Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate am inteles de pe mai multe site-uri, nu face nimik altceva decat sa reduca zgomotul aerului din admisie. Unii spun ca daca il scoti, motorul trage mai mult aer, si urca mai repede in ture, altii ca nu influenteza cu nimik, sau ca ajuta la racirea aerului din admisie... Il dau jos si vad ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti,

 

dupa cum spunea si CStelia, care de altfel ma linistit si pe mine legat de acel zgomot care provine de la ambreaj, nu iti fa probleme, mere fara probleme mult si bine, in cazul meu am schimbat tipul de ulei in sensul ca am pus Motul 5100 si de atunci parca nu mai se aude asa de rau sau mai rar, poate ca m-am si obisnuit eu cu zgomotul dar sincer mi se pare o inbunatatire. Ai putea sa incerci si tu acest lucru.

 

o zi buna.

 

 

Am schimbat acum cateva minute uleiul si....succes deplin!!! ;) Zgomotul a disparut aproape complet! Dupa ce s-a incalzit bine motorasul, abia daca se mai aude o usoara bataie...

Parca mi s-a luat un bolovan de pe suflet :D

 

Mii de multumiri!

 

Mihut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate intereseaza pe cineva asa ca... louis.de are scos la oferta discurile de frana fata si spate la 90 respectiv 80 euro!

 

;)

E oferta Âşi la kitul de lanț Regina 124/16/45

Cod produs 10041420

99,95 euro (162.95)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare.

Azi/ieri m-am pus pe schimbat placutele si discurile pe fata. Toate bune si frumoase pana..... la un surub. E vorba de un surub cu cap imbus de 5 din cele 2 care tin placutele de frana. Cineva inaintea mea a avut maiestria sa strice capu imbus si surubul respectiv e strans vartos de parca n-ar avea siguranta aia de deasupra.

Cum desfac eu acum acel surub? E cap imbus de 5 si bulit... si surubul respectiv mai e si in gaura cu totul. Daca nu rezolv problema urgent... nu mai am cu ce merge la tabara de rally ride...

Ceva sugestii? Eventual are cineva din gresala vre-un asemenea surub in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare.

Azi/ieri m-am pus pe schimbat placutele si discurile pe fata. Toate bune si frumoase pana..... la un surub. E vorba de un surub cu cap imbus de 5 din cele 2 care tin placutele de frana. Cineva inaintea mea a avut maiestria sa strice capu imbus si surubul respectiv e strans vartos de parca n-ar avea siguranta aia de deasupra.

Cum desfac eu acum acel surub? E cap imbus de 5 si bulit... si surubul respectiv mai e si in gaura cu totul. Daca nu rezolv problema urgent... nu mai am cu ce merge la tabara de rally ride...

Ceva sugestii? Eventual are cineva din gresala vre-un asemenea surub in plus?

Da jos etrierul (numai din suruburi, nu din conducta), sprijina-l pe ceva unde e surubul si bate in capul surubului imbus un cap torx T30 (daca bine imi amintesc) de calitate. Nu numai ca vei reusi sa il desfaci ci temporar (cel putin) vei putea refolosi si strange surubul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos etrierul (numai din suruburi, nu din conducta), sprijina-l pe ceva unde e surubul si bate in capul surubului imbus un cap torx T30 (daca bine imi amintesc) de calitate. Nu numai ca vei reusi sa il desfaci ci temporar (cel putin) vei putea refolosi si strange surubul.

Asta e solutia. Lasa-l o noapte cu ceva sparay degripant sau cel putin VD40 iar inainte de a-l desface incalzeste (cu bun simt ) ansamblul pe aragaz sau si mai bine cu o lampa de butan sau cu un suflai electric industrial. Asa ai cele mai bune sanse.

Mesaj completat

Imi poate spune cineva care e rolul piesei numarul 19? Nu prea ii vad rostul, si ma gandesc sa o dau jos si sa o trasform in butelucutza pentru tuica, si in locul ei sa pun balasturile de la xenon.

Azi am schimbat gumele. E jale mare cu janta de fatza. Era atacata rau de oxidul acela. De data trecuta am constatat asta. Acum s-a mai agravat. Nu e problema mare, ca oricum o sa schimb janta, odata cu schimbarea furcii, dar trebuie gasita o solutie pentru cei ce o sa pateasca acelasi lucru. Eu am bagat serios peria de sarma cu flexul, pana am ajuns la luciu metalic, apoi am dat cu spray de etrieri, am schimbat banda de cauciuc, si atept sa vad rezultatul data viitoare.

E un rezonator cred. Dinamica gazelor atit la admisie cit si la evacuare influenteaza intr-o masura importanta randamentul si comportamentul motorului la diferite turatii. De aceea eu pastrez intotdeuna toba originala si configuratia originala a airboxului, chiar daca pare bizara.

 

La doi timpi chiar era o problema capitala. ETZ-ul meu mergea 130 nu pentru ca era fermecat ci DOAR pentru ca am pastrat cartusul amortizor ORIGINAL al tobei nemtesti, chiar daca toba ruginise si am schimbat-o cu una ungureasca. Copiile unguresti sau variantele cu muzicuta "haleau " cam 4 cai din cit putea da motorul. Si ETZ-urile nu mai urcau peste 110.

 

La 4 timpi nu e atit de dramatic, dar va spun sigur ca umblind cu toba sparta o vreme, consumul mi-a crescut cu aproape un jumatate de litru. Si nici mobra nu mai "sarea" ca de obicei de la turatii medii in sus. Si la fel au patit toti cei care si-au "sculptat" tobele.

 

Baietii aia cu ochii oblici stiu ei ce stiu. probabil ca performantele se vor modifica insesizabil, dar eu zic sa lasi rezonatorul ala sau ce naiba o fi acolo unde l-au pus micutzii. ;)

 

Balastele de la xenoane stau cel mai bine in interiorul carenelor fata. Le bagi pur si simplu in pungi de nailon de alea cu basicutze preferabil si n-ai treaba lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia priviti ce am gasit ieri prin garaj...

Pun poze si cu motorul lui Leo, la care a inceput polenizarea, semn ca e pregatit pentru un nou sezon moto...

Terminam bagajele, si pe la 12 plecam spre Cracovia...

post-3626-1302763356_thumb.jpg

post-3626-1302763378_thumb.jpg

post-3626-1302763442_thumb.jpg

post-3626-1302763476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la tata lumea de bine!

Am nevoie de un sfat, caci in urma celor intamplate azi, nu stiu ce decizie sa iau.

Asadar : am scos roata fata la negresa si apoi m-am apucat de frane.

Dau nitel la maneta de frana dupa ce am scos placutele de la ambele etriere si ... surpriza: la cel de pe dreapta pistonasele oscileaza nitel, impinse de presiuna lichidului, dar nu ies. Le simteam la mana cum se miscau, dar atat. Pe partea cealalta, pe stanga, unul din pistonase nu misca deloc, celalat iese vartos pana in marginea etrierului.

N-am mai insistat sa dau la maneta, am golit lichidul din instalatie si am dat jos ambele etriere.

Pistonasele sunt cam obosite, marginile dinspre placutele de frana sunt ruginite si cam ciupite de oarece cleste, semn ca un bou le-a dat afara cu elan muncitoresc.

Ce ma sfatuiti sa fac, sa le schimb pe toate 4 sau sa incerc sa le curat bec si sa mai trag de ele ?

 

Multumiri celor care s-or obosi sa-mi raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...