D3LeiCuie Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salutare Are cineva montat acest sistem pe motocicleta? http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14395746317656&ls=en&nc=1439574657-8540&rubnum=brands.suzuki.gsf1250&artnum=BC.HTA.05.740.10100/B&id=44&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.suzuki.gsf1250&typid=185286575 As vrea sa stiu daca au rezistat uzurii (cusaturile si prinderile metalice), daca incomodeaza in vre un fel pasagerul si daca gentile lovesc semnalizatoarele Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Ce ulei si filtru recomandati pentru un bandit din 95 ? Si cand credeti ca i mai bine sa l schimb ? Inainte sa-l bag la iernat sau in primavara? Am primit niste oferte pentru Repsol, Motul... La cati km curatati voi lanturile? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Ulei: Motul 5100 10w40 e perfect. Nu da banii pe 7100, caci nu are sens. Pentru Repsol nu cunosc. Preferabil dupa iernat sa faci schimbul. Fitru ulei nu prea sunt multe variante, alege ce vrei. Lantul il cureti cand cere, 500-1000-2000km. Cand cureti lantul, sa desfaci si capacul pinionului fara, acolo se aduna nisip cu gresant. Ungerea la 400-800-1000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 @warlock multumesc pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Bandit s de 600 din 2000 are pompa de benzina. Am citit pe alt topic,cum ca dacă faci by pas sau ceva de gen la moto și anulezi pompa de benzina nu mai poți folosi benzina de pe rezerva. Ma gândesc, poate de aia nu pot eu sa fol benzina de pe rezervă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salut, Stie cineva prin Bucuresti un service sau un mester bun care sa repare un Alternator de bandit? Nu mai incarca la valori acceptabile decat la relanti. Nu, nu este releul. Am incercat 3 deja... Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 eu am schimbat alternatorul. nu stiu ce sa spun, daca e statorul, merge reparat. daca e rotorul ... eu l-am schimbat cu sh, luat de pe ebay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Bandit s de 600 din 2000 are pompa de benzina. Am citit pe alt topic,cum ca dacă faci by pas sau ceva de gen la moto și anulezi pompa de benzina nu mai poți folosi benzina de pe rezerva. Ma gândesc, poate de aia nu pot eu sa fol benzina de pe rezervă? Nu sunt ironic si nici nu fac pe desteptul ca nu e cazul!!! Dar cand gasesti pompa aia de benzina, te rog sa-mi arati si mie unde e. Eu unul nu am cunostiita de asa ceva, cat despre cultura mea generala, orice pomba de carburant trebuie sa fie in interiorul rezervorului sau conectata la acesta printr-un SET de conducte de vacuum/supraplin/alimetare/ refulare/ etc. Daca o gasesti sa-mi arati si mie s-o pot studia. P.S.: Bandit 600 N 2000 (WVA8). Ca sa nu existe vorbe la proces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 O simpla greseala de tastare. Era intrebare nu o constatare. Si ms de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Pompa au pus de la NEO in sus, parca nu? LE: Nope, cred ca de la EVO s-a pus! Editat August 26, 2015 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 adica modele 650 de dupa 2007, de cand e pe injectie si racirea cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Ala e sistemul PAIR. Si eu am crezut ca e pompa de benzina cind l-am vazut prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Eu mnu am desfacut nimic. Doar ca la mine cand ajung pe rezerva raman in drum, dar benzina am, acei 5 litri cat are rezerva. Si citisem pe un topic de acel by pass sau cum io zice si credeam ca fostul proprietar a faxut exact asta. Dar voi ziceti ca asa ar fi ramas rezervorul uscat. Naiba stie.bag mereu benzina si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Ai sorbul de benzina infundat. Aceeasi problema a fost si la mine. Acum pot alimenta si eu mai mult de 15L de benzina (rezervor 19L, gsf650/2005) uite cum arata (sunt doua chestii prin care vine benzina, selectabile din robinet) https://www.motorcyclespareparts.eu/suzuki-parts/motorcycles/gsf600ns-bandit-2000/fuel-cock-447944.aspx Editat August 26, 2015 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 salutare am si eu nevoie de ajutor din partea voastra, am un bandit de 400 din 93' si mi sa ars cdi-ul , pina acum am gasit 3 bucati si toate au diferite serii pe ele in schimb la mufe se potrivesc perfect si imi spun unii ca nu se potriveste de la una la alta ca ar fi un cdi cu mufa ce-a mica cu 3 fire altul ar fi cu mufa ce-a mica cu 2 fire si tot asa, intrebarea e se potrivesc intr-e ele oricum