Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca trebuie sa demontezi juma' de moto. Pe unde poti sa completezi ar trebui sa poti "recolta" o proba de antigel pe care sa o poti masura sa vezi ce stie sa faca.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exact. daca nu ai tester special, ia un pahar de plastic, scoate cativa ml de antigel, baga-l la congelator (ideal sa stii ce temperatura are setata) si dimineata trebuie sa fie lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact. daca nu ai tester special, ia un pahar de plastic, scoate cativa ml de antigel, baga-l la congelator (ideal sa stii ce temperatura are setata) si dimineata trebuie sa fie lichid.

bravo,e bun acest test,in congelator ar trebui sa ai sub -10 grade celsius!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tom Cat> sa dormi linistit poti scoate 50 de ml de lichid intr-un pahar, mergi la orice service auto si-ti masoara...

in plus, nu cred ca cineva iti va cere ceva pentru "efortul depus"

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testerele sunt bune, dar depinde de producator ... daca a fost folosit cum trebuie .. sunt niste erori. Testul suprem e in conditii reale. Eu am congelator cu afisaj de temperatura, pus (la masina am verificat) la -16 perfect lichid. ASta acum cativa ani buni, dupa ce cumparasem masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut pentru o prietena o pereche de manete originale(fara prinderi/pompa frana) Bandit GSF 600S 2002 sau care sa se potriveasca pentru un astfel de model.Este cineva care a schimbat manetele cu ceva aftermarket si vrea sa scape de cele originale (contra cost desigur :D)?

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testerele sunt bune, dar depinde de producator ... daca a fost folosit cum trebuie .. sunt niste erori. Testul suprem e in conditii reale. Eu am congelator cu afisaj de temperatura, pus (la masina am verificat) la -16 perfect lichid. ASta acum cativa ani buni, dupa ce cumparasem masina.

Un antigel de calitate are si rolul de a unge pompa de apa, nu doar de a nu ingheta, de aceea ar trebui schimbat, ca sa fii sigur de ce ai in motorul tau, mai ales ca nu e o suma mare.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte adevarat ! De aceea este recomandat de a fie schimbat periodic. Etansarea pompei de apa se face prin acea piesa care se cheama "presetupa" si care are de suferit daca antigelul nu-si mai face treaba, aceea si de ungere. De aceea este o mare prostie sa se mearga cu apa chioara vara, ca deh, este vara nu ! Important este sa fie un antigel compatibil cu radiatorul care, in general, de multa vreme incoace este de aluminiu. Daca vrei doar sa completezi, sa fie de aceeasi culoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un antigel de calitate are si rolul de a unge pompa de apa, nu doar de a nu ingheta, de aceea ar trebui schimbat, ca sa fii sigur de ce ai in motorul tau, mai ales ca nu e o suma mare.

 

Nu contest. Eu am schimbat lichidul de-atunci. Doar ca aveam nevoie rapid sa vad daca sunt sau nu in parametri. Cazul de fata . .cumperi motorul, afara sunt 5 grade, la noapte ingheata. Ce faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost un Craciun pe mobra :) In ultimele zile a fost soare si vant, peste 10 grade la pranz, asa ca am profitat si de zilele restante de concediu ca sa fac autentificarea la RAR, iar de Craciun am dat o ultima tura de vreo 50 km, pe un vant tapan si in rafale. La intoarcere am oprit la benzinarie unde am aditivat cu stabilizator benzina apoi am facut plinul. Pana acasa, in 5 km, carburatoarele s-au umplut cu benzina stabilizata, asa ca la garaj am mai tras o ungere lantului, am scos bateria si am dus-o in casa, tras prelata peste ea si asteptam primavara :) . Am scos si placuta de inmatriculare, dosarul e complet iar luni fug la Inmatriculari. De cand am cumparat-o acum o luna n-am apucat sa fac mai mult de 300-350 km cu ea, insa GSF 400 mi s-a parut o motocicleta foarte placuta la condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti cu placere, Tom Cat. Si eu am facut Craciunul pe motor, ultima zi a fost pe 27, dar a dat sa ninga si am scurtat plimbarea.

In alta ordine de idei, Banditul de 400 e placuta la condus,dar e mai mult recomandat pt oras si ture scurte. Am avut vara asta un B4 in custodie si mi-a placut manevrabilitatea si greutatea redusa, dar cand am revenit la B6-ul meu (dupa vreo 3 saptamani de mers pe B4) parca am simtit lipsa puterii. Pe de alta parte, B6-ul parea imens, greoi si prea lat pt crosetat prin trafic, dar mi-am revenit repede.

