andrei belcic Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Dacă ai multimetru o verifici cu funcția diodă ( are chiar însemnul diodei pe aparat, exact cum apare Âşi pe capacul blocului de siguranțe ). Dacă pui sonda roÂşie ( + plus ) a multimetrului pe terminalul îndepărtat ( privind poza aceasta - anod ) , iar sonda neagra ( - minus ) pe terminalul diodei care este lângă acea dungă albă ( catod ), ar trebui să-ți indice multimetrul o cădere de tensiune de ~ 0.5 - 0.6 V . Inversate sondele pe terminalele diodei, ar trebui să indice zero. Multimetrul pe functia "dioda" este un ohmetru, nu un voltmetru. Iti va indica ohmi, nu volti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Pana la urma la fiecare ii place mobra lui; personal apreciez o mobra intretinuta, indiferent de care e. Ca e AT sau TA sau mai stiu eu ce, nu e meritu lui, ca nu el o facut-o, ci injinerii. Dar cand e la tine, starea in care se afla spune multe despre tine ca posesor. Bine ai grait tu, si sunt de acord cu tine. Orice mobra ar fi, starea ei reflecta si proprietarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Stie cineva la ce foloseste dioda din blocul de sigurante, si cum o verific daca e ok? Dioda aceea inchide la masa circuitul de pornire a demarorului (bobina releului). Nu direct ci prin intrerupatoarele de neutral si cel de la maneta ambreiaj. Pe ala din urma sa-l verifici daca nu invirte demarorul (fiind normal inchis cel mai simplu ii scoti papucii si ii legi impreuna).face adeseori figuri si eu l-am eliminat. Nu ma deranjeaza de loc sa-i pot da start si fara sa trag maneta de ambreiaj.Normal ca si dioda poate fi intrerupta, dar mai putin probabil. Editat Aprilie 10, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) La multi ani prietenului nostru Alin Neacsu! Viata lunga si frumoasa! ) Motorul meu nu mai merge de vineri. Dar pana atunci, si cu membranele sparte l-am scos pe dealuri. De aceea a ramas fara placutze, nu din cauza ca sta in garaj... Si sincer, ideea cu GPL-ul pe motor mi se pare mai mult decat haios, de aceea nu l-am considerat post serios... iar la faza cu xenoanele si led-urile cred ca am raspuns destul de la obiect. Nu ma tine pe mine pe loc un por intr-o membrana... (poza e de acum 2 saptamani... o sa incarc si filmuletele in curand). uite aici cum arata o membrana noua http://www.transalp.ro/forum/curatare-carburator-inlocuire-mansoane-membrane-t1632.html si daca nu-i pui niste pleoape la afrikana aia nu are farmec Editat Aprilie 10, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) La ce foloseÂşte acea diodă nu pot să-ți spun, nu am nici manualul ca să mă uit ( iar la TA nu-mi aduc aminte să fi existat ). Dacă ai multimetru o verifici cu funcția diodă ( are chiar însemnul diodei pe aparat, exact cum apare Âşi pe capacul blocului de siguranțe )... Am montat o dioda 1N4007 pe o pompa de benzina la un RD07. Montajul a fost ok dar la teste, platina nu deschidea contactele. Pompa lucra dar contactele parca nu aveau parghia suficienta, nu se departau suficient pt a deschide circuitul. Am dat dioda jos si totul functioneaza perfect. Inseamna ca pompa nu se alimenteaza electric suficient din cauza diodei...sau? Identic am procedat la africana mea si merge de mii de km. Editat Aprilie 10, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Bine ai grait tu, si sunt de acord cu tine. Orice mobra ar fi, starea ei reflecta si proprietarul. Aici sunt si eu de acord. Prefer sa imi vad motorul plin de noroi, si sa fiu frant de oboseala dupa o plimbare care imi umple sufletul de bucurie, decat sa ma plimb cu grija prin oras, sa nu cumva sa il zgarii, sau sa se ingroape