PERL Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Dacă tot suntem la capitolul rulmenți...... 1. ce rulmenți sunt sunt la jug? 2. sunt rulmenți la basculă? unde aÂş putea avea joc la basculă? Frumoasa poza de avatar ...unde e facuta? si de cine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 [ mi se pare un pont cat se poate de ok, este o solutie. multam. Mesaj completat de resurscitarea pompei vorbesc Mesaj completat Despre nivelul din motor. am aflat si eu o chestiune, poate merita bagata in seama , nu stiu daca se aplica si aici , la motoare. Am schimbat uleiul in cutia de viteze si in grupuri la masina. si in capul meu "...." era sa pun ulei mai mult , dar un prieten de-al nostru inginer mecanic , ma intreba ce face un rulment daca are ulei mai mult? , n-am stiut sa-i raspund . Zice ca se supra incalzeste, asta a aflat-o la un curs SKF spune ca trebuie sa fie ulei 40%. adica atata cat a calculat constructorul. pana la semn , sau pana la nivel. Nu cred ca are sens sa pui mai mult. Tine-l cu tine in bidon, dk vrei sa ai mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Mama lor de ciuciunghezi. Ar trebui sa dea la fiecare Honda cate un japonez mic care sa te ajute la reparatii. Numai manutele lor pot pune toate mufele si suruburile alea asezate ca draku. Vestea buna e ca e aproape gata Afrikana, e montata in proportie de 95%. Mai am tobele, scutul si crash bar-ul, bateria si carenele, si sa aerisesc frana fatza. Vestea rea e ca mi-au mai ramas ceva piese. Adika vreo 3 furtune care sa mor daca stiu unde trebuie sa se duca, ca de venit stiu de unde vin... O sa incerc sa deslusesc germana din manual de reparatie cu ajutorul translatorului din Google, dar daca imi traduce ca la instalatia electrica, mai bine ma las pagubash. Din cate imi dau seama, sunt furtunele de retur din carburator, sau asa ceva. Se impreuneaza deasupra carburatoarelor, dupa ce ies din 2 tevute verticale, si pleaca intr-un singur furtun pe partea stanga a motocicletei, si apoi se ramifica. Am cautat in toate cartile pe care le am, si nu vad in nici una unde draku se duc. Alta intrebare. Stie cineva care e plusul care iese din contact? Adika ce culoare are la RD04. Maine o sa vin si cu poze din carte, poate stie cineva nemtzeste. Si cu poze cu Reta, sa vedeti cum iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Mama lor de ciuciunghezi. Ar trebui sa dea la fiecare Honda cate un japonez mic care sa te ajute la reparatii. Numai manutele lor pot pune toate mufele si suruburile alea asezate ca draku. Vestea buna e ca e aproape gata Afrikana, e montata in proportie de 95%. Mai am tobele, scutul si crash bar-ul, bateria si carenele, si sa aerisesc frana fatza. Vestea rea e ca mi-au mai ramas ceva piese. Adika vreo 3 furtune care sa mor daca stiu unde trebuie sa se duca, ca de venit stiu de unde vin... O sa incerc sa deslusesc germana din manual de reparatie cu ajutorul translatorului din Google, dar daca imi traduce ca la instalatia electrica, mai bine ma las pagubash. Din cate imi dau seama, sunt furtunele de retur din carburator, sau asa ceva. Se impreuneaza deasupra carburatoarelor, dupa ce ies din 2 tevute verticale, si pleaca intr-un singur furtun pe partea stanga a motocicletei, si apoi se ramifica. Am cautat in toate cartile pe care le am, si nu vad in nici una unde draku se duc. Alta intrebare. Stie cineva care e plusul care iese din contact? Adika ce culoare are la RD04. Maine o sa vin si cu poze din carte, poate stie cineva nemtzeste. Si cu poze cu Reta, sa vedeti cum iese. ) Ca idee : furtunasele buclucase nu sunt cumva alea de atarna pe sub motor ? ( adica nu se duc nicaieri , fac un fel de scurgere din diverse parti ale motorului in afara ). Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Mama lor de ciuciunghezi. Ar trebui sa dea la fiecare Honda cate un japonez mic care sa te ajute la reparatii. Numai manutele lor pot pune toate mufele si suruburile alea asezate ca draku. Vestea buna e ca e aproape gata Afrikana, e montata in proportie de 95%. Mai am tobele, scutul si crash bar-ul, bateria si carenele, si sa aerisesc frana fatza. Vestea rea e ca mi-au mai ramas ceva piese. Adika vreo 3 furtune care sa mor daca stiu unde trebuie sa se duca, ca de venit stiu de unde vin... O sa incerc sa deslusesc germana din manual de reparatie cu ajutorul translatorului din Google, dar daca imi traduce ca la instalatia electrica, mai bine ma las pagubash. Din cate imi dau seama, sunt furtunele de retur din carburator, sau asa ceva. Se impreuneaza deasupra carburatoarelor, dupa ce ies din 2 tevute verticale, si pleaca intr-un singur furtun pe partea stanga a motocicletei, si apoi se ramifica. Am cautat in toate cartile pe care le am, si nu vad in nici una unde draku se duc. Alta intrebare. Stie cineva care e plusul care iese din contact? Adika ce culoare are la RD04. Maine o sa vin si cu poze din carte, poate stie cineva nemtzeste. Si cu poze cu Reta, sa vedeti cum iese. Da. Doua furtunase sunt pentru aerisirea carburatorului si unul pentru scurgerea benzinei. Nu stiu cum e la AT dar s-ar putea sa fie astea. Se unesc de la cele doua carburatoare si, pe urma, atarna liber in jos. Vezi sa nu fie astea. Pe schema electrica trebuie sa fie scrise culorile firelor: schwartz-negru, blau-albastru, rot-rosu, grun-verde, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Frumoasa poza de avatar ...unde e facuta? si de cine ? Nu Âştiu..... e de pe net. N-am "copirait" dar sper că n-o să ziceți la nimeni. Mesaj completat Vreau să-mi schimb "lumanarile" cu are a venit Africana din Italia. E vorba de niÂşte "feÂştile" pseudo H4. Am mai tot citit... documentat dar la H4 Âştiu că au soclul rotund sau cu 3 picioruÂşe laterale. A mai făcut cineva această schimbare? Se pot monta halogene/xenoane care au cele 3 piciorÂşe laterale pe soclul deja existent? Trebuiesc modificări? Nu se schimbă distanța focală? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu Âştiu..... e de pe net. N-am "copirait" dar sper că n-o să ziceți la nimeni.Mesaj completat Vreau să-mi schimb "lumanarile" cu are a venit Africana din Italia. E vorba de niÂşte "feÂştile" pseudo H4. Am mai tot citit... documentat dar la H4 Âştiu că au soclul rotund sau cu 3 picioruÂşe laterale. A mai făcut cineva această schimbare? Se pot monta halogene/xenoane care au cele 3 piciorÂşe laterale pe soclul deja existent? Trebuiesc modificări? Nu se schimbă distanța focală? Mulțumesc dl Galen sia schimbat, ca a avut si el ca tine pe Africana tot din italia, sia pus xenoane. Vb cu el, sigur te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu Âştiu..... e de pe net. N-am "copirait" dar sper că n-o să ziceți la nimeni.Mesaj completat Vreau să-mi schimb "lumanarile" cu are a venit Africana din Italia. E vorba de niÂşte "feÂştile" pseudo H4. Am mai tot citit... documentat dar la H4 Âştiu că au soclul rotund sau cu 3 picioruÂşe laterale. A mai făcut cineva această schimbare? Se pot monta halogene/xenoane care au cele 3 piciorÂşe laterale pe soclul deja existent? Trebuiesc modificări? Nu se schimbă distanța focală? Mulțumesc Te rog sa schimbi poza. Subsemnatul e in poza ...ca sa vezi coincidenta... Multam ! E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu Âştiu..... e de pe net. N-am "copirait" dar sper că n-o să ziceți la nimeni.Mesaj completat Vreau să-mi schimb "lumanarile" cu are a venit Africana din Italia. E vorba de niÂşte "feÂştile" pseudo H4. Am mai tot citit... documentat dar la H4 Âştiu că au soclul rotund sau cu 3 picioruÂşe laterale. A mai făcut cineva această schimbare? Se pot monta halogene/xenoane care au cele 3 piciorÂşe laterale pe soclul deja existent? Trebuiesc modificări? Nu se schimbă distanța focală? Mulțumesc Daca te uiti cu cateva pagini in urma, vei gasi un link postat de mine alaturi de niste explicatii suplimentare pt a monta H4 in farurile astea de Italia. Diferenta e enorma fata de lumanarile originale. Nu e Xenon, dar e si mult mai ieftin, si mult mai legal. Despre furtunele de aerisire am avut si eu anumite nelamuriri, dar m-a lamuri Africanu'. Furtunul de aerisire a carburatoarelor care vine de la membrane ajunge undeva in jurul mufei de la pompa de benzina, unde se ramifica. Un furtun de acolo merge in jos spre amortizorul spate si unul sub sea. Ambele