boieru' Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Intrerup putzin discutrzia despre stickere. Sper sa nu va suparati. Am schimbat recent gumele pe Afrikana, si am constatat ca la roata de fatza, inelul e varza. Aluminiul e oxidat puternic, si in unele locuri lipseste mult din grosimea inelului. Draku stie de la ce, probabil de la apa sarata, sau de la detergentul folosit pentru a aseza guma pe janta mai usor. O sa pun si poze. Ideea e ca din cand in cand sa verificatzi si portziunea de sub banda de cauciuc ce acopera piuletzele de la spitze, sa nu va trezitzi ca mine. Acum sunt nevoit sa imi caut o roata de fatza... Ma gandeam sa ma apuc de transformarea in Afrika Queen, ceea ce presupune si schimabrea furcii de fatza cu una mai performanta. Stie cineva care s-ar potrivi? Am inteles ca cea de la nu stiu ce KTM. Mai am nevoie de rulmentzii de la ghidon pentru o Afrika RD07 si de un cablu de kilometraj pentru acelashi model. Poate sa le aduca cineva? Ca la comanda pe net nu prea ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Intrerup putzin discutrzia despre stickere. Sper sa nu va suparati.Am schimbat recent gumele pe Afrikana, si am constatat ca la roata de fatza, inelul e varza. Aluminiul e oxidat puternic, si in unele locuri lipseste mult din grosimea inelului. Draku stie de la ce, probabil de la apa sarata, sau de la detergentul folosit pentru a aseza guma pe janta mai usor. O sa pun si poze. Ideea e ca din cand in cand sa verificatzi si portziunea de sub banda de cauciuc ce acopera piuletzele de la spitze, sa nu va trezitzi ca mine. Acum sunt nevoit sa imi caut o roata de fatza... Ma gandeam sa ma apuc de transformarea in Afrika Queen, ceea ce presupune si schimabrea furcii de fatza cu una mai performanta. Stie cineva care s-ar potrivi? Am inteles ca cea de la nu stiu ce KTM. Mai am nevoie de rulmentzii de la ghidon pentru o Afrika RD07 si de un cablu de kilometraj pentru acelashi model. Poate sa le aduca cineva? Ca la comanda pe net nu prea ma pricep. Ce-ai patit tu se numeste coroziune galvanica, si a aparut din cauza ca spitele sunt probabil din otel si janta din aluminiu. Reactia galvanica se declanseaza in prezenta apei, care are rolul de conductor electric. Crash bar-uri, cric central, pompa de benzina pe vacuum, 51000km, unic proprietar in Germania. Arata bine rau africancele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 offtopic.. bai baieti .. am avut un mic necaz si a trebuit sa ma mut. situatia face sa fiu departe de casa, sa nu cunosc pe nimeni si sa nu stiu la cine sa apelez sa ma ajute. nu cunosc pe nimeni care sa aiba masina si totul a venit intr un moment foarte prost. am pierdut o suma destul de mare de bani (mai mare decat valoarea africii in sine) si a trebuit sa mai dau garantie la noua casa, chirie etc.. in fine, toti avem probleme dar de data asta cele financiare m-au lovit crunt. paguba s-a ridicat la 3500 si ceva. dar asta e viata.. a trebuit sa evacuez vechiul apartament, unde aveam si garaj, cu o saptamana inainte sa am alt loc in care sa ma pot muta. si ce dracu faci? ei bine faci pachete si cari pe mobra. nu credeam ca voi ajunge sa incart biata motoreta in asa hal. a trebuit deci sa mut TOT de doua ori. o dara la cunoscuti si o data la noua casa.. am carat pe motor tot ce se poate imagina.. saltea de pat, mobila (fotolii) haine, scule, carti, plus rafturi de bibiloteca. nu stiu daca dupa experienta asta nu mi se da si carnet de vapor. situatia a fost asa: top case plin. pe locul pasagerului legat un geamantan. peste geamanta si topcase doi rucsaci plini. genti laterale pline. pe gentile laterale inca doi rucsaci. pe barele de protectie fata legate chestii micute, in cutii de carton. pe rezervor geanta de rezervor cu varf. fireste si buzunarele pline. acum, chestia e ca puneam motorul pe cric, incarcam la refuz, ma suiam pe el