Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Asa m-am gandit si eu, ca e benzina arsa incomplet.

Pe traseu am folosit un aditiv pt carburatoare insa e apa de ploaie..

 

Urmeaza o curatare/sincronizare a carburatoarelor, totusi, sunt curios daca e posibil sa faca asa doar de la filtru de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e doar de la filtru, dar mai influenteaza si ala. Cel mai probabil cuiele de dozaj nu mai lucreaza cum trebuie(daca alea or fi), si atunci cand ajunge pe 6000 de ture, acolo unde are curba de putere se modifica considerabil, probabil ca ii da mai multa benzina prea repede. Nu sunt mecanic, si cunostintele mele tehnice nu sunt atat de bune incat sa iti spun exact ce si unde se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buun ... am reusit sa fac cam tot ce mi-am propus in vederea calatoriei spre Nordkapp, adica ieri am lucrat o zi intreaga la motocicleta ... bujii noi NGK Iridium (cica tin 50.000 km), cele vechi erau tot NGK Iridium insa aveau 30.000 de km (puse de vechiul propietar, insa nu stiam ca sunt la fel, altfel le mai lasam un pic), si am preferat sa le schimb. Cam nasoala pozitia, ca sa schimb cele doua centrale am transpirat sapte camasi. De asemenea i-am pus ulei si filtru nou (Motul 5100 10w40) au intrat 3,2 litri. I-am pus baterie noua Okyami, o priza USB dubla, gume noi Michelin Pilot Road 4 GT si alte maruntisuri. Am schimbat toba Yoshimura cu LeoVince (o aveam de la vechiul proprietar, dar nu o montasem niciodata). Toba asta are sunet mai gutural, Yoshimura are sunet mai domol. Pregatirile sunt terminate in proportie de 95%, mai lipseste organizarea bagajului si suntem gata de plecare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun ... am reusit sa fac cam tot ce mi-am propus in vederea calatoriei spre Nordkapp, adica ieri am lucrat o zi intreaga la motocicleta ... bujii noi NGK Iridium (cica tin 50.000 km), cele vechi erau tot NGK Iridium insa aveau 30.000 de km (puse de vechiul propietar, insa nu stiam ca sunt la fel, altfel le mai lasam un pic), si am preferat sa le schimb. Cam nasoala pozitia, ca sa schimb cele doua centrale am transpirat sapte camasi. De asemenea i-am pus ulei si filtru nou (Motul 5100 10w40) au intrat 3,2 litri. I-am pus baterie noua Okyami, o priza USB dubla, gume noi Michelin Pilot Road 4 GT si alte maruntisuri. Am schimbat toba Yoshimura cu LeoVince (o aveam de la vechiul proprietar, dar nu o montasem niciodata). Toba asta are sunet mai gutural, Yoshimura are sunet mai domol. Pregatirile sunt terminate in proportie de 95%, mai lipseste organizarea bagajului si suntem gata de plecare !

 

Drum bun maestre , si eu maine bag o tura "frumusica" : transalpina+transfagarasan , plecare la 6 dimineata- intoarcere seara tarziu

» Post actualizat in 02 Jul 2017 13:05

800km am bagat si eu ieri impreuna cu "BandiTu"

Super multumit de el si cei mai multi km facuti de mine intr-o zi

Consumul a fost undeva pe la 5.5 deoarece am cam "alergat" ptr ca erau multi km de facut si nu prea sa mers la consum

Astazi i-am facut o binemerita "baie"

:)

post-95623-0-18345300-1499000534_thumb.jpg

post-95623-0-40260500-1499000664_thumb.jpg

post-95623-0-55521300-1499000715_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna dimineata. Trebuie sa fac o revizie furca la un bandit 600 din 2002. Cine imi poate spune de unde sa cumpar setul de semeringuri pentru ulei si praf? Un cost pentru manopera stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Banditilor tin sa va informez ca pentru moment nu mai fac parte din gasca voastra, motocicleta mea a ajuns pe mainile unui super baiat, caruia ii urez multi km alaturi de motocicleta pe care i-am vandut-o, si urmeaza ptr mine o perioada de resurch in vederea achizitionarii urmatoarei motociclete

Sincer oscilez intre : bandit 1250s , fz1 fazer si bmw k1200gt 2006-2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Caut service pentru un bandit 650 S, schimbare placute de frana si curatat etriere, dar mai toate service-urile au programari peste o saptamana, sunt in vacanta, nu raspund la telefon sau au ramas fara mecanic.

