Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Al meu TKC de pe faţă rezistă de 15000km. Dar e drept, contează mult stilul de pilotaj, un tip mai agresiv, care se dă cât de cât la motocicletă, ar face mai puţini km cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Stil agresiv pt roata fata insemnand frane dese pe fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Eu numai cu spatele am frânat, că-s mai ieftine plăcuţele ( fiind şi numai o pereche... ) Acum două veri foloseam frâna de motor pentru că era cea mai ieftină, asta până au trebuit schimbate pinioane din cutia de viteze. Şi pinioanele de pe arborele cotit. Şi oala de ambreaj. Şi stilul de frânare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 In conditiile astea, uzatul anvelopei fata nu are legatura cu mersul sportiv. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 inteleg franarea cu roata spate pe offroad, dar pe asfalt, la 100+ km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Eu numai cu spatele am frânat, că-s mai ieftine plăcuţele ( fiind şi numai o pereche... ) Acum două veri foloseam frâna de motor pentru că era cea mai ieftină, asta până au trebuit schimbate pinioane din cutia de viteze. Şi pinioanele de pe arborele cotit. Şi oala de ambreaj. Şi stilul de frânare. Andry...esti tare..date-n dragostea mea!!..de mult nu "m-am mai ras asa" !! ..beton!! Editat Martie 6, 2014 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 inteleg franarea cu roata spate pe offroad, dar pe asfalt, la 100+ km/h? Iti faci planuri de franare cu 2 km inainte. La modul sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Corect, se merge pe anticipare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Andry...esti tare..date-n dragostea mea!!..de mult nu "m-wam mai ras asa" !! ..beton!! stii ca testele la franarea economica pe spate le.a facut pe coborarea de la Piatra Arsa... Bine ca au montat aia parapetii )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 stii ca testele la franarea economica pe spate le.a facut pe coborarea de la Piatra Arsa... Bine ca au montat aia parapetii )) Altfel si mai era cu piciorul pe frana la coborare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand cutii de aluminiu negre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand genti laterale impreuna cu sistemul de prindere pe motocicleta. Se potrivesc pe Africa Twin RD03 04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Multumesc pt cauciuc cristi, a ajuns la mine si zilele astea am sa-l si montez. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Sa-l uzezi sanatos Vand genti laterale impreuna cu sistemul de prindere pe motocicleta. Se potrivesc pe Africa Twin RD03 04 Fara poze si pret.... viata e pustiu, ca sa-l citez pe nea Bachus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Poza nu's de ce sa fi zis ca uploadasem. Pretul e 550 lei...poze mai incercam mai tarziu sau pe xrv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 VStrom e mai de strada. Eu am trecut de la TDM850 la Africa Twin, am simtit diferenta de putere (mai mica la AT) si plusul de comfort pe drumuri proaste In Timisoara exista mai multi posesori de AT, nu ar trebui sa fie o problema sa faci un test drive sa vezi ce si cum Eu as fi in schimb curios sa fac un test drive cu VStrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 emilian_rks, on 12 Mar 2014 - 21:56, said: De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat emilian_rks, on 12 Mar 2014 - 21:56, said: De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Anul trecut,am detinut paralel,un vstrom 650 Abs,din 2007,cu 23500km,si o africana rd07din 93,32700 km(unic proprietar german,arata ca si nou)si pot spune ca amandoua sunt motoare ff reusite.Suzuki axata mai degraba spre asfalt,nici pozitia ghidon-scarite-sa,nici suspensiile nu te ajuta daca vrei sa faci offroad.Pe sectiunea teren africana e net superior.Pe asfalt se comporta asemanator,dar la motoare se vede diferenta de varsta..chiar daca cmc-ul e mai mic,datorita evolutiei si injectiei motorul Suzuki e mult mai vioi,si mai economic,datorita cutiei corespunzator etajate poti merge lejer cu 60 in a 6-a.Se vede ca motorul a fost conceput pt sport touring(Sv),urca lejer in ture,si pare mult mai agresiv si puternic decat e.Saua mult mai comoda la Vstrom(la Africa Twin se poate rezolva cu un sa touring),la AF protectia de vant e imbatabila cu un parbriz Vario,in timp ce Vstrom e mai putin protejat la genunchi in jos.Vstrom are lumini mai bune,franele sunt cam la fel.. Sincer sa fiu,chiar daca n-ar strica cativa cai in plus,prima optiune ramane Africa Twinul,datorita fiabilitatii,calitatii,simplitatii,si nu in ultimul rand ca e prima dragoste.. ))... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Eu as fi in schimb curios sa fac un test drive cu VStrom Daca ai drum in TM, da-mi un semn si rezolvam. Ca eu nu prea trec prin Arad, dar daca o sa fiu prin zona te anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Emilian , join the force ! Come to the dark side ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Emilian.... let us show you the light..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 la Nadrag, sa fiti siguri ca se hotaraste da numa sa vina cu Stromu, ca minatoru face fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Vrea cineva cauciucuri pentru motocicleta. Eu intentionez sa imi cumpar gume si as vrea sa imi iau una alta de prin Germania! Daca da poate va pot ajuta si pe voi cu preturi mai bune decat in tara! Editat Martie 13, 2014 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 la Nadrag, sa fiti siguri ca se hotaraste da numa sa vina cu Stromu, ca minatoru face fata Si daca vine cu Dominatorul . . . si sa spunem ca face fata . . . . se va simti prost printre atatea Africane . El monocilindru , noi 2V , el cu doua tobe , noi cu una . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Emilian! Cut the crap and go for the real shit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.