Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Farul l-am prins, am comandat pe ebay far plus suportii de pe jambe. Am facut si un suport pe care l-am prins pe jugul superior pentru ceasuri. Din pacate ceasurile sunt pt modelul S si nu sunt acoperite atat de mult ca cele pt naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si eu un Bandit din 2001, de 600 si ma gandesc sa ii schimb semnalizarile cu bec cu unele cu led( se plang prietenii ca nu prea imi vad semnalizarile).

Unde pot gasi( prin Bucuresti) si daca trebuie sa fac ceva schimbari la instalatia electrica existenta?

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca semnalele stock de la Bandit sint foarte vizibile, tu probabil ai semnale aftermarket. Abia la generatia mea (2007 injectie) se vad cam asa si asa pt. ca au becuri din alea cu sticla portocalie si geam incolor.

 

Despre semnalele pe leduri am un singur sfat: ia ceva de firma. Am patit sa fiu la un pas de accident cu semnalele mele de la Banditul vechi, de la necedare de prioritate. Ala mi-a zis "pai abia ti se vad beculetele alea". Ca probabil si-a cautat scuza (eram deja angajat in curba) e una, dar chiar nu se vad OK.

 

Inca o chestie: LED-urile au nevoie de o tensiune minima ca sa se aprinda, adica nu-i ca la becurile cu incandescenta, daca le dai mai putina tensiune se aprind mai putin. Si daca ai ceva cadere de tensiune pe fire si contacte (si, crede-ma, ai), nu e exclus sa nu ti se aprinda citeodata (in special daca e motorul la turatie mai mica). Asta nu-i teorie plicticoasa de la facultate, e ce pateam la Banditul vechi si-ti fac film sa te convingi daca nu ma crezi. Daca pui voltmetrul pe baterie vezi o tensiune, la bornele becului e o tensiune mai mica.

 

Ce incerc eu sa zic e cam asta: pune-ti niste semnale cu becuri cu incandescenta bune (ti le recomand pe astea https://www.louis.de/en/artikel/mini-turn-signal-in-plastic-housing/10033858?list=191384816 ) sau niste semnale pe LED bune. A, mai trebuie sa retii ceva: LED-urile au un unghi de dispersie a luminii si nu cred ca asta te ajuta.

 

Si mai am un sfat general pe care nu e obligat nimeni sa-l creada doar pt. ca zic: orice modificare la motor poate avea efecte greu de intuit si cliseul ala ca japonezul nu e prost se conforma in viata reala. Chiar daca motorul ala e facut cu un buget batut in cuie de niste manageri, e totusi facut si sa treaca niste audituri si daca poti sa-l inmatriculezi inseamna ca le-a trecut. Enough said.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Parerea mea e ca semnalele stock de la Bandit sint foarte vizibile, tu probabil ai semnale aftermarket. Abia la generatia mea (2007 injectie) se vad cam asa si asa pt. ca au becuri din alea cu sticla portocalie si geam incolor.

 

Despre semnalele pe leduri am un singur sfat: ia ceva de firma. Am patit sa fiu la un pas de accident cu semnalele mele de la Banditul vechi, de la necedare de prioritate. Ala mi-a zis "pai abia ti se vad beculetele alea". Ca probabil si-a cautat scuza (eram deja angajat in curba) e una, dar chiar nu se vad OK.

 

Inca o chestie: LED-urile au nevoie de o tensiune minima ca sa se aprinda, adica nu-i ca la becurile cu incandescenta, daca le dai mai putina tensiune se aprind mai putin. Si daca ai ceva cadere de tensiune pe fire si contacte (si, crede-ma, ai), nu e exclus sa nu ti se aprinda citeodata (in special daca e motorul la turatie mai mica). Asta nu-i teorie plicticoasa de la facultate, e ce pateam la Banditul vechi si-ti fac film sa te convingi daca nu ma crezi. Daca pui voltmetrul pe baterie vezi o tensiune, la bornele becului e o tensiune mai mica.

 

Ce incerc eu sa zic e cam asta: pune-ti niste semnale cu becuri cu incandescenta bune (ti le recomand pe astea https://www.louis.de/en/artikel/mini-turn-signal-in-plastic-housing/10033858?list=191384816 ) sau niste semnale pe LED bune. A, mai trebuie sa retii ceva: LED-urile au un unghi de dispersie a luminii si nu cred ca asta te ajuta.

 

Si mai am un sfat general pe care nu e obligat nimeni sa-l creada doar pt. ca zic: orice modificare la motor poate avea efecte greu de intuit si cliseul ala ca japonezul nu e prost se conforma in viata reala. Chiar daca motorul ala e facut cu un buget batut in cuie de niste manageri, e totusi facut si sa treaca niste audituri si daca poti sa-l inmatriculezi inseamna ca le-a trecut. Enough said.

Multumesc pentru sfaturi!

Ma pregatesc de o comanda pe Louis :peace:

Te mai deranjez cu o intrebare , poate ma poti ajuta si cu asta :

Mergand prin oras am senzatia ca motorul nu merge exact cum trebuie, deoarece cred ca se incinge uleiul prea tare( e doar o banuiala). Si m-am gandit eu ca ar fi ok, daca as avea un sistem de racire- un ventilator, montat pe radiatorul uleiului, probabil cu actionare manuala.

