Samo Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Salut, daca e careva interesat de carena rally si farurile potrivite pt. ea (cu H4 momentan au niste becuri relativ obosite); setup-ul nu e ce trebuie pentru mine: nu fac offroad sa aibe utilitate inclinatia si departarea fata de pilot. Asta e singurul motiv, eventual pot sa dau cu ele si cadrul de bord facut pentru ele, doar ca ala probabil ca puteti sa vi-l faceti si voi, si sa si iasa bine . Si mai pun la bataie si proiectoarele ca daca tot sunt montate pe ea, parca mi-ar fi lene sa le dau jos. Deci carena rally+faruri+proiectoare+cadru de bord pentru cine e interesat, dati oferte pe privat. Eventual daca are careva RD04 si vrea sa faca o conversie, accept schimb pe schimb la carena si faruri (dau cadrul de bord bonus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) Ce ma tentezi . . . . . . dar ce ma provoci . . . . doar ca stau cuminte momentan . Daca nu reusesc in urmatoarea luna sa strang banuti de alt aparat foto va trebui sa o vand si cred ca ar fi mai multe sanse sa o dau ca de la mama ei ;( ....... Editat Iulie 5, 2016 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Ce ma tentezi . . . . . . dar ce ma provoci . . . . doar ca stau cuminte momentan . Daca nu reusesc in urmatoarea luna sa strang banuti de alt aparat foto va trebui sa o vand si cred ca ar fi mai multe sanse sa o dau ca de la mama ei ;( ....... Este destul de posibil. La mine sincer iti spun (la ce dau), singurul upgrade care trebuie facut ar fi la cadrul de bord, ca nu mi-au iesit foarte bine placile si nici unghiurile la prinderi (asa-i cand lucrezi singur... dar asa a fost situatia in momentul ala). Am gasit niste idei mai simple cu bare indoite sau din teava patrata, dar dupa ce facusem cadrul si am avut alte lucruri asupra carora sa ma concentrez in ultimele 2-3 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 590, 670, noua AT, Vestroame.... Deh, discutii de oameni cu bani Cand iei credit ca sa cumperi o africana de 15 ani discutiile astea sunt de pe alta planeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 590, 670, noua AT, Vestroame.... Deh, discutii de oameni cu bani Cand iei credit ca sa cumperi o africana de 15 ani discutiile astea sunt de pe alta planeta 690 si 570 poate N-avem bani,dar visam si noi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) N-avem bani,dar visam si noi ) Cu grija si doar in siguranta caminului propriu! Ca parca vad ca pun impozit astia si pe mobrele din vis... Editat Iulie 5, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 PS. Ce e 570? Husaberg FE 570. O alternativa mai badass a 690-ului, dpmdv. @Korben: Din cauza asta am amintit si eu bancul cu nunta. Parerea mea este ca la ora actuala sunt suficiente motociclete care raspund de noi cerintelor noastre sau, cu sume decente pentru un salariu vest european, pot fi aduse acolo. Noi nu avem bani de sh-uri decente (me included), dar ne plangem ca nu exista motociclete ideale. Eu le-am gasit si sper sa pot bifa intr-un viitor apropiat unul dintre cele 3 modele ce mi-au picat cu tronc si care satisfac cam oricare dintre cerintele mele. In ordinea pretului - DrzE, 690, ultimul WR450 si noua AT. Ps - Tot de pe telefon, fara sa vad si sa pot continua ideea mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Husaberg FE 570. O alternativa mai badass a 690-ului, dpmdv. @Korben: Din cauza asta am amintit si eu bancul cu nunta. Parerea mea este ca la ora actuala sunt suficiente motociclete care raspund de noi cerintelor noastre sau, cu sume decente pentru un salariu vest european, pot fi aduse acolo. Noi nu avem bani de sh-uri decente (me included), dar ne plangem ca nu exista motociclete ideale. Eu le-am gasit si sper sa pot bifa intr-un viitor apropiat unul dintre cele 3 modele ce mi-au picat cu tronc si care satisfac cam oricare dintre cerintele mele. In ordinea pretului - DrzE, 690, ultimul WR450 si noua AT. Ps - Tot de pe telefon, fara sa vad si sa pot continua ideea mai mult. Prietene, le amesteci.... in primul rand FE570 nu e din aceeasi clasa cu 690, ci mai degraba cu 530 EXC.. 690 Enduro e probabil cu XR650L (mai putin R cred), G650 x challenge..., XT660R De ce vorbim de salariu vest european cand suntem in Romania? si pe un forum romanesc ? )) Ne plangem, pentru ca daca nu ar fi fost acest 'gap' / lipsa de motociclete de cilindree medie si cu masa ceva mai usoara, am fi putut poate sa ne permitem una (Daca ar fi existat) de