fislea Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salut ! Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema. Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste". La voi e la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salut ! Sunt un proaspăt posesor de bandit 600s din 2002 si am o mica curiozoitate/ sau problema. Dupa ce trec de 4-5 mii rpm in zona bordului ( in spatele lui) din cauza viibratiilor apare un "barait" foarte puternic. Daca pun mâna pe bord si pe plasticul din spate se "linisteste". La voi e la fel? La mine (naked) problema asta aparea din cauza carcasei de ceasuri si capacului care erau sparte si bucatelele lipite. Am rezolvat problema prin comanda pieselor originale si montarea lor. Nu stiu cum e la S, dar nu cred ca ar strica sa te uiti sa vezi ce e in spatele bordului. Iti doresc sa ai parte doar de surprize placute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 @fislea: cum a zis si turbodiesel, desfa partea din fata si vezi ce nu e prins cum trebuie sau rupt/spart/crapat. @apartegeorge: nu stiu de unde ai aflat tu ca poti merge 10k cu acelasi ulei cu bandit, dar cel putin la prima versiune se schimba la maxim 6k. Nu cred ca la urmatoarele s-a marit numarul de km dintre schimburi desi racirea e pe apa. Daca mergi mult in oras eu zis sa il schimbi mai repede, pentru ce desi nu faci 6k km, motorul merge si cand astepti la semafor, mergi incet printre masini, si alte situatii. Uzura se face chiar daca nu faci km, si uleiul isi va pierde din proprietati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 La Banditul meu bordul se prinde in doua suruburi in partea de jos si un pinten care intra intr-o bucsa de cauciuc, in partea de sus, in spate. Da-l jos si vezi ce se intampla, poate nu mai ai acea bucsa sau este ciufulita. Cred ca nu este diferita prinderea fata de al meu, poate pui niste poze ca sa ne dam cu parerea. Am avut GSR iar acum GSF, la ambele trebuie schimbat uleiul la max. 6.000 km precum scrie in manualul ambelor modele. Nu va mai luati dupa toti neavizatii chiar daca lucreaza intr-un magazin de profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Ms zven,de sfat ,asa mi a spus tipul de la mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Salut ! Am demontant toata partea din fara Si in afara de o piulita lipsa la far si o urechiusa ruptă la o carena totul părea la locul lui. Bucsele de cauciuc de la bord arata bine, era strâns bine. Am atasat doua poze cu bucatile si cu bucata de plastic care am impresia ca face gălăgie sa va dati o părere... » Post actualizat in 18 Nov 2016 19:35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Salut! Un bord de bandit are cineva de la 2001...chiar daca nu este complet bun ma intereseaza pt afisaju de la benzina, poate fi spart in rest... Il cumpar daca are un pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Salut baieti ,vreau sa pun si eu la banditu meu de 650/2007 inaltatoare sw motec de pe louis , a pus cineva ? Ma intereseaza cat de mult pot sa inalt fara sa umblu la conducte-cabluri ,sunt 2 variante acolo 2cm si 3 cm ,eu as vrea sa pun varianta de 3 cm ,a pus cineva ? Sugestii Multumes » Post actualizat in 23 Nov 2016 22:44 Acestea sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Sa intelegem ca ti-ai luat deja motor. Felicitari! Eu nu am inaltatoare, deci o sa-mi dau cu parerea doar . Cea mai simpla metoda este sa desfaci ghidonul, si incearca sa bagi niste bucati de lemn(diferite dimensiuni) intre prinderile actuale si ghidon. Daca la rotire cablurile trag de ghidon e clar ca iti trebuie cabluri mai lungi. Trial and error. Spor! PS: pune si tu niste poze cu achizitia sa vaza si ochiurile noastre ce jucarica ti-ai luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Salut baieti ,vreau sa pun si eu la banditu meu de 650/2007 inaltatoare sw motec de pe louis , a pus cineva ? Ma intereseaza cat de mult pot sa inalt fara sa umblu la conducte-cabluri ,sunt 2 variante acolo 2cm si 3 cm ,eu as vrea sa pun varianta de 3 cm ,a pus cineva ? Sugestii Multumes » Post actualizat in 23 Nov 2016 22:44 Acestea sunt Vezi ca aceleasi rahateluri le gaseai aici, mult mai ieftine, la cat sunt, iti poti lua linistit vreo 2-3 diferite si vezi tu care le pui. http://www.piesemotoscutere.ro/Public/ContentProductReference.aspx?page=new Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Zven ,am pus poze cu motorul ,uitate 2 3 pagini mai in spate Multumesc Banzay » Post actualizat in 24 Nov 2016 09:47 Banzay,am cautat inaltatoare si nu am gasit nimic » Post actualizat in 27 Nov 2016 01:32 Chiar nimeni nu a pus inaltatoare de 2-3 cm sa imi zica si mie care merg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Noiembrie 27, 2016 Share Postat Noiembrie 27, 2016 Orice inaltatoare vei pune va trebui sa schimbi toate conductele si cablurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 27, 2016 Share Postat Noiembrie 27, 2016 Zven ,am pus poze cu motorul ,uitate 2 3 pagini mai in spate Multumesc Banzay » Post actualizat in 24 Nov 2016 09:47 Banzay,am cautat inaltatoare si nu am gasit nimic » Post actualizat in 27 Nov 2016 01:32 Chiar nimeni nu a pus inaltatoare de 2-3 cm sa imi zica si