Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock...

Multumesc pentru eventualele sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock...

Multumesc pentru eventualele sugestii!

Zicea parca razvanusv la un moment dat ca pina la Brembo n-a avut frine.

si ce-are de e mica? 110 A CCA? e ok ... normal ar fi 120. Invarte greu?

Suflu si-n iaurt is all.

Am sunat la firma de la care am luat-o si au cam miriit dar cica ar schimba-o pina la urma. Au zis sa revin vineri, daca nu, ramine valabila oferta. Oricum motorul il scot in jur de 1 mai.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, as vrea sa schimb placutele pe fata la banditul meu 650s 2008, oare care ar fi mai bune (Lucas, Brembo etc)? Discurile de frana sunt cele stock...

Multumesc pentru eventualele sugestii!

Eu stiu de Carbone Lorraine, SBS sau Brembo.

Brembo daca nu ma insel sunt cele mai ieftine, dar am auzit numai de bine de ele.

SBS am si am facut ITP-ul si a zis gagiul ca daca strange maneta mai tare zic astia la RAR ca a manarit ITP-ul.

CL XBK5 fata + RK3 spate urmeaza sa le pun cand o sa am timp perioada urmatoare, dar toata lumea zice ca sunt cele mai "tari". O sa vedem, nu prea mai iau dupa review-urile comerciale in special. Cel putin au fost cele mai scumpe :)

CL au si A3+ care zice lumea ca sunt foarte OK pentru strada.

TRW, are un prieten si el zice ca nu sunt rele, dar nici stralucite. Tura urmatoare pune altceva.

Editat de alinpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de picaturile de pe pantof nu am vazut nicaieri nici o scurgere nimik. am sa ma duc la motor zilele astea si am sa il pornesc pe loc .il turez si poate poate vad pe unde ar putea sa stropeasca. pt ca asa pare ..sa stropeasca.altfel nu explic cum ar ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca...adica prinderile sunt in gaurile de la manerul pasagerului, iar modelele-s destul de diferite, nu difera doar carena de codita ci si codita in sine...inclusiv manerul pasagerului :)

 

bine...cu-n mester bun se poate adapte orice, oriunde :) ...dar e mai cu bataie de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu revin cu probleme...incep sa cred ca mi-am luat o mare teapa:)

 

Problema e ca nu prea intra in viteze...ba nu intra in 1-a, ba nu vrea sa urce in treapta...are momente si momente.

Asta se intampla chiar si cand motorul nu e pornit...

Ambreiajul e foarte strans sa fie de aici problema ?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu motorul oprit nu intotdeauna intra in 1. daca il misti un pic in fata/spate, atunci trebuie sa intri. si nu ai nevoie de ambreiaj (cu motorul oprit).

cu motorul pornit e alta mancare de peste .. aici cred ca tine de reglajul cablului de ambreiaj! verifica acolo jocul manetei si cursa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am scos-o in sfarsit la soare si am pus-o sa alerge. Nu-mi place cum se simt cauciucurile. Cred k le paste schimbarea.

Acum, am citit in in manual 120/60 ZR 17 si 160/60 ZR 17. Se pot pune si alte dimensiuni? Ajuta la ceva sa fie mai late?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pici ITP-ul. Nu stiu cum o fi la Bucuresti, dar la Iasi blocheaza motoarele pt. control f des si au dat avertisment service-ului pt. motor trecut cu o pata de citiva cm de uzura mai accentuata la un cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic poti pune, dar ar trebui sa compensezi cumva .. adica de la 160/60 la 170/55, insa nu se merita nici ca bani, dar mai ales la ITP!

Ciclistica ... nu prea ai cum s-o schimbi ... dar ideea de baza e ca vezi simti diferit motorul pe curbe si pe franare (schimb "pata" de contact cu asfaltul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.. Nu de mult mi-am achizitionat si eu un Bandit 600S de prin 2002.. Si as avea nevoie de un manual de intretinere si reparatie pentru el.. Drumuri bune si asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto.

Eu zic ca iti curge de la imbinare(garnitura) si se prelinge pe surub.Dar poate ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ?

 

Ms

Robinetul acela are 3 pozitii, 1 Pri e cand o pornesti dupa mult timp si ai carburatoarele uscate iti da surplus de benzina, ai grija e doar de pornit, dupa trebuie dat pe ON.

2 On este normal sa stea, iar cand in mers simti rateuri in acceleratie tragi frumos pe dreapta si o treci pe 3 RES care este rezerva. Daca ai obs. nu ai indicator de benzina :( asa este si al meu. Din moment ce ai trecut-o pe Res ai grija sa mergi sa alimentezi iar dupa alimentare nu uita sa o treci din nou pe On ca uiti si mergi cu ea pana ramai in pana prostului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci.

Pe pozitia ON curgerea nu este prin cadere libera. Este prin vacum, care apare doar cand motorul functioneaza. Eu am tinut banditu toata iarna pe on si nu am avut nici o problema. Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...