si rugam pe cineva sa imi dea un branci ca sa il dau jos de pe cricul central.. cand ajungeam la destinarie aveam alta problema.. suspensia era asa de coborata din cauza greutatii ca nu puteam pune cricul lateral .. pana la urma o incliam putin in sens invers desfacem cricul si cand il puneam statea tot dreapta... bai si a mers.. a carat fara sa zica nimic.. si culmea e ca a carat cu spor.. adica trage de rupe si cel mai naspa era cand opream la semafor.. dar in rest, pusa in miscare era o placere sa o conduc.. din pacate nu am facut poze.. nu atat de multe si nu in momentele crcuiale. am fost prea stresat si socat de cat de rea e lumea. nu intru in detalii dar din cauza unui contract semnat fara atentie si pe incredere a trebuit sa platesc si sa plec din casa. nu mai am incredere in oameni si nu mai semnez nimic pentru care nu raspund singur.. bai rea e lumea ma in general... auzeam acasa povesti cu oameni dati afara din casa, cu oameni care pierdeau bani si imi inchipuiam ca sunt foarte prosti si mie nu o sa mi se intample.. na ca se poate.. in fine.. ideea e .. domne mobra asta poate.. poate mai multe decat pot sa ii cer eu si e a treia oara in viata cand ma uit la ea si ii zic ca nu stiu ce ma faceam fara ea... prima data a fost cand m-a adus in belgia, a doua cand intr-o noapte de decembrie i-am zis ca tre sa ma duca la paris, si dupa ce am ajuns acolo i-am zis ca daca ma duce acasa in belgia nu ii mai cer nimic niciodata.. acum ma uitam la ea in strada, si ma gandeam ce m-as fi facut fara ea.. si fumand ma gandeam cu rusine ca am vrut sa o vand. as vinde o bucata din mine.... si banii in viata nu sunt tot.. pun si doua poze... nu e ea incarcata la maxima capacitate, dar a fost ultimul moment in care i-am facut poza. boierule: rulmenti de jug gasesti pe louis , dar cred ca daca ai cotele ii poti cumpara si din magazine de la noi, eu nu am cotele dar mi-am luat de pe louis. sa faci poze la operatiune si sa imi zici si mie care sunt pasii mai dificili ca nu am garaj si tre sa ii schimb in strada .. axa_cu_scame a pus un tabel cu cotela la rulmenti in primele pagini ale topicului asta daca nu ma insel. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 omule imi pare rau sa aud ca ti s-a intamplat asa ceva, sunt convins ca te vei pune pe picioare cat mai repede ... probabil Africana e cel mai bun prieten al omului pana la urma ... asfalt uscat si la cat mai multe amintiri frumoase legate de fieru' asta urez tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Intrerup putzin discutrzia despre stickere. Sper sa nu va suparati.Am schimbat recent gumele pe Afrikana, si am constatat ca la roata de fatza, inelul e varza. Aluminiul e oxidat puternic, si in unele locuri lipseste mult din grosimea inelului. Draku stie de la ce, probabil de la apa sarata, sau de la detergentul folosit pentru a aseza guma pe janta mai usor. O sa pun si poze. Ideea e ca din cand in cand sa verificatzi si portziunea de sub banda de cauciuc ce acopera piuletzele de la spitze, sa nu va trezitzi ca mine. Acum sunt nevoit sa imi caut o roata de fatza... Ma gandeam sa ma apuc de transformarea in Afrika Queen, ceea ce presupune si schimabrea furcii de fatza cu una mai performanta. Stie cineva care s-ar potrivi? Am inteles ca cea de la nu stiu ce KTM. Mai am nevoie de rulmentzii de la ghidon pentru o Afrika RD07 si de un cablu de kilometraj pentru acelashi model. Poate sa le aduca cineva? Ca la comanda pe net nu prea ma pricep. Vezi daca iti convine pretul de aici: http://shop.wemoto.com/index.dyn si daca da iti dau comanda eu. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 PERL 5 BUC REFLECTORIZANT model se pare ca nu pot atasa....