Ana. Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Mobra Anamaria? Mobra Anei si mobra Cristinei carcotasule PS: ce ai retinut tu din tot ce am scris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Eu cand am picat asa aveam cauciucurile reci si am pierdut rapid fata, in alte situatii si la franari mai tari dar cu ele in temperatura n-am patit nimic. Ar trebui acordata o mai mare importanta acestui lucru. Plus ca mai bine tii o distanta mai mare sa ai loc de manevra decat sa stai lipit de fundul lui. Am vazut motoristi in buc care stau lipiti de masinile din fata, la o frana brusca nici n-ar vedea stopul cand se aprinde dapai si sa mai evite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 ca un "supliment" de imbecilitate, eram la carrefour berceni si cand sa intru in mgz, se aude POC! ...la cativa metri de mine. un scuterist probabil a franat aiurea si a cazut. imediat, vine o replica din stanga mea "asa,rupeti va gatu`"....pacat... Am cazut in Germania destul de nasol in 2007 si in timp ce eu incercam sa ma adun de pe jos o tanti nemtoaica imi facea morala ca am varsat benzina pe strada Recent a cazut un amic. Ca si la voi nu s-au ingramadit sa-l ajute sa ridice motorul. Mai mult, un batran intr-un scaun cu rotile, care era pe cealalta parte a drumului, ii tinea morala. Este indicat ca distastanta fata de vehiculul din fata sa fie intotdeauna corelata cu viteza. Regula celor 2 secunde. @adi_mot: foarte bine ca ai purtat echipamentul de protectie. Restul invataturilor, le-ai tras singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Mobra Anei si mobra Cristinei carcotasule PS: ce ai retinut tu din tot ce am scris... Ce trebuia Recent a cazut un amic. Ca si la voi nu s-au ingramadit sa-l ajute sa ridice motorul. Mai mult, un batran intr-un scaun cu rotile, care era pe cealalta parte a drumului, ii tinea morala. Regula celor 2 secunde. @adi_mot: foarte bine ca ai purtat echipamentul de protectie. Restul invataturilor, le-ai tras singur. Frustrarea joaca un rol f important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 imi aduc aminte de prima cazatura ,pe langa faptul ca nu a oprit nimeni sa ma intrebe sau sa ma ajute,mare mi-a fost mirarea cand in ajutor au sarit doi cocalari,tiganusi de cartier care au pus mana si mi-au ridicat motorul de jos si au inceput sa ma scuture de praf (nu sa ma faca la buzunare) . Eu imi amintesc a treia mea cazatura Si faptul ca tocmai cei care erau opriti cu masinile in spatele meu m-au ajutat sa ridic motoru' si m-au intrebat de sanatate.... Iar pietonii stateau si se uitau ca la circ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Ce sa mai zic si eu ca intro zi stau la semafor se pune verde plec si la care din stanga vine un dobitoc pe rosu direct trece nu ma vede eu eram in treapta 1 il observ si trag de gaz cat pot ca daca puneam frana ma facea mingie de ping pong si prost doar ma rade pe roata din spate imi pleaca putin spatele dar reusesc sa o tin opresc pe dreapta hotarat sai rup capu lu ala eram nervos ca idiotu ala care era cu pitipoanca dupa el putea sa ma omoare sau sa ma schilodeasca si ce patea 2 ani cu suspendare in cel mai bun caz.. la care ma duc spre el si ghici ce tot eu imi iau niste injuraturi de la un mos si de la alti din masini care treceau am ramas uimit cand aud un mos ca zice asa va trabuie firati .... sa fiti nu mai crapati toti odata., deci pur si simplu am ramas uimit nu mi-a venit sa cred. Asa ca recomand emigrarea Editat Mai 29, 2009 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 pai asta pentru ca oamenii vad motociclistii care merg tare, depasesc aiurea, nu opresc la semnalele politiei, au tobe modificate foarte galagioase(candva de mult), multi nu au nici semnale luminoase sau au niste led-uri care se vad foarte greu ziua, se dau pe o roata pe bulevard, au numere sub sa, indoite sau rabatabile manual(ma regasesc) sau electric(acum se poarta electric) , croseteaza, se baga in fata la semafor printre masini si mai zgarie cate o oglinda sau o sparge, nu umbla cu farul deschis pe timp de zi... pfff, cred ca-s multe