hondafan Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 170 de euro bixenon? este aberant pretul. check this out......................... http://www.gamamag.ro/product_info.php/cPa...products_id/101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) Chiar nu stiam faza cu 0,4 bar... Maine verific presiunea, o las la 0,4 si ma duc sa o testez atat pe sosea, cat si off-road. Ai cumva manualul de la Afrika RD 04 in format PDF? Cablul este intradevar pentru motocicleta lui Pedros. Am vorbit cu Ciprian si mi-a confirmat. Iar xenoanele din linkul acela, au mai multe treburi in pachetul oferit. Adika kitul de becuri si ridicatoarele de tensiune, proiectoarele cu lupa si inelele angel eyes. Deci, cred ca pretul e corect, dar nu mi-as pune asa ceva pe moto. Exista si kitul in care sunt numai becurile si ridicatoarele de tensiune. Ala e in jur de 400 ron. Editat Februarie 27, 2009 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 e cineva interesat de o toba micron noua?am 2buc una pentru africana mea si una de vinzare le-am probat pe amindoua si suna bestial poze cu tobele Fratioru!, ti-am dat add pe mess te-am intrebat de micron , te-am intrebat de unde esti cat costa si defapt am vorbit singur.........tot ce ai reusit au fost 2-3 emoticonuri............WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Cablul e pentru mine. Am un amic care are o Afrikana la care face niste lucrari de intretzinere, si ii lipseste cablul. Acum nu stiu daca Afrikana e a lui Pedros sau nu, desi am eu o banuiala ca e a lui.,,,Hai cu kilometrajul, Boierule,africana e a mea , il dai lui Cip cu DR-ul ,si el mil aduce mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 e cineva interesat de o toba micron noua?am 2buc Ai cumva si piesa de legatura intre galeria originala si toba finala ce o vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Fratioru!, ti-am dat add pe mess te-am intrebat de micron , te-am intrebat de unde esti cat costa si defapt am vorbit singur.........tot ce ai reusit au fost 2-3 emoticonuri............WTF? sorry pretz 500ron buc Ai cumva si piesa de legatura intre galeria originala si toba finala ce o vinzi? nu dar eu mi-am pus un cot de cu tot cu flansa de la un cbr si a venit ok trebuie doar o bucata mica de teava intre galerie si toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 Salutari !!!! Si eu va recomand Xenoane , pe oalele de African fac ravagii, dar atentie, NUMAI 4300K , restul sunt de fite si figuri. 5000K mai e utilizabil, dar tot bate usor spre albastru si isi pierde eficienta pe inserat cand totul devine gri. Kitul trebuie sa contina becurile bi-xenon, ridicatoarele de tensiune si relee. Eu am pus kit auto si nu m-am obosit sa scurtez firele, pentru ca intregi sunt complet protejate de apa. Toata instalatia am inghesuit-o sub bord, si aici m-a ajutat faptul ca balasturile (ridicatoarele) sunt de format "slim".Atentie, becurile se pot pune "invers" adica cu susul in jos, ceea ce nu duce la rezultate prea bune, adica ii orbesti pe toti dar tu nu vezi prea bine Combinatia far normal+xenon da niste reflexii suparatoare pentru cei din fata, mai precis pete intense de lumina deasupra liniei de taiere pe faza scurta, dar le-am rezolvat cu 2 benzi de izoler negru pozitionate strategic. Astfel orice alte proiectoare/luminite/etc devin inutile, cu 2 faruri asa apropiate faci noaptea radiografii Acuma cu uleiul de furca...eu la ultimul schimb am bagat 5W ca la carte, totusi as vrea furca un pic mai ferma pe sosea cu motocicleta incarcata de bagaje, drept pentru care m-am pregatit cu 10W pentru urmatorul schimb. PS Pedro, felicitari pentru achizitie, trebuie s-o UZI !