Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut !

Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema.

Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste".

La voi e la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema.

Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste".

La voi e la fel?

La mine (naked) problema asta aparea din cauza carcasei de ceasuri si capacului care erau sparte si bucatelele lipite. Am rezolvat problema prin comanda pieselor originale si montarea lor. Nu stiu cum e la S, dar nu cred ca ar strica sa te uiti sa vezi ce e in spatele bordului. Iti doresc sa ai parte doar de surprize placute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fislea: cum a zis si turbodiesel, desfa partea din fata si vezi ce nu e prins cum trebuie sau rupt/spart/crapat.

@apartegeorge: nu stiu de unde ai aflat tu ca poti merge 10k cu acelasi ulei cu bandit, dar cel putin la prima versiune se schimba la maxim 6k. Nu cred ca la urmatoarele s-a marit numarul de km dintre schimburi desi racirea e pe apa. Daca mergi mult in oras eu zis sa il schimbi mai repede, pentru ce desi nu faci 6k km, motorul merge si cand astepti la semafor, mergi incet printre masini, si alte situatii. Uzura se face chiar daca nu faci km, si uleiul isi va pierde din proprietati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Banditul meu bordul se prinde in doua suruburi in partea de jos si un pinten care intra intr-o bucsa de cauciuc, in partea de sus, in spate. Da-l jos si vezi ce se intampla, poate nu mai ai acea bucsa sau este ciufulita. Cred ca nu este diferita prinderea fata de al meu, poate pui niste poze ca sa ne dam cu parerea.

Am avut GSR iar acum GSF, la ambele trebuie schimbat uleiul la max. 6.000 km precum scrie in manualul ambelor modele. Nu va mai luati dupa toti neavizatii chiar daca lucreaza intr-un magazin de profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am demontant toata partea din fara Si in afara de o piulita lipsa la far si o urechiusa ruptă la o carena totul părea la locul lui. Bucsele de cauciuc de la bord arata bine, era strâns bine.

Am atasat doua poze cu bucatile si cu bucata de plastic care am impresia ca face gălăgie sa va dati o părere...

post-86322-0-40909200-1479497158_thumb.jpgpost-86322-0-80498300-1479497184_thumb.jpg

» Post actualizat in 18 Nov 2016 19:35

post-86322-0-24211600-1479497746_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ,vreau sa pun si eu la banditu meu de 650/2007 inaltatoare sw motec de pe louis , a pus cineva ?

Ma intereseaza cat de mult pot sa inalt fara sa umblu la conducte-cabluri ,sunt 2 variante acolo 2cm si 3 cm ,eu as vrea sa pun varianta de 3 cm ,a pus cineva ? Sugestii

Multumes :)

» Post actualizat in 23 Nov 2016 22:44

Acestea sunt

post-95623-0-30808100-1479941030_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca ti-ai luat deja motor. Felicitari! Eu nu am inaltatoare, deci o sa-mi dau cu parerea doar :). Cea mai simpla metoda este sa desfaci ghidonul, si incearca sa bagi niste bucati de lemn(diferite dimensiuni) intre prinderile actuale si ghidon. Daca la rotire cablurile trag de ghidon e clar ca iti trebuie cabluri mai lungi. Trial and error. Spor!

PS: pune si tu niste poze cu achizitia sa vaza si ochiurile noastre ce jucarica ti-ai luat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ,vreau sa pun si eu la banditu meu de 650/2007 inaltatoare sw motec de pe louis , a pus cineva ?

Ma intereseaza cat de mult pot sa inalt fara sa umblu la conducte-cabluri ,sunt 2 variante acolo 2cm si 3 cm ,eu as vrea sa pun varianta de 3 cm ,a pus cineva ? Sugestii

Multumes :)

» Post actualizat in 23 Nov 2016 22:44

Acestea sunt

Vezi ca aceleasi rahateluri le gaseai aici, mult mai ieftine, la cat sunt, iti poti lua linistit vreo 2-3 diferite si vezi tu care le pui.

http://www.piesemotoscutere.ro/Public/ContentProductReference.aspx?page=new

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zven ,am pus poze cu motorul ,uitate 2 3 pagini mai in spate :)

Multumesc Banzay

» Post actualizat in 24 Nov 2016 09:47

Banzay,am cautat inaltatoare si nu am gasit nimic

» Post actualizat in 27 Nov 2016 01:32

Chiar nimeni nu a pus inaltatoare de 2-3 cm sa imi zica si mie care merg ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zven ,am pus poze cu motorul ,uitate 2 3 pagini mai in spate :)

