boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Pai de asta sunt si eu curios sa vad pozele. Motocicleta pe care o are acum Leo, e motorul cu care a avut accidentul Catalin. Furca a fost distrusa, si din cauza impactului, rulmentii axului furcii s-au spart si au ovalizat colivia rulmentului destul de nasol. A reusit sa o indrepte cu multa rabdare si niste prese facute special pentru asa ceva. Dar a fost mult de lucru. Ati vazut cu totii ca reparatia a rezistat pana acum foarte bine, avand in vedere la ce chinuri a indurat motorul pe dealuri. Deci, daca nu s-a intamplat acelasi lucru si cu cadrul motocicletei tale, inlocuirea furcii stricate dureaza vreo 3-4 ore, si asta daca se schimba si uleiul din amortizoare si simeringurile. Altfel, in 2 ore e gata. Indreptarea cadrului farurilor e putin mai dificila, in sensul ca trebuie rabdare multa, mai ales la scoaterea si montarea tuturor mufelor si cablurilor instalatiei electrice. Nu ai spus daca e afectata si roata, dar mai mult ca sigur a avut si ea ceva de suferit. Trebuiesc verificate si discurile, pentru ca la impact se pot deforma. Asteptam pozele. "Problema" pompei de benzina se rezolva simplu. 35 de ron l-a costat pe Leo inlocuirea ei cu una vacumatica de scuter, sau atv, nu stiu exact de ce este, cred ca e "universala", pentru ca merge la fix pe Africana. Mesaj completat Mare dreptate ai Dorulet. Hai sa facem o cheta sa il reparam, ca nu e mare branza. Furca e mai importanta, cadrul acela il indreptam noi cumva. Eu pot sa ii ofer 100 ron si ajutorul meu la indreptat cadrul, daca vine cu motorul la mine la o tuica. Si normal, sa il ia si pe Pedros cu el, mai strengem vreo 2-3 de prin Bucuresti, cu ce mai suntem si noi, mai facem o "ieseala" la un gratar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 atentie si la cadru. dupa accidentul meu, asemanator, am schimbat furca si surpriza. lasam 2 urme pe asfalt, adica era stramb cadrul. asta s-a vazut doar dupa montarea furcii. deci, de preferinta treceti o bara lunga prin cadru si vedeti daca e la 90 de grade cu roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 - bascula + suspensie spate RD03 - 150 eur Sau pentru alt proiect: - RD03 incomplet: cadru + motor + furca + roti, cu acte - 700 eur ar mai fi un cadru de RD03 fara acte, pe care daca nu-l vrea nimeni il arunc la fier vechi. Asta ar fi cadrul de RD03 fara acte pe care sunt inca montate bascula si suspensia mentionate mai sus. De asemenea se vinde si roata fata si furca de RD03 ce inca sunt "legate" de cadrul respectiv. Furca 150eur, roata 70 eur. Tot 200eur. Acesta ar fi RD03-ul incomplet. Rezervorul e de la alt motor si nu intra in pret, dar daca e cineva interesat, negociem si rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Sa imi fac niste calcule cu banii, dar mai mult ca sigur vin eu dupa rd03-ul acesta si dupa cadrul de rd03. Motorul merge? Mai are ceva probleme? Nu este inmatriculat la noi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 io pun la bataie 50 ron, cutia de scule si ce cunostinte de mecanica mai am!!!!! si un loc in cort, in cazul in care il reparam la valeni!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Abia astept sa termin garajul mare, sa am unde sa va primesc, fara sa mai fie nevoie de corturi, rulote sau alte inventii. Deja se lucreaza la elevatie, si cand ajung acasa vreau sa torn placa de egalizare. De asta spuneam ca tre' sa fac niste socoteli sa vad cum fac sa iau Africana de la Cristi. Avem 150 ron pentru furca, un stramba fiare si un meserias in reglat carburatoare. Cine se mai baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 daca iei rd-03-ul cumpar io semnalele de pe spate!