hondafan Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 daca vrea cineva echipament pentru africana sa imi dea PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) @ HONDAFAN: Afacerile cu stickere/tricouri/sepci Africa Twin pe PM sau pe un topic separat, acum ca lumea te stie ! De acum incolo, ce apare EXCESIV in acest topic sau altele de pe aceasta subsectiune va ajunge aici. Poti sa iti lansezi ofertele (diferite, la intervale decente si cat mai complete) in acest topic. Restul chat-ului (cantitate, culori, dimensiuni, negocieri, posta/curierat, etc) nu mai e on-topic si va fi tratat ca atare. @pedros s.a. : Fiecare scrie unde vrea si cat vrea. Atata timp cat este on-topic si denota minimul de respect necesar. Cel putin pe subsectiunea asta. Discutiile despre xenoane se pot purta si civilizat. Editat Martie 2, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 @ HONDAFAN:Afacerile cu stickere/tricouri/sepci Africa Twin pe PM sau pe un topic separat, acum ca lumea te stie ! De acum incolo, ce apare EXCESIV in acest topic sau altele de pe aceasta subsectiune va ajunge aici. Poti sa iti lansezi ofertele (diferite, la intervale decente si cat mai complete) in acest topic. Restul chat-ului (cantitate, culori, dimensiuni, negocieri, posta/curierat, etc) nu mai e on-topic si va fi tratat ca atare. am inteles sa traiti. nu se mai repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 off-topic Imi cer scuze pentru intreruperea discutiei, dar vin cu o mare rugaminte la africani. Sunt posesorul unui RD-03 si tocmai ce o pregateam pentru o tura in afara tarii cand mi-a cedat unul din CDI-uri. Ieri am decarenat-o putin sa-i fac o evaluare rapida. Am mai strans ce era de strans, un schimb de ulei... Mentionez ca am lucrat atent. Am incarcat bateria. Am mai pornit motorul din cand in cand, fara probleme. De cand am motocicletanu am avut nici cea mai mica problema, merge perfect. Exact cand terminasem totul, i-am dat o cheie si deodata mergea intr-un piston si a "cazut" turometrul. Mi-am pus mainile-n cap si m-am gandit direct la un CDI. Am interschimbat CDI-urile si turometrul si-a revenit, lucrand celalalt piston. Siguranta de la ignitie e Ok. Concluzia mea a fost ca piesa a cedat pur si simplu. Daca exista si alte pareri, va rog frumos sa mi le impartasiti. Asadar marea rugaminte este sa ma sfatuiti de unde as putea procura un CDI. Pe 14 am programata plecarea si o eventuala intarziere mi-ar da mult peste cap planurile. M-am uitat pe wemoto si nu am gasit. As prefera un magazin de acest gensau orice sursa. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 off-topic Imi cer scuze pentru intreruperea discutiei, dar vin cu o mare rugaminte la africani. Sunt posesorul unui RD-03 si tocmai ce o pregateam pentru o tura in afara tarii cand mi-a cedat unul din CDI-uri. Ieri am decarenat-o putin sa-i fac o evaluare rapida. Am mai strans ce era de strans, un schimb de ulei... Mentionez ca am lucrat atent. Am incarcat bateria. Am mai pornit motorul din cand in cand, fara probleme. De cand am motocicletanu am avut nici cea mai mica problema, merge perfect. Exact cand terminasem totul, i-am dat o cheie si deodata mergea intr-un piston si a "cazut" turometrul. Mi-am pus mainile-n cap si m-am gandit direct la un CDI. Am interschimbat CDI-urile si turometrul si-a revenit, lucrand celalalt piston. Siguranta de la ignitie e Ok. Concluzia mea a fost ca piesa a cedat pur si simplu. Daca exista si alte pareri, va rog frumos sa mi le impartasiti. Asadar marea rugaminte este sa ma sfatuiti de unde as putea procura un