mie care merg ? http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 a pus cineva bujii CR8EIX cu electrodul de Iridium ? Se simte ceva diferenta la consum si la pornirea la rece , fata de bujia clasica CR8EK cu electrodul de cupru ? se simte diferenta , ca si caldura degajata de motor , intre Motul 5100 - 10W40 si Motul 7100 - 10W60 vara in oras si afara in ture mai lungi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Eu am avut (am, de fapt) pe ala vechi. Nu se simte nici o diferenta. Asta nou l-am pornit la 5 grade dupa 2 saptamini de stat pe dreapta si a lua-to la sfert. Eu zic ca prima data trebuie verificata bateria daca porneste greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 nu am nici o problema de pornire , vreau sa schimb preventiv bujiile anul ce vine si oscilez intre Iridium si normale de cupru , dar si intre NGK si Denso , vroiam o parere la fel cu uleiul , am observat ca atunci cand e ff cald afara se cam incinge chiar si la mers numai touring si citisem ca 10W60 isi mentine calitatile si la temperaturi inalte si tine motorul mai rece un pic fata de clasicul 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Pai este normal ca 10w60 sa isi tina mai bine proprietatile deoarece cu cat este mai mare cifra din coada (in cazul tau 60) cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Bujii din astea am avut la mai multe tipuri de mobre. La nici una nu s-a vazut cine stie ce diferenta. Singurul plus ar fi ca 'traiesc' mai mult. Uleiul, depinde cum mergi. La touring (aici vorbim de mijlocul verii) diferenta intre 10w40 si 15w50 a fost de cateva grade pe cadran, nu mai simteam motorul ca se incinge asa tare, ambreiajul parca lucra ceva mai bine. Asta a fost dupa procedul 'trial and error' sa zicem si a iesit ok. w60 mi se pare cam mult, daca mergi f turat, f mult in oras desi...cred ca e cam prea gros si asa. Ia-le pe rand si testeaza. Oricum, asta se aplica de pe la cel putin un 25 de grade in sus. Mai jos, merge lejer 5/10w40 fara probleme si restul sunt cam mult. De iarna nici nu mai zic. cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada O motivatie ... ciudata. Ar fi un 75w80 mai gros, bagam din ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Pai este normal ca 10w60 sa isi tina mai bine proprietatile deoarece cu cat este mai mare cifra din coada (in cazul tau 60) cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada Aveti aici un tabel cu vascozitatea uleiurilor in functie de temperatura exterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Banzay,arata si mie te rog un producator ce face ulei 75w80 Ptr cime nu stie : primele litere sunt date de vascozitatea uleiului la rece ,cu cat mai mica cu atat mai subtire (ex: 5w ,10w,15w) Al doilea grup de litere ce urmeaza dupa w este dat de vascozitatea uleiului la cald - de aici Banzay,cu cat este mai mare grupul de litere din acoada cu atat este mai bine ptr motor la cald ,adica uleiul ramane la o vascozitate buna,nu se face apa Ce nu este corect in ceea ce am precizat mai sus ? » Post actualizat in 05 Dec 2016 09:57 Ca precizare : eu nu pornesc motocicleta pe timpul anotimpului friguros deoarece are ulei relativ "gros" ptr vara si nu vreau sa risc » Post actualizat in 05 Dec 2016 09:58 Ca precizare : eu nu pornesc motocicleta pe timpul anotimpului friguros deoarece are ulei relativ "gros", de vara si nu vreau sa risc Editat Decembrie 5, 2016 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Pe busonul de la baia de ulei la voi nu scrie nimic?!?! » Post actualizat in 05 Dec 2016 10:26 Cutiozitate: Cum sa tina un ulei cu vascozitate mai mare motorul mai rece?))) Foarte amuzante unele posturi... » Post actualizat in 05 Dec 2016 10:37 Poate am luat eu informatia fara sa o diger si de fapt ma insel amarnic. Sa imi explice si mie cineva ,daca poate, din punct de stiintific cum e posibil ca un ulei mai putin fluid ca altu sa aibe un transfer mai bun de caldura, cand el(10w99) practic este posibil sa curga ceva mai incet prin conducte,radiator si motor (pe care app scrie 10w40 in conditi de expoatare normale, referindu-ma aici la temperatura). Deci cum e posibil sa fie mai rece cu un ulei mai gros?!? » Post actualizat in 05 Dec 2016 10:39 curge incet=debit mai mic= cantitate mai mica de ulei racit prin intermediul radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 in Bandit se pune 10W40...de preferat full-sintetic dar merge si semi. maxim de vascos se pune un 15W50 dar numai in toiul verii si daca stai in Australia sau sudul maxim din Spania/Italia/Grecia, Dubai, Mexic si/sau alte zone in care se ating frecvent temperaturi mai mare de 40-45 grade in 99% din Europa nu ai nevoie de W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Perfect de acord cu tine MotoRocker » Post actualizat in 05 Dec 2016 12:03 Fislea ,nu prea ai inteles mai nimic din ce am scris eu, mai citeste odata,de doua pri poate te lamuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 O motivatie ... ciudata. Ar fi un 75w80 mai gros, bagam din ala? Iti dai seama cum merge cu magiun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Sau nu la mine faceai referire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.