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 vinzi scutul de pe ea? daca te hotarasti sa o repari, incerc sa sar si eu cu 20 de lei macar bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Pai de asta sunt si eu curios sa vad pozele. Motocicleta pe care o are acum Leo, e motorul cu care a avut accidentul Catalin. Furca a fost distrusa, si din cauza impactului, rulmentii axului furcii s-au spart si au ovalizat colivia rulmentului destul de nasol. A reusit sa o indrepte cu multa rabdare si niste prese facute special pentru asa ceva. Dar a fost mult de lucru. Ati vazut cu totii ca reparatia a rezistat pana acum foarte bine, avand in vedere la ce chinuri a indurat motorul pe dealuri. Deci, daca nu s-a intamplat acelasi lucru si cu cadrul motocicletei tale, inlocuirea furcii stricate dureaza vreo 3-4 ore, si asta daca se schimba si uleiul din amortizoare si simeringurile. Altfel, in 2 ore e gata. Indreptarea cadrului farurilor e putin mai dificila, in sensul ca trebuie rabdare multa, mai ales la scoaterea si montarea tuturor mufelor si cablurilor instalatiei electrice. Nu ai spus daca e afectata si roata, dar mai mult ca sigur a avut si ea ceva de suferit. Trebuiesc verificate si discurile, pentru ca la impact se pot deforma. Asteptam pozele. "Problema" pompei de benzina se rezolva simplu. 35 de ron l-a costat pe Leo inlocuirea ei cu una vacumatica de scuter, sau atv, nu stiu exact de ce este, cred ca e "universala", pentru ca merge la fix pe Africana. Mesaj completat Mare dreptate ai Dorulet. Hai sa facem o cheta sa il reparam, ca nu e mare branza. Furca e mai importanta, cadrul acela il indreptam noi cumva. Eu pot sa ii ofer 100 ron si ajutorul meu la indreptat cadrul, daca vine cu motorul la mine la o tuica. Si normal, sa il ia si pe Pedros cu el, mai strengem vreo 2-3 de prin Bucuresti, cu ce mai suntem si noi, mai facem o "ieseala" la un gratar. Roata, culmea, este inca in mintile ei. Doar 2 spite au sarit din janta. In rest, ea se invirte, frineaza. Bine, astea in limita vitezei cu care am dat-o jos din papuc si am bagat-o in garaj. Cit despre cadru... habar nu am daca e strimb au ba. Impactul nu a fost la cine stie ce viteza.... max. 40 kmh, pentru ca in cei 3-4 metrii pe care i-am avut la dispozitie, am reusit sa mai reduc. Zic ca impactul a fost la viteza asta pentru ca in afara de carena, nu s-a spart nimic. Farurile sint intregi si functionale. Semnalizatoarele, parbrizul la fel. Oricum, probabil ca o sa se vada mai bine despre ce vorbesc, in poze. Cel mai sigur, luni. Problema pompei de benzina am rezolvat-o cu ceva banuti, si citeva ore de munca... N-am vrut sa ma bag pe vacuum, ca nu eram sigur de ce am de facut, si trebuia sa o pun repede inapoi in schema, ca m-a lasat asa cum se intimpla mai intotdeauna, cind imi era lumea mai draga. Adica pe drum spre mare. Dar acum stiu ca nu mai moare decit cind se sfisie membrana, sau se duce de ripa vreo supapa de pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Doruletz, semnalizarile o sa le primesti cadou daca iau motorul. Ca in padure nu imi trebuiesc. Daca impactul nu a fost la viteza mare, atunci sigur o reparam rapid. Cred ca stiu cum ai facut cu pompa de benzina. Mi-a povestit Pedros cate ceva... Carenele sparte le mai ai? Ca le facem la loc, cu putina rabdare si fibra... Cine mai da o mana de ajutor? Sunt sigur ca oricare din noi daca era in situatia lui, ar aprecia sa vada ca sarim sa il ajutam. Stiu ca sunt vremuri nasoale. Omului sigur ii e greu sa stranga 200 de euroi pentru o furca, pentru ca probabil mai are si alte cheluieli pe acasa... Asa ca daca dam fiecare cate putzin, il trecem peste faza asa in care se gandeste sa o vanda, si asa o sa il avem printre noi la intrunirile de anul viitor... Asta e... Renuntam la 3-4 beri pe care le-am fi baut acum de banii dati, si le bem la vara, cand o sa fie toata gaska stransa... Sunt 170 de roni teoretici stransi... Cine se mai inscrie pe lista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Daca