productie dupa 2005 gen... (repet, care sa NU fie monocilindru) In afara de V-Strom 650 si Transalp, ce-a mai existat dupa 2000? in afara si de 800GS care e SCUMP (inclusiv Tiger 800) ? » Post actualizat in 05 Jul 2016 15:16 Nu stiu daca am mai intrebat parca, aici pe forum,daca ar fi careva interesat de mobra mea.. Sunt la o rascruce..cu niste decizii si in functie de ce decid, ma gandesc daca pastrez sau nu si mobra. Vreau intai sa apuc sa dau jos motorul de pe ea si sa o duc la un mecanic sa-mi evalueze problema (dpdv mecanic), iar daca se vor dovedi costurile de reparatie pre mari, cred ca o sa decid sa o dau. As prefera sa o dau intreaga, decat pe bucati, pentru ca desi unele piese poate s-ar da rapid, nu vreau sa sfarsesc cu un morman de piese ramase. Ca si pret trebuie sa vad intai verdictul dpdv mecanic, ca sa pot face o estimare macar... Defecte: -motorul , cum am tot postat, cred ca in cel mai fericit caz segmenti noi si simeringuri supape si verificat supapele si scaunele la supape, iar in cel mai rau caz, ovalizare la cilindru, uzura excesiva etc -toba stock (cred ca am pus poze cu ea), a fost macelerita la prindere, dar se poate remedia, iar toba aftermarket, la fel a fost pusa, in stilu' macelarit (in cazul ambelor operatiuni,n-am fost eu operatorul) -ghidonul simt ca fff vag stramb intr-o parte, mi-a zis oricum proprietarul (fostul) ca a cazut cu ea pe o parte. faza-i ca din ce m-a uitat atent pare putin sa fie si din altceva,nu doar ghidon. am eliberat furcile din juguri,am strans inapoi, sperand sa se aseze ok,dar nu. nu e sesizabil,mobra merge drept, n-are treaba, dar am zis sa mentionez asta -carenele sunt intregi, cu urme normale de uzura datorita varstei; la carena spate dreapta are o crapatura mica sub sa, iar cea stanga are un lacas care nu se mai incuie (sta prins cu banda). carena laterala dreapta fata are niste zgarieturi,probabil de la o cazatura (toate astea asa erau cand am luat-o). -kitul de lant e destul de muci, trebuie schimbat. s-a desprins intr-un loc si chain slider-ul ala (protectia aia de plastic/cauciuc care sta pe bascula, care protejeaza bascula de lant). ea inca-si faca treaba, insa nu e problema, ca am cumparat una noua, pe original, care e in punga, sigilata, nemontata. -semnalizarile nu sunt originale, am luat niste semnalizari mai mici,rotunde, de pe ebay. Cauciucurile sunt in stare buna (K60 Scout), vine cu scutul oem din fabrica, metalic, crash bar, are o placa pt topcase Givi (asa am luat-o), parbrizul e cel varianta mai scurta. Am avut unul inalt dar am facut schimb cu cineva de pe forum pt asta mai scurt. Daca or exista alte mici chestii marunte sau chestii pe care eu nu le-a depistat, asta nu pot sa stiu,dar cat m-am plimbat cu ea anul trecut n-am descoperit alte bube. motocicleta,cum am mai zis, imi place foarte mult, insa daca ma decid sa schimb macazul si sa incerc sa plec in afara, sta pe dreapta degeaba si ar putea sa se bucure altcineva de ea + ca mi-ar prinde bine niste bani luati de pe ea. Daca decid sa nu plec, voi incerca sa o repar, doar daca nu se ridica reparatiile la mai mult de 50/60% de cat am dat pe ea.... atasez si 3 poze, ca idee (la rezolutie mai mare, care vrea sa faca pixel peeping). Actualmente ea are toate carenele si saua date jos, rezervorul deconectat (sta doar de forma pe ea), urmand sa dau jos propulsorul pt investigatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Nu mai da nimik jos. Daca ajunge mobra pe la macelari cum a fost cu toba...mai bine las o asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Nu mai da nimik jos. Daca ajunge mobra pe la macelari cum a fost cu toba...mai bine las o asa nu mai ajunge Pai tre sa dau jos, ca in functie de ce-i stricat la propulsor, decid daca o fac sau nu, in principiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Husaberg FE 570. O alternativa mai badass a 690-ului, dpmdv. @Korben: Din cauza asta am amintit si eu bancul cu nunta. Parerea mea este ca la ora actuala sunt suficiente motociclete care raspund de noi cerintelor noastre sau, cu sume decente pentru un salariu vest european, pot fi aduse acolo. Noi nu avem bani de sh-uri decente (me included), dar ne plangem ca nu exista motociclete ideale. Eu le-am gasit si sper sa pot bifa intr-un viitor apropiat unul dintre cele 3 modele ce mi-au picat cu tronc si care satisfac cam oricare dintre cerintele mele. In ordinea pretului - DrzE, 690, ultimul WR450 si noua AT. Ps - Tot