului pentru a-l porni) se ajeaza intr-o anumita pozitie sau nu are catare, mrge asezat oricum. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 sa va vad ... o tai in iarna ca sa semene cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 e pisssssda! misto cafe, greu de scos cafe din Bandit, dar nenea a reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.