cstelia Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 As area sa particip si eu la intalnirea de la Nadrag de sambata pana duminica. Asta daca sunt acceptabel si alte motoare. Nu suntem exclusivisti ca "altii"... deci esti binevenit. » Post actualizat in 25 May 2016 07:47 Voi reveni cu poze si povesti . Am crezut ca ai pierdut cardul cu poze )) Asteptam ride report-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Lăsaţi naibii: - xenon pe oglindă - proiectoare cu unghi de dispersie mai mare de 30° - proiectoare cu mai mult de o fază Aţi măsurat consumul instalaţiilor xenon? 35W consumul becului, 8W consumul balastului şi parcă nu mai e aşa mare diferenţa de câştig în detrimentul becurilor clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Am vrut sa ma apuc weekendul trecut sa-mi dau jos motorul de pe motocicleta si trebuia sa consult manualul sau ceva, nu sa ma apuc ca boul sa desfac Cei care ati mai dat jos motorul de pe RD03: are sens sa dau jos si radiatoarele? ma ajuta cu ceva? Ma dispera ca e in spatele blocului si daca ma apuc, trebuie sa fac totul in aceeasi zi, in caz ca vine ploaie sau ceva. Stiu,teoretic datul jos dureaza maxim 2-3-4 ore, in functie de skill,dar eu nefiind mecanic ...s-ar putea sa-mi ia ceva. Am observat si ca unele conducte sunt cam imbatranite/scoapte (gen alea de racire, de benzina). Exista alternative mai noi mai noi/bune? (gen silicon,etc) decat astea stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Iti spun doar ca riscul sa te impotmolesti din cauza unui surub rup sau blocat e f mare. Cauta sa faci operatiunea intr un garaj ceva cu o minima pregatire inainte(dat wd pe la suruburi, studiat povestea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Lăsaţi naibii: - xenon pe oglindă - proiectoare cu unghi de dispersie mai mare de 30° - proiectoare cu mai mult de o fază Aţi măsurat consumul instalaţiilor xenon? 35W consumul becului, 8W consumul balastului şi parcă nu mai e aşa mare diferenţa de câştig în detrimentul becurilor clasice. De acord cu ce zici cu exceptia proiectoarelor cu dispersie mai mare de 30°. Eu cred ca si cele cu unghiul de 60° sunt utile, mai ales sa fi vazut pe timpul zilei. Cand o sa primesc si becurile pe led o sa revin si cu detalii despre cum am gandit eu sa imi imbunatatesc partea de iluminat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 De acord cu ce zici cu exceptia proiectoarelor cu dispersie mai mare de 30°. Eu cred ca si cele cu unghiul de 60° sunt utile, mai ales sa fi vazut pe timpul zilei. Cand o sa primesc si becurile pe led o sa revin si cu detalii despre cum am gandit eu sa imi imbunatatesc partea de iluminat . Man tu esti pe bune? eu ,cum am zis si anterior, le vad utilitatea doar noaptea , in offroad, sau pe drumuri proaste. Daca tu crezi ca niste proiectoare aprinse ziua chiar te ajuta sa fii 'vazut' , esti 'naiv'.... Farurile stock sunt suficiente,iar care nu le vede pe alea, crede-ma, deja are alta 'problema', si niste proiectoare nu te vor ajuta in 'intalnirea' cu acesti idioti... » Post actualizat in 25 May 2016 10:48 Iti spun doar ca riscul sa te impotmolesti din cauza unui surub rup sau blocat e f mare. Cauta sa faci operatiunea intr un garaj ceva cu o minima pregatire inainte(dat wd pe la suruburi, studiat povestea) corect.... daca aveam un garaj unde sa fac treaba, eram mai relaxat, si puteam sa lucrez cate o ora doua, dupa ce ieseam de la munca (imi imparteam treaba), in loc sa fiu fortat sa o fac intr-o zi ,rapid...in graba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Iti spun doar ca riscul sa te impotmolesti din cauza unui surub rup sau blocat e f mare. Cauta sa faci operatiunea intr un garaj ceva cu o minima pregatire inainte(dat wd pe