Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

1. Am googalit superficial dupa Ramona si n-am gasit-o. Ma bucur ca se mai ocupa si am sa o sun.Pe maxi scooter oferta de gume era 0. Problema rezolvata. Multumesc fain pt raspunsurile prompte. :cheers: Mersi fain si tie Mezule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Comandat guma si miine o am. :cheers: Recomand guma asta, a tinut fara derapaje pe asfalt ud si de toate felurile 15 mii si m-am fitiit si in teren cu ea pe unde am vrut fara rateuri si mai am cam un cm de creasta pe mijloc. Abia acum a inceput sa derapeze pe noroi. Daca nu se comporta atit de bine pe asfalt o mai crutam ca am stander si roata de schimb. la roata aia de schimb e insa cam gata discul. Asa ca intrebare: are cineva un disc spate SH in stare buna si la un pret acceptabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc un releu de semnalizare (preferabil in Buc) ?

multumiri :cheers:

Da , am eu, vezi cum faci sa vi sa-l iei de la mine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Stie cineva (aveti careva din domniile voastre) unde as gasi mai lesne un suport bord pt RD07A. Azi vara, prin Mongolia datorita parbrizului greu de turing, mi-a zdranganit pe offroadul pana mi s-a rupt. Am carpit-o eu la fata locului, dar zilele astea, dupa ce am dat-o jos s-o reconditionez, mi-am dat seama ca cel mai sanatos e s-o schimb (foarte coapta).

Apreciez orice sfat/informatie.

Editat de mmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit guma. Asa arata una noua pusa linga una cu 15 mii km. Foarte mult a cistigat in durabilitate datorita "cordonului central" . Si guma e mai tare la K60scout fara insa sa fie plastifiata.Am mai observat o chestie care explica durabilitatea. Desi nu pare profilele sint absolut identice. Crestaturile care apar in plus la guma noua nu sint pe toata adincimea creturilor, astfel incit dupa ce se uzeaza de jumatate, 1/2 din crestaturi dispar iar suprafata de sprijin pe sosea creste. Tare smecherie! Unde mai pui ca mai pot folosi linistit guma veche inca 4-7 mii km pe sosea. Problema rezolvata pentru inca un an si multumiri Ramonei pentru superpromptitudine.

post-4028-0-40496900-1332413785_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Stie cineva (aveti careva din domniile voastre) unde as gasi mai lesne un suport bord pt RD07A. Azi vara, prin Mongolia datorita parbrizului greu de turing, mi-a zdranganit pe offroadul pana mi s-a rupt. Am carpit-o eu la fata locului, dar zilele astea, dupa ce am dat-o jos s-o reconditionez, mi-am dat seama ca cel mai sanatos e s-o schimb (foarte coapta).

Apreciez orice sfat/informatie.

 

 

salut , am eu un cadru de bord

 

lasa-mi un pm si cand vin prin mures ti-l arat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa caracteristicile pe care le are o anvelopa (aderenta vs longevitate), conteaza foarte mult maniera de pilotaj. Am avut anul trecut tourance, aveau uzura aprope zero cand am luat africana si am reusit sa fac un pic peste 15 mii inainte sa fiu nevoit sa le schimb. Acum am Sahara enduro3 pe africana. Fac saptamanal, in medie cam 6-700km cu ea si...deja sunt ingrozit ca prin iulie trebuie sa le schimb. Asta e, o anvelopa aderenta se uzeaza mai repede. Mi-au dovedit pana acum ca sunt super anvelope. Nu am simtit sa alunece nici in franari violente, dar nici pe viraje cand aproape pun scaritele pe asfalt. Am probat si ceva dealuri inierbate, destul de abrupte. A urcat de nu-mi venea sa cred :friends:

