Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Cred ca a venit vremea sa ma bag sa schimb uleiul din amortizoarele fata la hondita. E deja neplacut ca in momentul unei usoare franari,africana mea plonjeaza destul de mult pe fata. Deci, ce ulei ar trebui sa bag si mai ales, cat?

 

Am uitat sa specific ca este RD07A.

 

In alta ordine de idei, am reusit sa montez inaltatoare de ghidon de 65mm. Pot sa va spun ca am intampinat dificultati majore in a "filma" un nou traseu mai scurt a comenzilor. Nu mai zic de furtunul de la frana de mana... Stiam ca se poate "jongla" fara sa schimbi nimic la lungimea comenzilor chiar daca inalti ghidonul cu 10cm. La RD07A nu cred ca e posibil asa ceva! Oricum munca si rabdarea au fost rasplatuite din plin, sunt super incantat de modificare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cred ca a venit vremea sa ma bag sa schimb uleiul din amortizoarele fata la hondita. E deja neplacut ca in momentul unei usoare franari,africana mea plonjeaza destul de mult pe fata. Deci, ce ulei ar trebui sa bag si mai ales, cat?

 

Am uitat sa specific ca este RD07A.

 

In alta ordine de idei, am reusit sa montez inaltatoare de ghidon de 65mm. Pot sa va spun ca am intampinat dificultati majore in a "filma" un nou traseu mai scurt a comenzilor. Nu mai zic de furtunul de la frana de mana... Stiam ca se poate "jongla" fara sa schimbi nimic la lungimea comenzilor chiar daca inalti ghidonul cu 10cm. La RD07A nu cred ca e posibil asa ceva! Oricum munca si rabdarea au fost rasplatuite din plin, sunt super incantat de modificare!!!

Salut..ce inaltatoare ai pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Vineri dimineata, dau cheie in aventura Go East. Un party in Vama, joi, alaturi de prietenii www.paramongols.ro care au si ei destinatia Ulan Bator dupa care incepe distractiaaaa..

 

Mobra a stat ultima saptamana la nenea mecanic unde am facut impreuna multa treba:

-discuri + placute fata spate noi

-rulmenti fata+spate

-kit nou de reparatie la pompa de benzina (mergea bine dar decat sa fac la naiba treaba asta, doamne feri, am facut-o acum)

- cooler pe releu

- sistem de lubrifiere prin cadere (conf. ultimului filmulet postat pe-aci)

- xenoane (sarumana Luigi)

- instalat parbriz turing + masca far turatech

- prize, cutii, etc...

 

Maine vine si o poza cu mobra gata de plecare.

 

Daca o sa dau de probleme tehnice pe drum o sa apelez cu drag (si nevoie) la voi, domnilor pt sfaturi si solutii.

 

Sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo maestre! Drum bun si sa ne vedem sanatosi. O sa ratezi intrunirea de Africane, dar te iertam. Te asteptam la urmatoarea sa ne povestesti cum a fost drumul. Cand esti pe picior de plecare, da-mi un beep, sa stabilim unde ne intalnim. Nu te-am sunat eu, pentru ca banuiesc ca ai o gramada de facut acum, pe ultima suta de metri, si eu cam am obiceiul sa ma intand la vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Vineri dimineata, dau cheie in aventura Go East. Un party in Vama, joi, alaturi de prietenii www.paramongols.ro care au si ei destinatia Ulan Bator dupa care incepe distractiaaaa..

 

Mobra a stat ultima saptamana la nenea mecanic unde am facut impreuna multa treba:

-discuri + placute fata spate noi

-rulmenti fata+spate

-kit nou de reparatie la pompa de benzina (mergea bine dar decat sa fac la naiba treaba asta, doamne feri, am facut-o acum)

- cooler pe releu

- sistem de lubrifiere prin cadere (conf. ultimului filmulet postat pe-aci)

- xenoane (sarumana Luigi)

- instalat parbriz turing + masca far turatech

- prize, cutii, etc...

 

Maine vine si o poza cu mobra gata de plecare.

 

Daca o sa dau de probleme tehnice pe drum o sa apelez cu drag (si nevoie) la voi, domnilor pt sfaturi si solutii.

 

Sa ne vedem cu bine!

 

Neaparat sa iei la tine si o membrana de vacum pentru carburi si un set de rezerva de placute frina spate.Neaparat si ceva pompa electrica de umflat gume si normal camere de schimb.Atentie si la pregatirea setului de scule, sa poti desface peste tot. In rest mobra e pregatita asa cum trebuie. Drum bun si multa bafta! asteptam vesti de pe traseu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei care au.....La releu de incarcare Ignitech credeti ca e necesar sa pun ceva cooler pt racire!