cricul in asfalt cat stau la terasa... Decat un motor pe care sa il tin pentru poze fara sa il scot din garaj, mai bine lipsa. Nu cred ca motociclist e cel care isi sterge toata ziua motocicleta de praf, o da cu silicon sa nu imbatraneasca vinilinul de la sa, si se lauda prietenilor ce super motocicleta are el. Cred ca motociclist e cel care a uitat cati kilometrii a facut in ultima luna, care are multe povesti de spus, despre drumuri frumoase, despre nu stiu ce pana facuta prin cine stie ce loc... 100-200 de km facuti intr-un weekend sau o motocicleta care arata impecabil, cu kilometrii putini, nu te fac motociclist. Dar daca motorul are peste 200.000 de km si arata ca nou, atunci proprietarul are tot respectul meu. Rul, multumesc pentru placute. Au sosit azi, si deja sunt pe motor. Maine o sa fiu un om fericit, cand o sa alerg pe dealuri. Abia astept sa ne vedem, sa ma revansez. Dupa ce am stat toata ziua in garaj, masurand fire si curatand contacte, spaland bine mufe si reizoland portiuni de cabluri, am luat releul de pornire si m-am dus la Ciprian. L-am testat pe motocicleta lui, si a pornit imediat. Apoi, am luat iar la mana toata instaltia, verificand cablurile. Cand sa ne dam batuti, am mai verificat inca o data cutia de sigurante. Cea de pornire era ok. Cea care raspunde de pozitie si stop pe frana era arsa. Din cauza ei nu aveam curent nicaieri, nici in bord, nici la pornire, NICAIERI... Deci, se pare ca cea mai importanta nu e siguranta de 30 de amperi de pe releul... Probabil japonezii au considerat ca daca nu ai stop pe frana, nu ai voie sa pornesti motorul. SAFETY FIRST! Cu ocazia asta am schimbat si furtunele de alimentare cu benzina, care dadeau semne de oboseala. Eu zic sa aruncati si voi un ochi pe acolo. Acum doi ani, inainte de intrunirea de la Basca Chiojdului era sa imi ia foc motorul din cauza furtunului care trece prin fata primului cilindru. Era imbatranit, si printr-o crapatura mica picura benzina exact pe cotul tevii de esapament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Aici sunt si eu de acord. Prefer sa imi vad motorul plin de noroi, si sa fiu frant de oboseala dupa o plimbare care imi umple sufletul de bucurie, decat sa ma plimb cu grija prin oras, sa nu cumva sa il zgarii, sau sa se ingroape cricul in asfalt cat stau la terasa... Decat un motor pe care sa il tin pentru poze fara sa il scot din garaj, mai bine lipsa. Nu cred ca motociclist e cel care isi sterge toata ziua motocicleta de praf, o da cu silicon sa nu imbatraneasca vinilinul de la sa, si se lauda prietenilor ce super motocicleta are el. Cred ca motociclist e cel care a uitat cati kilometrii a facut in ultima luna, care are multe povesti de spus, despre drumuri frumoase, despre nu stiu ce pana facuta prin cine stie ce loc... 100-200 de km facuti intr-un weekend sau o motocicleta care arata impecabil, cu kilometrii putini, nu te fac motociclist. Dar daca motorul are peste 200.000 de km si arata ca nou, atunci proprietarul are tot respectul meu. Primii 2800km din 2012. Pana la Nadrag cred ca ajung la 10mii. Dupa fiecare tura e atat de murdara de nici nu-mi vine sa ma mai uit la ea. Dar daca ai stii cu cata placere ii dau jos noroaiele de pe carene si aripi, cu cata pasiune si atentie o ceruiesc si o "pigulesc" inainte de fiecare tura... Sa nu uitam ca Africa Twin pt asta s-a nascut. Merge oricat si oriunde! Oricand! Nu am luat-o sa o vand, nu ma intereseaza cati kilometrii fac cu ea, cred ca va ramane in familia mea pana la sfarsit. Face parte din viata mea, e "o stare de spirit" Nu judec pe nimeni dupa nr-ul de km facuti ci dupa cata pasiune pune in acesta "stare de spirit". Editat Aprilie 10, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 ce ziceti de asta? io nu cred ca este cotet...sigur apara calutii putere "bestia". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 ce ziceti de asta? io nu cred ca este cotet...sigur apara calutii putere "bestia". faina alarma...iata am adus-o acasa din radauti si pe a mea ..se pare ca roboano se aseaza destul de bine cu tuica jack...Gabi merci pentru carena si spor in continuare..Sebicozaurus anul asta ies cu bmw-istii ca am inteles ca adventure-ul la ei ar fi ceva mai protectiv cu noua vopsea de pe cusca mea...era sa uit cine vrea zapada, sa ma cheme ca se pare ca vine dupa mine si vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Draguț... acum ți-ai pregătit mopedul pentru a ieÂşi la cinema la agățat pisi. Rămâne să o spăl puțin Âşi eu Âşi să ieÂşim la o Âşuetă... un ceai... o babă ... găsim noi ceva. Să-ți stea carena-ntreagă cât o merge motoru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Cred ca motociclist e cel care a uitat cati kilometrii a facut in ultima luna, care are multe povesti de spus, despre drumuri frumoase, despre nu stiu ce pana facuta prin cine stie ce loc... 100-200 de km facuti intr-un weekend sau o motocicleta care arata impecabil, cu kilometrii putini, nu te fac motociclist. Dar daca motorul are peste 200.000 de km si arata ca nou, atunci proprietarul are tot respectul meu. Eu imi iubesc africana (mai nou am aflat ca si sotia o iubeste) si imi place sa am motocicleta bec si sa fac drumuri cat mai lungi, dar nu ma omor dupa offroad Spun asta ca sa-ti combat putin ideea ca o africana trebuie tavalita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) de acord cu KD! Afrikana a fost gandita pentru raliu nu pt off-road din pucntul meu de vedere! ca poate ea multe in mainile cui trebe e alta mancare de peste,si atat vreme cat ne slujeste cu incredere , ea este motocicleta ideala si ideologia si spiritul de motociclist este relativ de la om la om(hais a incepem un razboi din cauza asta) MEANEST AT EVER Editat Aprilie 11, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Unde ai facut carena aia si cat te-a costat sa o faci ? Multumesc frumos raul pentru pozele pe care le postezi cu africane, intr-o zi cand o sa am timp si bani sa imi fac o africana cum vreau eu, sunt convins ca pozele tale o sa-mi fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Bai, eu am o nedumerire... unde e Marius Roibu? Ca nu a mai scris nici aici nici dincolo de ceva vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Marius e prin Brasov momentan si nu a mai scris aici fiindca de ceva timp si-a luat si un DR650 cu care se distreaza copios. Africana e prafuita momentan si probabil asa o sa ramana pana la intrunire, sau cine stie ce idei ii mai vin. Apropo, cand ai timp, uita-te de radiatorul ala, te rog frumos ( radiatorul de lichid de racire cred ca de ala ai zis ca ar fi o posibilitate sa-l ai ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Bai, eu am o nedumerire... unde e Marius Roibu? Ca nu a mai scris nici aici nici dincolo de ceva vreme... Prin Brasov, are programare la o bere cu mine mai pe seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 uite aici cum arata o membrana noua http://www.transalp.ro/forum/curatare-carburator-inlocuire-mansoane-membrane-t1632.html si daca nu-i pui niste pleoape la afrikana aia nu are farmec Salutari ! Fiindca tot vorbiti de membrana aia pacatoasa , azi am descoperit ca si ale mele sunt bolnave . Am citit tutorialul omului din linkul de mai sus . Foarte bine realizat . Am gasit acolo si astea : http://www.motorradbay.de/diaphragmlibranen-c-94-2.html