la suruburi, studiat povestea) Chiar spray degripant pe la suruburi... furtunele se gasesc de schimbat, cele de apa (kit complet pe ebay), cel de benzina poti sa-l schimbi cu furtun de benzina din comert, dar sa ai grija cum il postezi cand montezi tot, ca risti sa se arda pe galeria de la cilindrul fata si rezultatul nu prea e placut. Sa faci multe poze, nu te baza pe "inteligenta/tinere de minte/manual de service" ca pozele foarte bine detaliate nu te ajuta nimeni si nimic. pune bine suruburile si marcheaza-le si spor. » Post actualizat in 25 May 2016 11:08 P.S. subscriu, proiectoarele nu te fac mai vizibil ziua... mie asa mi s-a spus la un moment dat: ba ma uitam dupa tine in oglinda,vedeam 2 punctulete de lumina,dar nu ma ajuta sa-mi dau seama ca esti cu motor sau la ce distanta esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Stiu cum e sa faci treaba in fata blocului sau in bucatarie. Poate sa mearga totul super rapid sau sa iti rogi moartea si blestemi ziua in care te ai nascut. Cauta sa ai toate sculele la indemana si un milion doua in caz ca tre sa cumperi vreo unealta. Ca sa scoti motorul din cadru stiu ca se discuta pe www ideea: motorul culcat pe o laterala si "desurubat" cadrul de pe motor, adicalea misti cadrul in jurul motorului cumva si iese totul usor. Dar cum tu ai trenul de rulare...o sa iti blastemi zilele. Ps: desfa totul, desfa cat mai mult. Ca sa ai spatiu de manevra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Acum ceva timp am gasit un link catre google photos cum sa dezmembrezi africana complet. Era facut de un neamt, foarte fain. arunca o cautare pe google. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Radiatoarele nu e musai sa fie date jos dar e mai usor cu ele demontate. Termostatul poate sa ramana, Fiind RD03 ai scapat de demontat radiatorul de ulei Oricum, singur nu poti sa-l scoti din cadru, trebuie doua persoane, eventual a treia care sa tina de bicicleta (bascula va fi desprinsa in momentul acela si se tine doar in telescop) cat ceilalti doi se chinuie. Daca era demontata complet, inclusiv furca+roti, era eleganta varianta spusa de Raoul cu lasatul pe o parte si dupa ce ai scos suruburile si prinderile se trage cadrul de pe motor. Banuiesc ca dezemembrarea completa nu te intereseaza, desi cu ocazia asta puteai sa revizuiesti multe. Sa nu uit, posibil la un moement dat nici degripantul sa nu te ajute. Solutia va fi flacara oxiacetilenica pentru incalzirea suruburilor/piulitelor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Radiatoarele nu e musai sa fie date jos dar e mai usor cu ele demontate. Termostatul poate sa ramana, Fiind RD03 ai scapat de demontat radiatorul de ulei Oricum, singur nu poti sa-l scoti din cadru, trebuie doua persoane, eventual a treia care sa tina de bicicleta (bascula va fi desprinsa in momentul acela si se tine doar in telescop) cat ceilalti doi se chinuie. Daca era demontata complet, inclusiv furca+roti, era eleganta varianta spusa de Raoul cu lasatul pe o parte si dupa ce ai scos suruburile si prinderile se trage cadrul de pe motor. Banuiesc ca dezemembrarea completa nu te intereseaza, desi cu ocazia asta puteai sa revizuiesti multe. Sa nu uit, posibil la un moement dat nici degripantul sa nu te ajute. Solutia va fi flacara oxiacetilenica pentru incalzirea suruburilor/piulitelor. Bafta! Oricum la cat desfac, ma gandeam ca ce mi-e sa dau si alea jos. Culmea, cea mai dificila/intortocheata parte mi se pare partea cu radiatoarele si conductele de la lichidu de racire ce conecteaza radiatoarele + spre motor. Au niste coliere care se desfac de la surub in cruce,orientat foarte eronat,de nu poti baga o surubelnita pe acolo.. Am dat jos deja scut, crash bar-urile, vas de