Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multi din cei care fac multi kilometri cu Africanele, spun ca cel mai indicat accesoriu pentru a scapa de durerile de fund, este o blana de miel pusa pe sa...

 

Asa e. Un amic din germania ce a facut ceva ture lungi foloseste asa ceva si e super multumit.

post-30-0-89246000-1309778548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm pe testatelea....

 

Nu-i fain dacă plouă Âşi nu mai ajung jos aÂşa de bine... adică se mai înală puțin capra.

În schimb când e frig, blana face cald.

Cand e cald , blana face bine: nu se mai încinge Âşaua, e moale ... e faină. Îți faci toată treaba cu ea.

Se găseÂşte pe Pădurea Bogății pe la dughenele de pe marginea drumului Âşi evident Âşi în alte părți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: a folosit careva la un RD04 ceva perinita aditionala seii din dotare ?

La drum lung, insotit de "colega de apartament" nu prea am loc sa ma desfasor si ajung mult prea in fata pe sa, in portiunea unde se ingusteaza simtitor, iar tabacitul meu DOS incepe sa faca nazuri dupa o perioada.

Dati-mi oarece idei, in prima faza incerc a evita retapitarea.

 

 

Si alta chestiune: a "tras" careva placa de prindere a topcase-ului mai spre posterior, pt a ramane mai mult spatiu pasagerului pe sa, implicit "soferului" ???

 

Thx!

Da, e normal sa procedezi asa, saua e cam scurta si limiteaza gabaritul muierii insotitoare&imping motociclistul pe portiunea subtire unde sta cam pe bile.(de aia motociclistii se orienteaza instinctiv catre minione :rolleyes: ) Personal mi-am facut o placa home-made din textolit(nemuritoare) placile normale nu tin daca incarci topcase-ul in teren. Exista pe Louis kit de accesorii pentru placa.Daca iti faci asa dar placa personalizata, poti impinge topcase-ul mai in spate, dar cu bun simt sa nu stea prea mult topcase-ul in consola (max5-7cm)si sa nu devina prea instabil motorul la virajele facute in panta cind mergi solo. Deasemenea exista pe louis o perna de topcase sa se sprijine pe moale femeia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema cu topcaseul exista si la Transalp, aspect pe care l-am pus pe lista de prioritati in vederea modificarii.

 

Galen : Ce grosime are placa de textolit folosita de tine ? Iar de debitat, cu ce scula ar iesi treaba treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema cu topcaseul exista si la Transalp, aspect pe care l-am pus pe lista de prioritati in vederea modificarii.

 

Galen : Ce grosime are placa de textolit folosita de tine ? Iar de debitat, cu ce scula ar iesi treaba treaba ?

Cam 1,5 cm,cu cit mai groasa cu atit mai rigida si o poti trage mai in spate. Se debiteaza cel mai simplu cu flexul, deoarece bomfaierul nu taie drept la o asemenea grosime.Atentie doar sa faceti operatiunea in aer liber, ca altfel etnobotanicele sint ...frectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema cu topcaseul exista si la Transalp, aspect pe care l-am pus pe lista de prioritati in vederea modificarii.

 

Galen : Ce grosime are placa de textolit folosita de tine ? Iar de debitat, cu ce scula ar iesi treaba treaba ?

 

Am facut si eu o placa din asta. L-am taiat cu fierastraul pendular cu lama pt aluminiu (are dintii marunti ca bomfaierul) .Asa cum zice Galen , la flex iti trebuie mult aer :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

graba mare, ca ma cam arde .

multumesc anticipat!

 

Uite cateva poze:

 

Si crede-ma, tine orice greutate ai putea incarca.

post-51108-0-86322000-1309895331_thumb.jpg

post-51108-0-04220900-1309895347_thumb.jpg

post-51108-0-13221800-1309895369_thumb.jpg

Editat de tibor_mt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericiti cei cu top-case caci ei vor cara mai multe bagaje! Ce-mi mai caut si eu un top-case, dar pana o sa gasesc cred ca se inchide la non-stop.

Domnule sebicozaur, m-am uitat in spate la imaginile cu regulatorul de la Ignitech si bag seama ca si tie ti-au gresit "oamenii aia de acolo" conectorul cel mai rotund. In afara de faptul ca este mai mare in diametru si papucii sunt dispusi altfel.

O sa iau conectorul de la cel vechi, dar pentru cei care vreti sa comandati Ignitech - fi-ti cu bagare de seama si trimite-ti-le 30 de poze nu ca mine 8.

Cine are pompa de scuter montata pe motocicleta, e fericit si ii place cum ii merge motocicleta cu pompa aia, stie magazinul de unde si-a cumparat pompa si mai ales nu-l deranjeaza sa-i trimit banii sa-mi cumpere si mie una si sa mi-o trimita prin posta il rog sa-mi dea un PM cu un eventual numar de cont sa-i trimit banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cateva poze:

 

Si crede-ma, tine orice greutate ai putea incarca.

 

Multumesc !

Buna ideea, n-ai textolit, bagi un cadru metalic ajutator.

 

Alta dilema : intre scaritele pasagerului si side-case-urile montate nu este suficient loc, din aceasta cauza cizmulitele "colegei de camera" ma incomodeaza suficient de tare, in special la viteze mici, cand sunt mai multe manevre de facut.

As vrea sa modific prinderile de tip Givi ale side-case-urilor, adica sa le mut mai spre posteriorul motocicletei cu vreo 10 cm fata de pozitia lor initiala.

Modificarea in sine nu ridica probleme deosebite, insa ma intreb cat de mult risc vis-a-vis de stabilitatea angrenajului ?

