CipriAT Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 nu cu tine nea Korben, cu domnu Phoenix. are in plan ca cumpere 4 mobre uriase, noi in urmatorii 2 ani citeste si tu mai Korben-san topicurile cu balacareala , no offense to anybody dar suntem zoon politicon Mai..si ca tot aducem aminte de intrunire... Asta a lui Cstelia n-are nici un Zeu. tocmai de Rusalii va pune pe drumuri. (am vazut si eu un calendar Ortodox) de departe cea mai buna combinatie de la Honda e Alpul 10246845_743556065679016_1874765717_n.jpg stim cu totii...acrii strugurii stai linistit...e cel mai bun Alpul :-j ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Se mai da careva cu motorul? Sau toti sunt pusi pe discutii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Se mai da careva cu motorul? Sau toti sunt pusi pe discutii? Eu ! Sambata si duminica , scos la test lazile pana la Cluj si inapoi ! Lazile au trecut testul , eu mai putin . Ma indop cu aspirina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Eu m-am apucat de ceva modificari la prototiptil, in primul rand voi schimba pinionul fata de 15 cu cel original de 16. Rupe aderenta prea repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Te-am vazut cumva licitand la un GS 1200 ? Te bate gandul sa dezertezi ? Nu se ştie ca pământul, din ce parte bate vântul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu se ştie ca pământul, din ce parte bate vântul. Tradator mic . O sa-ti lipesc sticker cu Africa Twin pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Se mai da careva cu motorul? Sau toti sunt pusi pe discutii? Se mai da, se mai da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Se mai da careva cu motorul? Sau toti sunt pusi pe discutii? Eu am telefon cu 3G si postez direct de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Uite si de la mine una,doua.. sa vedeti cam cat este graul in Rasnov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Ce sa mumoasa! Ai plimbat-o pe la Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Nu..este saua lui Andry si am luat-o in proba...este ok dar eu as vrea sa-mi fac una fara acea "galma" !! Africa privind in zare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Se mai da careva cu motorul? Sau toti sunt pusi pe discutii? Eu cu Mihut...sambata la SMAEB pe un vant de te zbura de pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Eu cu Mihut...sambata la SMAEB pe un vant de te zbura de pe sosea. La rubrica NO COMMENT :-) Asta insemna sa dai banii pe un motor valabil care sa te duca fara dureri de cap! Nu piane, acordeoane sau alte balarii gen yamaha sau mai stiu eu ce alte beemveuri... Il astept pe Bogdan Harea sa-si de cu parerea de specialist in africane, vad ca pe forumu' de muzicute este liniste crunta :-) http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&p=4422&sid=830f37239805b168b0283b8140c68ea0#p4422 Editat Aprilie 9, 2014 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 O idee interesanta! Imi place la nebunie! Si mie imi place ideea. Am vrut s-o adopt pt mobra mea si un Logan, dar interesandu-ma am renuntat. In EU sunt interzise, desi in State sunt legale. Nu..este saua lui Andry si am luat-o in proba...este ok dar eu as vrea sa-mi fac una fara acea "galma" !! Africa privind in zare!! "Galma" arata bine si te "fixeaza", iar materialul pare antiderapant. Mie-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 La rubrica NO COMMENT :-) Asta insemna sa dai banii pe un motor valabil care sa te duca fara dureri de cap! Nu piane, acordeoane sau alte balarii gen yamaha sau mai stiu eu ce alte beemveuri... Il astept pe Bogdan Harea sa-si de cu parerea de specialist in africane, vad ca pe forumu' de muzicute este liniste crunta :-) http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&p=4422&sid=830f37239805b168b0283b8140c68ea0#p4422 Rugina in interiorul tobei de la condens / arderea benzinei, in perioada cand mobra sta parcata. Poate si de la ploaie ca toba sta cam in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Ai verificat găurica aia de scurgere, să nu fie înfundată?E undeva după îmbinarea tobei cu galeria de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Relax, toate ruginesc acolo, Curata si da-i o vopsea neagra termorezistenta. Daca ai consuma ulei nu ti-ar ruginii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Pot confirma ce-a zis Cristi. La a' veche nu avea gram de rugină, dar consuma şi un pic de ulei ( cam 1L/500km ). La asta d'acu care cică nu consumă ulei, toba originală este bună pentru un cuib de tetanospasmină, nici măcar la fier vechi n-o mai primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Voi ce baterii folositi la RD04? Cu intretinere, fara intretinere, cu gel, cu Litiu? Ce marca? Ce dimensiuni? 9Ah? 14Ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 studiind problema la logan si alp, sa o zic pe aia scurta. daca nu e cu gel nu e fara intretinere. atat la cele cu acid cat si AGM, calciul etc a mea , periodic trebuie verificat nivelul. la cele fara intretinere e cu cantec dupa 3,4 ani. se poate sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga si sa nu le mai poti resuscita, pe cand ...chipurile... la cele cu intretinere ii mai dai o apa de ploaie , un redresor si poate poate mai tine 1-2luni cele cu gel...comparativ cu AGM...nu e mare diferenta la specs, ba chiar is mai scumpe si trebuie redresor special pt. ele. Marele minus la cele cu intretinere , asa cum sigur ai ghicit, este faptul ca la o cazatura/propteala zdravana sa curga acid pe mobra...si lasa urme. Mai ales pe frumusetea de bascula de aluminiu. Recomandarea mea e sa mergi pe cele fara intretinere, AGM mai ieftin decat gel, so cauta AGM. ...citeam pe un forum de electronisti ca pe hartie multe-s care dau ceata dar odata intrata in uz se prea poate aia cu specificatii mai slabe sa fie cea care da ceata. search, poate stii mai multa electricitate ca mine si intelegi ce spun domnii de acolo. 12V cu 12Ah e recomandat de Honda, ai de unde alege. ca marime...parca 130-80-160 Personal , recomadn un calcul simplu. cat de des te plimbi cu mobra, porniri/orpiri-drumuri scurte e nevoie /sezon si de aici mergi pe ceva mai renumit sau mai putin renumit. oricum garantia e de 2 ani...viata undeva la 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Pentru RD04 bateria recomandata este YB14-B2 12V/14Ah (sau analog) Dimensiunile sunt 135 x 91 x166 (L x l x h). Borna de plus pe stanga cum te uiti la baterie, aerisirea pe dreapta cum te uiti la baterie. Louis este prietenul motociclistului http://www.louis.de/_40e14c439a2b2d0efc1c5a083b67451a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10036112&typ_id=RD04 http://flashkatalog.louis.de/Katalog/2014/pdfs/0878.pdf Restul e can-can... Editat Aprilie 11, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 eu la 04 am avut 12 cu 12. http://www.oemmotorparts.com/parts.asp?G0=150000001&G1=200D00001&G2=141HO0001&G3=141HO4690&T0=Spare%20parts&T1=Motor&T2=Honda&T3=XRV%20750%20AFRICA%20TWIN&D=Sfam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Sau ce primesti mocca de la prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) AGM-urile, la amperajul asta nu prea sunt de 135mm, ci de 150mm AT are decompresor automat? Editat Aprilie 11, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ma ajuta cineva sa gasesc topicul lui GALEN cu ungatorul de lant .Eu nu il gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.