expansiune, suruburile ce tineau crash barurile (cu tot cu axul ala de fapt), am desfacut cablurile de la carburator (ce vin de la acceleratie/soc), am dat rezervorul jos de tot, e pus doar de forma, ca sa nu intre ploaia la carburator,etc, carenajul lateral + spate e dat jos, bateria e data jos de mult. Am scos lichidul de racire. Mi se par un pic ciudate locatiile pt surubul de evacuare a uleiului si a lichidului de racire. Cand il desfiletezi, jetul de ulei sau lichid de racire improasca direct spre cadru. Trebuie pus ceva pt protejat (o sa fac asta la ulei,ca la lichidul de racire m-am intepat prea tarziu ) Problema nu e neaparat ca se murdareste, ci faptul ca jetul,lovind teava cadrului se duce in n directii si e greu de 'colectat' (asta daca incerci sa-l colectezi cu un recipient cu gura mai mica. daca aveam ceva gen o tigaie,era mai simplu ) Cat despre oameni, clar trebuie cel putin 3 persoane ca sa fie scos elegant.. As fi facut o dezmembrare completa daca aveam un garaj. De fapt daca aveam garaj era deja functionala acum. Toata iarna as fi lucrat cate putin la ea,faceam intai motorul, apoi investeam in rulmenti, lant si ce mai trebe schimbat. Bine, esential e sa rezolv propulsorul, ca restu, se fac in timp si se pot face usor. Cel mai tare ma dispera lucrul la motor (la propulsor). Flacara oxiacetilenica presupun ca e pt surubul ala de la volanta,nu? ca in alta parte nu-mi imaginez sa fie suruburi care sa iasa greu. Acolo nu cred ca am treaba. Dupa ce dau jos motorul o sa ma uit la uzura cilindrilor/pistoanelor, la distributie si cam atat. Eventual si la ambreiaj. Cand nu ai conditii si scule ok unde sa lucrezi, totul e anevoios. Cu alt chef te apuci sa faci/desfaci,si chiar sa inveti, cand ai unde si cand ai cu ce... Mi-am printat manual si ce -am mai gasit... Oricum tot la un service tre sa ajung cu motorul,ca eu nu am cu ce masura uzura, si nu ma bag la o evaluare 'doar' ochiometrica. N-am muncit atata la el ca sa schimb piese din 'ochi' si sa-mi faca buba mai tarziu sau sa inceapa iar sa manance ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Au niste coliere care se desfac de la surub in cruce,orientat foarte eronat,de nu poti baga o surubelnita pe acolo.. Sau cu o cheie de 6 sau 7, fixa sau tubulara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 La asta te referi? https://www.dropbox.com/s/teya8depi4...30Mar2012).zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Flacara oxiacetilenica presupun ca e pt surubul ala de la volanta,nu? ca in alta parte nu-mi imaginez sa fie suruburi care sa iasa greu. Nu. Pentru suruburile care tin motorul in cadru. Daca nu sunt foarte ruginite, nu o sa ai nevoie. Mare grija si la piulitele care tin evacuarile pe chiuloase. Unele s-ar putea sa iasa cu tot cu prezon, altele doar cu o bucata de prezon, adica sa rupa prezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Gulasul de anul asta e cu fasole sau tot cartofi? eu as vrea fasolve ! Babgulyas aka gulas de(cu) fasole Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Fanstastic...sper sa ajung. Ieri am primit o veste ce mi-ar putea da peste cap planul pt saptamana viitoare!. -- nu stiu daca asta interesa totusi pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Evident că ai o veste care te-ar putea incomoda, ne-am obişnuit ) Da, ne interesa, dar ne-am obişnuit ! Lasă naibii proiectoarele de peste 30°. Am avut ambele variante, în continuare dacă mai simt nevoia de altele voi alege cu unghi de dispersie cât mai mic. Cele de 60° sunt foarte deranjante pentru trafic, le ţineam ţintite către pământ. În plus, vezi fix zero cu ele, chiar nu făceam diferenţă faţă de becurile de poziţie Osram. Vezi aici ceva poze făcute împreună cu un coleg transalpist: http://www.transalp.ro/forum/proiectoare-de-10-watt-cu-led-t2334.html Moldovene, îl întrebi pe om dacă e pe bune, dar pot să te întreb şi eu pe tine acelaşi lucru? Ce draci îţi veni de vrei să arunci bani pe furtune de silicon, când te măcăi pe aici că te costă prea mult intervenţia asupra motorului ? Curge vreun furtun ? Dacă nu, lasă-le aşa şi vezi-ţi de priorităţi. Părerea mea. Pentru coliere furtune e folosită cheia de 7mm, cel puţin la maşina mea Haudi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Moldovene, îl întrebi pe om dacă e pe bune, dar pot să te întreb şi eu pe tine acelaşi lucru? Ce draci îţi veni de vrei să arunci bani pe furtune de silicon, când te măcăi pe aici că te costă prea mult intervenţia asupra motorului ? Curge vreun furtun ? Dacă nu, lasă-le aşa şi vezi-ţi de priorităţi. Părerea mea. Pentru coliere furtune e folosită cheia de 7mm, cel puţin la maşina mea Haudi. Ultima oara scria roman pe buletinul meu Pai nu stiu cat is furtunele de silicon,d-aia am intrebat. Eu am un plafon cu interventia motorului,care daca e depasit, pt mine nu mai renteaza sa o repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Man tu esti pe bune? eu ,cum am zis si anterior, le vad utilitatea doar noaptea , in offroad, sau pe drumuri proaste. Lasă naibii proiectoarele de peste 30°. Am avut ambele variante, în continuare dacă mai simt nevoia de altele voi alege cu unghi de dispersie cât mai mic. Cele de 60° sunt foarte deranjante pentru trafic, le ţineam ţintite către pământ. În plus, vezi fix zero cu ele, chiar nu făceam diferenţă faţă de becurile de poziţie Osram. Vezi aici ceva poze făcute împreună cu un coleg transalpist: http://www.transalp....-led-t2334.html O sa revin cu detalii cand imi finalizez ideea asta. Si atunci o sa explic cu exemple. Din cate vad in poze diferenta o face sticla (probabil nu e singura diferenta), cele de 60 de grade au paternul ala care face difuzia. O sa fac un test pe a mele cu sticla clara, pentru ca se poate demonta partea frontala a proiectoarelor. Mersi de feedback! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) are cineva de vazare carburatoare pentru rd07a si bobine de inductie ? Editat Mai 28, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-96&do=findComment&comment=4185258 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 stie cineva daca se potrivesc carburatoarele de rd07 la rd07a. Din cate am citit carburatoarele de pe rd07a au throttle sensor position, dar nu am gasit nicaieri din ce an au inceput sa puna acest senzor pe carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 cautand diverse pe net am gasit aceasta bucatica de informatie. mi se pare interesanta asa ca o sharui. "the most effective use of the V-Twin 52o engine, is for the middle cubism motorbikes and that increasing the cubism to 742cc brings the motor to its limits. The subsequent heavier crankshaft, as well as the bigger piston and rod, result in reduced agility and increased vibrations for the engine."si acuma se naste intrebarea, care sunt avantajele unui V in 52 grade(AT/TA) fata de un V in 90 grade(Varadero, Ducati cu a lui L engine) ? ps: o sursa faina de knowledge http://www.xrv650story.eu/ pps: pastrati-mi si mie 2 portii de gulas sambata seara, poate reusesc sa ajung de la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 si acuma se naste intrebarea, care sunt avantajele unui V in 52 grade(AT/TA) fata de un V in 90 grade(Varadero, Ducati cu a lui L engine) ? E mai compact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Raspunsul la intrebarea ta il gasesti pe acelasi site -- mai compact si mai echilibrat. Astfel nu ai nevoie de arbore balansier samd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.