Mentionez ca in cutiile laterale bagam hainele, cea mai mare incarcatura este pe axul longitudinal al angrenajului, avand in vedere cele 2 persoane si topcase-ul (ce contine scule, anvelopele de rezerva si alte materiale).

 

No , amu impuscati pareri, ca s-a dat liber la impuscat burnout.gif

 

---------------------------------

am gresit, corectez: in topcase nu intra anvelopele, ci camerele de rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la cat se schimba uleiul cati km sunt intre revizi anul pe care il recomandati la cumparare daca o voi cumpara numai din germania o voi lua si cred ca de la un diler am citit tot topicul vostru am aflat cateceva undeva am vazut pe bordul unei motor 800000 km e real voi stiti se poate la cate am citit eu despre acest motor vreau daca se poate mai multe imformati despre motor multumesc mult cat consuma am tot cautat una gata echipata ma refer rezervor de 43 litri lazi 45 litri si accesori cam tot ce se poate pune pe ea stiu ca costa am intrat la turatech si am vazut ce se poate pune pe ea arata super multumesc mult o sa caut un prieten sa mio dea sa merg putin cu ea am vazut ca va plangeati de fund eu unul cand merg ,merg

pot sta o zi intreaga in saua ei va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la cat se schimba uleiul cati km sunt intre revizi anul pe care il recomandati la cumparare daca o voi cumpara numai din germania o voi lua si cred ca de la un diler am citit tot topicul vostru am aflat cateceva undeva am vazut pe bordul unei motor 800000 km e real voi stiti se poate la cate am citit eu despre acest motor vreau daca se poate mai multe imformati despre motor multumesc mult cat consuma am tot cautat una gata echipata ma refer rezervor de 43 litri lazi 45 litri si accesori cam tot ce se poate pune pe ea stiu ca costa am intrat la turatech si am vazut ce se poate pune pe ea arata super multumesc mult o sa caut un prieten sa mio dea sa merg putin cu ea am vazut ca va plangeati de fund eu unul cand merg ,merg

pot sta o zi intreaga in saua ei va salut

 

 

Aegroto dum anima est, spes est .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aegroto dum anima est, spes est .

Ce zici ma aici? ca mi-am muscat limba.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aegroto dum anima est, spes est .

 

 

Da da, ca bine zici.

Pompi vrea sa faca nebunii si nu cuteaza a baga electronica la apa, asa ca se gandeste la AT.

Gresesc nene au ba ?

 

 

Ce zici ma aici? ca mi-am muscat limba.

 

Mai nenicule, atata vreme cat pacientul sufla, mai este speranta , acum te-ai imbarcat ori ai nevoie si de desen ? beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este... M-am intors azi de la un curs de supravietuire pe mare in caz de accident si prim ajutor. Am asezat pacientul cu mainile pe piept, i-am pus un pix intre degete, si toti m-au intrebat mirati ce fac. Le-am spus ca am ajuns prea tarziu si ca pacientul oricum e un betivan notoriu si are ficatul praf, asa ca ii acord ultimul ajutor, adica ii salvez sufletul...

Lasand gluma, atunci cand Africana a dat semne ca nu prea mai are viatza, am dus-o la un specialist (Redplanet) ca sa nu o omor eu de tot. A ascultat-o la plamni, si a descoperit un "por" la una din membrane. Asa ca trebuie sa apelez si eu la solutia nemtilor. Cine a comandat membrane din acelea, si cum a facut, sa stiu si eu cum trebuie sa procedez?

post-3626-0-61855900-1310163690_thumb.jpg

post-3626-0-57880200-1310163706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai! suntem in iulie, aprilie e trecut demult! de vorbit se vorbeste de honda crosstourer sau runner..drac sa le ia ca nu-i inteleg de ce or renuntat la afrikana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare este adevarat sau cineva glumeste Honda Africa Twin 1200 o seara buna

Au fost ceva zvonuri dar nimic concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt rupt. M-am intors din teste cu Africana. Multumesc Cip, am iar bestia de care m-am indragostit. Am urcat pana la cabana Ciucas, si de acolo sus spre Varful Ciucas. Incredibil de frumos, inimaginabil de greu la urcare, imposibil la coborare. Noroc cu un prieten cu un 4x4 pe care l-am luat la remorca, ca sa nu sar in prima prapastie. O sa pun poze mai tarziu.

 

Am uitat sa spun. NU INCERCATI SA URCATI LA CIUCAS PE MOTO. Mai bine inchiriati un ATV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: Nu spun ca e imposibil, pentru ca eu am reusit sa ajung sus. Dar e foarte greu, trebuie sa ai crampoane pentru piatra, si sa te rogi sa nu te intalnesti cu nimeni care urca sau coboara, pentru ca daca te opresti, nu prea mai pleci de pe loc. Dupa ce m-am oprit pe la jumatate din cauza unor ametiti care se uitau din mijlocul drumului cum urc, fara sa se dea din fata mea, m-am chinuit aproape o ora sa urc 10 metri. Dificultatea e data de pietrisul marunt care nu prea ta lasa sa prinzi aderentza, si de pantele foarte lungi cu inclinatie mare, plus doua curbe foarte stranse. La coborare e ca si cum te-ai da pe ghiatza cu punga. Nu ai nici un control, pentru ca se duce tarash, si ia viteza din ce in ce mai mare si risti sa sari in vreo prapastie. Eu am coborat legat de bara unul jeep care ma tinea sa nu se duca la vale motorul, si pe langa vacutza. Nu stiu cum e cu o capra de enduro-cross, dar merita efortul dupa ce ajungi sus.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...