Marius R Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 cauciucuri deja mi am luat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Dom'le, bolnav mai poti fi! Faza tare e ca sunt atat de fericit cand vad ca nu imi trece boala asta deloc, incat fac tot posibilul sa o transmit si altora. Las' ca bem o bere cand o sa ne intalnim, ca la Nadrag nu te-am recunoscut si am ratat ocazia sa stam la barfe. Cumpar butuc pentru roata spate de RD04, si inel de roata spate pe 18". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Salutari @Boieru' Pe roata spate la AT s-a folosit cu succes 140/80-17 69T(sarcina 325kg,viteza max 190km/h) http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-403 Ce parere aveti de guma asta-130/80-17 65T (290kg,190km/h), 1cm(chiar si 2 cm) diferenta la latime am verificat la mobra mea si nu se simte, utilizarea ar fi probabil fara pasager pe coclau si deci si greutatea pe roata mai mica. http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-432 Cum s-o manifesta pe asfalt ca stabilitate si rezistenta la uzura? Idealul pentru AT ar fi 140/70-18 70R, dar cu cheltuiala mai mare. Si eu sunt in cautarea unor gume mai capabile off dar bune si pe strada,unde ma misc totusi 60-70% din km parcursi. Pentru mine ar fi perfect 130/80-17 dar inca nu stiu daca este rezonabil cum se manifesta pe asfalt cauciucurile de cros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Si ma gandesc sa imi iau si un rand de cauciucuri de cross, profil pentru piatra, sa le testez putin pe munte, sa vad cum se comporta la greutatea Africanei. Am incercat eu un Mitas C02 StoneKing pe Tenere. Una la mana: o fi pt piatra, dar in noroi se incarca rapid (crampoanele sunt f. apropiate). Doi la mana: crampoanele sunt inalte si din material moale si se indoaie sub greutatea vacii care danseaza de spate atat pe asfalt cat si pe offroad. Iar Africana e si mai grea fata de Tenere 660. Tot Karoo mi se pare cel mai "cross" cauciuc pt vaci. Eventual Michelin T63 Desert. Dar asta e rar si scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Perfect. Mitas C02 StoneKing vroiam si eu sa incerc, asa ca ma bucur ca m-ai lamurit cum sta treaba, sa nu arunc banii aiurea. O sa incerc K74 de la Haidenau, daca gasesc undeva rapid, fara sa trebuiasca sa astept 2-3 saptamani sa imi soseasca. Daca nu, o sa pun tot Karoo, care pana acum mi se pare cel mai potrivit cauciuc pentru Africana. Haidenau Scout l-am vazut pe alte Africane si nu pot sa spun ca m-a impresionat. Poate pe sosea e bun, dar in teren nu mi se pare o alegere prea buna. Se incarca rapid cu noroi, si nu prea se descarca... E drept ca profilul acela tip tractor il ajuta sa scoata noroiul de sub anvelopa, dar nu face decat sa se afunde mai tare, fara sa inainteze. p.s. Studiez in continuare sa vad ce guma pe 18 poate sa reziste la greutatea Africanei in conditii de off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) legat de cauciucuri de off(semi-off) ce pareri aveti despre gama low budget oferita de shinko! mai exact shinko 703. ahh si legat de pompa de benzina originala! am montat si eu dioda mur cu ajutorul lui dracones si tare sunt multumit de cum s-o pezentat in teste. e o varianta cheap de protejare a platinilor! si o intrebare legata de toba de evacuare: am un con gaurit(silencer) ce vine montat in partea din fata a tobei finale(aftermarket) dar in teste nu sta locului si ma intreb daca trebuie montat altcumva sau sigurantat cumva. manualul de montaj(hartia zice doar impins ferm in toba ,doar ca se slabeste) Editat Iulie 23, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Salutari @Boieru' Pe roata spate la AT s-a folosit cu succes 140/80-17 69T(sarcina 325kg,viteza max 190km/h) http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-403 Ce parere aveti de guma asta-130/80-17 65T (290kg,190km/h), 1cm(chiar si 2 cm) diferenta la latime am verificat la mobra mea si nu se simte, utilizarea ar fi probabil fara pasager pe coclau si deci si greutatea pe roata mai mica. http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-432 Cum s-o manifesta pe asfalt ca stabilitate si rezistenta la uzura? Idealul pentru AT ar fi 140/70-18 70R, dar cu cheltuiala mai mare. Si eu sunt in cautarea unor gume mai capabile off dar bune si pe strada,unde ma misc totusi 60-70% din km