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) Mai am nevoie si de un cablu de kilometraj pentru acelashi model. Cablu de km am pe stoc. 15eur + taxe transport Editat Februarie 23, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sora13 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 salut la toata lumea, intrerup si eu un pic partea cu stickere dar am si eu o nelamurire in legatura cu tipul de ulei care trebuie folosit la suspensia fata. Unii spun ca ar fi 15w altzii 10w iar eu am gasit in cartea tehnica ca ar fi 5w. "Fork oil type............................ 5 w oil fork". Acum eu am o dilema, ma i-au dupa ce zice in carte sau dupa ce aud de la unii si altzii. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Dupa ce spune cartea tehnica. Daca folosesti motocicleta strict pe sosea incarcata cu bagaje + pasager poti pune un ulei mai vascos (10W sau 15w). Daca o folosesti in regim mixt (on/off) atunci pune ce spune in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 salutare ! cam ce cantitate de lichid de frana ar fi necesar pt un schimb la ambele frane. multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 salutare ! cam ce cantitate de lichid de frana ar fi necesar pt un schimb la ambele frane. multam ! pune mina si ia 1 litru de DOT 4,ca ai 2 furtune pe fata si 1,pe spate. 1 litru iti va ajunge .si va mai ramine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Crash bar-uri, cric central, pompa de benzina pe vacuum, 51000km, unic proprietar in Germania. Vandut! Am reusit sa aduc pe calea cea buna un fost Transalpist Editat Februarie 24, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Vandut! Am reusit sa aduc pe calea cea buna un fost Transalpist foarte bine... sa se prezinte aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Vandut! Am reusit sa aduc pe calea cea buna un fost Transalpist bine ai fakut cu transalpistul,,,,,,,,ai pus si tu kilomertrajul la posta ,ca trebe sa ajunga la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 azi il pun. dar parca era pentru boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) salutare ... ce ziceti de treaba asta ... http://bluexenon.ro/produse/angel-eyes/pro...pentru-far-moto oare se pot monta pe africana .... nu ca as da 7 mil pe lumini pe wemoto.com am gasit disponibile becuri H4P43T pt africana ... are careva idee cum se monteaza, adica daca le pot cumpara, le montez si gata sau mai am nevoie de ceva relee sau io stiu mai ce ... vreo veste cu stickerele ? bafta Editat Februarie 25, 2009 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salutare ...ce ziceti de treaba asta ... http://bluexenon.ro/produse/angel-eyes/pro...pentru-far-moto oare se pot monta pe africana .... nu ca as da 7 mil pe lumini pe wemoto.com am gasit disponibile becuri H4P43T pt africana ... are careva idee cum se monteaza, adica daca le pot cumpara, le montez si gata sau mai am nevoie de ceva relee sau io stiu mai ce ... vreo veste cu stickerele ? bafta Eu unul iti recomand cu caldura sa-ti pui doar Xenon, de 4300K sau cel mult 5000K, impreuna cu 1-2 LEDuri culoare alb pt pozitie. Albastrul e de prost gust, lumineaza mai putin, are lumina deranjanta si pt tine si pt ceilati... La ce faruri sunt pe africane, NU o sa deranjeze halo-ul suplimentar produs de becul cu Xenon pe far proiectat pt halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Eu unul iti recomand cu caldura sa-ti pui doar Xenon, de 4300K sau cel mult 5000K, impreuna cu 1-2 LEDuri culoare alb pt pozitie. Albastrul e de prost gust, lumineaza mai putin, are lumina deranjanta si pt tine si pt ceilati... La ce faruri sunt pe africane, NU o sa deranjeze halo-ul suplimentar produs de becul cu Xenon pe far proiectat pt halogen. ai idee de unde iau asa ceva, cum se monteaza si cam cat costa toata afacerea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Eu unul iti recomand cu caldura sa-ti pui doar Xenon, de 4300K sau cel mult 5000K, impreuna cu 1-2 LEDuri culoare alb pt pozitie. Albastrul e de prost gust, lumineaza mai putin, are