ar fi ? s-au nu se potrivesc? si cine ma poate ajuta cu un cdi sa il pot cumpara? multumesc, si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Poate parea seaca intrebarea, dar care e relantiul la Bandit? La cat trebuie sa stea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 1100-1200 Da' eu il pun ceva mai sus, pur si simplu nu suna corect daca il las la turatia aia si mi se pare ca se incalzeste mult mai repede motorul, in special cind e frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 e ok mai sus daca esti tentat sa-i dai gaz tare de pe loc, trage mai bine dupa schimbatul treptei superioare. manualul spune 1200 +/- 100 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salutare, a pus careva pe B12 Michlein Pilot Road 4? Vreau papuci noi pentru Bandit si ma bate gandul sa iau ceva touring. Ma intereseaza compromisul ala care il cautam toti intre aderenta , franare , ud, si durata de viata. As lua in calcul si Pirelli Angel GT care sunt cotate cica peste Michelin, insa lucrand doamna la firma franceza si vizionand ceva filmulete............damn marketing. Pareri? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Salutare, a pus careva pe B12 Michlein Pilot Road 4? Vreau papuci noi pentru Bandit si ma bate gandul sa iau ceva touring. Ma intereseaza compromisul ala care il cautam toti intre aderenta , franare , ud, si durata de viata. As lua in calcul si Pirelli Angel GT care sunt cotate cica peste Michelin, insa lucrand doamna la firma franceza si vizionand ceva filmulete............damn marketing. Pareri? Merci Salut eu am pilot road 3 si am facut 20000km cu ele sunt foarte bune si un prieten are pe un bandit 2008 1200 pilot road4 e al doilea an cu ele si este foarte multumit de ele.. Eu iti recomand si 3 si 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 (editat) Salut eu am pilot road 3 si am facut 20000km cu ele sunt foarte bune si un prieten are pe un bandit 2008 1200 pilot road4 e al doilea an cu ele si este foarte multumit de ele.. Eu iti recomand si 3 si 4 Uau, suna bine numarul de km. Stii cumva daca merita luata varianta GT in loc de cea standard? Adica diferenta de pret e nesemnificativa, vreo 30 de lei la set, insa nu stiu daca e mai ok sau nu pentru bandit. Alea cica sunt pentru tourere mari, ma face sa ma gandesc ca ar dura si mai mult in numar de km insa nu stiu daca sacrifica din aderenta aici. Oare gresesc? Pe site-ul michelin scrie ca ambele variante au aceeasi compozitie, mediu pe margini si hard pe mijloc (pt guma spate) si soft pe margini cu mediu pe mijloc (pentru fata). Ei recomanda varianta standard insa eu rulez cu pasager si bagaje , de aceea ma uit si la GT. Editat August 29, 2015 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Nu cred ca la stilul nostru de mers facem un compromis asa mare cu cauciucurile astea. Pe ud sunt extrem de bune, iar acu 2 weekenduri le-am testat cu varf si indesat(PR3), dupa cam 5-700 km de ud si ploaie si am mers tare fara probleme. Versiunea GT de la PR4 stiu ca se recomanda motoarelor mari(atat putere a motorului, cat si greutate), ca asta de obicei consuma guma spate mai repede. Am un amic care are pe kawasaki gtr 1400 pr4, dar nu stiu daca are gt sau versiunea normala. Are cred ca peste 20k km cu ele(anu trecut 10000 km prin Spania,si anu asta cred ca inca pe atat prin Grecia, si fara sa mai pun turele scurte prin tara) si inca nu se plange de ele la uzura sau la cat de bine sta pe strada. Sincer, nu vreau sa par un impatimit, dar gumele sunt foarte bune. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 (editat) Parerea mea, ia-ti varianta normala, nu GT. Aia este pentru tourere mari si grele, care by default si ele merg cu pasager si MULTE bagaje! Nu ajungi cu B12-le la greutatea unui Paneuropean incarcat, un GTR 1400 sau vreun alt monstru din gama BMW. Varianta GT are aceeasi compozitie, insa carcasa e mult mai rigida. Asta e diferenta, din cate stiu. Succes! Editat August 31, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Multumesc, mintea e setata, mai avem un singur hop. Si ala nu e "cum se livreaza comada" ci cum fac rost de bani ) Le voi achizitiona in perioada imediat urmatoare , pe anvelopemoto.eu am vazut ceva scoruri rezonabile, dar mai cautam. Este vreme pana intra banile. Multumesc inda odata pt pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Intrebarea e, cat se merita sa le iei acum? Adica mai sunt 2 luni in care mergi cu motorul. Nu e mai ok sa le achizitionez anul viitor? Mai ales ca in iarna apar si reduceri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.