CDI. Pe 14 am programata plecarea si o eventuala intarziere mi-ar da mult peste cap planurile. M-am uitat pe wemoto si nu am gasit. As prefera un magazin de acest gensau orice sursa. Multumesc anticipat! vorbeste cu BELBODY e in Cehia o firma care face, iti spune el link-ul ca eu nu-l mai am din pacate. eventual pe topicul de Transalp gasesti legatura pt cehii respectivi. succese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Intradevar... eu nu sunt "african", dar tind catre, asa ca am cerut niste pareri in speranata sa ies din nedumeriri, si cu exceptia a doua persoane, carora le multumesc, n-am primit raspunsuri, topicul fiind inundat de stikere si alte chestii pana la culme... astfel pagini intregi au inundat topicul intrebarile si nedumririle ramanand in urma... VFR-isti's mai primitori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Intradevar... eu nu sunt "african", dar tind catre, asa ca am cerut niste pareri in speranata sa ies din nedumeriri, si cu exceptia a doua persoane, carora le multumesc, n-am primit raspunsuri, topicul fiind inundat de stikere si alte chestii pana la culme... astfel pagini intregi au inundat topicul intrebarile si nedumririle ramanand in urma... VFR-isti's mai primitori... Te cred ca esti suparat . Ia zi ce ai fakut cu schimbul de motorete, Gagiva si Vfr, pe AT.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Intradevar... eu nu sunt "african", dar tind catre, asa ca am cerut niste pareri in speranata sa ies din nedumeriri, si cu exceptia a doua persoane, carora le multumesc, n-am primit raspunsuri, topicul fiind inundat de stikere si alte chestii pana la culme... astfel pagini intregi au inundat topicul intrebarile si nedumririle ramanand in urma... VFR-isti's mai primitori... Nedumerire si din partea mea referitor la intrebarile tale. Ne intrebi pe noi daca merita sa dai 2 motociclete pe o AT... Doar tu trebuie sa stii daca merita. Noi nu putem sa fim decat subiectivi, ca posesori de AT. Tu stii valoarea celor 2 motociclete, tu stii cat ti-a cerut vanzatorul acela pe AT, deci tu trebuie sa iei decizia in functie de ce anume vrei sa faci si ce anume vrei de la motocicleta. Despre mine pot sa-ti spun ca am schimbat multe motociclete pana m-am oprit la AT. Pentru ce imi trebuie mie e perfecta. Asa ca fie faci schimbul, fie ramai la VFR-istii primitori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) ...nedumerire; mai mult o incurajare doream; vfr-urile sunt deosebit de fiabile, cine se pricepe cat de cat la motoare stie ce inseamna 4v, dar nu imi este foarte practic. E frumos, are sunet, putere, dar nu sunt destul de instarit sa imi satisfac toate poftele la toate categoriile moto. Umblu mult la munte off, totodata si pe asfalt... e obositoare ideea sa am doua moto, cu doua destinatii diferite si sa nu am garaj in apropiere de casa. Cat despre Gilera, e ok pt drumuri scurte, dar fiind un monocilindru, nu-i face placere drumurile lungi si asfaltate, mai ales intr-un ritm dorit de mine, asa ca AT e solutia optima. E frumoasa, durabila, te poti baza pe ea... am incercat un model mai vechi 650cmc cu un disc de frana pe fata (cred ca era model dinainte de '90). Transalpu' care l-am avut s-a dovedit mic pt 185 cm cu 90kg, bagaje si o partenera; Raspunsul sincer il stiam si eu ca merita, dar poate doream incurajari, eu cel putin ma atasez mult de motocicletele cu care am petrecut cel putin un sezon, si imi e greu sa ma despart de ele... (al draqului de masoni ) Editat Martie 2, 2009 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 daca te gandesti la