si lumea vede asta si ne baga pe toti in aceeasi oala. luati-o de buna, astia suntem, motociclistii sunt toti un fel de satanisti forjatori indiferent de cilindree sau tipul motocicletei in ochii unor minti intoxicate de aerul comunist. sincer la 40 la ora mie mi se pare ca franez in 10 metri, este o viteza destul de mica, probabil ca daca-ti pastrai calmul nu pateai asta, dar se intampla si este un lucru din care trebuie sa inveti, de curand am primit si eu o lectie din care am tras concluzia ca echipamentul chiar este sfant desi nici pana acum nu ma indoiam de asta. asfalt uscat si atentie mare. astia sunt oamenii din tara asta, asta e progresul societatii.indiferenta. puteai sa te zbati ca peste pe uscat gata sa mori, pana nu te vedeau cu spume la gura nu oprea niciunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 ma sincer sa fiu numarul sub sa il am si eu si asta numai din cauza abuzurilor facute de catre politie in rest nu il tin ca ma incalzeste pe mine cu ceva.. mi sa intamplat de multe ori sa mi se bage amenzi pe gat care nu imi apartineau trece unu inaintea mea cu un motor negru si ala nu opreste si ma ia pe mine si incearca sa mio bage pe gat.. oricum cred ca suntem deacord cu toti In tara asta lucrurile merg din ce in ce mai nasol .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Eu imi amintesc a treia mea cazatura Si faptul ca tocmai cei care erau opriti cu masinile in spatele meu m-au ajutat sa ridic motoru' si m-au intrebat de sanatate.... Iar pietonii stateau si se uitau ca la circ... Am observat ca soferii sunt mai saritori cand e vorba de fete... ma intreb de ce oare.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 prima data cand am cazut a fost din cauza ca s-a facut galben la semafor si am franat prea tare cu fata, am vrut sa imi ridic motorul si din cauza ca nu m-am proptit bine nu am reusit din prima dar pana sa incerc a doua oara a venit un pieton care a pus mana, am degajat pana sa se faca din nou verde cand am cazut a doua oara cam pe la 40 la ora mi-am ridicat singur motorul, cei din spate pe care i-am blocat nu au claxonat deloc pana am eliberat locul, salvarea careia voiam sa ii fac loc cand am facut manevra a oprit in dreptul meu si o asistenta m-a intrebat daca am nevoie de ingrijire... nu aveam nevoie de ingrijire dar nici echipament nu am avut cand am cazut a durat mai putin de 1 minut toata treaba dar acum cand ma gandesc ma mir pentru ca am picat si nu am stat deloc pe jos sa imi trag umpic sufletul parca eram teleghidat dar inca o data... nu a claxonat nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amiba Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Omule, nasol ca ai picat, clar nu esti singurul care pica asa ( recunosc si eu) si clar nu esti singur care trebuie sa vada atitudinea asta a "oamenilor" fata de necazul altora. E cred la fel de clar ca atitudinea de caterinca sau mai rau, injuraturi, o au pietonii, soferii, forumistii nu ai ce sa-i faci. Astia suntem si pe strada si pe forum. Nu e chiar asha de rau ce s-a intamplat si trece repede. Atitudinea in schimb o sa doara mai mult, poate pana la emigrare Ce ma bucura pe mine ca printre replici mai vesele sau mai triste la subiectul tau, s-au gasit si oameni sa dea un sfat util si foarte okai legat de frana de urgenta si trafic. Isi asta inseamna ca nu suntem inca pierduti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ok, dar ce mai zici cand si eu am patit o chestie asemanatoare cand mi-a sarit un pieton in fata, si cu motorul pe jos un tip din spatele meu cu masina tipa la mine : da-ti motorul ala odata la o parte!!! ...iar mie imi tremura un picior foarte najpa, pt ca imi picase fix pe genunchiul cu probleme... plus ca sunt fata si ridic mai greu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ok, dar ce mai zici cand si eu am patit o chestie asemanatoare cand mi-a sarit un pieton in fata, si cu motorul pe jos un tip din spatele meu cu masina tipa la mine : da-ti motorul ala odata la o parte!!! ...iar mie imi tremura un picior foarte najpa, pt ca imi picase fix pe genunchiul