In ultimele 10 zile am 1600km facuti... :moron:

post-64115-0-03996700-1332628206_thumb.jpg

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa caracteristicile pe care le are o anvelopa (aderenta vs longevitate), conteaza foarte mult maniera de pilotaj. Am avut anul trecut tourance, aveau uzura aprope zero cand am luat africana si am reusit sa fac un pic peste 15 mii inainte sa fiu nevoit sa le schimb. Acum am Sahara enduro3 pe africana. Fac saptamanal, in medie cam 6-700km cu ea si...deja sunt ingrozit ca prin iulie trebuie sa le schimb. Asta e, o anvelopa aderenta se uzeaza mai repede. Mi-au dovedit pana acum ca sunt super anvelope. Nu am simtit sa alunece nici in franari violente, dar nici pe viraje cand aproape pun scaritele pe asfalt. Am probat si ceva dealuri inierbate, destul de abrupte. A urcat de nu-mi venea sa cred :friends:

In ultimele 10 zile am 1600km facuti... :moron:

Stilul de pilotaj conteaza mai putin, doar viteza la capitolul stil. Conteaza cel mai mult alaturi de viteza cit de abrazive sint drumurile pe care umbli. Betonul e cel mai abraziv. Optiunile cu adevarat all road pentru africana sint limitate. Adica gume care sa nu alunece pe asfalt ud si sa "muste" din teren in acelasi timp sa tina un numar rezonabil de km. Sint cerinte atit de contrarii! Din punctul meu de vedere doar sahara 3 si heidenau sint optiuni complete, nu ma mir ca arata cam la fel. Tkc 80 ar mai face parte din optiuni dar uruie urit pe asfalt si se uzeaza foarte rapid. Solutia optima e sa pui la drumuri lungi pe asfalt si beton gume dedicate. Asta incerc eu sa fac acum. Nu am cric central asa ca mi-am luat stander ca sa schimb rapid roata.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stilul de pilotaj conteaza mai putin, doar viteza la capitolul stil. Conteaza cel mai mult alaturi de viteza cit de abrazive sint drumurile pe care umbli. Betonul e cel mai abraziv. Optiunile cu adevarat all road pentru africana sint limitate. Adica gume care sa nu alunece pe asfalt ud si sa "muste" din teren in acelasi timp sa tina un numar rezonabil de km. Sint cerinte atit de contrarii! Din punctul meu de vedere doar sahara 3 si heidenau sint optiuni complete, nu ma mir ca arata cam la fel. Tkc 80 ar mai face parte din optiuni dar uruie urit pe asfalt si se uzeaza foarte rapid. Solutia optima e sa pui la drumuri lungi pe asfalt si beton gume dedicate. Asta incerc eu sa fac acum. Nu am cric central asa ca mi-am luat stander ca sa schimb rapid roata.

Te contrazic referitor la stil. Conteaza absolut categoric maniera de pilotaj: un demaraj bland si lung vs demaraj in forta, cu schimbari de viteza foarte rapide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu vacile la păscut....Âşi la zbor... Să lăsăm pozele să vorbească.

post-33562-0-79868600-1332745452_thumb.jpg

post-33562-0-13053500-1332745487_thumb.jpg

post-33562-0-94639300-1332745519_thumb.jpg

post-33562-0-03150600-1332745529_thumb.jpg

post-33562-0-39986800-1332745539_thumb.jpg

post-33562-0-86757800-1332745549_thumb.jpg

post-33562-0-77579400-1332745582_thumb.jpg

post-33562-0-54611800-1332745557_thumb.jpg

post-33562-0-84558000-1332745499_thumb.jpg

De data asta va iertam dar data viitoare poate anuntati aceste mici ture..ca si eu vreau sa zbor si sa pasc un gratarel!! :cheers:

 

Te contrazic referitor la stil. Conteaza absolut categoric maniera de pilotaj: un demaraj bland si lung vs demaraj in forta, cu schimbari de viteza foarte rapide.