bani, probabil nu face sa dai doua mobre pe africana ... dar fiind o mobra polivalenta iti va oferi de toate ... si touring relaxat la 140-150 cu pasager si bagaje, mers pe teren accidentat - fara pretentii de cross ... fiabilitate si foarte putine probleme tehnice ... fiecare cu parerea lui mai mult sau mai putin subiectiva ... tu decizi in final ... bafta si acu ceva diferit ... Ce se mai aude cu stickerele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 ...nedumerire; mai mult o incurajare doream; vfr-urile sunt deosebit de fiabile, cine se pricepe cat de cat la motoare stie ce inseamna 4v, dar nu imi este foarte practic. E frumos, are sunet, putere, dar nu sunt destul de instarit sa imi satisfac toate poftele la toate categoriile moto. Umblu mult la munte off, totodata si pe asfalt... e obositoare ideea sa am doua moto, cu doua destinatii diferite si sa nu am garaj in apropiere de casa. Cat despre Gilera, e ok pt drumuri scurte, dar fiind un monocilindru, nu-i face placere drumurile lungi si asfaltate, mai ales intr-un ritm dorit de mine, asa ca AT e solutia optima. E frumoasa, durabila, te poti baza pe ea... am incercat un model mai vechi 650cmc cu un disc de frana pe fata (cred ca era model dinainte de '90). Transalpu' care l-am avut s-a dovedit mic pt 185 cm cu 90kg, bagaje si o partenera;Raspunsul sincer il stiam si eu ca merita, dar poate doream incurajari, eu cel putin ma atasez mult de motocicletele cu care am petrecut cel putin un sezon, si imi e greu sa ma despart de ele... (al draqului de masoni ) Scuze de off-topic, dar parerea mea este urmatoarea (nu mi-o lua in nume de rau, e doar un sfat): daca vrei sa-ti iei nevasta, iti cauti femeie dupa gusturi, daca vrei masina, ti-o alegi pe cea care iti place si ti-o permiti, daca ai bani si vrei sa impresionezi/chiar esti pasionat iti faci un parc auto/moto. Asa ca, decizia vis-a-vis de schimbul pe care il ai in gand este 100% a ta. Probabil ca putini sunt pe acest forum care au contul la banca "rotunjor" si isi permit cam ce le taie neuronul, cand, cum si la orice ora. Cei care au AT/au avut isi expun aici parerile din punct de vedere personal. Topicul are o tinta bine delimitata: Honda Africa Twin, chestiuni tehnice & co., nicidecum probleme de ordin "sentimental". Avem nevoie unii de altii pt a ne edifica asupra unor "incidente" mai mult sau mai putin cunoscute legate de aceasta marca moto. Nu e nici o ofensa la adresa ta sau a vreunui membru de pe acest forum, insa la acest capitol cred ca este putin exagerata doleanta ta : "mai mult o incurajare doream". Pe aceasta cale fac apel la toti cei care uziteaza aceasta sectiune sa incerce a se abtine de la discutii inutile, sa incercam a pastra caracterul "tehnic" care ne intereseaza pe marea majoritate dintre noi, astfel incat sa nu mai fim nevoiti sa rasfoim pagini intregi dupa ceea ce avem nevoie. Sunt destui palavragii care scriu doar de dragul contorizarii numarului de mesaje, mai importanta este calitatea, nu cantitatea. Sper ca m-am facut inteles si ca pe viitor vom fi mai intelepti cu totii. Inca o data, scuze de off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 off-topic Imi cer scuze pentru intreruperea discutiei, dar vin cu o mare rugaminte la africani. Sunt posesorul unui RD-03 si tocmai ce o pregateam pentru o tura in afara tarii cand mi-a cedat unul din CDI-uri. Ieri am decarenat-o putin sa-i fac o evaluare rapida. Am mai strans ce era de strans, un schimb de ulei... Mentionez ca am lucrat atent. Am incarcat bateria. Am mai pornit motorul din cand in cand, fara probleme. De