Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

suruburile alea de sus sunt de forma si din plastic

Vezi ca sub bord sunt alte prinderi, se vad destul de bine daca uiti de sub far, din fata mobrei, ai 2 imbusuri de 5 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost, si m-am intors ... m-as duce din nou maine. Pregatesc o povestire mai detaliata, dar sa ma reculeg putin si sa imi gasesc cuvintele ...

 

DSC_3996.JPG IMG-20170719-WA0010.jpg

Felicitari 🖒

Baga povestirea detaliata si cu tot cu picanterii :)

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Îmi poate spune cineva exact ce becuri are banditul S din 2002? In manual nu am găsit și nici nu am posibilitatea sa verific la mobra.

Scurta știu ca era HB4, dar lingă nu mai rețin...

 

Cei care aveți modelul cu lupa, la voi faza scurta este to chioara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

glumesti or what? stii pe unde se pune uleiul? vezi ca scrie acolo

post-34332-0-03247800-1502272227_thumb.jpg

post-34332-0-97373700-1502272451_thumb.jpg

 

manual aici:

http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF1200/GSF1200K6_S_01E.pdf

https://www.uploady.com/#!/download/u4Ut~UKePaw/VjTNm8M5vjveYPZ5

 

...that easy!

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m am uitat, jur :)

 

Ms mult man

 

 

Si inca o intrebare de "noob" ca tot nu am mai mers pe 1200

Cutia, asa este ea mai zgomotoasa? Imi cam "vâjâie" intra treia si a patra la 2000-3500 ture ,

nu trebuie sa se auda nimic ...

ori ai pinioanele pe duca( suna ca autobuzele alea vechi cu probleme la grup) ... ori pinionul de la alternator e pe duca...

da alternatorul jos

fa o tura si vezi

daca nu se mai aude ceva suspect ... taaa daaa

daca da ... naspa ... cuite cu viitor incert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa se auda nimic ...

ori ai pinioanele pe duca( suna ca autobuzele alea vechi cu probleme la grup) ... ori pinionul de la alternator e pe duca...

da alternatorul jos

fa o tura si vezi

daca nu se mai aude ceva suspect ... taaa daaa

daca da ... naspa ... cuite cu viitor incert

Asa se aude, ca autobuzele, stiu sunetul, exact genu ala , a 3a de la 2200-4500 , si a 4,a tot asa .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am făcut o belea. Am pus minusul de la motor pe plusul de la baterie și acum e mort, nu se mai aprinde nici bordul, nimic. Siguranțele de sub sa par în regula. Ce ar trebui sa mai verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motorul meu sigurantele de sub sa sunt cele mari, principale. Mai sunt cele mici (ca amperaj) care sunt sub un ornament de plastic, pe partea dreapta. Nu cred ca s-a modificat instalatia electrica intre cele doua modele, macar ca pozitionare.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat ambele ornamente jos si intr-adevar am gasit pe partea stanga un releu (posibil releul de pornire) cu o siguranta de 30A care era intr-adevar prajita. Am schimbat-o si a plecat imediat.

 

totusi va intreb alta chestie: unde gasesc un rezervor de bandit 600 sau unul care sa se potriveasca? sau stiti pe cineva care le reconditioneaza pe cele ruginite? am reparat deja de 2 ori carburatoarele, nu as vrea sa o fac iar... :/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce vroiam sa iti zic de siguranta de de amperi. Rezervorul ce are? E ruginit pe interior? Erau pe forum niste solutii de curatare home made.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, motorul a fost tavalit inainte sa il iau. totul este in regula la el acum, doar ca de la infundatura a ruginit pe interior. nu stiu daca merg solutiile astea home made. as vrea sa o fac cum trebuie, mai ales ca am bagat bani la service mai mult decat face mobra: discuri, lant, pinioane, cauciucuri, cuie pontou, lichide, etc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se aude, ca autobuzele, stiu sunetul, exact genu ala , a 3a de la 2200-4500 , si a 4,a tot asa .....

Citeste ce ti am scris

Da alternatorul jos .. e simplu .. si mergi nitel pe baterie .. nu e grav

daca mai suna ...e clar ca ti ai luat motor ieftin cu a3a si a4a praf.

Alta cutie - pinioane.

Munca lu' Calache !

Fie sa fie alternatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste ce ti am scris

Da alternatorul jos .. e simplu .. si mergi nitel pe baterie .. nu e grav

daca mai suna ...e clar ca ti ai luat motor ieftin cu a3a si a4a praf.

Alta cutie - pinioane.

Munca lu' Calache !

Fie sa fie alternatorul

Dap, asa am sa fac , o sa dau electromotoru jos, treaba este ca in mom cand am facut testu cu ea nu sa auzit nimic, abia dupa ce am mers cu ea spre casa dupa vreo 20-30km a inceput sa "fluiere" , sincer cred si sper sa fie de la ulei ca omu mi a zis ca trebuie schimbat si avea ulei Castrol (care 90% este contrafacut si este o pârnaie de ulei, 10w40)

I-am schimbat uleiul ieri , am bagat Yacco 10w50 care bagasem si in fostu motor si cu care nu am avut probleme, doar ca nu am apucat sa ies cu motoru si sa il testez, oricum tinand cont ca nu are racire pe apa, am de gand sa ii bag si un Metabond

 

 

Daca nu se rezolva nici cu metabond, ii dau in iarna cutia jos si aia este, nu e problema, se repara ;)

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat ambele ornamente jos si intr-adevar am gasit pe partea stanga un releu (posibil releul de pornire) cu o siguranta de 30A care era intr-adevar prajita. Am schimbat-o si a plecat imediat.

 

totusi va intreb alta chestie: unde gasesc un rezervor de bandit 600 sau unul care sa se potriveasca? sau stiti pe cineva care le reconditioneaza pe cele ruginite? am reparat deja de 2 ori carburatoarele, nu as vrea sa o fac iar... :/

 

ai pus filtru de hartie din ala clasic? in felul asta reduci putin de cate ori trebuie curatate carburatoarele. nu scapi de tot dar trece mai greu mizeria.

 

mi-a zis cineva o varianta de curatare care am de gand sa o fac si eu la iarna e cu otet. il umplii cu otet si il lasi parca o zi sau doua. apoi golesti bine rezervorul si il cureti cu "ceva" (mi-a zis apa dar nu mai stiu exact ce trebuie facut dupa). incerc sa aflu toata operatiunea in scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, n-am mai postat de mult. Banditul meu are 68k . Trăiește bine. N-am schimbat decât ceva la pompa de apă. Luați gândit că e bun

vezi daca ti-ai luat modelul nou racit pe apa , la al meu 2005 nu am treaba cu apa ....de fapt nu am treaba cu nimic , ulei , filtru , placute si in rest ....., benzina si cheie

japs rulz :10:

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...