Daca vrei sa te tina indefinit, da.Releele de incarcare se incalzesc supranormativ in special in oras unde lipseste curentul de aer pentru racire. Asa ca se coc progresiv pina cind cedeaza in mod sigur in final. Nu cred ca exista vre-un africaner care sa nu fi schimbat macar un releu in 4-5 ani de exploatare a mobrei.

 

Nici eu nu fac exceptie. Asa ca apoi mi-am pus cooler ca nu-i mare filosofie. Il poti adapta rapid prin legare de releu cu bride de plastic. Il alimentezi apoi cu plusul de pe contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, 29.07.2011, expeditia a inceput. Sebi impreuna cu Nae au parasit astazi Brasovul la ora 18, echipati si pregatiti de provocarile miilor de kilometrii.

Am postat niste poze cu intalnirea de "drum bun baieti" alaturi de prieteni si familie...asadar, asfalt uscat si drum bun...

 

https://picasaweb.google.com/106981328450410931032/PlecareBaikalSebicozaurus :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Mircea a plecat in calatoria sa. A venit la mine impreuna cu Adi Torpan si Avatar, au ramas peste noapte, am reusit sa ii montam pompa de benzina vacumatica, dupa ceva peripetii, apoi au plecat spre ambasada Rusiei sa isi ridice viza, Vama Veche pentru o ultima bauta cu gaska inainte de marea aventura si Go East!

De ciuda ca an ramas acasa, am mai urcat o data la Ciucas. Au reusit sa indrepte drumul si sa acopere piatra aceea cu pamanat pentru a o stabiliza. Probabil ca o sa tina pana la prima ploaie, dar am primit asigurari de la domnul Alexe ca drumul o sa fie ok in fiecare week-end. Chiar si ieri se lucra pentru indulcirea pantelor, si se modificau ultimele curbe inainte de cabana, pentru ca acolo se impotmoleau si cei cu 4x4.

post-3626-0-26329900-1312005766_thumb.jpg

post-3626-0-67879100-1312005914_thumb.jpg

post-3626-0-63719700-1312006225_thumb.jpg

post-3626-0-81797000-1312006339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate s-a mai confruntat careva dintre voi cu problema mea:

 

Dupa cca 60km/h, cu top-case-ul incarcat cu aprox 6-8kg, daca iau mainile de pe ghidon, am toate sansele sa scap mobra de sub control!!! Adica ghidonul intra progresiv in oscilatii foarte mari.

 

Am verificat-o de la a-z. Bucsile din ghidon sunt tari si solide, rotile sunt echilibrate si centrate, amortizoarele sunt ca noi, bascula spate nu are joc, suspensia spate e perfecta...Cauciucurile sunt umflate la 2.0, nu au galme. Nu am gasit niciun joc sau uzura in rulmenti sau bucsi la tot "angrenaju"... Singura chestie de care m-as putea lega este ca unul din discurile de pe fata are o foarte, foarte mica deformare dar care nu imi da in maneta batai mari ci doar foarte usoare semne la franari usoare.

Deci, care ar fi motivul? :scratch:

 

Vreau sa plec intr-o tura mai mare, incarcat cu bagaje si pasager si ma cam ingrozeste ideea!

 

Vreau sa va mai spun ca am testat-o si fara top-case. Problma s-a diminuat semnificativ dar...nu a disparut!

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate s-a mai confruntat careva dintre voi cu problema mea:

 

Dupa cca 60km/h, cu top-case-ul incarcat cu aprox 6-8kg, daca iau mainile de pe ghidon, am toate sansele sa scap mobra de sub control!!! Adica ghidonul intra progresiv in oscilatii foarte mari.

 

Am verificat-o de la a-z. Bucsile din ghidon sunt tari si solide, rotile sunt echilibrate si centrate, amortizoarele sunt ca noi, bascula spate nu are joc, suspensia spate e perfecta...Cauciucurile sunt umflate la 2.0, nu au galme. Nu am gasit niciun joc sau uzura in rulmenti sau bucsi la tot "angrenaju"... Singura chestie de care m-as putea lega este ca unul din discurile de pe fata are o foarte, foarte mica deformare dar care nu imi da in maneta batai mari ci doar foarte usoare semne la franari usoare.

Deci, care ar fi motivul? :scratch:

 

Vreau sa plec intr-o tura mai mare, incarcat cu bagaje si pasager si ma cam ingrozeste ideea!

 

Vreau sa va mai spun ca am testat-o si fara top-case. Problma s-a diminuat semnificativ dar...nu a disparut!