sunt deschise la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Gata!!! Benzineste, scanteieste si porneste! Multumesc mult mamei, care m-a suportat atat timp acasa, prietenilor care m-au facut mereu sa ma oftic ca ei se plimba si eu nu, motivandu-ma sa muncesc mai cu spor la motor, dar cele mai multe multumiri sunt pentru Ciprian. Azi a trecut in palmaresul lui de mare mecanic prima Afrikana. Maine termin de montat scutul, carenele, parbrizul... Adika detalii... Va las acum, ma duc sa desfac sampania. O sa ma gandesc si la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Bravo ! Mare BOIER mare caracter. si uite inca una salvata pentru multi ani de acum incolo. Asfalt uscat si multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Vin si pozele, aveti putintica rabdare. Nu am prea multe din timpul asamblarii, ca eram prea preocupat, dar am cateva... Le pun maine dupa ce le descarc din camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Vin si pozele, aveti putintica rabdare. Nu am prea multe din timpul asamblarii, ca eram prea preocupat, dar am cateva... Le pun maine dupa ce le descarc din camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 O tura pe cinste la garnic de 1 mai. primarul din sasca a fost super tare. ne-a alergat toata ziua intr-o tura enduro dar ne-a aratat niste locuri superbe. felicitari lui pentru tura si organizatorilor pentru tot momentul... aici sunt secvente din primul sfert din tura ca am uitat un adaptor de memorie la camera si asa nu am tras decat 15 minute pe unul de doar 1 gb promit ca ma intorc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Azi am dat prima tura cu Afrikana. Usurel, pentru ca e inca in perioada de rodaj, dar merge foarte bine. Motorul se aude foarte frumos, mai e nevoie de o vreificare a reglajului si a sincronizarii carburatoarelor dar oricum, se simte ca o motocicleta noua. Maine plec la munca din pacate, dar poate ca e mai bine asa. Am dus motocicleta la Ciprian, caruia ii multumesc si pentru pozele pe care le-a pus din timpul asamblarii motorului. El o sa se ocupe de ea cat timp sunt plecata, in sensul ca o sa o porneasca cand are timp, sa isi faca motorul un rodaj fara sarcina. Ma bag la somn linistit, dupa multa vreme. Sa ne vedem sanatoshi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 El o sa se ocupe de ea cat timp sunt plecata, in sensul ca o sa o porneasca cand are timp, sa isi faca motorul un rodaj fara sarcina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 La naiba... "cat sunt plecata" Cat despre decizia de a lasa motorul la Ciprian, nu mi se pare nimik anormal. Cine il cunoaste stie ca e un foarte bun mecanic. Face din rasnitze de cafea arse, ceasuri elvetiene... Pacat ca nu prea are timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Salutare, Are careva de dat un set de discuri de frână bune pentru un RD04? Editat Mai 17, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 define "bune". ca ale mele, spre exemplu, sunt inca drepte, dar uzate cam peste masura. apropos, sunt la fel cu cele de RD07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Sa inteleg ca pana acum am 1 singur "African" dornic sa participe la intalnire (@cernunos)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Sa inteleg ca pana acum am 1 singur "African" dornic sa participe la intalnire (@cernunos)? Negativ! Mesaj completat define "bune". ca ale mele, spre exemplu, sunt inca drepte, dar uzate cam peste masura. apropos, sunt la fel cu cele de RD07. ÂŞi ale mele-s drepte ... dar grosimea lor e cam 2,5 mm momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Daca nu sunt plecat pe mare, pastrati un loc si pentru mine. Maine sau poimaine o sa stiu sigur programul, si o sa va anuntz. Dar sper sa nu lipsesc, ca Reta e nerabdatoare sa socializeze si ea cu alte vacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Până la urmă aÂşa rămâne: în weekendul 2-3 iulie la Nadrag, jud. Timis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Sa inteleg ca pana acum am 1 singur "African" dornic sa participe la intalnire (@cernunos)? prezent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.