cand am motocicletanu am avut nici cea mai mica problema, merge perfect. Exact cand terminasem totul, i-am dat o cheie si deodata mergea intr-un piston si a "cazut" turometrul. Mi-am pus mainile-n cap si m-am gandit direct la un CDI. Am interschimbat CDI-urile si turometrul si-a revenit, lucrand celalalt piston. Siguranta de la ignitie e Ok. Concluzia mea a fost ca piesa a cedat pur si simplu. Daca exista si alte pareri, va rog frumos sa mi le impartasiti. Asadar marea rugaminte este sa ma sfatuiti de unde as putea procura un CDI. Pe 14 am programata plecarea si o eventuala intarziere mi-ar da mult peste cap planurile. M-am uitat pe wemoto si nu am gasit. As prefera un magazin de acest gensau orice sursa. Multumesc anticipat! ai judecat cat se poate de logic si in mod evident este cdi'ul copt........de obicei nu crapa pur si simplu , mai dau semne inainte , exista varianta cu reparatul dar nu inainte de asa drum........eu am patit exact aceiasi chestie la fostul motor si te sfatuiesc sa apelezi la romi_trb (id de mess) tipul din cj cu echipamente........mie mi-a adus cdi nou nout si mai ieftin decat oricare de pe piata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 La AT RD03 se poate folsi si CDI de la Transalp PD 06 ani 87-93. Sunt pe ebay.de cateva la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 La AT RD03 se poate folsi si CDI de la Transalp PD 06 ani 87-93. Sunt pe ebay.de cateva la vanzare. ..sau se poate repara... salut eu am una bucata africa twin de 650 cc si asa cum probabil stiti are in dotare 2 cdi-uri..unul pt fiecare piston si la mine unul din cdi uri era defect..cand o porneam de obicei pleca intr-un piston pentru ca mai apoi ..probabil vibratii...incalzire...pornea si cel de al 2 lea. acum eu am bafta de un mecanic jos palaria care s-a documentat, a aflat ca e buba la 650 si l-a reparat. urmarea? motoreta merge brici..porneste ca orice africa ce se respecta numai daca ii arati cheia si toata lumea e fericita my 2 cents numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) am o mica problema cu africana ... s-a ros si mi-a cazut protectia aia de cauciuc de pe bascula, peste care trece lantul problema e ca lantul freaca direct bascula acum ... in imagine alaturata este piesa din zona galbena am sunat la Honda si au zis ca e 172 RON ... aveti idee unde as putea gasi asa ceva in afara de honda eventual ceva mai ieftin ? sau cam cat ar fii o alta bascula ? bafta Editat Martie 3, 2009 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Chain-guide-ul. Fara el o sa iti moara si lantul relativ repede, si o sa iti zapaceasca bascula. Vezi la dezmembrari sau vorbeste cu Dilly (dillypoint.ro) - poate te rezolva el mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Chain-guide-ul. Fara el o sa iti moara si lantul relativ repede, si o sa iti zapaceasca bascula. Vezi la dezmembrari sau vorbeste cu Dilly (dillypoint.ro) - poate te rezolva el mai ieftin. pai deja mi-a cam atacat lantul bascula ... o sa iau legatura cu dilly ... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 am sunat acu la dillypoint si mi-au zis ca in jur de 44 de iepuroi ceea ce e un pic mai mult decat Honda OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 am sunat acu la dillypoint si mi-au zis ca in jur de 44 de iepuroi ceea ce e un pic mai mult decat Honda OEM google it on ebay guys (ca fete posesoare de AT ma indoiesc ca mai sunt ) facem in vara o intalnire de africane? undeva prin tara...eu ma gandeam sa fie fix in centrul tarii (exista si e marcat ) la Dealu Frumos, jud Sibiu. ar fi doritori? zic eu ca ar fi frumos sa vedem motoarele insirate (eu le-as insira pe ani de fabricatie ca sa se vada evolutia ) so? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 nu e noua ideea ... am incercat asta si anul trecut .... dar nu s-a concretizat ... sa speram ca anul asta e cu noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Frate, esti criminal! Rad de 10 minute ca prostul... E a doua oara cand incep sa scriu mesajul asta, ca prima data ca crapat si netul de rasul meu. Stii cum a sunat aia cu cauciucul si bascula? Ca bancul ala cu tziganul, care isi intreaba nevasta, cand a aflat ca are copilul bolnav "fah, ma duc dupa pastile, sau facem altu' ?" Cum mai sa schimbi bascula pentru un amarat de cauciuc? Cat de mult a ros lantzul din bascula? Pune o poza sa ne lamurim. Daca e doar de suprafatza, se rezolva cu putzin smirghel fin, si apoi un strat de lac. Maine o sa il studiez si eu pe al meu, si o sa vad din ce se poate face altul. Ca se mai gasesc cauciucuri pe la piese auto, care cu putzin prenadez, se pot atasa pe bascula, sa nu mai frece, pana gasesti piesa originala la un pretz decent. Ca practic nu trage nimeni de el, lantzul aluneca pe el, asta daca e uns, normal. Hai ca o scoatem noi la capat. Trebuie sa ma revanshez si eu cumva... O sa ma uit daca am ceva asemanator si la Honda Vf, si poate pot sa modific sa se portiveasca. Macar asa sa incerc sa ma recompensez pentru ajutor. Cstelia, am uitat sa te sun, banii i-am pus pe card. Raman dator. Iar acum sa vb putzin cu tanara domnitza. Bine ai venit in randurile noastre, si crede-ma ai 51% din admiratzia mea. Restul de 49, sunt alocatzi unei doamne de vreo 50 de ani, si ea posesoare de XRV, din Germanika, si care plecase la plimbare singurika cu Afrikana spre Cernobal. De asta nu am putut sa spun ca ai toata admiratzia. E greu pentru un baiat sa tzina o astfel de motocicleta... La plimbarea de duminica parca, cand va spuneam ca e frumos afara, mi-am pus Afrikana in cap destul de nasol. E pamantul inca prea moale prin padure pentru ditamai vaca. Eu am scapat doar cu o vanataie la picior, cotul stang luxat dar functional, si ceva dureri la gat. Afrika s-a ales cu o bucata mare de pamant cu iarba cu tot in crash bar, oglinda stanga sparta, rezervorul putzin indoit. Deh... Ea a cazut pe moale, adika pe mine. Recomand oricui extensii ca ale mele la crash bar. M-au salvat de multe ori de la lucruri nasoale. Spre deosebire de anul trecut, anul acesta chiar e o mare rushine daca nu ne intalnim la povesti. Ne facem de caco la verishorii nostrii transalpisti, care se tot intalnesc, care au facut si club, si alte balarii inaintea noastra. Noi inca ne chinuim cu niste prapadite de stickere. Deci! Hai sa aud de la fiecare, o propunere de loc de intalnire, undeva in mijlocul tzarii... Probabil ca o sa fie undeva in zona Brasov-Sibiu. Si ca sa nu ma certe prietenul meu Dan Hamzea ca nu vorbesc in termeni tehnici, hai sa gasim locul ala unde sa ne masuram compresia totzi posesorii si mai nou, posesoarele de Afrikane, si sa ne vedem la o bere. Sunt 2 variante. 1. Sa fie intr-un loc mai retras, mai salbatic, unde sa nu ne deranjeze nimeni, unde sa manacam si sa bem cam ce aduce fiecare de acasa, cu cazare la cort, cu spalat pe ochi de dimineatza la apa rece de rau sau lac, cu foc de tabara, si alte povesti, cu un traseu de facut prin zona,pentru cei amatori de plimbare. 