Mihutz77 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Plecare vineri dimineata, 19 august, din Brasov. Destinatia: intalnirea Africa Twin, Valenii de Munte. Pauza de cafea la Chisinau, Rep. Moldova. Cineva interesat sa ne insoteasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Plecare vineri dimineata, 19 august, din Brasov. Destinatia: intalnirea Africa Twin, Valenii de Munte. Pauza de cafea la Chisinau, Rep. Moldova. Cineva interesat sa ne insoteasca? Ceva mai multe detalii ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Ceva mai multe detalii ?? Brasov -> Iasi -> Chisinau -> Galati -> Buzau -> Valeni. cca 1000km Pt cine e interesat: 0743.022.282. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 mm, punctul de vedere al fiecaruia! de fel furca fata, amortizorul spate , rezervorul de la 03 si 04 puse pe un cadru de 07a cu motor si instalatia electrica inclusa ar fi afrikana stock de vis, si cu aripa fata de cross! iubitorii de off zic ca 03 si 04 is cele mai reusite(robuste si fiabile in draci, made in japan), cei care fac touring zic ca 07 si 07a ar fi cele mai (pen ca is mai aerisite si lucrezi mai usor la ele, cadru din dural parca(mai usor), consum mai mic). afrikana se trage din NXR-750 care o castigat dakarul si de fel motorul e derivat din superfiabilul VT500, n-are nimik cu transalpul decat cateva asemanari Corect ! CDI-ul de RD03 nu e neaparat o buba . Stiu Africana ( RD03) care a mers aproximativ 700 de km intr-un singur CDI ( 30% din distanta numai pe forestiere si drum de tara ). Si mie imi plac mai mult ...par mai barbate . Mai degraba RD07 seamana cu transalpul ( mai joase , mai suple , etc .. ) . Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 A mers 700 si ar mai fii mers mult....nimeni nu zice ca nu se poate...dar asta la final va fii diferenta de presiune in cilindrii, si stm prea bine ce inseamna asta ....eu ma refeream ca la rd04 in sus nu mai sunt cdi urile alea pacatoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Aproximativ 160 mm diametru si 55 mm inaltime!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 asa asa, imi place ce aud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Discutia merge pe aceeasi banda clasica: Niciunul dintre noi nu va accepta ca alta varianta de Africa Twin decat cea pe care cu multa incantare o detinem, este mai reusita! Fiecare ne iubim martoagele mai ceva decat...Investim fiecare multa pasiune si ne sacrificam oricand pentru buna stare si functionare a ei! Eu am RD07A si, crede-ma e cea mai reusita!!! In ceea ce priveste achizitia, eu am adus-o in martie din it. M-a costat adusul cu masina si remorca mea plus inmatricularea cca 450 euro. E din '98. In afara de tampenia de voblaj a rotii din fata cand iau mainile de pe ghidon pe la 60-90km/h, nu a avut nevoie de nicio reparatie. E impecabila dupa ce am plimbat-o deja peste 9500km... are cineva AT RD07 cu > 100k km ? cum se comporta motorul dupa suta de mii si cat ar trebui sa fie compresia la un motor bun ? cu multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Aproximativ 160 mm diametru si 55 mm inaltime!! Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 De nou compresia la cald masurata ar trebui sa fie de 12.7 bari. Motorul meu, cu 70 000km pe ceas (as vrea sa cred ca sunt reali dupa uzura din discuri samd, dar dc nu a fost a mea de la inceput nu pot sti...) a scos la rece, si cu compresmetrul tinut cu mana (pentru ca nu aveam reductie) 11 bari pe fiecare cilindru. Vreau sa cred ca dc aveam reductie si cu motorul cald, ca as fi scos minim 11.5 pe fiecare cilindru. Asta e o dovada ca in minim 70 000 km motorul a pierdut 1 bar la compresie. Ce mai ramane pana la 6 7 bari cand deja e aproape inutilizabil prin prisma consumului de ulei....poti face si tu un calcul cam cat ar mai putea tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Bai, nu va mai cerati aiurea. Toata lumea stie ca RD03 sunt cele mai bune, urmate de RD04 si apoi RD07 si codasa e RD07A... Uitati-va la Dakar si o sa vedeti ca RD03 inca alearga si termina Dakarul. Alain Duclos imi spunea ca numai un pilot neexperimentat nu poate termina un raliu de genul Dakarului cu un RD03, pentru ca motocicleta e imbatabila din punct de vedere al fiabilitatii. Imi povestea de un prieten care seara cand ajungeau la bivuac, nu facea decat sa spele filturul de aer, si sa verifice uleiul si benzina, si motorul era gata de drum pentr a doua zi. Un lucru e clar, cea mai buna Africana e cea pe care o ai, asa cum spuneau si alti useri inaintea mea, pentru ca indiferent de model, te scoate din cacao daca ai si outzele la tine. E ca la rodeo (vorba lui Leo), te urci pe ea tragi de gaz, te tzii bine si incerci sa stai cat mai mult in sa... In alta ordine de idei, ia sa facem prezenta pentru intrunirea de la Valeni... Cine vine? Am fost destul de ocupati si eu si Leo, si nu am mai intrat pe forum. Camparea o sa fie in acelasi loc ca anul trecut, pregatim doua trasee, unul soft si unul pentru Cstelia, mai "razbunator", dar frumos si cu satisfactii pe masura. Avem si ceva trasee de back-up in caz de vreme rea. 1. Marius, Africana ta chiar are 70.000 de km. 2. Ce daca Rd03 e un Transalp imbunatatit? Transalpul e una