Spor cu actele si "ne vedem" la primavara. Salut

» Post actualizat in 29 Dec 2014 07:54

Mi-am adus aminte, ma poate lamuri si pe mine intr-o chestie ? pe B4-ul de care pomeneam am observat o problema, si nu stiu cat de grava e. Discul de frana fata are joc acolo unde discul propriu-zis face prindere cu "floarea" in care se prind suruburile. Ar trebui sa imi fac griji ? La B6 nu am problema asta, si sincer sa fiu nici nu stiu daca e sau nu problema. Ms anticipat

 

post-64278-0-17840000-1419839690_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am adus aminte, ma poate lamuri si pe mine intr-o chestie ? pe B4-ul de care pomeneam am observat o problema, si nu stiu cat de grava e. Discul de frana fata are joc acolo unde discul propriu-zis face prindere cu "floarea" in care se prind suruburile. Ar trebui sa imi fac griji ? La B6 nu am problema asta, si sincer sa fiu nici nu stiu daca e sau nu problema. Ms anticipat

este perfect normal sa faca asa. discul, de la caldura disipata de franare, se dilata si ca sa nu apara deformari datorita stresului termic se lasa spatiul ala sa compenseze (eu cred ca producatorii fac si economie de otel de inalta calitate in felul asta pentru ca partea dispre butuc nu mai este din acelasi otel ca discul propriu-zis....). pe masura ce discul se uzeaza incepe sa dispara jocul (intra mizerie, praf de la placute, mici deformari in ''balamalele'' alea ...) asa ca este o problema daca nu ai joc in el... este inceputul sfarsitului!

 

ai un link cu un disc full floated (sper deosebire de discurile alea de serie) si care sa vezi ce joc are...:

 

si daca vrei sa mai citesti:

https://www.buybrakes.com/brembo/faq.html#q18

http://www.essexpartsblog.com/news/cat/brake-rotors/post/fixed-vs-floating-brake-discs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din aluminiu partea aia.

 

la cele mai noi, de cand este disponibila tehnologia de extrudare a aluminiului. discurile mai vechi (sau low-cost) sunt dintr-un otel de proasta calitate. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, acum ca stiu de ce e lasat locul ala, mi se pare complet normal avand in vedere ca discul de frana se incalzeste la uz intens, era normal sa lase marja de dilatare. Dar rezolvandu-mi problema cu B4-le, revin cu aceeasi intrebare, numai ca invers. Daca la B6 nu am joc nici dupa ce ma duc si il curat bine in canalele alea, ar trebui sa-mi fac griji? Sincer sa fiu nu as vrea sa schimb discurile, sunt intr-o stare foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi banditi. In iarna asta am tot mesterit la bandit, ma batea gandul de ceva timp sa il fac streetfighter.

Am lucrat destul de mult la el si in urma modificarilor aduse am ramas cu ceva piese. Carenele de la codita, saua, stopul.

Motocicleta este un Bandit 600 S din 1996. Daca aveti nevoie de ceva piese lasati un mesaj. Eu sincer nu mai am ce sa fac cu ele.

Atasez si niste poze sa vedeti mai exact.

Preturile le facem impreuna. Bafta !!!

post-73897-0-92054000-1420989432_thumb.jpg

post-73897-0-61439100-1420989439_thumb.jpg

post-73897-0-35272700-1420989447_thumb.jpg

post-73897-0-93543300-1420989455_thumb.jpg

post-73897-0-91732900-1420989464_thumb.jpg

post-73897-0-14262900-1420989552_thumb.jpg

post-73897-0-48899800-1420989565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Fiindca tot au spus unii colegi mai sus, spun si eu ca am facut Craciunul tot calare (

) si mi-a placut la nebunie . Astept cu nerabdare primavara, sa scap de revizie si sa incepem in forta.
Motoreta este varianta 600N ,fabricata in 1998. M-am dat cu ea aproape 3 luni in care deja am facut cam 6.5 k km. Nu m-am saturat ! :D
Asta este Banditul :

 

 

post-46539-0-56337200-1421078295_thumb.jpg

 

 

PS : Youtube-ul imi face figuri si aparent clipul porneste de la minutul 8. Sorry.

Editat de Ciprian_B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...