Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am eu una , de la Vicma la 50 lei , diferenta fata de cea originala este ca nu are decupatura in caz de o trantesti sa se rupa de acolo

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau sa-mi motific banditul, sa-l fac naked. Am nevoie sa vad care este modalitatea de prindere a bordului si a farului. Poate face careva poze pentru un bandit 600 din 2002?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi motific banditul, sa-l fac naked. Am nevoie sa vad care este modalitatea de prindere a bordului si a farului. Poate face careva poze pentru un bandit 600 din 2002?

Multumesc!

Dar banditul este deja dezbracat :)

» Post actualizat in 06 Jun 2016 17:59

Banuiesc ca vrei sa il transformi din S in N :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi motific banditul, sa-l fac naked. Am nevoie sa vad care este modalitatea de prindere a bordului si a farului. Poate face careva poze pentru un bandit 600 din 2002?

Multumesc!

 

Farul e prins intr-un suport care se baga pe jambe sus intre juguri/triple, in primul rand asta iti trebe

 

Daca imi aduc aminte bine, bordul este prins cu 2 suruburi in tripla/jugul de sus...ca sa se potriveasca bine, tre' sa schimbi si bordul, ca al tau nu are prinderile alea si pe langa asta, nu are capacele din spatele ceasurilor.

 

Cauta pe la dezmembrari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M800 de unde esti?(postez de pe telefon si nu se vede locatia). Dsca esti din buc ne vedem saptamana viitoare si vezi live ce si cum. De nu incerc sa fac niste poze concludente zilele astea. Al meu e 96 dar nu difera mult la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M800> ma bagi in boala, mie asa mult mi-a placut modelul S,2002 mai ales pe albastru, dar nu am gasit si am luat N

Uite aici cateva poze (vezi ca si Banditul meu este o generatie mai veche ca a ta, dar cred ca 90% povestea e similara)


» Post actualizat in 07 Jun 2016 06:57


» Post actualizat in 07 Jun 2016 06:59

Uite aici mai bine prinderea:

post-50815-0-40198400-1465282063_thumb.jpg

post-50815-0-43505000-1465282071_thumb.jpg

post-50815-0-01604400-1465282088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez!

 

asta se potrive;te perfect! (pe probate!... :crack: )

https://www.louis.de/en/artikel/clutch-lever-various-models/10019300?searchButton=&main_category_id=460&filter_article_number=10019302

 

si comanzi (sau poate chiar au pe stoc) aici: http://www.kronaumoto.ro/

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit 1200 S la dezmembrat

 

Diverse piese : roti , scarite , bascula , sa , ghidon , juguri , far , ceasuri , cateva plastice bord , carena dreapta , sistem franare si alte maruntisuri.

 

0751860760

 

salut, ce an e mobra? amortizorul il mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul l-am prins, am comandat pe ebay far plus suportii de pe jambe. Am facut si un suport pe care l-am prins pe jugul superior pentru ceasuri. Din pacate ceasurile sunt pt modelul S si nu sunt acoperite atat de mult ca cele pt naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si eu un Bandit din 2001, de 600 si ma gandesc sa ii schimb semnalizarile cu bec cu unele cu led( se plang prietenii ca nu prea imi vad semnalizarile).

Unde pot gasi( prin Bucuresti) si daca trebuie sa fac ceva schimbari la instalatia electrica existenta?

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca semnalele stock de la Bandit sint foarte vizibile, tu probabil ai semnale aftermarket. Abia la generatia mea (2007 injectie) se vad cam asa si asa pt. ca au becuri din alea cu sticla portocalie si geam incolor.

 

Despre semnalele pe leduri am un singur sfat: ia ceva de firma. Am patit sa fiu la un pas de accident cu semnalele mele de la Banditul vechi, de la necedare de prioritate. Ala mi-a zis "pai abia ti se vad beculetele alea". Ca probabil si-a cautat scuza (eram deja angajat in curba) e una, dar chiar nu se vad OK.

