Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plecare vineri dimineata, 19 august, din Brasov. Destinatia: intalnirea Africa Twin, Valenii de Munte. Pauza de cafea la Chisinau, Rep. Moldova.

Cineva interesat sa ne insoteasca?

Ceva mai multe detalii ?? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mm, punctul de vedere al fiecaruia! de fel furca fata, amortizorul spate , rezervorul de la 03 si 04 puse pe un cadru de 07a cu motor si instalatia electrica inclusa ar fi afrikana stock de vis, si cu aripa fata de cross!

iubitorii de off zic ca 03 si 04 is cele mai reusite(robuste si fiabile in draci, made in japan), cei care fac touring zic ca 07 si 07a ar fi cele mai (pen ca is mai aerisite si lucrezi mai usor la ele, cadru din dural parca(mai usor), consum mai mic). afrikana se trage din NXR-750 care o castigat dakarul si de fel motorul e derivat din superfiabilul VT500, n-are nimik cu transalpul decat cateva asemanari

 

 

Corect !

CDI-ul de RD03 nu e neaparat o buba . Stiu Africana ( RD03) care a mers aproximativ 700 de km intr-un singur CDI ( 30% din distanta numai pe forestiere si drum de tara ).

Si mie imi plac mai mult ...par mai barbate . Mai degraba RD07 seamana cu transalpul ( mai joase , mai suple , etc .. ) .

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers 700 si ar mai fii mers mult....nimeni nu zice ca nu se poate...dar asta la final va fii diferenta de presiune in cilindrii, si stm prea bine ce inseamna asta :)....eu ma refeream ca la rd04 in sus nu mai sunt cdi urile alea pacatoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:makeout: Discutia merge pe aceeasi banda clasica: Niciunul dintre noi nu va accepta ca alta varianta de Africa Twin decat cea pe care cu multa incantare o detinem, este mai reusita! Fiecare ne iubim martoagele mai ceva decat...Investim fiecare multa pasiune si ne sacrificam oricand pentru buna stare si functionare a ei! Eu am RD07A si, crede-ma e cea mai reusita!!! ;)

 

In ceea ce priveste achizitia, eu am adus-o in martie din it. M-a costat adusul cu masina si remorca mea plus inmatricularea cca 450 euro. E din '98. In afara de tampenia de voblaj a rotii din fata cand iau mainile de pe ghidon pe la 60-90km/h, nu a avut nevoie de nicio reparatie. E impecabila dupa ce am plimbat-o deja peste 9500km... :ok: :rock:

 

are cineva AT RD07 cu > 100k km ? cum se comporta motorul dupa suta de mii si cat ar trebui sa fie compresia la un motor bun ?

 

cu multumiri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De nou compresia la cald masurata ar trebui sa fie de 12.7 bari. Motorul meu, cu 70 000km pe ceas (as vrea sa cred ca sunt reali dupa uzura din discuri samd, dar dc nu a fost a mea de la inceput nu pot sti...) a scos la rece, si cu compresmetrul tinut cu mana (pentru ca nu aveam reductie) 11 bari pe fiecare cilindru. Vreau sa cred ca dc aveam reductie si cu motorul cald, ca as fi scos minim 11.5 pe fiecare cilindru.

 

Asta e o dovada ca in minim 70 000 km motorul a pierdut 1 bar la compresie. Ce mai ramane pana la 6 7 bari cand deja e aproape inutilizabil prin prisma consumului de ulei....poti face si tu un calcul cam cat ar mai putea tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu va mai cerati aiurea. Toata lumea stie ca RD03 sunt cele mai bune, urmate de RD04 si apoi RD07 si codasa e RD07A... Uitati-va la Dakar si o sa vedeti ca RD03 inca alearga si termina Dakarul. Alain Duclos imi spunea ca numai un pilot neexperimentat nu poate termina un raliu de genul Dakarului cu un RD03, pentru ca motocicleta e imbatabila din punct de vedere al fiabilitatii. Imi povestea de un prieten care seara cand ajungeau la bivuac, nu facea decat sa spele filturul de aer, si sa verifice uleiul si benzina, si motorul era gata de drum pentr a doua zi. Un lucru e clar, cea mai buna Africana e cea pe care o ai, asa cum spuneau si alti useri inaintea mea, pentru ca indiferent de model, te scoate din cacao daca ai si outzele la tine. E ca la rodeo (vorba lui Leo), te urci pe ea tragi de gaz, te tzii bine si incerci sa stai cat mai mult in sa...

 

In alta ordine de idei, ia sa facem prezenta pentru intrunirea de la Valeni... Cine vine?

Am fost destul de ocupati si eu si Leo, si nu am mai intrat pe forum. Camparea o sa fie in acelasi loc ca anul trecut, pregatim doua trasee, unul soft si unul pentru Cstelia, mai "razbunator", dar frumos si cu satisfactii pe masura. Avem si ceva trasee de back-up in caz de vreme rea.

 

1. Marius, Africana ta chiar are 70.000 de km.

2. Ce daca Rd03 e un Transalp imbunatatit? Transalpul e una dintre cele mai bune motociclete realizate vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva AT RD07 cu > 100k km ? cum se comporta motorul dupa suta de mii si cat ar trebui sa fie compresia la un motor bun ?