Crezi ca e ok daca as face asta, m-ar ajuta? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa-ti zic e ca am fost la "parada" la o intrunire si am mers la gen 34 de grade incet (adica racire slaba) si mult si am mai si dat limitare din cind in cind ca orice cocalar care se respecta. A ajuns termometrul de la buson sa treaca de capatul gradatiei si n-a avut nimic. Asa is facute sa mearga, nu te com plica aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Proaspat posesor de Bandit GSF600S din 2001 aici.

Sunt foarte multumit de achizitie...ne intelegem de minune...

Inainte de asta am mai avut un F650ST, dar nu ajungeam cu toata talpa pe asfalt cand o incalecam (desi am 1.78m) si parca ceva nu era in regula.

Cand am cumparat Bandit-ul, a durat doar 10 minute sa ma acomodez cu ea si seara in fata blocului parca nu-mi venea sa cobor de pe ea :))

 

Dar am o mica problema: nu-mi place cum sta la relanti. Zona de actiune/functionare a socului este de maxim 2cm din toata cursa pe care o are...adica daca il trag la maxim sau pana la jumatate are acelasi efect...cand se incalzeste motorul trebuie sa misc foarte putin de maneta socului, cateodata chiar si 1-2mm (da...1-2mm) sunt de ajuns sa scada turatiile...

Iar daca trag maneta de soc pana sus, chiar si cand e motorul cald, parca da sa se opreasca...scade pana pe la 1000rpm si fluctueaza...mi se pare ca nu merge "rotund"...si, ca sa nu se opreasca, de obicei tin relantiul pe la 1500rpm cu socul putin tras, cu toate ca in manual scrie ca ar trebui tinut la 1200rpm +-100...

Am scos bujiile si le-am curatat putin cu peria de sarma...nu pareau vechi, ci doar putin negre...dar s-a luat negreala imediat cu peria de sarma...

Filtrul de aer nu parea murdar...cu toate ca nu l-am suflat (deocamdata), ca nu am avut compresor...

Din cauza asta m-am hotarat sa ii curat carburatoarele, pt ca nu stiu cand au fost curatate ultima oara.

 

Si acum intrebarea: ce folositi sa ungeti ansamblul de arcuri si parghii DIN AFARA carburatoarelor? Ma gandeam sa cumpar un spray cu vaselia siliconica pt metal...e ok? Sau e de ajuns daca dau cu WD-40?

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cateva aspecte unde gresesti. Socul se foloseste doar cand motorul este rece. Nu se regleaza turatia la relanti din soc, cand motorul este cald, ci de pe la carburatoare. Din cauza asta bujiile sunt afumate. Filtrul de aer de hartie nu se sufla ci se schimba.. Unge doar pe unde trebuie la carburatoare, nu da cu spray pentru ca se murdaresc de tot in combinatie cu praful existent din belsug pe drumurile Patriei. Nu stiu ce experienta ai in materie de mecanica dar este de preferat ca de carburatoare sa se ocupe cineva priceput in domeniu.

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cateva aspecte unde gresesti. Socul se foloseste doar cand motorul este rece. Nu se regleaza turatia la relanti din soc, cand motorul este cald, ci de pe la carburatoare. Din cauza asta bujiile sunt afumate. Filtrul de aer de hartie nu se sufla ci se schimba.. Unge doar pe unde trebuie la carburatoare, nu da cu spray pentru ca se murdaresc de tot in combinatie cu praful existent din belsug pe drumurile Patriei. Nu stiu ce experienta ai in materie de mecanica dar este de preferat ca de carburatoare sa se ocupe cineva priceput in domeniu.

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Multumesc pentru sfaturi.

Cand motorul este rece, il pornesc cu socul tras...dar dupa ce se incalzeste, daca nu las socul tras pana la jumate, motorul da sa se opreasca...am incercat sa reglez relantiul din "rotita", dar cand il setez la aproximativ 1200rpm fluctueaza destul de mult...

Ma gandeam ca dupa curatatea carburatoarelor sa dau cu putin lubrifiant pe arcurile din exterior, cat sa nu se frece metal de metal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea trebuie sa fac schimbul de ulei + filtru la GSX 1250 - ul meu. E prima data pe modelul asta, la cel de 750 l-am facut de cateva ori. Stie cineva cat ulei trebuie sa bag exact ? La 750 era 3,2 l cu tot cu filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti.

 

sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara.

 

carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti.

 

sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara.

 

carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ?

ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema o am și eu. Merg o suta de km și se oprește motoru ca și cum nu mai am benzina. Și da e de la rezervor, bușonul de la rezervor are o gaura pe unde vine aer sa nu se facă vid...încearcă sa sufli prin ea sa vezi dacă intra sau iese aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez!

 

8lvBQPa.png

orice magazin specializat iti aduce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! as avea nevoie de ajutor din partea unui coleg tot cu 1250 abs. as vrea sa ma uit la sistemul abs de la roata fata. problema mea este ca senzorul este foarte departat de rotor ceea ce imi creeaza probleme si distanta nu se poate regla. poate imi dau seama vazand alta motocicleta similara care ar fi problema. daca exista cineva il rog frumos sa ma contacteze prin pm. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut banditilor,

 

Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ?

 

Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce placute fata folositi si ce producator .

Am studiat un pic problema si m-am oprit la EBC FA229HH si FA231HH pentru fata si FA254HH dublu sinterizate pe spate

Care sunt mai bune ca si franare si durata de viata , uzura disc, cele sinterizate sau cele ceramice-carbon ?

Undeva trebuie facut un compromis intre puterea de franare , temperatura de lucru la cald si uzura discului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...