bandit red Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Se vede treaba ca nu va bagati la ceva prin jurul Brasovului, sau a venit sezonul de facut tuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Huh..... care-i faza? Nu era nici un râu pe acolo? A fost ceva intenționat??? de ce e pe cricu central??? Editat Septembrie 24, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 ...yamaha lover... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Bah ce om!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Daca era Yamaha se contorsiona si cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Daca era Yamaha se contorsiona si cadrul Crezi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Crezi tu? Pun pariu ca daca o spala si ii trage vreo 2 fire porneste din prima ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Pun pariu ca daca o spala si ii trage vreo 2 fire porneste din prima !) Numa' dacă e Iamaha Editat Septembrie 24, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Invidia, dom'le, invidia... Numai asa poti vedea o AT in flacari, daca este regizat. Dar chiar si in postura asta, inspira mai multa incredere si frumusete decat o YAMAHA chiar si intr-un show room. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) asta e trucata ...nu-i dau foc stati linistitit ..ps:XEL asteptam numai vesti buuuune Editat Septembrie 24, 2010 de zece_ursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Crezi tu? Era o gluma prietene, cel putin asa vroia sa semnifice smiley-ul de la sfarsit. Stai linistit, cu totii cunoastem superioritatea producatorului de piane, dar stii cum e... ne mai autosugestionam si noi aici pe topicul asta, ca sa nu deranjam in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Mor de ras... Tare faza cu pianul. Abia astept sa ma intalnesc cu Bogdan... De aici era problema cu carceii. I s-a dezacordat motorul... Asta e problema. Trebuie sa ne strangem iar la o tuica, un vin fiert, sa ne mai acordam si noi glasurile pentru povesti... Din pacate plec duminika pe mare, dar peste 2 saptamani, astept propuneri. Editat Septembrie 25, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Mor de ras... Tare faza cu pianul. Abia astept sa ma intalnesc cu Bogdan... De aici era problema cu carceii. I s-a dezacordat motorul... Asta e problema. Trebuie sa ne strangem iar la o tuica, un vin fiert, sa ne mai acordam si noi glasurile pentru povesti... Din pacate plec duminika pe mare, dar peste 2 saptamani, astept propuneri. pai at sa incercam ceva weekndul care vine!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Mor de ras... Tare faza cu pianul. Abia astept sa ma intalnesc cu Bogdan... De aici era problema cu carceii. I s-a dezacordat motorul... Asta e problema. Trebuie sa ne strangem iar la o tuica, un vin fiert, sa ne mai acordam si noi glasurile pentru povesti... Din pacate plec duminika pe mare, dar peste 2 saptamani, astept propuneri. Boierule, nu prea dau eu curs incitarilor de pe forumuri, dar m-ai prins in toane proaste, fiind un mesaj la adresa mea ma simt obligat sa raspund. In general ma amuza controversele motor vs alt motor, citesc, dar incerc sa nu ma implic prea tare, eu personal nu mi-am propus sa am acelasi tip de motocicleta toata viata si sa-i fac si statuie. De asemenea nu imi permit sa denigrez motocicleta altcuiva, care cu siguranta a facut niste sacrificii pentru a si-o lua, e fierul lui, bun sau rau, el tine la ea. In legatura cu pianul meu, nu ma deranjeaza comparatia atata vreme cat canta cum vreau eu, nu este dezacordat din cate stiu eu, cunosc insa motoare prost acordate care au avut nevoie de reparatii capitale... Gust o gluma buna si o ironie fina, insa misto-ul repetat, la adresa suferintelor fizice ale altora, nu denota tocmai o crestere aleasa la vreo curte boiereasca... Asta este tristul adevar, carceii dor, exista insa ceva mai grav, care nu doare... Alte mesaje la adresa mea le astept cu mare bucurie pe PM, hai sa nu stricam topicul de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Prietene Bogdan, Imi pare rau ca am starnit polemica asta