 

Inca o chestie: LED-urile au nevoie de o tensiune minima ca sa se aprinda, adica nu-i ca la becurile cu incandescenta, daca le dai mai putina tensiune se aprind mai putin. Si daca ai ceva cadere de tensiune pe fire si contacte (si, crede-ma, ai), nu e exclus sa nu ti se aprinda citeodata (in special daca e motorul la turatie mai mica). Asta nu-i teorie plicticoasa de la facultate, e ce pateam la Banditul vechi si-ti fac film sa te convingi daca nu ma crezi. Daca pui voltmetrul pe baterie vezi o tensiune, la bornele becului e o tensiune mai mica.

 

Ce incerc eu sa zic e cam asta: pune-ti niste semnale cu becuri cu incandescenta bune (ti le recomand pe astea https://www.louis.de/en/artikel/mini-turn-signal-in-plastic-housing/10033858?list=191384816 ) sau niste semnale pe LED bune. A, mai trebuie sa retii ceva: LED-urile au un unghi de dispersie a luminii si nu cred ca asta te ajuta.

 

Si mai am un sfat general pe care nu e obligat nimeni sa-l creada doar pt. ca zic: orice modificare la motor poate avea efecte greu de intuit si cliseul ala ca japonezul nu e prost se conforma in viata reala. Chiar daca motorul ala e facut cu un buget batut in cuie de niste manageri, e totusi facut si sa treaca niste audituri si daca poti sa-l inmatriculezi inseamna ca le-a trecut. Enough said.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Parerea mea e ca semnalele stock de la Bandit sint foarte vizibile, tu probabil ai semnale aftermarket. Abia la generatia mea (2007 injectie) se vad cam asa si asa pt. ca au becuri din alea cu sticla portocalie si geam incolor.

 

Despre semnalele pe leduri am un singur sfat: ia ceva de firma. Am patit sa fiu la un pas de accident cu semnalele mele de la Banditul vechi, de la necedare de prioritate. Ala mi-a zis "pai abia ti se vad beculetele alea". Ca probabil si-a cautat scuza (eram deja angajat in curba) e una, dar chiar nu se vad OK.

 

Inca o chestie: LED-urile au nevoie de o tensiune minima ca sa se aprinda, adica nu-i ca la becurile cu incandescenta, daca le dai mai putina tensiune se aprind mai putin. Si daca ai ceva cadere de tensiune pe fire si contacte (si, crede-ma, ai), nu e exclus sa nu ti se aprinda citeodata (in special daca e motorul la turatie mai mica). Asta nu-i teorie plicticoasa de la facultate, e ce pateam la Banditul vechi si-ti fac film sa te convingi daca nu ma crezi. Daca pui voltmetrul pe baterie vezi o tensiune, la bornele becului e o tensiune mai mica.

 

Ce incerc eu sa zic e cam asta: pune-ti niste semnale cu becuri cu incandescenta bune (ti le recomand pe astea https://www.louis.de/en/artikel/mini-turn-signal-in-plastic-housing/10033858?list=191384816 ) sau niste semnale pe LED bune. A, mai trebuie sa retii ceva: LED-urile au un unghi de dispersie a luminii si nu cred ca asta te ajuta.

 

Si mai am un sfat general pe care nu e obligat nimeni sa-l creada doar pt. ca zic: orice modificare la motor poate avea efecte greu de intuit si cliseul ala ca japonezul nu e prost se conforma in viata reala. Chiar daca motorul ala e facut cu un buget batut in cuie de niste manageri, e totusi facut si sa treaca niste audituri si daca poti sa-l inmatriculezi inseamna ca le-a trecut. Enough said.

Multumesc pentru sfaturi!

Ma pregatesc de o comanda pe Louis :peace:

Te mai deranjez cu o intrebare , poate ma poti ajuta si cu asta :

Mergand prin oras am senzatia ca motorul nu merge exact cum trebuie, deoarece cred ca se incinge uleiul prea tare( e doar o banuiala). Si m-am gandit eu ca ar fi ok, daca as avea un sistem de racire- un ventilator, montat pe radiatorul uleiului, probabil cu actionare manuala.