lumina deranjanta si pt tine si pt ceilati... La ce faruri sunt pe africane, NU o sa deranjeze halo-ul suplimentar produs de becul cu Xenon pe far proiectat pt halogen. May draga , tu ma'nebunesti pe mine. pa un'se uita omu numai de tine dadea. cand ai timp sa citesti toate cele ? daca ma bag si io tare la NX 650 n'o sa mai aveti loc di mini mey. sa traiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Fratilor , va rog sa-mi spuneti si mie ce ulei se baga in jambele de fata ? adica ce marca si ce cantitate. ce presiune bagati in furca? multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Fratilor , va rog sa-mi spuneti si mie ce ulei se baga in jambele de fata ? adica ce marca si ce cantitate. ce presiune bagati in furca? multam fain. ti-ar trebui ulei de furca 5W, si bagi 635cc la africana pana in '92 si 648cc la cele de dupa '93 presiunea in furca e de la 0 la 0,4 bar Editat Februarie 26, 2009 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 ti-ar trebui ulei de furca 5W, si bagi 635cc la africana pana in '92 si 648cc la cele de dupa '93presiunea in furca e de la 0 la 0,4 bar Mestere, se baga cat infiecare jamba ? 645cc la amandoua ? ori pt. una ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Pentru Sherky. Eu zic sa nu te mai gandesti la halogene. pune mana, strange 4 milioane si iti iei xenoane H4, iti arat eu cum sa modifici soclul sa iti intre in far. Sincer iti spun, ca sunt cei mai bine investitzi bani ai mei. Eu aveam halogen, apoi am pus proiectoare de 100 de watzi. Mi se parea ca sunt Dumnezeu si ca eu imprastii lumina pe pamant. Acum, dupa ce am pus xenoanele, chiar imprastii lumina. E o lumina penetranta, care bate mult mai mult decat orice halogen, bate mai bine in laterale, unde ai nevoie. Alt avantaj, e consumul mai mic de curent, doar 35 de watzi. Acum, daca aprind proiectoarele nu se observa aproape nici o diferentza. Sunt acoperite in totalitate de xenon. Au ramas pe pozitzie pentru ca m-am gandit ca daca vreodata am probleme cu xenonul si e noapte, sa pot sa merg totushi. Dar probleme nu am avut si nu cred ca o sa am vreodata. Acum am 2 avantaje majore in trafic. Vad mai bine, si ce e mai important, sunt vazut mai bine. Sa nu faci prostia insa, sa cumperi xenon de peste 5000 de K. Bat in albastru-mov tot ce e peste valoarea asta, si pe ceatza sau pe ploaie sunt total inutile. Recomand 4300. E albul acela stralucitor. Preturi intre 350 si 450 de ron, nu trebuie sa fie neaparat moto, merg si cele auto, si se insatleaza in vreo 2-3 ore, pentru ca trebuie data jos carena fazta si e mai migalos procesul. Esti sigur ca aia e presiunea care trebuie in amortizoare? Eu am 2 bar, si e super, atat pe sosea, dar mai ales in teren. 0,4 bar mi se pare foarte putzin, practic, cred ca 0,4 pot sa ii fac daca suflu cu gura. Sau daca am mancat fasole... Pentru Cstelia. Cablul e pentru mine. Am un amic care are o Afrikana la care face niste lucrari de intretzinere, si ii lipseste cablul. Acum nu stiu daca Afrikana e a lui Pedros sau nu, desi am eu o banuiala ca e a lui. Azi m-am apucat de lucrari iar pe la moto. Am demontat suprotul pentru priza de 12v, si intrerupatoare pe care il facusem anul trecut, si am inceput lucrul la un crash bar pentru fatza (carena, far), care are si rol de suport pentru gps, pentru camera video, priza 12 V..... O sa pun si poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Mestere, se baga cat infiecare jamba ? 645cc la amandoua ? ori pt. una ? multam 645ml in fiecare jamba 0.4 bar e presiunea recomandata de producator in manualul de utilizare pentru folosirea in regim mixt (on/off) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 e cineva interesat de o toba micron noua? am 2buc una pentru africana mea si una de vinzare le-am probat pe amindoua si suna bestial poze cu tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.