de pe telefon, fara sa vad si sa pot continua ideea mai mult. FE 570 nu are nimic touring. De altfel nici WR450 nu e touring (denumirea completa e WR450F, altfel se intelege ca e 2T conform normelor Yamaha, ceea ce e absurd). Cine se ambitioneaza poate sa faca touring si cu EXC125 2T, la fel cum Birch face hard enduro cu KTM1150. Sau 1190? Ideea e ca, la ora actuala, nu se mai produce nici un monocilindru pt touring in afara de XT660Z Tenere, care e un motor vechi la care i s-a pus injectie. Touring inseamna motor mare si carene. XChallange si 690 sunt prea enduro, dar se pot modifica pt touring daca se investesc ceva mii de euro. Iar vechile Husky si Husa, in ciuda capacitatilor mari ale motorului, erau in gama hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Cand aud touring eu ma gandesc la Blackbird, Hayabusa, K1200/1300S de la BMW, Yamaha FJR, Deauville etc etc Touring distractiv se poate face si pe 950SM / 990 SM, Tuono, etc Termenul enduro-touring are intelesuri diferite pt multi. Pentru mine partea de 'touring' din acea sintagma nu se refera la confort, ci la aspectul de plimbare. Adica plimbari, mai lungi, pe tot felul de drumuri. Chiar 690 si 650 x challenge mi se par ideale, pacat ca-s mono si nu ai nevoie de mii de euro sa poti merge mai mult cu ele. Nu ma refer aici la ture in jurul lumii sau pana in Africa si inapoi...ca nu suntem asa multi care fac ture din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Touring si enduro-touring sunt destul de departe una de cealalta Exemplu Honda Deauville si Honda Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Evident ma refeream la partea de touring din enduro-touring, ca doar suntem pe un sub-forum enduro-touring. Aici nu ar trebui sa apara nici mobre enduro, nici mobre touring decat, eventual, conversii ale acestora spre enduro-touring. Si mai subliniam faptul ca nu se mai produc motociclete de enduro-touring cu un singur cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Evident ma refeream la partea de touring din enduro-touring, ca doar suntem pe un sub-forum enduro-touring. Aici nu ar trebui sa apara nici mobre enduro, nici mobre touring decat, eventual, conversii ale acestora spre enduro-touring. Si mai subliniam faptul ca nu se mai produc motociclete de enduro-touring cu un singur cilindru. Depinde de amploarea turei de 'enduro touring'. De ex daca vorbim de o persoana + bagaj, care face o tura prin tara ( fie ea si de 2000/2500 km in 10/12 zile), sau de 2 persoane, care se duc prin Maroc, cu bagaje, etc... Cred ca inca se poate face enduro touring si cu 690 Enduro (pentru prima varianta), iar pentru a doua, s-ar dovedi putin inadecvat (ar fi mai potrivit F800 GS) sau noua Africa Twin.. pana la urma cine vrea sa faca enduro touring pe mono, chiar are de unde alege... cine vrea pe alta cilindree, e mai dificil/scump..(dpdv al mobrelor existente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 nu mai ajunge Pai tre sa dau jos, ca in functie de ce-i stricat la propulsor, decid daca o fac sau nu, in principiu... Baga un pret pe PM asa cum e fara sa isi bage nea Spirica mainile in motor. Cam banuiesc ce e dus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 pana la urma cine vrea sa faca enduro touring pe mono, chiar are de unde alege... cine vrea pe alta cilindree, e mai dificil/scump..(dpdv al mobrelor existente) Mie mi se pare taman invers, dar e doar parerea mea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Mie mi se pare taman invers, dar e doar parerea mea..... Stai,vorbim de mobre noi? sau vorbim de mobre 'accesibile' un F800GS sau Tiger nu e chiar 'accesibil'.... (pt majoritatea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 De mobre care sunt in productie la ora actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 lucrurile erau mai simple prin 85-90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 hai sa vorbim de Africa Twin RD03, RD04, RD07 si RD07A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 si de ce nu, CRF1000L chiar, cati posesori sunt pe la noi in tara? ce impresii au? (nu de incalecat, ci de testat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Aia cu CRF1000 sa-si faca topic separat. Mama lor de praduitori...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Ca pe advrider ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Am un pretin care si-a luat noua AT, e f incantat de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.