Crezi ca e ok daca as face asta, m-ar ajuta? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa-ti zic e ca am fost la "parada" la o intrunire si am mers la gen 34 de grade incet (adica racire slaba) si mult si am mai si dat limitare din cind in cind ca orice cocalar care se respecta. A ajuns termometrul de la buson sa treaca de capatul gradatiei si n-a avut nimic. Asa is facute sa mearga, nu te com plica aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Proaspat posesor de Bandit GSF600S din 2001 aici.

Sunt foarte multumit de achizitie...ne intelegem de minune...

Inainte de asta am mai avut un F650ST, dar nu ajungeam cu toata talpa pe asfalt cand o incalecam (desi am 1.78m) si parca ceva nu era in regula.

Cand am cumparat Bandit-ul, a durat doar 10 minute sa ma acomodez cu ea si seara in fata blocului parca nu-mi venea sa cobor de pe ea :))

 

Dar am o mica problema: nu-mi place cum sta la relanti. Zona de actiune/functionare a socului este de maxim 2cm din toata cursa pe care o are...adica daca il trag la maxim sau pana la jumatate are acelasi efect...cand se incalzeste motorul trebuie sa misc foarte putin de maneta socului, cateodata chiar si 1-2mm (da...1-2mm) sunt de ajuns sa scada turatiile...

Iar daca trag maneta de soc pana sus, chiar si cand e motorul cald, parca da sa se opreasca...scade pana pe la 1000rpm si fluctueaza...mi se pare ca nu merge "rotund"...si, ca sa nu se opreasca, de obicei tin relantiul pe la 1500rpm cu socul putin tras, cu toate ca in manual scrie ca ar trebui tinut la 1200rpm +-100...

Am scos bujiile si le-am curatat putin cu peria de sarma...nu pareau vechi, ci doar putin negre...dar s-a luat negreala imediat cu peria de sarma...

Filtrul de aer nu parea murdar...cu toate ca nu l-am suflat (deocamdata), ca nu am avut compresor...

Din cauza asta m-am hotarat sa ii curat carburatoarele, pt ca nu stiu cand au fost curatate ultima oara.

 

Si acum intrebarea: ce folositi sa ungeti ansamblul de arcuri si parghii DIN AFARA carburatoarelor? Ma gandeam sa cumpar un spray cu vaselia siliconica pt metal...e ok? Sau e de ajuns daca dau cu WD-40?

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cateva aspecte unde gresesti. Socul se foloseste doar cand motorul este rece. Nu se regleaza turatia la relanti din soc, cand motorul este cald, ci de pe la carburatoare. Din cauza asta bujiile sunt afumate. Filtrul de aer de hartie nu se sufla ci se schimba.. Unge doar pe unde trebuie la carburatoare, nu da cu spray pentru ca se murdaresc de tot in combinatie cu praful existent din belsug pe drumurile Patriei. Nu stiu ce experienta ai in materie de mecanica dar este de preferat ca de carburatoare sa se ocupe cineva priceput in domeniu.

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cateva aspecte unde gresesti. Socul se foloseste doar cand motorul este rece. Nu se regleaza turatia la relanti din soc, cand motorul este cald, ci de pe la carburatoare. Din cauza asta bujiile sunt afumate. Filtrul de aer de hartie nu se sufla ci se schimba.. Unge doar pe unde trebuie la carburatoare, nu da cu spray pentru ca se murdaresc de tot in combinatie cu praful existent din belsug pe drumurile Patriei. Nu stiu ce experienta ai in materie de mecanica dar este de preferat ca de carburatoare sa se ocupe cineva priceput in domeniu.

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Multumesc pentru sfaturi.

Cand motorul este rece, il pornesc cu socul tras...dar dupa ce se incalzeste, daca nu las socul tras pana la jumate, motorul da sa se opreasca...am incercat sa reglez relantiul din "rotita", dar cand il setez la aproximativ 1200rpm fluctueaza destul de mult...

Ma gandeam ca dupa curatatea carburatoarelor sa dau cu putin lubrifiant pe arcurile din exterior, cat sa nu se frece metal de metal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea trebuie sa fac schimbul de ulei + filtru la GSX 1250 - ul meu. E prima data pe modelul asta, la cel de 750 l-am facut de cateva ori. Stie cineva cat ulei trebuie sa bag exact ? La 750 era 3,2 l cu tot cu filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...