Phoenix_Harley Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 stiu ce ii trerbuie; i-am spus doar ce pot sa ii ofer, avand in vedere ca locuieste la 200 m de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Daca vrei te ajut eu o Africa din '94.... In alta ordine de idei...de curand am scos motocicleta de la garaj, am facut reparatiile de primavara: schimbat ulei, filtre, lichid de racire etc, schimbat cauciucuri si reparat carenele laterale. Sambata am facut si o scurta plimbare pe langa Bucuresti. Mai jos cateva poze (calitatea nu e foarte buna pentru ca sunt facute cu telefonul). Vizionare placuta! Multumesc de intentie, dar trebuie modelul 90-91. Am gasit, sper maine s-o primesc in atelier. Daca tot stai atat de aproape viziteaza-ne ca dupa amiaza murim de plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Am RD04, stau in Militari, dar nu am timp sa o ansamblez. Zace imprastiata prin apartament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Multumesc de intentie, dar trebuie modelul 90-91. Am gasit, sper maine s-o primesc in atelier. Daca tot stai atat de aproape viziteaza-ne ca dupa amiaza murim de plictiseala. Promit ca dupa 1 aprilie te vizitez si in fiecare zi daca vrei ca oricum raman fara job si o sa am foarte muuuult timp liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma poate ajuta cineva cu o africa twin rd03.....as vrea sa stiu care e diametrul in milimetri al gaurii din cilindrul de la membrane (nu situ cum se numeste sigur -- parca tub emulsor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 unii se plictisesc in garaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Ma poate ajuta cineva cu o africa twin rd03.....as vrea sa stiu care e diametrul in milimetri al gaurii din cilindrul de la membrane (nu situ cum se numeste sigur -- parca tub emulsor) N-am RD03 dar, "just for the record", ce cilindru, ce membrane, ce tub emulsor? Ceva pe la carburatoare? Poate pui o poza, schita, desen, ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Hai ca intreb si p-aici: si-a montat careva carena Boano sau copie dupa ea? Ceva pareri despre ea? am inteles ca protectia la vant e o idee mai slabuta, asta e de inteles si carena e o idee mai zvelta decat originalul, dar pe mine mai mult ma intereseaza vantul de la urechi pentru ca sunt inalt si nici parbrizul MRA mai inalt nu ajuta, daca v-ati montat,am inteles ca trebuie modificat/facut alt cadru de bord si faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Oki, Vreua sa verific ca gaura din piesa din imagine la motocicleta mea este la fel ca a celor "standard" pentru ca traiesc cu impresia ca am membranele din carburator -- atat fata cat si spate si tuburile alea de plastic de la varianta limitata. Membranele sunt sigur fix aceeasi duda, dar presupun ca gaura in cauza este mai mica, si in concluzie asta m ar fi interesat...diametrul gauri respective ca sa pot face o comparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Sunt multe piese diferite pt variantele limitate, inclusiv axa cu came. Intra pe oemmotorparts si vezi cate variante sunt.... Cel mai repede iti dai seama dupa seria mobrei ce varianta e. PS. Am uitat ca tu nu reusesti sa pui poze.... Editat Martie 18, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Am gresit...ma intereseaza diametrul gaurii din suber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Marius, citeste aici: http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin-technical-specs/69665-africa-twin-rd03-xrv650-engine-restriction-details.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Cine merge la o plimbare peste doua saptamani? Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/709834-plimbare-bucuresti-rmvalcea-valea-cheii-schit-iezer-jud-valcea/ Editat Martie 18, 2014 de Phoenix_Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Merci Cristi, Fix de acolo am plecat cu investigatia. Initial a fost dintre cele ce au fost limitate. Insa fostul proprietar a schimbat admisiile cu unele nerestrictionate, sigur nu a schimbat slow jet ul si nu am de unde sa stiu daca vaccum piston e standard sau restrictionat. Una peste alta cred ca am sa cumpar un alt banc de carburatoare! RD03 e asa suparat ca scoate flacari si in idle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nu stiu daca asta e neaparat bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nu este sigur ...am amestecul bogat la renantiu dar nu ii pot face nimic pt nu pot umbla la regleje. Imi da benzina nearsa in tobe! Se rezolva cu un banc nou de carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Cum adica nu poti umbla la reglaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Pai am defacut carburatoarele, le am curatat, am suflat tot pe acolo cu aer comprimat, am facut nivelul in camera, dar...nu exista posibilitatea sa umbli la reglaje pt relantiu si primul sfert de acceleratie deoarece surubul ala nu are practic "cap". Se pare ca la modelul asta de carburatoare cu restrictie asa este. Eu stiam ca fie e surub normal fie e un dop care odata scos iti ofera acces acolo. Avand in vedere toate complicatiile, si faptul ca oricum pt a le derestrictiona pe astea costurile sunt mari -- am hotarat sa cumpar un banc de carburatoare pe care sa le folosesc in locul astora. Are cieva asa ceva si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Pe lângă carburatoare eşti sigur că nu mai este restricţionat şi din axa cu came ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Mai tineti minte hoitul de RD04? Am mai pus pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Vezi ca am o "blană" pentru el si o pereche de ochi si si vâsla stanga spate (crăpăcită un pic, reparata pe interior cu fibra de sticla un pic, fara usa de la "cutiuta de valori"), daca ai nevoie (stii starea blănii,poate saptamana asta ajung sa fac poze in detaliu cu ea si cu "vâsla", sa se vada clar bubele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 RD03 nu a fost restrictionat decat din carburatie si din gurile de admisie. Pe ebay caut ...dar poate gaseam ceva calumea local Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Oare carburatorul de transalp nu se potriveste sau unul de honda ntv 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nu vreau sa ma tin de tiganii. S or potrivi dar sigur sunt diferente avand in vedere spre ex ca transalpul are 50hp si rd03 are 58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.