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Pentru Sherky. Eu zic sa nu te mai gandesti la halogene. pune mana, strange 4 milioane si iti iei xenoane H4, iti arat eu cum sa modifici soclul sa iti intre in far. Sincer iti spun, ca sunt cei mai bine investitzi bani ai mei. Eu aveam halogen, apoi am pus proiectoare de 100 de watzi. Mi se parea ca sunt Dumnezeu si ca eu imprastii lumina pe pamant. Acum, dupa ce am pus xenoanele, chiar imprastii lumina. E o lumina penetranta, care bate mult mai mult decat orice halogen, bate mai bine in laterale, unde ai nevoie. Alt avantaj, e consumul mai mic de curent, doar 35 de watzi. Acum, daca aprind proiectoarele nu se observa aproape nici o diferentza. Sunt acoperite in totalitate de xenon. Au ramas pe pozitzie pentru ca m-am gandit ca daca vreodata am probleme cu xenonul si e noapte, sa pot sa merg totushi. Dar probleme nu am avut si nu cred ca o sa am vreodata. Acum am 2 avantaje majore in trafic. Vad mai bine, si ce e mai important, sunt vazut mai bine. Sa nu faci prostia insa, sa cumperi xenon de peste 5000 de K. Bat in albastru-mov tot ce e peste valoarea asta, si pe ceatza sau pe ploaie sunt total inutile. Recomand 4300. E albul acela stralucitor. Preturi intre 350 si 450 de ron, nu trebuie sa fie neaparat moto, merg si cele auto, si se insatleaza in vreo 2-3 ore, pentru ca trebuie data jos carena fazta si e mai migalos procesul. Pai cum sa pui nenea H4 pe far de H7 (lasand soclu la o parte ca ala se manareste)? Stii cum se vede farul de faza lunga cand ii pui bec de H4 si stai pe faza scurta? Iti zic eu: orbeste tot ce misca pe contrasens. Da, sigur, tu vei vedea, insa iti bati joc de ceilalti participanti la trafic. Cel mai bine e 2x H7 (scurt+lung) si gata. Ambele de 4300, EVENTUAL 5000 daca vrei sa pari mai 'cool'. Pe langa asta, 2x H7 = 2x200RON iar 2xH4 = 450RON cel putin (kit auto, nu moto, cu niste balasutri cat vaca lu Decebal). Singuru avantaj al unui H4 e ca da flashurile mai bine (adica la 100% din putere). Un H7 de faza lunga, stins in prealabil, da falshuri cam la 60% din capacitate, insa la cat de puternice sunt Xenoanele in general, se vede oricum ca 'faci cu ochiu', si asta destul de clar. Ce iti recomand e un LED alb puternic de pus pe pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 [...] Acuma cu uleiul de furca...eu la ultimul schimb am bagat 5W ca la carte, totusi as vrea furca un pic mai ferma pe sosea cu motocicleta incarcata de bagaje, drept pentru care m-am pregatit cu 10W pentru urmatorul schimb. PS Pedro, felicitari pentru achizitie, trebuie s-o UZI !!!!!! a ajuns cineva la capat de cursa la franari mai din scurt, pe uscat, cu gume bune, cu 5W in furca? astfel incat sa se auda acel "clonc" de lovitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Ce iti recomand e un LED alb puternic de pus pe pozitie. de unde LED pentru pozotie? sti ceva magazin sau site de unde pot sa cumpar? caut de multa vreme dar nici urma n-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 de unde LED pentru pozotie? sti ceva magazin sau site de unde pot sa cumpar? caut de multa vreme dar nici urma n-am gasit. Daca ai far normal, nu-ti lua LED. Daca ai Xenon, atunci se merita. LEDuri gasesti la baietii care se ocupa cu xenoane. Becuri normale de pozitie gasesti peste tot. Sunt ieftine si tin, ca nu-i cine stie ce tehnologie la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Daca ai far normal, nu-ti lua LED. Daca ai Xenon, atunci se merita. LEDuri gasesti la baietii care se ocupa cu xenoane. Becuri normale de pozitie gasesti peste tot. Sunt ieftine si tin, ca nu-i cine stie ce tehnologie la ele. ok. mersi de raspuns. inca nu am xenoane dar o sa pun pe viitor. daca tot e vorba despre faruri mai am o intrebare. eu am faza scurta pe un singur far din pacate, desi am H4 pe fiecare far, insa pe faza scurta nu am releu numai pe cea lunga, si cand am legat si faru'l din dreapta sa mearga doua si pe faza scurta bate foarte aiurea. se pare ca farul din dreapta a fost proiectat sa mearga numai cu