Buba e ca pentru RD07 nu vad sa aiba deci banuiesc eu ca este aceeasi membrana ca la RD04 . Poate confirma cineva ? Mai sunt si alte surse , poate mai facile , pentru membranele astea ? Cu stima , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) alte surse nu prea(in total sunt vreo 2 sau 3)! anul trecut m-am uitat pe la mai toti producatorii si un set ajungea cu tot cu transport pana in 100e. in romania incearca la dillypoint sau daca ai vreun prieten in DE sa te scuteasca de trasport ...60 e mult sub 100 Editat Aprilie 11, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Unde ai facut carena aia si cat te-a costat sa o faci ? pai Gabi s-a ocupat cu modificarea carenei...carena a fost turnata,si placa neagra pt instrumentarul de bord..farurile au fost comandate ,de vopsea s-au ocupat tot baietii din radauti si au facut exact ce am vrut, era sa uit...pe sub carena mai vine un cadru de aluminiu..pe baieti ii gasesti pe www.trailbike.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 PaÂşte fericit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutari ! Fiindca tot vorbiti de membrana aia pacatoasa , azi am descoperit ca si ale mele sunt bolnave . Am citit tutorialul omului din linkul de mai sus . Foarte bine realizat . Am gasit acolo si astea : http://www.motorradbay.de/diaphragmlibranen-c-94-2.html Buba e ca pentru RD07 nu vad sa aiba deci banuiesc eu ca este aceeasi membrana ca la RD04 . Poate confirma cineva ? Mai sunt si alte surse , poate mai facile , pentru membranele astea ? Cu stima , Lucian Salut, incearca la NRP Carbs ... eu de acolo le-am luat pe ale mele (RD 04). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutari ! Fiindca tot vorbiti de membrana aia pacatoasa , azi am descoperit ca si ale mele sunt bolnave . Am citit tutorialul omului din linkul de mai sus . Foarte bine realizat . Am gasit acolo si astea : http://www.motorradbay.de/diaphragmlibranen-c-94-2.html Buba e ca pentru RD07 nu vad sa aiba deci banuiesc eu ca este aceeasi membrana ca la RD04 . Poate confirma cineva ? Mai sunt si alte surse , poate mai facile , pentru membranele astea ? Cu stima , Lucian Nu sint aceleasi membrane. A fost si pentru mine dificil sa gasesc membrane noi de RD04 si am luat in considerare adaptarea unor carburi de RD-07. Intre timp am gasit membrane si carburile sint disponibile in parcul rece. Pret fix: 100 Euro +cheltuielile de expeditie, daca intereseaza pe cineva. Carburatoarele si membranele sint impecabile, ca noi si am vazut mergind motorul de pe care au fost date jos. Este o oferta pentru cei cu carburi "bolnave" .Tu in mod sigur insa gasesti membrane pe la 60 euro pe dillypoint.ro Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altrixkk Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare, Sper ca ma poate ajuta careva cu o anvelopa pentru RAR. Mi-am achizitionat un RD04 dar din pacate anvelopa spate nu corespunde, adica ar trebui sa am un 130/90-17 (68s). Poate cineva sa imi imprumute o anvelopa pentru RAR sau un second ieftin ca sa poata trece? PS: sunt din Bucuresti Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Nu prea cred ca ai sa mai gasesti dimesiunea 130/90-17, ci mai degraba 130/80-17 sau 140/80-17. Modelele astea doua sunt mai comerciale si multi au montat asa ceva pe Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altrixkk Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Stiu, dar din pacate cei da la RAR nu ii intereseaza acest aspect. Acum am pe motoreta un 140/80-17, anvelopa perfect legala in Austria (de acolo este motoreta) dar la noi nu este buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.