andrew2 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock... Multumesc pentru eventualele sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock... Multumesc pentru eventualele sugestii! Zicea parca razvanusv la un moment dat ca pina la Brembo n-a avut frine. si ce-are de e mica? 110 A CCA? e ok ... normal ar fi 120. Invarte greu?Suflu si-n iaurt is all. Am sunat la firma de la care am luat-o si au cam miriit dar cica ar schimba-o pina la urma. Au zis sa revin vineri, daca nu, ramine valabila oferta. Oricum motorul il scot in jur de 1 mai. Editat Aprilie 20, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock... Multumesc pentru eventualele sugestii! Eu stiu de Carbone Lorraine, SBS sau Brembo. Brembo daca nu ma insel sunt cele mai ieftine, dar am auzit numai de bine de ele. SBS am si am facut ITP-ul si a zis gagiul ca daca strange maneta mai tare zic astia la RAR ca a manarit ITP-ul. CL XBK5 fata + RK3 spate urmeaza sa le pun cand o sa am timp perioada urmatoare, dar toata lumea zice ca sunt cele mai "tari". O sa vedem, nu prea mai iau dupa review-urile comerciale in special. Cel putin au fost cele mai scumpe CL au si A3+ care zice lumea ca sunt foarte OK pentru strada. TRW, are un prieten si el zice ca nu sunt rele, dar nici stralucite. Tura urmatoare pune altceva. Editat Aprilie 20, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Am inteles, multumesc pentru sugestii, cred ca o sa incerc si eu brembo si cu asta basta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 in afara de picaturile de pe pantof nu am vazut nicaieri nici o scurgere nimik. am sa ma duc la motor zilele astea si am sa il pornesc pe loc .il turez si poate poate vad pe unde ar putea sa stropeasca. pt ca asa pare ..sa stropeasca.altfel nu explic cum ar ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 scade la 200 Lei portbagaju/suportul de topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Crezi ca este vreo modalitate de adaptat pentru 95-99 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 nu stiu daca...adica prinderile sunt in gaurile de la manerul pasagerului, iar modelele-s destul de diferite, nu difera doar carena de codita ci si codita in sine...inclusiv manerul pasagerului bine...cu-n mester bun se poate adapte orice, oriunde ...dar e mai cu bataie de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Iar eu revin cu probleme...incep sa cred ca mi-am luat o mare teapa:) Problema e ca nu prea intra in viteze...ba nu intra in 1-a, ba nu vrea sa urce in treapta...are momente si momente. Asta se intampla chiar si cand motorul nu e pornit... Ambreiajul e foarte strans sa fie de aici problema ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 cu motorul oprit nu intotdeauna intra in 1. daca il misti un pic in fata/spate, atunci trebuie sa intri. si nu ai nevoie de ambreiaj (cu motorul oprit). cu motorul pornit e alta mancare de peste .. aici cred ca tine de reglajul cablului de ambreiaj! verifica acolo jocul manetei si cursa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salutari! Am scos-o in sfarsit la soare si am pus-o sa alerge. Nu-mi place cum se simt cauciucurile. Cred k le paste schimbarea. Acum, am citit in in manual 120/60 ZR 17 si 160/60 ZR 17. Se pot pune si alte dimensiuni? Ajuta la ceva sa fie mai late? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Ajuta la ceva sa fie mai late? Nu! din contra, iti strica ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Si pici ITP-ul. Nu stiu cum o fi la Bucuresti, dar la Iasi blocheaza motoarele pt. control f des si au dat avertisment service-ului pt. motor trecut cu o pata de citiva cm de uzura mai accentuata la un cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Teoretic poti pune, dar ar trebui sa compensezi cumva .. adica de la 160/60 la 170/55, insa nu se merita nici ca bani, dar mai ales la ITP! Ciclistica ... nu prea ai cum s-o schimbi ... dar ideea de baza e ca vezi simti diferit motorul pe curbe si pe franare (schimb "pata" de contact cu asfaltul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salutare tuturor.. Nu de mult mi-am achizitionat si eu un Bandit 600S de prin 2002.. Si as avea nevoie de un manual de intretinere si reparatie pentru el.. Drumuri bune si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Salutare! Uite aici gasesti.... www.manualedereparatie.info Editat Mai 4, 2015 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto. Eu zic ca iti curge de la imbinare(garnitura) si se prelinge pe surub.Dar poate ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salutare! Uite aici gasesti.... www.manualedereparatie.info Mersi frumos pentru informatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salutare dragi colegi. De azi ma alatur grupului cu motorul de mai jos : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Si suzi a mea ! ! » Post actualizat in 10 May 2015 05:56 Si suzi a mea ! ! » Post actualizat in 10 May 2015 05:56 Si suzi a mea ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ? Ms Robinetul acela are 3 pozitii, 1 Pri e cand o pornesti dupa mult timp si ai carburatoarele uscate iti da surplus de benzina, ai grija e doar de pornit, dupa trebuie dat pe ON. 2 On este normal sa stea, iar cand in mers simti rateuri in acceleratie tragi frumos pe dreapta si o treci pe 3 RES care este rezerva. Daca ai obs. nu ai indicator de benzina asa este si al meu. Din moment ce ai trecut-o pe Res ai grija sa mergi sa alimentezi iar dupa alimentare nu uita sa o treci din nou pe On ca uiti si mergi cu ea pana ramai in pana prostului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 @banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 @banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci. Pe pozitia ON curgerea nu este prin cadere libera. Este prin vacum, care apare doar cand motorul functioneaza. Eu am tinut banditu toata iarna pe on si nu am avut nici o problema. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.