Multumesc Banzay

» Post actualizat in 24 Nov 2016 09:47

Banzay,am cautat inaltatoare si nu am gasit nimic

» Post actualizat in 27 Nov 2016 01:32

Chiar nimeni nu a pus inaltatoare de 2-3 cm sa imi zica si mie care merg ? :)

http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus cineva bujii CR8EIX cu electrodul de Iridium ? Se simte ceva diferenta la consum si la pornirea la rece , fata de bujia clasica CR8EK cu electrodul de cupru ?

se simte diferenta , ca si caldura degajata de motor , intre Motul 5100 - 10W40 si Motul 7100 - 10W60 vara in oras si afara in ture mai lungi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut (am, de fapt) pe ala vechi. Nu se simte nici o diferenta. Asta nou l-am pornit la 5 grade dupa 2 saptamini de stat pe dreapta si a lua-to la sfert. Eu zic ca prima data trebuie verificata bateria daca porneste greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici o problema de pornire , vreau sa schimb preventiv bujiile anul ce vine si oscilez intre Iridium si normale de cupru , dar si intre NGK si Denso , vroiam o parere

la fel cu uleiul , am observat ca atunci cand e ff cald afara se cam incinge chiar si la mers numai touring si citisem ca 10W60 isi mentine calitatile si la temperaturi inalte si tine motorul mai rece un pic fata de clasicul 10W40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii din astea am avut la mai multe tipuri de mobre. La nici una nu s-a vazut cine stie ce diferenta. Singurul plus ar fi ca 'traiesc' mai mult. Uleiul, depinde cum mergi. La touring (aici vorbim de mijlocul verii) diferenta intre 10w40 si 15w50 a fost de cateva grade pe cadran, nu mai simteam motorul ca se incinge asa tare, ambreiajul parca lucra ceva mai bine. Asta a fost dupa procedul 'trial and error' sa zicem si a iesit ok. w60 mi se pare cam mult, daca mergi f turat, f mult in oras desi...cred ca e cam prea gros si asa. Ia-le pe rand si testeaza. Oricum, asta se aplica de pe la cel putin un 25 de grade in sus. Mai jos, merge lejer 5/10w40 fara probleme si restul sunt cam mult. De iarna nici nu mai zic.

 

cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada

O motivatie ... ciudata. Ar fi un 75w80 mai gros, bagam din ala? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este normal ca 10w60 sa isi tina mai bine proprietatile deoarece cu cat este mai mare cifra din coada (in cazul tau 60) cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada 😉

Aveti aici un tabel cu vascozitatea uleiurilor in functie de temperatura exterioara.

post-27510-0-82397500-1480922392_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay,arata si mie te rog un producator ce face ulei 75w80

Ptr cime nu stie : primele litere sunt date de vascozitatea uleiului la rece ,cu cat mai mica cu atat mai subtire (ex: 5w ,10w,15w)

Al doilea grup de litere ce urmeaza dupa w este dat de vascozitatea uleiului la cald

- de aici Banzay,cu cat este mai mare grupul de litere din acoada cu atat este mai bine ptr motor la cald ,adica uleiul ramane la o vascozitate buna,nu se face apa

 

Ce nu este corect in ceea ce am precizat mai sus ?

» Post actualizat in 05 Dec 2016 09:57

Ca precizare : eu nu pornesc motocicleta pe timpul anotimpului friguros deoarece are ulei relativ "gros" ptr vara si nu vreau sa risc

» Post actualizat in 05 Dec 2016 09:58

Ca precizare : eu nu pornesc motocicleta pe timpul anotimpului friguros deoarece are ulei relativ "gros", de vara si nu vreau sa risc

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe busonul de la baia de ulei la voi nu scrie nimic?!?!

» Post actualizat in 05 Dec 2016 10:26

Cutiozitate:

Cum sa tina un ulei cu vascozitate mai mare motorul mai rece?:))))

Foarte amuzante unele posturi...

» Post actualizat in 05 Dec 2016 10:37

Poate am luat eu informatia fara sa o diger si de fapt ma insel amarnic.

Sa imi explice si mie cineva ,daca poate, din punct de stiintific cum e posibil ca un ulei mai putin fluid ca altu sa aibe un transfer mai bun de caldura, cand el(10w99) practic este posibil sa curga ceva mai incet prin conducte,radiator si motor (pe care app scrie 10w40 in conditi de expoatare normale, referindu-ma aici la temperatura).

Deci cum e posibil sa fie mai rece cu un ulei mai gros?!?

» Post actualizat in 05 Dec 2016 10:39

curge incet=debit mai mic= cantitate mai mica de ulei racit prin intermediul radiatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Bandit se pune 10W40...de preferat full-sintetic dar merge si semi.

 

maxim de vascos se pune un 15W50 dar numai in toiul verii si daca stai in Australia sau sudul maxim din Spania/Italia/Grecia, Dubai, Mexic si/sau alte zone in care se ating frecvent temperaturi mai mare de 40-45 grade

 

in 99% din Europa nu ai nevoie de W50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...