Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei te ajut eu o Africa din '94....

 

 

In alta ordine de idei...de curand am scos motocicleta de la garaj, am facut reparatiile de primavara: schimbat ulei, filtre, lichid de racire etc, schimbat cauciucuri si reparat carenele laterale.

Sambata am facut si o scurta plimbare pe langa Bucuresti. Mai jos cateva poze (calitatea nu e foarte buna pentru ca sunt facute cu telefonul).

Vizionare placuta!

Multumesc de intentie, dar trebuie modelul 90-91. Am gasit, sper maine s-o primesc in atelier. Daca tot stai atat de aproape viziteaza-ne ca dupa amiaza murim de plictiseala. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de intentie, dar trebuie modelul 90-91. Am gasit, sper maine s-o primesc in atelier. Daca tot stai atat de aproape viziteaza-ne ca dupa amiaza murim de plictiseala. :)

Promit ca dupa 1 aprilie te vizitez si in fiecare zi daca vrei ca oricum raman fara job si o sa am foarte muuuult timp liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu o africa twin rd03.....as vrea sa stiu care e diametrul in milimetri al gaurii din cilindrul de la membrane (nu situ cum se numeste sigur -- parca tub emulsor)

 

N-am RD03 dar, "just for the record", ce cilindru, ce membrane, ce tub emulsor? Ceva pe la carburatoare? Poate pui o poza, schita, desen, ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca intreb si p-aici: si-a montat careva carena Boano sau copie dupa ea? Ceva pareri despre ea? am inteles ca protectia la vant e o idee mai slabuta, asta e de inteles si carena e o idee mai zvelta decat originalul, dar pe mine mai mult ma intereseaza vantul de la urechi pentru ca sunt inalt si nici parbrizul MRA mai inalt nu ajuta, daca v-ati montat,am inteles ca trebuie modificat/facut alt cadru de bord si faruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oki,

 

 

Vreua sa verific ca gaura din piesa din imagine la motocicleta mea este la fel ca a celor "standard" pentru ca traiesc cu impresia ca am membranele din carburator -- atat fata cat si spate si tuburile alea de plastic de la varianta limitata.

Membranele sunt sigur fix aceeasi duda, dar presupun ca gaura in cauza este mai mica, si in concluzie asta m ar fi interesat...diametrul gauri respective ca sa pot face o comparatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe piese diferite pt variantele limitate, inclusiv axa cu came. Intra pe oemmotorparts si vezi cate variante sunt....

Cel mai repede iti dai seama dupa seria mobrei ce varianta e.

 

PS. Am uitat ca tu nu reusesti sa pui poze....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Cristi,

 

Fix de acolo am plecat cu investigatia. Initial a fost dintre cele ce au fost limitate. Insa fostul proprietar a schimbat admisiile cu unele nerestrictionate, sigur nu a schimbat slow jet ul si nu am de unde sa stiu daca vaccum piston e standard sau restrictionat.

 

Una peste alta cred ca am sa cumpar un alt banc de carburatoare!



 

RD03 e asa suparat ca scoate flacari si in idle :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am defacut carburatoarele, le am curatat, am suflat tot pe acolo cu aer comprimat, am facut nivelul in camera, dar...nu exista posibilitatea sa umbli la reglaje pt relantiu si primul sfert de acceleratie deoarece surubul ala nu are practic "cap".

Se pare ca la modelul asta de carburatoare cu restrictie asa este. Eu stiam ca fie e surub normal fie e un dop care odata scos iti ofera acces acolo.



Avand in vedere toate complicatiile, si faptul ca oricum pt a le derestrictiona pe astea costurile sunt mari -- am hotarat sa cumpar un banc de carburatoare pe care sa le folosesc in locul astora.

Are cieva asa ceva si la ce pret? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca am o "blană" pentru el si o pereche de ochi si si vâsla stanga spate (crăpăcită un pic, reparata pe interior cu fibra de sticla un pic, fara usa de la "cutiuta de valori"), daca ai nevoie (stii starea blănii,poate saptamana asta ajung sa fac poze in detaliu cu ea si cu "vâsla", sa se vada clar bubele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...