bogdan_harea Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Ce sa mumoasa! Ai plimbat-o pe la Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Nu..este saua lui Andry si am luat-o in proba...este ok dar eu as vrea sa-mi fac una fara acea "galma" !! Africa privind in zare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Se mai da careva cu motorul? Sau toti sunt pusi pe discutii? Eu cu Mihut...sambata la SMAEB pe un vant de te zbura de pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Eu cu Mihut...sambata la SMAEB pe un vant de te zbura de pe sosea. La rubrica NO COMMENT :-) Asta insemna sa dai banii pe un motor valabil care sa te duca fara dureri de cap! Nu piane, acordeoane sau alte balarii gen yamaha sau mai stiu eu ce alte beemveuri... Il astept pe Bogdan Harea sa-si de cu parerea de specialist in africane, vad ca pe forumu' de muzicute este liniste crunta :-) http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&p=4422&sid=830f37239805b168b0283b8140c68ea0#p4422 Editat Aprilie 9, 2014 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 O idee interesanta! Imi place la nebunie! Si mie imi place ideea. Am vrut s-o adopt pt mobra mea si un Logan, dar interesandu-ma am renuntat. In EU sunt interzise, desi in State sunt legale. Nu..este saua lui Andry si am luat-o in proba...este ok dar eu as vrea sa-mi fac una fara acea "galma" !! Africa privind in zare!! "Galma" arata bine si te "fixeaza", iar materialul pare antiderapant. Mie-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 La rubrica NO COMMENT :-) Asta insemna sa dai banii pe un motor valabil care sa te duca fara dureri de cap! Nu piane, acordeoane sau alte balarii gen yamaha sau mai stiu eu ce alte beemveuri... Il astept pe Bogdan Harea sa-si de cu parerea de specialist in africane, vad ca pe forumu' de muzicute este liniste crunta :-) http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&p=4422&sid=830f37239805b168b0283b8140c68ea0#p4422 Rugina in interiorul tobei de la condens / arderea benzinei, in perioada cand mobra sta parcata. Poate si de la ploaie ca toba sta cam in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Ai verificat găurica aia de scurgere, să nu fie înfundată?E undeva după îmbinarea tobei cu galeria de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Relax, toate ruginesc acolo, Curata si da-i o vopsea neagra termorezistenta. Daca ai consuma ulei nu ti-ar ruginii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Pot confirma ce-a zis Cristi. La a' veche nu avea gram de rugină, dar consuma şi un pic de ulei ( cam 1L/500km ). La asta d'acu care cică nu consumă ulei, toba originală este bună pentru un cuib de tetanospasmină, nici măcar la fier vechi n-o mai primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Voi ce baterii folositi la RD04? Cu intretinere, fara intretinere, cu gel, cu Litiu? Ce marca? Ce dimensiuni? 9Ah? 14Ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 studiind problema la logan si alp, sa o zic pe aia scurta. daca nu e cu gel nu e fara intretinere. atat la cele cu acid cat si AGM, calciul etc a mea , periodic trebuie verificat nivelul. la cele fara intretinere e cu cantec dupa 3,4 ani. se poate sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga si sa nu le mai poti resuscita, pe cand ...chipurile... la cele cu intretinere ii mai dai o apa de ploaie , un redresor si poate poate mai tine 1-2luni cele cu gel...comparativ cu AGM...nu e mare diferenta la specs, ba chiar is mai scumpe si trebuie redresor special pt. ele. Marele minus la cele cu intretinere , asa cum sigur ai ghicit, este faptul ca la o cazatura/propteala zdravana sa curga acid pe mobra...si lasa urme. Mai ales pe frumusetea de bascula de aluminiu. Recomandarea mea e sa mergi pe cele fara intretinere, AGM mai ieftin decat gel, so cauta AGM. ...citeam pe un forum de electronisti ca pe hartie multe-s care dau ceata dar odata intrata in uz se prea poate aia cu specificatii mai slabe sa fie cea care da ceata. search, poate stii mai multa electricitate ca mine si intelegi ce spun domnii de acolo. 