2. Un camping privat, unde sa dormim la casutze, cu masa la restaurant, sau la vreo 2-3 pensiuni aporipiate... Eu prefer prima varianta. E accesibila tuturor, si e mult mai placuta. Putem sa facem o cheta si sa luam de undeva din zona un berbecutz sa il frigem la protzap, sau alte carnuri pentru gratare, bautura, si tot ce se mai doreste. Si parca unei Afrika ii sta mai bine parcata la o margine de padure, decat in fatza la o pensiune.... Eu propun Cheile Rasnovului. E o zona frumoasa, in mijlocul tzarii, nu e departe de orash, se pot face trasee in zona, se poate vizita cetatea, pentru cei cu mai mult curaj se poate face bunjee... Deci, astept si alte pareri, ca acum vine vara, si iar nu bem berea aia... Editat Martie 4, 2009 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Frate, esti criminal! Rad de 10 minute ca prostul... E a doua oara cand incep sa scriu mesajul asta, ca prima data ca crapat si netul de rasul meu. Stii cum a sunat aia cu cauciucul si bascula? Ca bancul ala cu tziganul, care isi intreaba nevasta, cand a aflat ca are copilul bolnav "fah, ma duc dupa pastile, sau facem altu' ?" Cum mai sa schimbi bascula pentru un amarat de cauciuc? Cat de mult a ros lantzul din bascula? Pune o poza sa ne lamurim. Daca e doar de suprafatza, se rezolva cu putzin smirghel fin, si apoi un strat de lac. Maine o sa il studiez si eu pe al meu, si o sa vad din ce se poate face altul. Ca se mai gasesc cauciucuri pe la piese auto, care cu putzin prenadez, se pot atasa pe bascula, sa nu mai frece, pana gasesti piesa originala la un pretz decent. Ca practic nu trage nimeni de el, lantzul aluneca pe el, asta daca e uns, normal. Hai ca o scoatem noi la capat. Trebuie sa ma revanshez si eu cumva... O sa ma uit daca am ceva asemanator si la Honda Vf, si poate pot sa modific sa se portiveasca. Macar asa sa incerc sa ma recompensez pentru ajutor. Cstelia, am uitat sa te sun, banii i-am pus pe card. Raman dator. iti dai seama ca n-o sa schimb bascula acum ... doar intrebam legat de intrunire - pe mine m-ar coafa tot varianta 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salutare le toata lumea, asa cum propuneti este foarte frumos dar incercati sa va uitati pe forum la intalniri, evenimente, excursii si subforum VETERANII ADUNAREA cine stie ? de ce spun si in aceles timp VA ROG ; pentru aceasta intalnire (cea cu veteranii) am vrea sa adunam cat mai multi dintre cei care nu s-au plictisit inca de aceasta "boala" a motoarelor si care au varste de 50, 60, 70, sau mai bine. lati adrese sau nr. de telefon pentru a putea fi contactati. va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 google it on ebay guys (ca fete posesoare de AT ma indoiesc ca mai sunt ) facem in vara o intalnire de africane? undeva prin tara...eu ma gandeam sa fie fix in centrul tarii (exista si e marcat ) la Dealu Frumos, jud Sibiu. ar fi doritori? zic eu ca ar fi frumos sa vedem motoarele insirate (eu le-as insira pe ani de fabricatie ca sa se vada evolutia ) so? Bine ai venit , nu as fi crezut ca voi vedea o Antenuta pe o Africa Twin dar cat traieste omul invata. spune-mi te rog daca cunosti pe cineva cu numele de Dominator 92 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 @ Boieru' ... tks... faptul ca nu am avut crash bar (si nu am inca ) m-a oprit sa urc ultima bucata de drum la bikes on ice dar ma fac eu mare daca e cu vot .. 2 voturi pentru varianta 1 (eu si sotul) Bine ai venit ,nu as fi crezut ca voi vedea o Antenuta pe o Africa Twin dar cat traieste omul invata. spune-mi te rog daca cunosti pe cineva cu numele de Dominator 92 ? nu prea ma vezi daca te uiti din fata ca ma pitulez dupa parbriz dap..cunoastem..nenea nasu, saru mana cu respect ne stim? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.