faza lunga. as vrea sa-l schimb pt ca cu un singur far nu vad mai nimic. intrebarea ar fi din ce an s-au facut cele cu doua faruri pe faza scurta sa stiu dupa ce an sa caut far? bineinteles daca are cineva asa ceva de vanzare astept oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 a ajuns cineva la capat de cursa la franari mai din scurt, pe uscat, cu gume bune, cu 5W in furca? astfel incat sa se auda acel "clonc" de lovitura? Eu. Dar la mine nu se pune ca e rezervorul mai greu cand e plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Deja m-ati pierdut, cu discutia... Ce presiune in furci? Cu pompa, aer comprimat? La RD07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Deja m-ati pierdut, cu discutia... Ce presiune in furci? Cu pompa, aer comprimat? La RD07? Unele furci de RD07 au ventil ca la RD04 si se pot "umfla". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) Deja m-ati pierdut, cu discutia... Ce presiune in furci? Cu pompa, aer comprimat? La RD07? presiunea e intre 0-0.4 bari, si se "umfla" numai cu pompa speciala de furca pentru simplul motiv ca are precizie mult mai mare, insa se recomanda sa fie la 0 pentru ca altfel se uzeaza mai repede simeringurile (sau ceva de genu). daca e prea moale se recomanda ulei mai mult decat cel prescris. teoria e ca astfel are mai putin aer si devine mai ferm, sau o solutie mai scumpa ar fi schimbarea arcurilor. parerea mea este ca un ulei de 10W rezolva problema. mie imi trepida fata daca treceam peste denivelari de parca ar fi uzata amortizoru. am pus ulei de 10W si acum e super Editat Februarie 28, 2009 de 84sbf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Nu ai treaba cu anul de fabricatzie. Farul e acelashi. trebuie sa faci altfele legaturile la becuri. practic, tragi de la cel care se aprinde si pe scurta si pe lunga inca 3 fire pe care le conectezi la cel care se aprinde decat pe lunga. Daca pui xenon, treaba asta se rezolva automat. Leduri pentru poztitie gasesti la orice magazin mai maricel de piese auto. Plec sa testez furca cu 0,4 bar, pe serpentinele spre Cheia, apoi pe off-road, spre vf. Buzoianul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Nu ai treaba cu anul de fabricatzie. Farul e acelashi. trebuie sa faci altfele legaturile la becuri. practic, tragi de la cel care se aprinde si pe scurta si pe lunga inca 3 fire pe care le conectezi la cel care se aprinde decat pe lunga. Daca pui xenon, treaba asta se rezolva automat. Leduri pentru poztitie gasesti la orice magazin mai maricel de piese auto. Plec sa testez furca cu 0,4 bar, pe serpentinele spre Cheia, apoi pe off-road, spre vf. Buzoianul. Omule te rog eu mult, ca participant la trafic... NU iti pune faza scurta in farul de faza lunga. O sa orbesti pe toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Omule te rog eu mult, ca participant la trafic... NU iti pune faza scurta in farul de faza lunga. O sa orbesti pe toata lumea! nu e pericol. le-am legat si am mers asa cu ea destul de mult. nu e treaba ca orbeste. chiar nu bate aiurea, doar ca are un punct "negru" fix in mijloc si din cauza asta practic nu ma ajuta sa vad, numa sa fiu vazut mai bine, poate... e diferente clara intre cele doua pt ca ala din dreapta care merge numa cu faza lunga nu are nici loc pt bec de pozitie, si are complet alt model la sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 nu e pericol. le-am legat si am mers asa cu ea destul de mult. nu e treaba ca orbeste. chiar nu bate aiurea, doar ca are un punct "negru" fix in mijloc si din cauza asta practic nu ma ajuta sa vad, numa sa fiu vazut mai bine, poate... e diferente clara intre cele doua pt ca ala din dreapta care merge numa cu faza lunga nu are nici loc pt bec de pozitie, si are complet alt model la sticla. Interesant; eu am vazut un CBR (parca) la care erau adaptate doua becuri H4 si te durea