cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 TKC-urile se stie ca tin putin. Eu le am de doi ani, nu stiu cati km am facut cu ele, in orice caz nu foarte multi. Nu le-am gasit alt cusur decat ca se consuma De mentionat ca le-am cumparat noi, cu DOT vechi. Am dat 100 eur pe set. Acum o sa pun probabil vechile Anakee-uri ca sa le termin si pe astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Eu v-aş recomanda următoarea variantă : TKC80 pentru faţă şi K60 pentru spate. Poţi merge 15000km cu această combinaţie, te descurci în majoritatea situaţiilor fără a sta cu morcovu pregătit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Eu zic sa nu il ascultati pe Andry...sigur e conspiratie...de fapt vrea sa va vada cu africanele julite... Sa nu fie singurul blamat pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Apropo, ca tot vorbiti de caucioace, poate are cineva un TKC 80 pentru fata care sa mai mearga cateva mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Apropo, ca tot vorbiti de caucioace, poate are cineva un TKC 80 pentru fata care sa mai mearga cateva mii de km. Adica vrei unul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Unul mocca daca se poate )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Varianta cea mai buna e doua perechi de roti: o pereche cu gume pt asfalt si una cu crampoane Sau macar doua seturi de gume, cum a facut Andry anul trecut la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) tkc fata tine mult si bine daca nu-l folosesti doar pe asfalt, eu am luat mobra incaltata cu tkc, iar fata dupa multe mii de km inca o mai am dar cam la limita. deci is in cautare de alt cauciuc fata folosit dar inca bun. daca are cineva faceti o poza si ziceti un pret. numa bine Editat Martie 6, 2014 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am eu un TKC de fata folosit. Sa ajung acasa si fac o poza sa vezi cat e de uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Al meu TKC de pe faţă rezistă de 15000km. Dar e drept, contează mult stilul de pilotaj, un tip mai agresiv, care se dă cât de cât la motocicletă, ar face mai puţini km cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Stil agresiv pt roata fata insemnand frane dese pe fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Eu numai cu spatele am frânat, că-s mai ieftine plăcuţele ( fiind şi numai o pereche... ) Acum două veri foloseam frâna de motor pentru că era cea mai ieftină, asta până au trebuit schimbate pinioane din cutia de viteze. Şi pinioanele de pe arborele cotit. Şi oala de ambreaj. Şi stilul de frânare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 In conditiile astea, uzatul anvelopei fata nu are legatura cu mersul sportiv. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 inteleg franarea cu roata spate pe offroad, dar pe asfalt, la 100+ km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Eu numai cu spatele am frânat, că-s mai ieftine plăcuţele ( fiind şi numai o pereche... ) Acum două veri foloseam frâna de motor pentru că era cea mai ieftină, asta până au trebuit schimbate pinioane din cutia de viteze. Şi pinioanele de pe arborele cotit. Şi oala de ambreaj. Şi stilul de frânare. Andry...esti tare..date-n dragostea mea!!..de mult nu "m-am mai ras asa" !! ..beton!! Editat Martie 6, 2014 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 inteleg franarea cu roata spate pe offroad, dar pe asfalt, la 100+ km/h? Iti faci planuri de franare cu 2 km inainte. La modul sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Corect, se merge pe anticipare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Andry...esti tare..date-n dragostea mea!!..de mult nu "m-wam mai ras asa" !! ..beton!! stii ca testele la franarea economica pe spate le.a facut pe coborarea de la Piatra Arsa... Bine ca au montat aia parapetii )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 stii ca testele la franarea economica pe spate le.a facut pe coborarea de la Piatra Arsa... Bine ca au montat aia parapetii )) Altfel si mai era cu piciorul pe frana la coborare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand cutii de aluminiu negre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand genti laterale impreuna cu sistemul de prindere pe motocicleta. Se potrivesc pe Africa Twin RD03 04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Multumesc pt cauciuc cristi, a ajuns la mine si zilele astea am sa-l si montez. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Sa-l uzezi sanatos Vand genti laterale impreuna cu sistemul de prindere pe motocicleta. Se potrivesc pe Africa Twin RD03 04 Fara poze si pret.... viata e pustiu, ca sa-l citez pe nea Bachus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Poza nu's de ce sa fi zis ca uploadasem. Pretul e 550 lei...poze mai incercam mai tarziu sau pe xrv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.