pedrony Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Sautari tuturor, Tocmai ce mi-am luat un Bandit din 2001 si as avea nevoie de crasgbar-uri tinand cont ca sunt incepator. Daca stie careva de unde le pot lua la un pret acceptabil, ca pe net sunt destul de piperate preturile. Modelul exact e gsf600. Multumesc si asfalt uscat tuturor va doresc. » Post actualizat in 07 Apr 2015 08:13 Salut! Second cam greu sa gasesti... Eu am luat noi.... Uite aici... https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-crashbar-fuer-suzuki-gsf-600-bandit/10023900?filter_bike_id=0965&list=54736121 Si aici.... http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/suzuki-gsf-600:50714/article/85850?sr=30 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut. Am o problema la bandit... Pe circuitul de racire la iesirea sau intrarea in chiuloasa e un stut gros metalic.... Ei bine piesa aceasta la mine e ruginita bine. Problema e ca nu pare sa aiba filet ci mai degraba cred ca e sertizat. Cine are o idee cum as putea sa inlocuiesc asa ceva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 in afara de o solutie gen rostumwandler de la nigrin si apoi fie un grund fie vaselina... nu stiu ce-ai putea face.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 salutare. azi iar am ramas fara gaz. vreau sa stiu voi treceti pe rezerva din mers?sau trageti pe dreapta.opriti motoru.treceti pe res si va continuati drumu?voi cum faceti sa nu mai ramaneti pe res?a si am incercat sa umplu rezervoru..dar merge greu.ia greu benzina de la 10 litri in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Mai mult ca sigur iti este bulit vacumul de la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 sile, cand ai umblat la bujii ai pus la loc toate furtunasele la rezervor? vezi sa nu fie vreunu iesit din mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 nu am scos rezervorul. iar de bulit vacumul?habar am ce e ala. m.am uitat sub ea sa vad daca curge benzină când alimentam. dar nu curgea pe nicăieri. deci ajunsese benzină pana sus aproape sa dea peste gura aia. m ai ma opream putin..mai scădea 2 3 centimetri in jos. iar băgăm..si tot asa. dupa am mers 10 km si m.am uitat iar la rezervor. si era tot sus benzină.nu mai scăzuse . bine scazuse aia 2. 3 cm când sa nu dea pe la prea plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Chestia aia de care invarti tu la benzina este pe principiu de vacum, daca nu te pricepi mergi la un mecanic, exista kit de reparatie pentru dansa care da imi aduc aminte este vreo 100ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 pai când am dat pe res a pornit. » Post actualizat in 11 Apr 2015 07:58 eu vroiam sa stiu de ce intra asa greu benzină. asa patiti si voi ?si cum procedati când se termina cei 15 litri si tre sa treceți pe res. o faceti din mers când ați simțit ca începe sa se ingatuie?vacumul ala numai mergea probabil daca nu reușeam sa trec de pe on pe res .presupun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Poti sa comuti si din mers, problema este acolo la vacum sau daca nu ai dat rezervorul jos si ai umblat la furtune.Uita-te in manual sa iti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 nu am manual. » Post actualizat in 11 Apr 2015 08:43 oricum multumesc pt sfaturi » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:37 da mai am o intrebare. când alimenteze.butonul minune pe ce pozitie trebuie pus? pe res, sau pe on?scuz daca pare tâmpit intrebarea.da mai bn întreb decat sa mor prost si sa nu stiu » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:39 i am facut si consumul azi. la mersul meu a luat pana in 5l/100km.90% in afara . » Post actualizat in 11 Apr 2015 22:32 hristos a înviat ! paste fericit tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 la alimentare pui pe ON. Preferabil INAINTE de alimentare, adica ai ajuns, ai oprit motorul, pui pe ON si alimentezi. Altfel risti sa-l uiti pe RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 nu am manual. » Post actualizat in 11 Apr 2015 08:43 oricum multumesc pt sfaturi » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:37 da mai am o intrebare. când alimenteze.butonul minune pe ce pozitie trebuie pus? pe res, sau pe on?scuz daca pare tâmpit intrebarea.da mai bn întreb decat sa mor prost si sa nu stiu » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:39 i am facut si consumul azi. la mersul meu a luat pana in 5l/100km.90% in afara . » Post actualizat in 11 Apr 2015 22:32 hristos a înviat ! paste fericit tuturor! Tot cam asa am iesit si eu la consum... 4,5 - 5l/100km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Hai ma nu vrea nimeni portbagajul/suportul ala....mai las putin la pret daca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 consuma in functie de cat de grea ai incheietura,cel mai Putin am scos 5% cu pasager si bagaje si cel mai mult 10% dar singur si viteza medie undeva la 160-170...asa un pic de maraton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 ,cel mai Putin am scos 5% si cel mai Stalin cat ai scos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Salut din nou, Am o mica problema daca ma poate ajuta cineva. Am incercat azi dupa vreo 3 saptamani sa pornesc motorul si nu o ia din loc. La un moment dat imi moare aproape de tot.Nu mai invarte deloc cand ii dau contact. » Post actualizat in 15 Apr 2015 17:48 Salut din nou, Am o mica problema daca ma poate ajuta cineva. Am incercat azi dupa vreo 3 saptamani sa pornesc motorul si nu o ia din loc. La un moment dat imi moare aproape de tot.Nu mai invarte deloc cand ii dau contact. Bateria e pe gel, sa fie de la asta problema ? sa incerc sa o incarc un pic si sa incerc din nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 bateria incarcata bine, caneaua pe PRI cateva minute, eventual pana porneste, apoi comuti pe RES/ON dupa caz. Scoate si curata bujiile in prealabil, daca tot ai incercat sa o pornesti. SOC MAXIM, FARA gaz. Nu te atingi de acceleratie, ca se ineaca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Daca este cineva interesat de un Suzuki Bandit 600 N WVA8 (am uitat sa intreb anul, oricum undeva in jur de 2000-2002) 21.000 km, albastru, in stare foarte buna optica si mai ales functionala, 1400E, contactati motofly.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 mdea ... am facut comanda de leviere pe alliexpres si levieru de ambreaj are alta prindere ... Macar a pornit magaru la a 2-a cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Stie cineva daca Yuasa YTX12BS merge la Kult de 600? Are inaltimea mai mare, 130 in loc de 105. Bateria cu care am luat motorul era tot mai inalta, dar n-o mai am ca sa stiu daca avea chiar 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 va salut. am obs o chestie...la inceput am zis ca cine stie..dar cred ca nu e normal. dupa fiecare tura,aproape fiecare tura,gasesc 2..3 stropi/picături pe varful piciorului drept.adica pe pantof. da numai pe varf. dupa parerea mea pare ulei..da nu inteleg cum ajunge acolo. vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Sile, trebuie schimbata garnitura de la capacul dreapta sau dat cu silicon de etansare la capacul respectiv am patit aceeasi treaba si am rezolvat-o in maxim 30 de minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Sile, trebuie schimbata garnitura de la capacul dreapta sau dat cu silicon de etansare la capacul respectiv am patit aceeasi treaba si am rezolvat-o in maxim 30 de minute multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Sile, vezi sa fie uscat si curat la flansele de la radiator pe dreapta, unde intra teava/furtunul in el... poate sa mai curga si p-acolo, dar mai rare cazurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.