strângeți bani ... sar Âşi eu cu ceva bănuți (vreo 40 ron)... AfricaniÂştii "rulz" & Africanele "rulează" Editat Octombrie 1, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Sa imi fac niste calcule cu banii, dar mai mult ca sigur vin eu dupa rd03-ul acesta si dupa cadrul de rd03. Motorul merge? Mai are ceva probleme? Nu este inmatriculat la noi, nu? Nu stiu daca merge motorul, e exact in starea in care l-am adus in tara. Eu l-am adus sa-l tin ca piese de schimb pe cand aveam RD03. Are acte de Italia si se poate inmatricula. Daca vrei sa-l faci pentru offroad iti recomand sa pui un rezervor de Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Cred ca ne-am uitat pe aceleashi poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Se potrivesc prinderile sau trebuie adaptat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Inca nu stiu... Te anunt cand fac rost de unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Din slanina mea subtire, Dau si eu, sa fie bine, Lei, vreo 40 sa fie, Cat sa-ntinzi pe o felie. De nu-i bagi in Africana, Sa stai sa te razi de blana, De toti banii, pe-ndelete, Tu sa tot dai jos la plete. Am zis !!! ps: cine strange banii si care-i modalitatea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 250 de ron. cred ca cel mai bine e sa ii stranga direct Cstelia in contul lui. si cand se face suma, ne trimite furca. asta sa fie problema... hai intai sa ii strangem banii aici "teoretic" sa vedem daca reusim sa strangem suma. apoi, o adunam si "fizic" prin transfer bancar in cateva ore. pana acum avem banii pentru juguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 250 de ron. cred ca cel mai bine e sa ii stranga direct Cstelia in contul lui. si cand se face suma, ne trimite furca. asta sa fie problema... hai intai sa ii strangem banii aici "teoretic" sa vedem daca reusim sa strangem suma. apoi, o adunam si "fizic" prin transfer bancar in cateva ore. pana acum avem banii pentru juguri. contribui si eu cu 40 ron (in crestere spre 50 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Carena daca are toate bucatile, o pot repara eu fara topire si fibra, folosind un anumit solvent. Nici macar nu va trebui vopsita. Sa ma contactati pe PM daca e cazul, ca nu intru foarte des pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 30 de lei. De ce? Pentru ca stiu cum e sa ai buba la mobra si sa te intrebi daca o dai asa sau te chinui sa faci rost de bani sa o repari. Nu-i mult, dar sper sa ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 320 ron. avem ochelarii si burdufurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 +30 de roni non-africani ca sa fie suma rotunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Si cu inca 50 roni de la mine, tot non-africani, s-a facut suma si mai rotunda! Sunt poate cei mai bine cheltuiti bani din ultima vreme. Mi-as fi dorit sa fie mai multi, stiu foarte bine ce inseamna sa vrei, dar sa nu poti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Ca in reclama... Toti oamenii maximi ar trebui sa ne strangem laolalta (cine nu are motocicleta, sa isi cumpere, ca sa ne stim intre noi) si sa ne facem tara... Uite ca usor-usor ne mobilizam, strangem banii, si facem fericit un om. Apoi, ne strangem la un gratar sa sarbatorim "Unirea". Avem aproape 100 de euro. Nu mai e mult. O sa mai imprastii zvonul prin gaska, sa vedem cine ne mai sustine... Dupa cum vedeti, nu marca motocicletei conteaza. Ci OAMENII... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Unie punem banii ? ceva cont ? 50 si de la mine ..... Daca as fi in locul lui as inebunii sa raman fara moto . Am patit asa ceva si va zic ca nu e prea frumoasa viata cu fieru indoit ...... Fii pe pace ca se rezolva , cativa zeci de lei gaseste lumea sa ne ajutam la greu . Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.