12V cu 12Ah e recomandat de Honda, ai de unde alege. ca marime...parca 130-80-160 Personal , recomadn un calcul simplu. cat de des te plimbi cu mobra, porniri/orpiri-drumuri scurte e nevoie /sezon si de aici mergi pe ceva mai renumit sau mai putin renumit. oricum garantia e de 2 ani...viata undeva la 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Pentru RD04 bateria recomandata este YB14-B2 12V/14Ah (sau analog) Dimensiunile sunt 135 x 91 x166 (L x l x h). Borna de plus pe stanga cum te uiti la baterie, aerisirea pe dreapta cum te uiti la baterie. Louis este prietenul motociclistului http://www.louis.de/_40e14c439a2b2d0efc1c5a083b67451a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10036112&typ_id=RD04 http://flashkatalog.louis.de/Katalog/2014/pdfs/0878.pdf Restul e can-can... Editat Aprilie 11, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 eu la 04 am avut 12 cu 12. http://www.oemmotorparts.com/parts.asp?G0=150000001&G1=200D00001&G2=141HO0001&G3=141HO4690&T0=Spare%20parts&T1=Motor&T2=Honda&T3=XRV%20750%20AFRICA%20TWIN&D=Sfam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Sau ce primesti mocca de la prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) AGM-urile, la amperajul asta nu prea sunt de 135mm, ci de 150mm AT are decompresor automat? Editat Aprilie 11, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ma ajuta cineva sa gasesc topicul lui GALEN cu ungatorul de lant .Eu nu il gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Salut, pentru a realiza un ungator de lant automat... am eu un proiect in lucru, doar ca nu prea am avut timp sa ma ocup de el.. - el consta in realizarea unei cutiute care sa comande motorasul-pompa. -10 euro - realizarea unui rezervor - depinde de resursele care le aveti acasa.. - cumpararea unui motoras-pompa de pe ebay. 10 euro - testarea si ajustarea - nepretuite cand totul functioneaza ok Placa de comanda Pompa http://www.ebay.de/itm/Dosing-pump-Peristaltic-dosing-Head-For-Aquarium-Lab-Analytical-water-DC-12V-dro-/271368787959?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item3f2ed717f7 Momentan placa pe care am atasat-o eu este facuta sa lucreze cu o pompa de 6v care am comandat-o eu pe ebay, dar n-am ridicat-o de la vama din cauza programului de gravide pe care il au cei de acolo. Iar pompa este o idee mai mare fata de ce va prezint eu aici Ca si rezultat final veti obtine un ungator de lant care se poate ajusta in felul urmator: intervatul picaturilor + cantitatea picaturii. Se poate imbunatati pe partea de a se realiza 3 moduri interschimbabile, gen ploaie, enduro, touring calduros, ii ideea in care uleiul isi schimba proprietatile de la temperatura. Acum ca am terminat rebuildingul africanei o sa incerc sa ma ocup de acest ungator. Se mai poate aduga si un buton pentru ungere manuala, in functie de cat si cum doreste fiecare. Editat Aprilie 11, 2014 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Prea scump, prea complicat. Less is more Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Eu vreau simplu cu un buton simplu.Si mai ales rezervorul de ulei si stilul de umplere etc............. Editat Aprilie 11, 2014 de MONOCORD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) E buna pompa mai ales daca este mica. O poti plasa, impreuna cu rezervorul de ulei, oriunde chiar si sub sa, iar circuitul uleiului nu mai trebuie sa fie strict gravitational. Ultima varianta de ungator bricolata si folosita de mine,inca in uz dupa 65000 km, continea un furtun de cca 20 mm diametru, transparent cu un dop de cauciuc, pe post de rezervor. La cca 50 cm util ajungea pt minim 3500 km si se putea disimula in locuri inguste pe langa cadru sau carene. Editat Aprilie 12, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 eu la 04 am avut 12 cu 12. http://www.oemmotorparts.com/parts.asp?G0=150000001&G1=200D00001&G2=141HO0001&G3=141HO4690&T0=Spare%20parts&T1=Motor&T2=Honda&T3=XRV%20750%20AFRICA%20TWIN&D=Sfam Ai avut gresit. Daca te uiti cu atentie in link-ul trimis de tine, o sa vezi ca cea de 12 Ah e pentru RD07. AT are decompresor automat? Nu are decompresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Speram sa mearga o baterie cu amperi mai putini. La Tenere am de 8-9 Ah, dar are decompresor. Asa, tre sa merg pe 12-14 Ah. Am gasit Caranda AGM de 135mm. Restul de 135mm sunt clasice, cu intretinere. Aveti ceva experiente cu Caranda la moto? Merita sa iau una fara intretinere Caranda, in loc de una cu intretinere si acid usor varsabil dar de firma (Yuasa, Varta, etc...)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Eu vreau simplu cu un buton simplu.Si mai ales rezervorul de ulei si stilul de umplere etc............. E super simplu în cazul asta. Îți trebuie pompa, un buton și furtun. Cat ții butonul apăsat curge ulei. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 O sa ma uit pe poze dar din memorii am avut pe 04 12 cu 12 si am luat de pe louis ceva la 50e pt 04. In lista de pe siteul OEM se regaseste si 12 cu 12. Fiind acelasi motor cu acelasi electromotor nu mi explic de ce 04 sa aiba 14 di 07 sa aiba 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Incercati bateriile Landport (Olanda) cu distributie si in RO, cu acid in kit, dar fara intretinere si rasturnabile. Nu stiu la Africana, ce si cum, dar la XT in loc de YTZ 12s-BS, au si YTZ14s-BS cu aceeasi dimensiuni exterioare, dar mai puternice, 14 in loc de 12 si 230 in loc de 210. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.