La fel de mult se "rade " din guma si pe franari!!deci "stilul" conteza mult!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare

 

 

Honda Africa Twin. 1992, 65000km, anvelope ok, toba LeoVince, stare foarte buna - 2300 euro

post-19969-0-15287500-1332773012_thumb.jpg

 

 

Detalii pe PM, sau telefonic la 0723177205

 

 

 

www.motofly.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic referitor la stil. Conteaza absolut categoric maniera de pilotaj: un demaraj bland si lung vs demaraj in forta, cu schimbari de viteza foarte rapide.

Fiecare cu experienta lui. Din punctul meu de vedere doar viteza (guma se inclzeste) si derapajele uzeaza guma. Acuma nici eu nu ma ridic pe o roata si nu fac drift nicaieri si mai ales nu blochez niciodata rotile la frinare. Schimbarea brusca sau neadecvata de viteze inseamna tot derapaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau sa fac zilele astea o comanda de aici: http://www.termoli.tv.it

Daca are cineva de comandat ceva, putem sa impartim transportul.

Eu zic ca au preturi mai mult decat decente.

Astept vesti, bafta!

 

Mai e cineva interesat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pus un nou kit de bixenoane. S-a "ars" din nou unul vechi de 2 ani(flasuieste da nu porneste). De data asta m-am bucurat pentru ca scap de kitul de 4300. M-am reintors la 8000 si recomand tuturor temperatura asta de culoare pentru ca ilumineaza incomparabil mai bine. Am inteles ca lumea e multumita si de 6000.

 

E timpul pentru un feedback. Folosesc bixenoanele astea deja de 4 ani(umblu zi/noapte cu ele aprinse)atit la moto cit si la conserva.Circa 60 mii km cu motorul si cam 20 mii cu conserva. Pina acum s-au ars 4 lampi(auto+moto), adica o cheltuiala de circa 200 lei in 4 ani, ceea ce avind in vedere luminile adevarate de care dispun merita. Kiturile respective sint made in China si pun poza cu ele mai jos.

 

Fiabilitatea a fost ceva mai jos decit m-am asteptat, dar nu cu mult.A montat cineva alte tipuri de bixenoane?

 

Ce alte experiente mai sint?

post-4028-0-14957700-1333009951_thumb.jpg

post-4028-0-52362500-1333009953_thumb.jpg

post-4028-0-53573400-1333009955_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pus un nou kit de bixenoane. S-a "ars" din nou unul vechi de 2 ani(flasuieste da nu porneste). De data asta m-am bucurat pentru ca scap de kitul de 4300. M-am reintors la 8000 si recomand tuturor temperatura asta de culoare pentru ca ilumineaza incomparabil mai bine. Am inteles ca lumea e multumita si de 6000.

 

E timpul pentru un feedback. Folosesc bixenoanele astea deja de 4 ani(umblu zi/noapte cu ele aprinse)atit la moto cit si la conserva.Circa 60 mii km cu motorul si cam 20 mii cu conserva. Pina acum s-au ars 4 lampi(auto+moto), adica o cheltuiala de circa 200 lei in 4 ani, ceea ce avind in vedere luminile adevarate de care dispun merita. Kiturile respective sint made in China si pun poza cu ele mai jos.

 

Fiabilitatea a fost ceva mai jos decit m-am asteptat, dar nu cu mult.A montat cineva alte tipuri de bixenoane?

 

Ce alte experiente mai sint?

 

Eu am bixenon de la ZTech si dupa 1000 de km s-a stricat un balast, plus ca nu se potrivesc perfect, a trebuit sa pun distantiere sa nu patrunda asa de mult becurile in faruri. Eu am culoarea 6000K si as prefera ceva mai mic, 4300K. Pe uscat se vede excelent cu astea de 6000K dar cand e ud, parca se vede doar ce e alb, adica liniile.

Editat de 84sbf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e faza cu distantieru?

Farul e de fapt un reflector. E vorba de a plasa balonasul cu descarcare in xenon al lampii in punctul focal si pe axa focala pe care era filamentul lampii originale. Altfel lumina se imprastie aiurea. Cum se procedeaza? Daca cu axa focala nu e o problema deosebita daca se centreaza xenonul in gaura din reflector, cu distanta focala lucrurile sint mai complicate. Practic se monteaza distantiere intre suportul lampii si corpul reflectorului pe care acesta se sprijina.