 

cu multumiri !

 

Da, eu

111.704 km ieri la benzinarie

Habar nu am de compresie, nu am simtit nevoia sa o masor, ca motorul merge ca dementul

In schimb, daca merg constant cu mai mult de 140 km/h cam papa ulei (la 3800 km am completat 600 ml)

Dar asta nu prea se intampla, eu merg 100-120 km/h, imi ajunge

La iarna verific/schimb simeringurile de la supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru e clar, cea mai buna Africana e cea pe care o ai, asa cum spuneau si alti useri inaintea mea, pentru ca indiferent de model, te scoate din cacao daca ai si outzele la tine. E ca la rodeo (vorba lui Leo), te urci pe ea tragi de gaz, te tzii bine si incerci sa stai cat mai mult in sa...

 

 

 

:moto: :cheers: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pregatim doua trasee, unul soft si unul pentru Cstelia, mai "razbunator", dar frumos si cu satisfactii pe masura.

 

Ma simt amenintat :eek:

O sa vin de data asta cu vaca mare deci o sa-mi fie greu, asa ca o sa ma bag la tura soft :bigstar:

 

Din Timisoara suntem pana acum 4 care venim (3 AT + 1 TA)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum spui? :baldy:

Eu ce ma fac? Am cea mai proasta africana...

 

In circumstantele acestea, raman totusi obiectiv si punctez la avantajele date de RD07A:

1. Consum redus cu 20%

2. Motor de putere mai mare

3. Un cadru mai usor

4. O motocicleta vizibil mai bine echilibrata fata de RD03(am simtit diferenta)

5. Sistem de franare mult mai eficient

6. Dupa 67000km, pompa de benzina, releul de incarcare si sist de aprindere se inacapataneaza sa ramana in perfecta stare de functionare(originale)

7. Sitemul de lumini nu necesita modificari gen xenon, acum am un far de RD07 langa unul de RD07A si se vede clar diferenta. Cel original are o lumina mai puternica!

 

Nu vreau sa supar pe nimeni dar merg mai departe pe ideea ca cea mai tare motocicleta este cea pe care o ai!

:cheers:

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa supar pe nimeni dar merg mai departe pe ideea ca cea mai tare motocicleta este cea pe care o ai!

 

Pe mine nu ma superi, ca sunt foarte multumit de cea mai proasta africana

Scrisesem cu un ton usor ironic, pentru ca nu prea agreez ideea ca ce e mai vechi e mai bun, decat la vin si la tuica, nu in materie de tehnica auto-moto

Daca ar fi asa, cea mai buna motocicleta ar fi Zundapp-ul din cel de-al doilea razboi mondial, ca e facut pe cand Honda nici nu exista...

 

As propune sa incheiem polemica despre cea mai buna africana sau cea mai buna motocicleta, nu ne ajuta cu nimic

Toate sunt bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu ma superi, ca sunt foarte multumit de cea mai proasta africana

Scrisesem cu un ton usor ironic, pentru ca nu prea agreez ideea ca ce e mai vechi e mai bun, decat la vin si la tuica, nu in materie de tehnica auto-moto

Daca ar fi asa, cea mai buna motocicleta ar fi Zundapp-ul din cel de-al doilea razboi mondial, ca e facut pe cand Honda nici nu exista...

 

As propune sa incheiem polemica despre cea mai buna africana sau cea mai buna motocicleta, nu ne ajuta cu nimic

Toate sunt bune

 

Bravo domnule! Ai o tuica de la mine la intrunire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule! Ai o tuica de la mine la intrunire!

Are si de la mine, pentru ca nu s-a suparat ca am scris de RD07A ca e ultima in clasament. Chiar m-a distrat de minune tonul ironic. Pe mine ma distreaza certurile aste cu "a mea e cea mai tare", si de asta mai pun paie pe foc, sa vad reactii. Si acum nu ca ma c.c pe mine, dar Zundapp-ul inca mai e super motocicleta... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu voi incerca sa vin de vineri pana la urma ca mi-a plecat sefu peste garla de ocean :D voi pleca vineri dupa ora 16,daca din bucale mai pleaca cineva sa ma sune la 0729997445.

Editat de neagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule! Ai o tuica de la mine la intrunire!

 

 

Pot sa am si eu o tuica de la tine? Promit sa nu aduc proiectorul :cheers:

 

 

Anul asta o sa aveti un generator mai silentios? Sau macar puneti-i o toba de esapament de RD07a :laugh:

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il ingropam mai bine, sa nu se mai auda... o sa sa simta, e drept, dar o sa va ganditi ca dormiti pe pat cu vibromasaj pentru relaxare. japonezii s-ar putea sa nu aprecieze gestul. cine stie cum se propaga vibratiile de la generator prin scoarta terestra...

deci o sa se stranga ceva gaska... foarte bine. sa stim cata tuica sa pregatim, ce oitza sa taiem, cati metri de carnatzi sa masuram, zburatoare si alte animale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...