Arthur E Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Domnilor , recomandati Heidenau K60 scout ? Aveti alte sugestii ptr o Africana ce va sta 60 % pe asfalt si 40 % pe langa . Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Domnilor , recomandati Heidenau K60 scout ? Aveti alte sugestii ptr o Africana ce va sta 60 % pe asfalt si 40 % pe langa . Cu stima tkc 80 față - mitas e09 pe spate (de menționat că tre să stai pe curu tău dacă e asfaltu ud) k60 e un compromis foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 incearca la timisoara e unul expert acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 cine sa incerce si ce la Timisoara? Si cine e expertul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 @Arthur TM Timp de 3/4 de an faceam 220km pe zi, ptr a-mi castiga painutele zilnice. 80% din km parcursi pe autostrada, restul drum national. Drumuri noroiase, nimic. Asa s-au adunat partial acesti km. 19.000km parcursi cu un set Heidenau K60 Scout. Pana la urma profil model lubenita, pe spate. Fata ar mai fi mers, dar am schimbat ambele cauciucuri. Aderenta foarte buna atat pe uscat, dar si foarte buna pe asfalt ud. Pot sa-ti recomand acest cauciuc, si pretul este ok. Ralf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Ralf, din ce scrii tu aici eu trag concluzia ca Heidenau vinde gume bune in Germania si rebuturi in Romania Pentru ca nu subscriu de loc, dar absolut de loc la afirmatia ta, ca are aderenta foarte buna pe ud. Dimpotriva, la mine patina spatele in draci pe asfalt ud Cert este ca eu nu voi mai folosi niciodata Heidenau Nu sunt catastrofale, dar nici nu poti avea mare incredere in ele, mai ales pe asfalt ud, in curbe Iar pe offroad-ul de care intreaba Arthur, profilul este de performanta medie Singura "calitate" este pretul mai mic decat altor marci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Nicu, depinde si de stilul de pilotaj si de cat de mult folosesti frana spate vs frana de motor. Si mai sunt doua elemente deloc de neglijat: calitatea asfaltului care nu e aceeasi in Germania si in Romania. curatenia drumului. La noi cand ploua e un fel de mazga subtire, nu doar apa, din cauza mizeriei si prafului In plus, Ralf a folosit motorul mult prin zona Padurea Neagra, unde drumul e plin de curbe, aia inseamna ca anvelopa s-a uzat uniform pe mijloc si laterale pastrand o forma rotunda a sectiunii. daca anvelopa se uzeaza in timp mult pe mijloc sectiunea tinde sa capete o forma patrata, iar atunci cand apleci motorul pe o curba (adica ai muchia patratului in contact cu asfaltul), e clar ca aderenta va fi de cacao si simti ca "scapa". In alta ordine de idei, la fel se spune si despre TKC-uri si Mitas E09. Unii le lauda altii le spurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Pai domn Profesor , pe una din Africane am avut TKC-uri si in regim de 70% on cu 30%off le-am topit in 5000 de km . Au devenit patrate . Nu contest ca nu sunt bune . Pe la Sag pe malul Timisului au facut minuni . Dupa aia am luat Anakee 2 si era sa-mi rup gatul pe iarba . Acum voi incerca K60 sa vad ce iese . Mii de multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 TKC-urile se stie ca tin putin. Eu le am de doi ani, nu stiu cati km am facut cu ele, in orice caz nu foarte multi. Nu le-am gasit alt cusur decat ca se consuma De mentionat ca le-am cumparat noi, cu DOT vechi. Am dat 100 eur pe set. Acum o sa pun probabil vechile Anakee-uri ca sa le termin si pe astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Eu v-aş recomanda următoarea variantă : TKC80 pentru faţă şi K60 pentru spate. Poţi merge 15000km cu această combinaţie, te descurci în majoritatea situaţiilor fără a sta cu morcovu pregătit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Eu zic sa nu il ascultati pe Andry...sigur e conspiratie...de fapt vrea sa va vada cu africanele julite... Sa nu fie singurul blamat pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Apropo, ca tot vorbiti de caucioace, poate are cineva un TKC 80 pentru fata care sa mai mearga cateva mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Apropo, ca tot vorbiti de caucioace, poate are cineva un TKC 80 pentru fata care sa mai mearga cateva mii de km. Adica vrei unul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Unul mocca daca se poate )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Varianta cea mai buna e doua perechi de roti: o pereche cu gume pt asfalt si una cu crampoane Sau macar doua seturi de gume, cum a facut Andry anul trecut la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) tkc fata tine mult si bine daca nu-l folosesti doar pe asfalt, eu am luat mobra incaltata cu tkc, iar fata dupa multe mii de km inca o mai am dar cam la limita. deci is in cautare de alt cauciuc fata folosit dar inca bun. daca are cineva faceti o poza si ziceti un pret. numa bine Editat Martie 6, 2014 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am eu un TKC de fata folosit. Sa ajung acasa si fac o poza sa vezi cat e de uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Al meu TKC de pe faţă rezistă de 15000km. Dar e drept, contează mult stilul de pilotaj, un tip mai agresiv, care se dă cât de cât la motocicletă, ar face mai puţini km cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Stil agresiv pt roata fata insemnand frane dese pe fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Eu numai cu spatele am frânat, că-s mai ieftine plăcuţele ( fiind şi numai o pereche... ) Acum două veri foloseam frâna de motor pentru că era cea mai ieftină, asta până au trebuit schimbate pinioane din cutia de viteze. Şi pinioanele de pe arborele cotit. Şi oala de ambreaj. Şi stilul de frânare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 In conditiile astea, uzatul anvelopei fata nu are legatura cu mersul sportiv. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 inteleg franarea cu roata spate pe offroad, dar pe asfalt, la 100+ km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Eu numai cu spatele am frânat, că-s mai ieftine plăcuţele ( fiind şi numai o pereche... ) Acum două veri foloseam frâna de motor pentru că era cea mai ieftină, asta până au trebuit schimbate pinioane din cutia de viteze. Şi pinioanele de pe arborele cotit. Şi oala de ambreaj. Şi stilul de frânare. Andry...esti tare..date-n dragostea mea!!..de mult nu "m-am mai ras asa" !! ..beton!! Editat Martie 6, 2014 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 inteleg franarea cu roata spate pe offroad, dar pe asfalt, la 100+ km/h? Iti faci planuri de franare cu 2 km inainte. La modul sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Corect, se merge pe anticipare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.