pedros Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 afrikana se trage din NXR-750 care o castigat dakarul si de fel motorul e derivat din superfiabilul VT500, n-are nimik cu transalpul decat cateva asemanari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Terminati cu prostiile si pregatiti-va de Valeni mai sunt 2 saptamani! Pana la urma care sunteti prezenti? Eu cu inca 3 timisoreni mergem sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Eu as vrea daca se poate si nu vreau sa fiu neghiob din cei care fac afirmatia ca rd03 ar fii cele mai bune sa o sustina cumva. Eu cred ca cel mai bun african e rd07 din 1996. Pot argumenta de ce cred asta....pentru ca rd03 are acelasi cadru ca si transalpul, motorul este derivat din cel al transalplui. Din cate am citit (si am fost destul de intrigat de chestia asta) este un transalp evident imbunatatit.. Ca hibe majore pe langa ce se stie ca fiind al africanului se adauga si cele 2 cdi uri. rd04 pe de alta parte pastreaza cadrul dar vine cu un nou motor, care de data asta nu mai este derivat din motorul transalp pentru ca acesta nu mai poate fii marit peste 650. Astfel se produce um motor nou pe baza design ului preacunoscutului motor de v2 52 500cmc (ca si cel de 650 de altfel). noul motor in are o compresie evident mai mare fata de cel de 650 ....12.75 de nou fata de 10 cat avea 650 ul (sper sa nu ma insel si sa fie chiar 10). Avand limite serice similare ca si compresie as fi tentat sa cred ca 750 ul va tine mai multi km. rd07 primeste un cadru imbunatatit si alte mici modificari rd07 1996 inlocuieste cdi urile cu un singur unit tci si adauga TPS-ul.....=> o curba de cuplu optimizata si consum mai mic rd07a....acelasi rd07 cu cost reduction specific fabricatiei de europa. (fantele nu mai sunt acelasi jante aurii, suspensia spate nu mai are reglaj, furca fata asemenea.) Asta e ceea ce stiu eu in mare....daca gresesc ....imi cer scuze de pe acum Discutia merge pe aceeasi banda clasica: Niciunul dintre noi nu va accepta ca alta varianta de Africa Twin decat cea pe care cu multa incantare o detinem, este mai reusita! Fiecare ne iubim martoagele mai ceva decat...Investim fiecare multa pasiune si ne sacrificam oricand pentru buna stare si functionare a ei! Eu am RD07A si, crede-ma e cea mai reusita!!! In ceea ce priveste achizitia, eu am adus-o in martie din it. M-a costat adusul cu masina si remorca mea plus inmatricularea cca 450 euro. E din '98. In afara de tampenia de voblaj a rotii din fata cand iau mainile de pe ghidon pe la 60-90km/h, nu a avut nevoie de nicio reparatie. E impecabila dupa ce am plimbat-o deja peste 9500km... Editat August 3, 2011 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 cea mai buna africana e aia pe care o ai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 valenii sunt in weekendul cu sf marie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Eu am aduso din austria si m-a costat drumul 120 euro benzina,190 numerele si asigurarea (ca am venit pe roti cu ea 1800 km)si inmatriculatul 130 de euro.La drumul din Austria nu am reusit sa o scot sub 6,2 undeva la o viteza de croaziera de 120-130.Motoreta era full incarcata. La consum anul trecut cand am venit la Nadrag ,cu cutiile pe ea am scos consum de 4,94.Recunosc ca nu am sarit de 100 km/h iar depasirile le faceam incet nu bagam mana in gaz.Actual in bucuresti nu imi scade consumul sub 7,2.Recunosc ca in oras merg sportiv(110-130 intre semafoare unde am loc sa ii dau) In alta ordine de idei la Valeni apar si eu dar sambata de dimineata pe la 7 abia pot pleca din Bucuresti.Mai merge cineva? Acum consumul se face si in functie cum mergi. Sa ne vedem cu bine la Valeni indiferent de model ca este 03,04,07sau 07A nu cred ca conteaza. toate au acelasi nume Honda AFRICA TWIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 oricum Rd 03 e cea mai buna...asa-i mihutz? nu sar suruburile de la prinderea de la top case, nu intra in voblajsi merje ca unsa, cat despre consum,sa-ti fie rusine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 valenii sunt in weekendul cu sf marie? 19-20-21 august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Plecare vineri dimineata, 19 august, din Brasov. Destinatia: intalnirea Africa Twin, Valenii de Munte. Pauza de cafea la Chisinau, Rep. Moldova. Cineva interesat sa ne insoteasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Plecare vineri dimineata, 19 august, din Brasov. Destinatia: intalnirea Africa Twin, Valenii de Munte. Pauza de cafea la Chisinau, Rep. Moldova. Cineva interesat sa ne insoteasca? Ceva mai multe detalii ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Ceva mai multe detalii ?? Brasov -> Iasi -> Chisinau -> Galati -> Buzau -> Valeni. cca 1000km Pt cine e interesat: 0743.022.282. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 mm, punctul de vedere al fiecaruia! de fel furca fata, amortizorul spate , rezervorul de la 03 si 04 puse pe un cadru de 07a cu motor si instalatia electrica inclusa ar fi afrikana stock de vis, si cu aripa fata de cross! iubitorii de off zic ca 03 si 04 is cele mai reusite(robuste si fiabile in draci, made in japan), cei care fac touring zic ca 07 si 07a ar fi cele mai (pen ca is mai aerisite si lucrezi mai usor la ele, cadru din dural parca(mai usor), consum mai mic). afrikana se trage din NXR-750 care o castigat dakarul si de fel motorul e derivat din superfiabilul VT500, n-are nimik cu transalpul decat cateva asemanari Corect ! CDI-ul de RD03 nu e neaparat o buba . Stiu Africana ( RD03) care a mers aproximativ 700 de km intr-un singur CDI ( 30% din distanta numai pe forestiere si drum de tara ). Si mie imi plac mai mult ...par mai barbate . Mai degraba RD07 seamana cu transalpul ( mai joase , mai suple , etc .. ) . Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 A mers 700 si ar mai fii mers mult....nimeni nu zice ca nu se poate...dar asta la final va fii diferenta de presiune in cilindrii, si stm prea bine ce inseamna asta ....eu ma refeream ca la rd04 in sus nu mai sunt cdi urile alea pacatoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Aproximativ 160 mm diametru si 55 mm inaltime!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 asa asa, imi place ce aud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Discutia merge pe aceeasi banda clasica: Niciunul dintre noi nu va accepta ca alta varianta de Africa Twin decat cea pe care cu multa incantare o detinem, este mai reusita! Fiecare ne iubim martoagele mai ceva decat...Investim fiecare multa pasiune si ne sacrificam oricand pentru buna stare si functionare a ei! Eu am RD07A si, crede-ma e cea mai reusita!!! In ceea ce priveste achizitia, eu am adus-o in martie din it. M-a costat adusul cu masina si remorca mea plus inmatricularea cca 450 euro. E din '98. In afara de tampenia de voblaj a rotii din fata cand iau mainile de pe ghidon pe la 60-90km/h, nu a avut nevoie de nicio reparatie. E impecabila dupa ce am plimbat-o deja peste 9500km... are cineva AT RD07 cu > 100k km ? cum se comporta motorul dupa suta de mii si cat ar trebui sa fie compresia la un motor bun ? cu multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Aproximativ 160 mm diametru si 55 mm inaltime!! Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 De nou compresia la cald masurata ar trebui sa fie de 12.7 bari. Motorul meu, cu 70 000km pe ceas (as vrea sa cred ca sunt reali dupa uzura din discuri samd, dar dc nu a fost a mea de la inceput nu pot sti...) a scos la rece, si cu compresmetrul tinut cu mana (pentru ca nu aveam reductie) 11 bari pe fiecare cilindru. Vreau sa cred ca dc aveam reductie si cu motorul cald, ca as fi scos minim 11.5 pe fiecare cilindru. Asta e o dovada ca in minim 70 000 km motorul a pierdut 1 bar la compresie. Ce mai ramane pana la 6 7 bari cand deja e aproape inutilizabil prin prisma consumului de ulei....poti face si tu un calcul cam cat ar mai putea tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Bai, nu va mai cerati aiurea. Toata lumea stie ca RD03 sunt cele mai bune, urmate de RD04 si apoi RD07 si codasa e RD07A... Uitati-va la Dakar si o sa vedeti ca RD03 inca alearga si termina Dakarul. Alain Duclos imi spunea ca numai un pilot neexperimentat nu poate termina un raliu de genul Dakarului cu un RD03, pentru ca motocicleta e imbatabila din punct de vedere al fiabilitatii. Imi povestea de un prieten care seara cand ajungeau la bivuac, nu facea decat sa spele filturul de aer, si sa verifice uleiul si benzina, si motorul era gata de drum pentr a doua zi. Un lucru e clar, cea mai buna Africana e cea pe care o ai, asa cum spuneau si alti useri inaintea mea, pentru ca indiferent de model, te scoate din cacao daca ai si outzele la tine. E ca la rodeo (vorba lui Leo), te urci pe ea tragi de gaz, te tzii bine si incerci sa stai cat mai mult in sa... In alta ordine de idei, ia sa facem prezenta pentru intrunirea de la Valeni... Cine vine? Am fost destul de ocupati si eu si Leo, si nu am mai intrat pe forum. Camparea o sa fie in acelasi loc ca anul trecut, pregatim doua trasee, unul soft si unul pentru Cstelia, mai "razbunator", dar frumos si cu satisfactii pe masura. Avem si ceva trasee de back-up in caz de vreme rea. 1. Marius, Africana ta chiar are 70.000 de km. 2. Ce daca Rd03 e un Transalp imbunatatit? Transalpul e una dintre cele mai bune motociclete realizate vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 are cineva AT RD07 cu > 100k km ? cum se comporta motorul dupa suta de mii si cat ar trebui sa fie compresia la un motor bun ? cu multumiri ! Da, eu 111.704 km ieri la benzinarie Habar nu am de compresie, nu am simtit nevoia sa o masor, ca motorul merge ca dementul In schimb, daca merg constant cu mai mult de 140 km/h cam papa ulei (la 3800 km am completat 600 ml) Dar asta nu prea se intampla, eu merg 100-120 km/h, imi ajunge La iarna verific/schimb simeringurile de la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Un lucru e clar, cea mai buna Africana e cea pe care o ai, asa cum spuneau si alti useri inaintea mea, pentru ca indiferent de model, te scoate din cacao daca ai si outzele la tine. E ca la rodeo (vorba lui Leo), te urci pe ea tragi de gaz, te tzii bine si incerci sa stai cat mai mult in sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Toata lumea stie ca RD03 sunt cele mai bune, urmate de RD04 si apoi RD07 si codasa e RD07A... Acum spui? Eu ce ma fac? Am cea mai proasta africana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) pregatim doua trasee, unul soft si unul pentru Cstelia, mai "razbunator", dar frumos si cu satisfactii pe masura. Ma simt amenintat O sa vin de data asta cu vaca mare deci o sa-mi fie greu, asa ca o sa ma bag la tura soft Din Timisoara suntem pana acum 4 care venim (3 AT + 1 TA) Editat August 5, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 inca una bucata din Rasnov!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.