dintre cele mai bune motociclete realizate vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 are cineva AT RD07 cu > 100k km ? cum se comporta motorul dupa suta de mii si cat ar trebui sa fie compresia la un motor bun ? cu multumiri ! Da, eu 111.704 km ieri la benzinarie Habar nu am de compresie, nu am simtit nevoia sa o masor, ca motorul merge ca dementul In schimb, daca merg constant cu mai mult de 140 km/h cam papa ulei (la 3800 km am completat 600 ml) Dar asta nu prea se intampla, eu merg 100-120 km/h, imi ajunge La iarna verific/schimb simeringurile de la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Un lucru e clar, cea mai buna Africana e cea pe care o ai, asa cum spuneau si alti useri inaintea mea, pentru ca indiferent de model, te scoate din cacao daca ai si outzele la tine. E ca la rodeo (vorba lui Leo), te urci pe ea tragi de gaz, te tzii bine si incerci sa stai cat mai mult in sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Toata lumea stie ca RD03 sunt cele mai bune, urmate de RD04 si apoi RD07 si codasa e RD07A... Acum spui? Eu ce ma fac? Am cea mai proasta africana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) pregatim doua trasee, unul soft si unul pentru Cstelia, mai "razbunator", dar frumos si cu satisfactii pe masura. Ma simt amenintat O sa vin de data asta cu vaca mare deci o sa-mi fie greu, asa ca o sa ma bag la tura soft Din Timisoara suntem pana acum 4 care venim (3 AT + 1 TA) Editat August 5, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 inca una bucata din Rasnov!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 In urma unei discutii cu un om intelept am ajuns la concluzia ca VIN SI EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Acum spui? Eu ce ma fac? Am cea mai proasta africana... In circumstantele acestea, raman totusi obiectiv si punctez la avantajele date de RD07A: 1. Consum redus cu 20% 2. Motor de putere mai mare 3. Un cadru mai usor 4. O motocicleta vizibil mai bine echilibrata fata de RD03(am simtit diferenta) 5. Sistem de franare mult mai eficient 6. Dupa 67000km, pompa de benzina, releul de incarcare si sist de aprindere se inacapataneaza sa ramana in perfecta stare de functionare(originale) 7. Sitemul de lumini nu necesita modificari gen xenon, acum am un far de RD07 langa unul de RD07A si se vede clar diferenta. Cel original are o lumina mai puternica! Nu vreau sa supar pe nimeni dar merg mai departe pe ideea ca cea mai tare motocicleta este cea pe care o ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nu vreau sa supar pe nimeni dar merg mai departe pe ideea ca cea mai tare motocicleta este cea pe care o ai! Pe mine nu ma superi, ca sunt foarte multumit de cea mai proasta africana Scrisesem cu un ton usor ironic, pentru ca nu prea agreez ideea ca ce e mai vechi e mai bun, decat la vin si la tuica, nu in materie de tehnica auto-moto Daca ar fi asa, cea mai buna motocicleta ar fi Zundapp-ul din cel de-al doilea razboi mondial, ca e facut pe cand Honda nici nu exista... As propune sa incheiem polemica despre cea mai buna africana sau cea mai buna motocicleta, nu ne ajuta cu nimic Toate sunt bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Pe mine nu ma superi, ca sunt foarte multumit de cea mai proasta africana Scrisesem cu un ton usor ironic, pentru ca nu prea agreez ideea ca ce e mai vechi e mai bun, decat la vin si la tuica, nu in materie de tehnica auto-moto Daca ar fi asa, cea mai buna motocicleta ar fi Zundapp-ul din cel de-al doilea razboi mondial, ca e facut pe cand Honda nici nu exista... As propune sa incheiem polemica despre cea mai buna africana sau cea mai buna motocicleta, nu ne ajuta cu nimic Toate sunt bune Bravo domnule! Ai o tuica de la mine la intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Bravo domnule! Ai o tuica de la mine la intrunire! Are si de la mine, pentru ca nu s-a suparat ca am scris de RD07A ca e ultima in clasament. Chiar m-a distrat de minune tonul ironic. Pe mine ma distreaza certurile aste cu "a mea e cea mai tare", si de asta mai pun paie pe foc, sa vad reactii. Si acum nu ca ma c.c pe mine, dar Zundapp-ul inca mai e super motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) si eu voi incerca sa vin de vineri pana la urma ca mi-a plecat sefu peste garla de ocean voi pleca vineri dupa ora 16,daca din bucale mai pleaca cineva sa ma sune la 0729997445. Editat August 5, 2011 de neagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Bravo domnule! Ai o tuica de la mine la intrunire! Pot sa am si eu o tuica de la tine? Promit sa nu aduc proiectorul Anul asta o sa aveti un generator mai silentios? Sau macar puneti-i o toba de esapament de RD07a Editat August 5, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 il ingropam mai bine, sa nu se mai auda... o sa sa simta, e drept, dar o sa va ganditi ca dormiti pe pat cu vibromasaj pentru relaxare. japonezii s-ar putea sa nu aprecieze gestul. cine stie cum se propaga vibratiile de la generator prin scoarta terestra... deci o sa se stranga ceva gaska... foarte bine. sa stim cata tuica sa pregatim, ce oitza sa taiem, cati metri de carnatzi sa masuram, zburatoare si alte animale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.