 

 

parca scria maxim 5 kg la topcase-uri...imi amintesc si eu de cand aveam asa-ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat-o de la a-z. Bucsile din ghidon sunt tari si solide, rotile sunt echilibrate si centrate, amortizoarele sunt ca noi, bascula spate nu are joc, suspensia spate e perfecta...Cauciucurile sunt umflate la 2.0, nu au galme. Nu am gasit niciun joc sau uzura in rulmenti sau bucsi la tot "angrenaju"... Singura chestie de care m-as putea lega este ca unul din discurile de pe fata are o foarte, foarte mica deformare dar care nu imi da in maneta batai mari ci doar foarte usoare semne la franari usoare.

Deci, care ar fi motivul? :scratch:

 

Rulmenții de la juguri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelope uzate inegal (galme).

 

 

Pai a zis ca nu are galme...

 

 

In alta ordine de idei, dupa 6 ani si jumatate de folosinta, bateria mea a decedat. De un an ma tot intreb cat o mai tine...

Inca arata 12,5V dar nu mai tine curent in ea. Tot respectul pentru Varta :ok:

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ARE niciun joc, nicaieri! Tocmai de aici este nedumirirea mea.

 

Care joc?

Nu aşa se manifestă uzura rulmenţilor la juguri

Ridico pe cricul central (sau pe altceva) în aşa fel încât să fie suspendată roata din faţă

Mişcă uşor ghidonul stânga-dreapta

Dacă simţi că se "blochează" puţin în poziţia de mers drept, înseamnă că trebuie să schimbi rulmenţii

Dacă ştiai asta, ignoră ce am scris :friends:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care joc?

Nu aÂşa se manifestă uzura rulmenților la juguri

Ridico pe cricul central (sau pe altceva) în aÂşa fel încât să fie suspendată roata din față

MiÂşcă uÂşor ghidonul stânga-dreapta

Dacă simți că se "blochează" puțin în poziția de mers drept, înseamnă că trebuie să schimbi rulmenții

Dacă Âştiai asta, ignoră ce am scris :friends:

 

Am verificat foarte atent rulmentii din jug, deasemenea si rulmentii rotilor! Ne-am uitat daca cumva bascula are joc sau amortizorul spate vreo "buba"...NIMIC SUSPECT! Nimic nu creaza suspiciuni.

Acum m-am intors dintr-o tura de vreo 300 km facuti cu pasager, fara top-case-ul din spate ci doar cu cel de pe rezervor. La 70km/h, daca iau mainile de pe ghidon, face ca naiba de urat. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca rotile sunt pe acelasi aliniament. Pune motorul pe cricul central, sau roaga pe cineva sa tina motorul drept, si priveste din spate de la cativa metrii motocicleta. Daca rotile calca pe aceleasi urme, e ok. Verifica presiunea din amortizoarele fata. Mie imi facea faze din astea cand aveam presiuni diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca rotile sunt pe acelasi aliniament. Pune motorul pe cricul central, sau roaga pe cineva sa tina motorul drept, si priveste din spate de la cativa metrii motocicleta. Daca rotile calca pe aceleasi urme, e ok. Verifica presiunea din amortizoarele fata. Mie imi facea faze din astea cand aveam presiuni diferite.

Presiunea din amortizoarele fata??? Cum sa o verific? Nu cred ca am optiunea de a baga presiune in ele. Am schimbat acum cateva zile uleiul din ele, se vede clar imbunatatirea dar nicio schimbare in bine in ceea ce priveste problema oscilatiilor ghidonului...

 

Dar cu siguranta dimineata voi verifica daca rotile merg pe aceeasi urma. Stiu sigur ca indexul de la intinzatoare este identic pe ambele parti dar...e o problema la care nu m-am gandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ..problema cu oscilatul este din cauza ca amortizorul spate este prea "slab" si cand incarci pe spate prea mult se se "descarca" fata..pune mana si mai strange-l..mai ales daca ai bagat si ulei mai gros in amortizoarele fata..aceeasi problema aam avut-o si pe Varadero si mai curand pe Africana..dar acum am reusit sa fac reglajul de pot sa iau mainile de pe ghidon de la 100km/h si pun frana de spate pana la 0 si nu mai misca directia...mai fa o proba :cand face asa muta-te cat mai in fata ,spre rezervor..si vezi cum se comporta!!daca vrei mai multe detalii 0735168123 Raul!

PS.. daca comprimi arcul iti v-a creste garda la sol..daca nu vrei asta mai ar fii solutia de a ridica telescoapale fata in jug 1-2 cm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...