Jump to content

Recommended Posts

Va salut, si-a montat careva pe Bandit ( 650 dupa 2007 ) acest indicator al treptelor de viteza ? astia zic ca este plug&play dar nu stiu sa am mufa aia.

 

https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Electronics-6-Speed-1-6-Level-Gear-Indicator-Digital-Gear-Meter-For-Suzuki-GSF650/32850021285.html

 

Multumesc si asfalt uscat!

Salut.

 

Mi-am pus eu ceva asemanator. Mufa aia sigur o ai, este sub şa, în stanga sub nişte relee. Din 2007 Bandiţii au senzorul de treaptă care oferă info calculatorului pentru injecţie dar abia din 2008 au pus şi indicator în bord.

 

Sincer, pe probate, eu ţi-aş recomanda să iei de la neamţ: este foarte serios (am tot discutat cu el, iar când am avut o problemă a schimbat indicatorul fără discuţii cu toate ca, fie vorba între noi, vina era cam a mea...) sunt şi mai multe variante dintre care poţi alege...

 

http://www.tne-systeme.de/index_en.html

 

pe site sunt şi indicaţii foarte corecte despre montaj, cu poze.

 

PS: dacă ai rezerve să comanzi direct cred că-l gaseşti şi pe ebay.de

 

Dacă esti din Bucureşti ne putem întâlni să vezi şi live cum arată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, de cand a venit vremea mai racoroasa, al meu 650 k5 a inceput sa dea rateuri in prostie, indiferent de turatie el da rateuri, urca mai greu in turatii si simt cum se gatuie pe la 7-8000 de turatii. Porneste fara socul tras iar daca trag socul se opreste instant iar relantiul fluctueaza. Imi puteti da ceva sfaturi? cu ce sa incep? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ce am curatat bujiile, erau cam afumate, bujiile le-am pus la inceputul sezonului si am facut aproximativ 8000 km, cred ca trebuie sa fac si o carburatie, la accelerari mai brutale vad ca scoate putin fum negru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

carburatie, carburatie, carburatie....motoreta asta daca are carburatia facuta ok, merge struna.

 

anul acesta am recordul de a fi facut carburatia mai des decat plinul. si m-am saturat, si vreau sa o dau pe-un gsf sau gsxf 650 (eventual cu abs) pe injectie. constat ca in cluj sunt de vanzare vreo 5-6...nimic mai aproape de bucuresti.

ca sa fie treaba buna, dupa ultima carburatie (muncita mai mult) porneste instant, fara fum, fara chinuiala prea multa daca reduc șocul (mama ei de treaba).

Share this post


Link to post
Share on other sites

carburatie, carburatie, carburatie....motoreta asta daca are carburatia facuta ok, merge struna.

 

anul acesta am recordul de a fi facut carburatia mai des decat plinul. si m-am saturat, si vreau sa o dau pe-un gsf sau gsxf 650 (eventual cu abs) pe injectie. constat ca in cluj sunt de vanzare vreo 5-6...nimic mai aproape de bucuresti.

ca sa fie treaba buna, dupa ultima carburatie (muncita mai mult) porneste instant, fara fum, fara chinuiala prea multa daca reduc șocul (mama ei de treaba).

Astazi merg si eu sa imi fac carburatia, sper sa fie ok, al meu consuma undeva pe la 12% in oras cand mergea bine din punctul meu de vedere (este prima motocicleta de strada pe care o detin, pana acum un an mergeam doar pe enduro asa ca nu stiu care ar trebui sa fie un consum ok si daca schimb la turatiile potrivite, unele sfaturi sunt bineprimite ), iar acum de cand a inceput aceasta problema cred ca imi ia 20% in conditiile in care mai mult de 7000-8000 de ture nu urca :alcy: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

12%??? nici banditul de 1200 nu cred ca ia atat..

Katana mea de 750 ia in jur de 7 in Bucuresti la mers de incepator (max 6000 ture). Consumul tau ar trebui sa fie de maxim 8 in oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 19.10.2018 la 15:14, Ciprian Gabriel Butacu a spus:

Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati?

Eu schimb în intervalul 4.500 - 5.000, maxim 5.500.... Nu știu dacă e bine sau rău, dar eu așa schimb. Am un stil de mers potolit, cuminte......