capu sa mergi in fatza lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Interesant; eu am vazut un CBR (parca) la care erau adaptate doua becuri H4 si te durea capu sa mergi in fatza lui. la al meu nu sunt adaptate H4. asa sunt din fabrica, doar ca nu avea cablu pt faza scurta. e home made, si nici releu pt faza scurta n-are. in fine daca gasesc far de care trebe si imi pun xenoane o sa fiu super fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Frate, daca erai atent la ce se vorbeste pe forumul asta, observai solutzia data de Axa. Nimeni nu vrea sa vada OZN-uri pe strada de la reflexiile xenonului. De aceea am si recomandat 4300k. Ce e peste provoaca acel curcubeu deranjant in jurul farurilor. Cele de 4300 nu dau reflexii si sunt mai putzin deranjante, mult mai eficiente. Si inca o treaba. Ma doare in cot ca il orbesc putzin pe unul in fatza, dar decat sa merg cu lumanearea pe strada, chinuindu-ma sa vad ce am in fatza, mai bine niste faruri puternice si bine reglate. Farurile orbesc pe cei de pe contrasens daca sunt reglate prea sus, si ma indoiesc ca se uita cineva dupa avioane cand merge cu motorul, deci oricine si le regleaza sa bata pe asfalt, nu in pomi. Alta chestie importanta, reglajul farurilor se face cu pilotul pe motocicleta. In cazul meu, degeaba o pun eu drept si o reglez la zid, asa cum trebuie, pentru ca atunci cand ma sui pe ea (120 Kg) o sa bata total aiurea. Teoretic are trebui reglate mereu farurile, in functie de greutaea de pe moto. Lucrez acum la un sistem preluat de la alta motocicleta honda, de reglaj al farurilor din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Frate, daca erai atent la ce se vorbeste pe forumul asta, observai solutzia data de Axa. Nimeni nu vrea sa vada OZN-uri pe strada de la reflexiile xenonului. De aceea am si recomandat 4300k. Ce e peste provoaca acel curcubeu deranjant in jurul farurilor. Cele de 4300 nu dau reflexii si sunt mai putzin deranjante, mult mai eficiente. Si inca o treaba. Ma doare in cot ca il orbesc putzin pe unul in fatza, dar decat sa merg cu lumanearea pe strada, chinuindu-ma sa vad ce am in fatza, mai bine niste faruri puternice si bine reglate. Farurile orbesc pe cei de pe contrasens daca sunt reglate prea sus, si ma indoiesc ca se uita cineva dupa avioane cand merge cu motorul, deci oricine si le regleaza sa bata pe asfalt, nu in pomi. Alta chestie importanta, reglajul farurilor se face cu pilotul pe motocicleta. In cazul meu, degeaba o pun eu drept si o reglez la zid, asa cum trebuie, pentru ca atunci cand ma sui pe ea (120 Kg) o sa bata total aiurea. Teoretic are trebui reglate mereu farurile, in functie de greutaea de pe moto. Lucrez acum la un sistem preluat de la alta motocicleta honda, de reglaj al farurilor din mers. daca-i pana acolo, si cand schimbi vitezele, mobra se ridica/cobara pe accelerare/schimb de treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Normal. Dar eu nu ma refer la chestii de genul acesta. Motocicleta mea e setata pentru mersul cu o singura persoana, adika eu, de 120 de kile. Daca o incarc cu bagaje si inca o persoana, normal ca farurile sa bata mai sus. Atunci, rotesc de un buton si cobor farurile cat vreau. Ca la mashini. Restul cu orbitul cand dai in gropi sau cand schimbi vitezele sunt aiureli. Sunt inevitabile, oricat ai incerca. Singurul mod in care nu orbesti pe nimeni, e sa stai sa te tzii bine de tastatura. Am plecat la joaca, ca e frumos afara. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Am plecat la joaca, ca e frumos afara. Bafta! Si la TM e frumos si cald (+12). Din pacate un (cuvant urat) mi-a blocat garajul si nu pot scoate balena. Si-a lasat Loganul infipt pana in usa garajului. Nici nu pot intra inauntru... Si ca sa revin ontopic, stie cineva o sursa de Mitas E09 la pret bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.