parcursi. Pentru mine ar fi perfect 130/80-17 dar inca nu stiu daca este rezonabil cum se manifesta pe asfalt cauciucurile de cros. Uite cum e. Varianta asta noua K60 scout am testat-o incepind din toamna trecuta. Ultimele doua gume dinainte au fost tot k60 (clasice). Alea erau formidabile in teren (profil de tractor si nici nu se incarcau cu noroi) in schimb se uzau rapid pe sosea 7-8 mii de km Kaput. Asa ca avind doua roti spate, am decis sa o incalt pe una cu K60 (teren) si aialalta cu conti escape (pentru sosea). Surpriza placuta cu K60 scout a fost ca tine deja de 8 mii de km all road si nu a ajuns inca la jumate. Secretul e briul ala central care impiedica uzura exagerata la mers drept pe asfalt. Asa ca nu am mai luat conti escape pentru ture de asfalt. K60 scout este compromisul ideal all road si in opinia mea cea mai buna incaltare pentru vacutzele astea daca faci si asfalt. Cred ca ma va tine cam 15 mii, ceea ce justifica pretul de achizitie devenit de loc mic. Cealalta, K74 pare si mai "tare" pe teren, dar nu va face fata precis pe asfalt. Nu recomand nimic pe care scrie mitas. E cauciuc de ala plastifiat bun doar in teren. Pe asfalt aluneca cite o jumate de tura la demaraj pe ud. O alta varianta all road utilizata cu succes este TKC 80 de la continental. Mie nu imi plac deoarece fac urit de tot pe asfalt, desi altfel se comporta bine si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) legat de cauciucuri de off(semi-off) ce pareri aveti despre gama low budget oferita de shinko! mai exact shinko 703. Shinko a preluat tehnologia de la Yokohama, care nu mai fac gume de motocicleta. In USA se merge mult cu Shinko, mai ales la offroad. Eu anul asta o sa folosesc TKC80. Pana acum nu ma plang de ele, stau bine si pe asfalt. Pe off trebuie neaparat dezumflate la 0.9-1.0 atm. altfel esti ca pe gheata. Editat Iulie 23, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Am vrut sa pun si varianta de traseu GPS, in format gpx dar nu ma lasa. O trimit pe mail celor ce o doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 vand trip master functional depanez trip master si alte lucruri mici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Am mai scos capra la plimbare...a vrut sa pasca nisip tura asta. Poze aici https://picasaweb.google.com/106981328450410931032/HaiHuiPeLaMare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Am mai scos capra la plimbare...a vrut sa pasca nisip tura asta. Poze aici https://picasaweb.google.com/106981328450410931032/HaiHuiPeLaMare Vezi ca nu ai dat share la album, si nu putem sa vedem pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 nu stiu ce are...la mine merge link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 nu stiu ce are...la mine merge link-ul Da, pentru ca tu esti proprietarul albumului Trebuie sa intri in setari si sa faci albumul public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 acum sper sa mearga...https://picasaweb.google.com/106981328450410931032/HaiHuiPeLaMare https://picasaweb.google.com/106981328450410931032/HaiHuiPeLaMare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 o intrebare pentru cei care ati mai schimbat rulmentii la roata spate. Rulmentul de la pinion avea diametrul (inelul) interior mai lat decat cel exterior. Dupa schimbare a trebuit sa il compensati cumva. Intreb pentru ca schimband rulmentul in cauza am strans axul la roata, puse toate la loc si acum imi freaca discul de frana pe corpul de prindere de la etrier in partea dreapta. Nu am idee ce sa ii fac!.... De mentionat ca inca nu am schimbat rulmentii stanga dreapta la roata, urmeaza sa ii schimb sapt viitoare. Bucsile le am pus...cea mai lunga pe stanga, cea scurta pe dreapta. Lantul e intins pe ambele parti la index 21 pe intinzatoare. Aveti ceva idee ce sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) @marius Roibu Aveti ceva idee ce sa ii fac? Da, sa-l montezi ca in desen. Africanu Roata spate RD07.pdf Editat Iulie 25, 2011 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 acum sper sa mearga.. Confirm, merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Rulmentul de la pinion avea diametrul (inelul) interior mai lat decat cel exterior. Dupa schimbare a trebuit sa il compensati cumva. De fapt rulmentul este perfect normal, diametrul acela care-l vezi tu mai lat este de fapt o bucsa(nr 16 in ce-a pus Africanul) care intra-n rulmet si prin care intra axul rotii. Rulmentul are diamerul interior mai mare decat ceilalti 2 si decat axul. Rulmentul de la pinion este 6204. Ceilalti 2 sunt 6203 si 6303. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Am pus intradevar 6204 rulment, si de asemenea bucsa (cea mare). Am studiat ieri desenul si nu pare sa fie nimic ne pus in ordine acolo. Voi desface zilele astea iarasi roata sa vad poate totusi nu s-a aranjat bine ceva. Insa ...ca idee discul nu freaca pe toata suprafata lui ci doar pe buza de sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Am pus intradevar 6204 rulment, si de asemenea bucsa (cea mare). Am studiat ieri desenul si nu pare sa fie nimic ne pus in ordine acolo. Voi desface zilele astea iarasi roata sa vad poate totusi nu s-a aranjat bine ceva. Insa ...ca idee discul nu freaca pe toata suprafata lui ci doar pe buza de sus! Studiind mai bine desenul apar si intrebarile: Nu am desfacut inca roata spate sa ii schimb rulmentii pentru ca inca nu mi-a venit unul dintre ei. Din ce vad aici piesa cu nr 17(un fel de saiba de langa rulmentul dp partea stanga) nu ma asteptam sa fie in butucul rotii. poate cineva sa explice care e rolul ei. De asemenea vad 3 bucsi: bucsa 7....as tinde sa cred ca e bucsa mica de pe partea dreapta a motocicletei. bucsca 8....bucsa mare de pe partea stanga a motocicletei. Astea sunt bagate pe ax intre bascula si roata.... Ei bine bucsa 16 eu as tinde sa cred ca nu o am, si nu ca am pierdut o ci ca asa a fost...lipsa!.. In cazul meu, rulmentul 30, era spart abea mai avea cateva bine in care sa se tina. Eu l-am scos si atunci am constatat ca e facut praf si ca pe lagarul inferior e mai lat decat in pe cel superior. ==========> E posibil oare sa fii fost bucsa aia blocata in el si eu sa nu imi fi dat seama. ==========> Sa fie asta cauza pentru care freaca? Multumesc mult tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Din ce vad aici piesa cu nr 17(un fel de saiba de langa rulmentul dp partea stanga) nu ma asteptam sa fie in butucul rotii. poate cineva sa explice care e rolul ei. Acela este un oring bucsa 7....as tinde sa cred ca e bucsa mica de pe partea dreapta a motocicletei. bucsca 8....bucsa mare de pe partea stanga a motocicletei. Astea sunt bagate pe ax intre bascula si roata.... Intr-adevar astea-s distantierele pentru pozitionarea rotii in bascula. Ei bine bucsa 16 eu as tinde sa cred ca nu o am, si nu ca am pierdut o ci ca asa a fost...lipsa!.. In cazul meu, rulmentul 30, era spart abea mai avea cateva bine in care sa se tina. Eu l-am scos si atunci am constatat ca e facut praf si ca pe lagarul inferior e mai lat decat in pe cel superior. ==========> E posibil oare sa fii fost bucsa aia blocata in el si eu sa nu imi fi dat seama. ==========> Sa fie asta cauza pentru care freaca? Verifici simplu. Daca diametrul interior al rulmentului facut muci este 14 mm(intra fest pe axul rotii), bucsa este in el. E foarte usor sa nu te prinzi daca n-ai mai desfacut, mai ales daca este rulmentul praf/murdar/ruginit. Si da, foarte posibil sa fie asta cauza, pentru ca in lipsa acelei bucse tot ansamblul rotii se va deplasa 1-2 mm (cat permit tampoanele de cauciuc)spre stanga atunci cand strangi piulita pe ax. Editat Iulie 26, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Am reusit sa reperez intr o gramada de fiare rulemtul in cauza. Nu l am vazut inca, e la un amic cu care am desfacut dar el zice ca nu ar fii nici o bucsa acolo. Am sa merg si eu sa ma uit. Oricum am sa merg sa vad fierul si sper ca de acolo sa fie!.... Una peste alta eu cand am desfacut roata nu am vazut bucsa in cauza....deci sper sa fie acolo si sa se fi "sudat" pe rulmentul ala care de altfel era praf! Multam fain!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Una peste alta eu cand am desfacut roata nu am vazut bucsa in cauza....deci sper sa fie acolo si sa se fi "sudat" pe rulmentul ala care de altfel era praf! De obicei bucsa ramane lipita datorita vaselinei+praful aferent=superglue natural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Eu asa sper sa fi ramas acolo si sa o gasesc, ca dc nu e asta....ma apuc si tai din disc cu unghiera....ca alte idei n'am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.