Edited by pedrony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru un motor de 600 este ok plaja de turatie, chiar potolit ! Pentru 1200-1250 este alta poveste

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 19.10.2018 la 15:14, Ciprian Gabriel Butacu a spus:

Ieri mi-am luat motocicleta de la mecanic, au fost curatate carburatoarele, sincronizate, schimbat bujii si reglat jocul supapelor, la cilindrul numarul 3 era jocul supapelor de evacuare dereglat. Acum motocicleta merge perfect. Astept sa vad daca va exista si o diferenta la consum. Am fost la Bogdan din Baneasa, mi-a fost recomandat mai sus de catre user-ul alexdx09 si sunt foarte multumit de lucrare. Detinatorii de Bandit 600-650, in oras la cate turatii schimbati?

Care a fost prețul pentru revizie. Vreau și eu să merg la el și să știu la ce bani sa mă aștept. Mulțumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Ma poate ajute cineva cu urmatoarea problema?

Detin un Suzuki Bandit GSF600 din 2004, carburatie. Motocicleta sta, de cand a venit frigul, in subsol, la 18 grade (plinul facut). Acum o saptamana am pornit-o, a plecat din prima fara nicio problema sau ezitare.

Astazi am incercat sa o pornesc din nou, dar nu a vrut deloc. Bateria invarte electromotorul foarte bine, dar e ca si cum nu ar da scanteie. Am desfacut bujiile, pareau putin ude de la benzina, le-am uscat, le-am pus inapoi si nimic...

Am incercat sa o pornesc impinsa, dar nici asa nu am reusit. A mai patit cineva asa ceva?

Mutumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa invarti cu bujiile scoase sa vezi daca da scanteie? Daca nu are scanteie, ai putea suspecta si bobinele. Sunt 2,  una pentru 2 cilindri.

Ai inspectat cablurie? Poate e vreo mufa scoasa, sau fir intrerupt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este inecata. Incearca maine sa o pornesti asa: socul deschis maxim, maneta de acceleratie trasa la maxim, apoi apesi butonul de pornire, ar trebui sa o ia imediat. Nu incerca cand o pornesti sa accelerezi daca vezi ca nu o ia, o sa o ineci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, angus_young a spus:

Cdi ul bușit? 

Sper sa nu fie CDI-ul. Mai investighez bobinele si releul.

Multumesc

Acum 9 ore, valentin.urda a spus:

Ai incercat sa invarti cu bujiile scoase sa vezi daca da scanteie? Daca nu are scanteie, ai putea suspecta si bobinele. Sunt 2,  una pentru 2 cilindri.

Ai inspectat cablurie? Poate e vreo mufa scoasa, sau fir intrerupt..

O sa incerc si asta. Multumesc de sfat

Acum 8 ore, l.u.v a spus:

Cred ca este inecata. Incearca maine sa o pornesti asa: socul deschis maxim, maneta de acceleratie trasa la maxim, apoi apesi butonul de pornire, ar trebui sa o ia imediat. Nu incerca cand o pornesti sa accelerezi daca vezi ca nu o ia, o sa o ineci.

Cand am luat-o, acum vreo 1 an jumate, a mai facut asa, dar a pornit impinsa, si de atunci nu am mai avut probleme. Acum nici impinsa nu a vrut.

Am incercat sa o accelerez in timp ce dadeam la automat. As putea presupune ca asa s-a inecat, daca asta e problema. 

Voi incerca azi pasii pe care mi i-ai zis.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar ai înecat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, l.u.v a spus:

Clar ai înecat-o.

Cu bujiile scoase pe rand, am dat la automat si nu am scanteie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai lipit bujia cu hexagonul de blocul motor ca sa faci masa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, TETEA. a spus:

Ai lipit bujia cu hexagonul de blocul motor ca sa faci masa?

Da da. Fix asa am facut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, Banditi! Cu un ghidon original in stare buna și niste capete de ghidon (tot originale) ma poate ajuta cineva? Multumesc mult! Respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Vreau sa cumpar un gsf 650 din 2010. Proprietarul spune ca este limitat pentru A2, dar nu imi poate da nicio informatie cu privire la acest lucru.

In ce consta limitarea la aceasta motocicleta? si cum se scoate

suzuki wvcz 2, gsf 650u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este înmatriculată în România?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, pedrony a spus:

Este înmatriculată în România?

 

da, este inmatriculata in romania. Suspect este ca actualul proprietar mi-a spus ca inafara de el, a mai avut un proprietar. Dar de fapt a mai avut 2..

Ideea este ca as vrea sa o probez fara limitare. Iar daca limitarea este electronica, n-am cum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...