aici de la o gluma. Asa ca eu imi cer scuze. In alta ordine de idei, si revenind ontopic, adica Africa Twin, va aduc la cunostinta ca trebuie sa eliberez unul din garajele in care imi tin fiarele. Asa ca se vind urmatoarele: - cadru RD07 cu acte - 150 eur sau 250 eur sablat si vopsit electrostatic. - furca completa RD04/RD07, adica telescoape + burdufe + juguri - 200 eur - bascula + suspensie spate RD03 - 150 eur sau 500 eur tot pachetul de mai sus. Poate cineva vrea sa inceapa un proiect de "Offroad Africa Twin build off". Eu aveam de gand dar din pacate nu mai am timp si se pare ca nici spatiu. Sau pentru alt proiect: - RD03 incomplet: cadru + motor + furca + roti, cu acte - 700 eur Altele: - piese de motor RD03. La astea intrebati-ma ce vreti si eu caut intr-o lada mare - parbriz standard RD07a - 30 eur - masca fata RD04 - 50 eur - cadru spate RD04 - 20 eur - aparatore de noroi + lampa spate RD04 - 30 eur "Bucati" intregi: - Africa Twin Rd07a, adus din Germania, an 1997, 79000km, carte service, cric central, portbagaje laterale, topcase + coburi Givi, parbriz touring - 2850 eur - Africa Twin RD03, an 1988, complet, adus din Germania, merge neregulat - 900 eur - Africa Twin RD04, an 1991, complet, adus din Germania, necesita reglaje carburatie, o toba de esapament si restaurarea rotilor - 1200 eur - Africa Twin RD04, an 1991, in stare foarte buna, adus din Germania - 1800 eur Ar mai fi niste piese de care ma pot desparti, dar inca nu stiu pe unde sunt ar mai fi un cadru de RD03 fara acte, pe care daca nu-l vrea nimeni il arunc la fier vechi. Cei interesati va rog sa ma contacteze pe PM sau la tel 0722858466 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Ne poti "bucura privirea" cu ceva poze la "bucati intregi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ai cumva pe acolo, un parbriz de RD04?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Bogdan nu te ofensa. SuperTenere este o Super Bike Si cei care spun ca Africana a facut traditie la Dakar ar trebuii sa stie ca Yamaha le-a stat in coasta la fiecare competitie Nu este cazul sa ne suparam din nimicuri deastea, pentru ca NOI nu vom ajunge niciodata sa testam aceste motoare pana la limita lor extrema pentru a putea sesiza diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ai cumva pe acolo, un parbriz de RD04?? Din pacate nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Si cei care spun ca Africana a facut traditie la Dakar ar trebuii sa stie ca Yamaha le-a stat in coasta la fiecare competitie Le-a cam stat in cap, nu in coasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Eu zic sa trecem cu totii la KTM, bazat pe rationamentul de mai sus ar fi cea mai buna, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 E foarte paguboasa mentalitatea asta. Sa-ti iei o motocicleta sau o masina doar pt ca varianta ei competitionala a castigat nustiu ce competitie, denota lipsa de cunostinte tehnice. Nu poti compara un vehicul de competitie in care se investesc zeci sau sute de mii de euro cu unul pentru mersul zilnic. ma rog, disputa asta intre marci si modele seamana mai degraba cu o discutie despre fotbal. Cam puerila adica si nu pentru oameni cu ceva in cap... parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Cu toate astea, fabricile constructoare de moto sunt constiente de impactul castigarii de competitii asupra vanzarilor. Daca nu castigau Paris-Dakar, mai cumpara cineva AfricaTwin, SuperTenere, F650 sau KTM? Ba mai mult: AT si ST au fost concepute dupa ce Honda si Yamaha au avut succes in Paris-Dakar folosind cu totul alte motoare. Suzuki si Kawasaki, necastigand, nu au avut acelasi succes de vanzari cu modelele lor DR (RS) si KLE. La fel si Aprilia. Au inglobat Cagiva degeaba. Puteau sa invete de la Cagiva cum sa aiba succes la raliu si pe urma veneau si vanzarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Din pacate nu. multumesc! daca iti pica unu pe mana il iau!! dn-ul conte(bogdan) iti dau motorul meu de pe trx si rupi gura tuturor!!!! asta asa ca te cunosc:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.