 

Cum se face asta? E nevoie de un perete la vre-o 10 metri de motor si de un pic de rabdare. Se asigura centrarea radiala a xenonului si acesta se plimba pe axa focala pina se obtine o figura geometrica de lumina uniforma si clara pe faza scurta. Fascicolul de lumina trebuie sa fie alungit si fara pete lipsa, deasemenea la fel figura de pe perete trebuie sa fie uniforma si clara fara imprastieri de fascicole. Reglajul se face destul de usor utilizind bunul simt in stilul in care se manevreaza obiectivul unui proiector de diapozitive.

 

Apoi se masoara distanta(daca exista) intre suportul (aripioarele duliei) xenonului si reazemul sau de pe elementul de far. Se pot face direct doua distantiere pentru ca farurile si lampile sint identice.

La primul kit de lampi achizitionat a fost necesar sa pun un distantier cam de 8mm, la Kitul actual nu este necesar, probabil chinezii au mai mincat de atunci ceva orez si le-au nimerit mai bine. :grinbandit:

 

Eu am bixenon de la ZTech si dupa 1000 de km s-a stricat un balast, plus ca nu se potrivesc perfect, a trebuit sa pun distantiere sa nu patrunda asa de mult becurile in faruri. Eu am culoarea 6000K si as prefera ceva mai mic, 4300K. Pe uscat se vede excelent cu astea de 6000K dar cand e ud, parca se vede doar ce e alb, adica liniile.

Am auzit si eu ca indiferent de firma mai "cad' balasturi, lampi. Poate mai povestesc si altii. Nu face greseala asta, 4300 vede ceva mai bine pe ud dar nesemnificativ .In plus fata de imaginea rontgen a drumului cu toate amanuntele albe vizibile de la sute de metri, te trezesti cu o mare pata galbena cu care nu ai ce face. :-L Nu proiectia farului pe sosea conteaza ci informatia care se intoarce. Recunosc ca 8000 nu da o imagine reala a drumului ci mai degraba ca in videogame-uri. In schimb vezi ca lumea detaliile reflectorizante si te descurci excelent noaptea. Am umblat 2 ani cu 8000 si apoi inca doi ani cu 4300 si stiu ce vorbesc. 6000 era chiar compromisul preferat de majoritatea. :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La primul kit de lampi achizitionat a fost necesar sa pun un distantier cam de 8mm, la Kitul actual nu este necesar, probabil chinezii au mai mincat de atunci ceva orez si le-au nimerit mai bine. :grinbandit:

 

 

 

Aaa ahaaaaaa.... D'aia nu prea înțelegeam eu ce se întâmplă. Că eu le-am montat pe mobra mea Âşi nu a fost nevoie de nimic. A mers direct Âşi atât. Nu înțelegeam ce se întâmplă ... de ce la alții trebuiesc modificări... care-i treaba...

 

 

Mulțam de lămuriri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca 8000 nu da o imagine reala a drumului ci mai degraba ca in videogame-uri. In schimb vezi ca lumea detaliile reflectorizante si te descurci excelent noaptea.

Din experienta, nu este o solutie fericita pentru drumuri nemarcate si neluminate. Asa ca am preferat sa-mi pun xenon doar pe un far, celalalt sa-l tin halogen. Bixenon, ca cele folosite de Galen.

Balasturile mele au 3 ani, anul trecut am schimbat doar becul, dupa 2 ani de utilizare.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ati deschis discutia cu xenon eu am renuntat pana la urma ca imi resetau tripmasterul si sa mut balasturile mai in spate ma alegeam cu un manunchi de fire si sunt adeptul ca lucrurile mai siple sunt mai usor de intretinut si depanat. Lumina era ok deoarece am folosit becuri de 35w la 5000k...asa ca cine vrea am un set de vanzare 5000k cu balasturi slim!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...