 

Voi unde ati facut operatiunea asta ?

Editat de Piratul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, asa am patit si eu. Nu voiam sa ma chinui dar nu am gasit nimic in timp util, asa ca am luat lichid de frana spray de frana si le-am facut ca noi la mine in curte. Pentru operatiuni asa simple prefer sa le fac acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Bardak Motors. Baietii sunt super meseriasi si chiar daca sunt ocupati, isi fac timp de obicei si pentru neprogramate.

Suna-l direct pe Radu 0722 307 401. Service-ul este in Domnesti.

Succes,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Niste piese noi pentru un bandit de 250 se gasesc pe undeva? Mi-am cumparat de pe un site niste placute de frana si un filtru de ulei dar nu mai gasesc site.ul respectiv. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Astazi pornesc cu Bandit-ul la o tura de 4000+ km prin Europa pentru timp de 2 saptamani. Am creat un eveniment pe facebook unde o sa mai adaug poze si filmulete din cand in cand. https://www.facebook.com/events/1821768041487156/?ti=cl

 

Asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am și eu o rugăminte.

Va rog spuneși-mi și mie în ce anume se înșurubează bordul.

Am atașat 2 poze cu locurile unde am sububuri, însă nu există nimic în care să se înfileteze.

Poate cineva să îmi trimită o poză de sub bord să vad și eu în ce anume ar trebui să se înfileteze.

Menționez că este un Bandit din 2001 Naked

Mulțumesc

post-92337-0-06645600-1501696736_thumb.jpg

post-92337-0-58942900-1501696996_thumb.jpg

Editat de MrZee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bordul din prima poza este pentru bandit S, difera de bordul pentru bandit naked. primul bord are prindere pe o tabla in spatele lui, tabla ce face parte din suportul pentru carenaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suruburile alea de sus sunt de forma si din plastic

Vezi ca sub bord sunt alte prinderi, se vad destul de bine daca uiti de sub far, din fata mobrei, ai 2 imbusuri de 5 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost, si m-am intors ... m-as duce din nou maine. Pregatesc o povestire mai detaliata, dar sa ma reculeg putin si sa imi gasesc cuvintele ...

 

DSC_3996.JPG IMG-20170719-WA0010.jpg

Felicitari 🖒

Baga povestirea detaliata si cu tot cu picanterii :)

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Îmi poate spune cineva exact ce becuri are banditul S din 2002? In manual nu am găsit și nici nu am posibilitatea sa verific la mobra.

Scurta știu ca era HB4, dar lingă nu mai rețin...

 

Cei care aveți modelul cu lupa, la voi faza scurta este to chioara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

glumesti or what? stii pe unde se pune uleiul? vezi ca scrie acolo

post-34332-0-03247800-1502272227_thumb.jpg

post-34332-0-97373700-1502272451_thumb.jpg

 

manual aici:

http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF1200/GSF1200K6_S_01E.pdf

https://www.uploady.com/#!/download/u4Ut~UKePaw/VjTNm8M5vjveYPZ5

 

...that easy!

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m am uitat, jur :)

 

Ms mult man

 

 

Si inca o intrebare de "noob" ca tot nu am mai mers pe 1200

Cutia, asa este ea mai zgomotoasa? Imi cam "vâjâie" intra treia si a patra la 2000-3500 ture ,

nu trebuie sa se auda nimic ...

ori ai pinioanele pe duca( suna ca autobuzele alea vechi cu probleme la grup) ... ori pinionul de la alternator e pe duca...

da alternatorul jos

fa o tura si vezi

daca nu se mai aude ceva suspect ... taaa daaa

daca da ... naspa ... cuite cu viitor incert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa se auda nimic ...

ori ai pinioanele pe duca( suna ca autobuzele alea vechi cu probleme la grup) ... ori pinionul de la alternator e pe duca...

da alternatorul jos

fa o tura si vezi

daca nu se mai aude ceva suspect ... taaa daaa

daca da ... naspa ... cuite cu viitor incert

Asa se aude, ca autobuzele, stiu sunetul, exact genu ala , a 3a de la 2200-4500 , si a 4,a tot asa .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am făcut o belea. Am pus minusul de la motor pe plusul de la baterie și acum e mort, nu se mai aprinde nici bordul, nimic. Siguranțele de sub sa par în regula. Ce ar trebui sa mai verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...