cu probleme... plus ca sunt fata si ridic mai greu motorul. nope ! din momentul in care urci pe motor nu mai esti fata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMYK Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Trebuia sa il trimiti la masa in pi zda, asta trebuia sa faci ravenitza si sa il indrumi sa te ocoleasca. Imi pare rau pt voi, la noi in "provincie" in ardeal sunt mult mai saritori oamenii... Si eu era sa o musc in spatele unui taximetrist care nu stiu ce facea, dar a oprit brusc in mijlocul drumului fara sa calce franele, dupa ce am plecat de la semafor (el mi-a spus ulterior ca i se blocheaza motorul... ). De la accelerare la franare brusca m-au trecut si pe mine toate caldurile, dar e a treia oara cand mi se testeaza franarea de urgenta in trafic, si de fiecare data am scos-o la capat. Nu blocati fata, compensati cu spatele, ridicati-va in scaritze si incercati sa va implicati in traiectoria aia anapoda ce o prinde moto. (ce inseamna asta ? la ultima faza ce am patit-o spatele a alunecat usor catre dreapta, eu m-am aplecat catre stanga,am tinut fata putin virata dreapta, sa ramana inspre directia de deplasare(un fel de drift) iar cand am simtit ca ma opresc, am scos piciorul drept mult in afara si in ala m-am proptit cand s-a oprit de tot motorul, altfel picam pe dreapta). E nevoie de prezenta de spirit, sange rece, si mult mult bulan . Doamne multzam ca inca nu am dat-o pe jos asa si sper sa nu fie cazul pe viitor. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ce cauciuc aveai pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ce cauciuc aveai pe fata? Mai bine intrebai daca avea numar indoit. glumesc:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Se pare ca unii au mai si emigrat: http://www.advrider.com/forums/showthread....290#post9901290 Primul lucru la care m-am gandit: ala era roman (fara asigurare, fara permis, fara semnalizare, fara sa se uite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) @Maverick, Unde tin motorul, este defapt o fabrica cu destul teren. Weekendurile urmatoare o sa las multe urma de cauciuc pe acolo. Pana invat calumea sa franez in caz de urgenta. Merci pentru sfaturi, ajutoare, explicatii. O idee ar fi sa incerci simularea abs-ului... adica franezi si eliberezi maneta de mai multe ori pana se opreste motorul... Poti incerca asta pe viitor. si sfaturile celorlalti colegi sunt bune... si cum scria pe spatele unui tir : "daca tu nu imi vezi oglinda nici eu nu am cum sa te vad'' referitor la pozitia pe banda care trebuie adoptata cand mergi in spatele unei dube, camion, papuc, tir, autobuz,autocar etc. evident corelata cu o distanta corespunzatoare in caz ca cel din fata franeaza brusc. Editat Mai 29, 2009 de Cata MCMLXXXVII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Cei care au cazut stiu ce senzatie ciudata au trait,esti surprins si buimac pentru ca pornim cu totii de la ideea ca noi nu vom cadea,ca noua nu ni se poate intampla (aviz celor care inca nu s-au tavalit)! Dupa aceea devenim mai prevazatori,mai atenti in franare si in aprecierea distantei de franare! Obligatoriu din punctul meu de vedere este sa-ti cunosti motorul inclusiv din punct de vedere al franelor! Din nefericire experienta nu se invata ci vine odata cu timpul si cu km parcursi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Imi aduc aminte cand am cazut eu prima oara, zici ca eram in vis, nu concepeam ca mi se intampla mie, credeam ca visam cu ochii deschisi. Dupa care dau cu capul ( din interiorul castii ) de asfalt si ma duc taras cativa metri cu piciorul sub motor, asta trezindu-ma la realitate. Si da, si pe mine ma ocoleau ca pe o balega, basca erau si niste oameni care se duceau in grup la munca, pe jos si se uitau ca la urs, bine macar ca n-au comentat. Esti pe cont propriu, asa ca ai grija prietene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Sfat ar fi sa combini inferioare cu putin de frana spate si fatza incearca asa o sa iti fie greu pana reusesti asta , dar iti dau o alta ideia masoarati distantele de franare pe care le faci .. si vezi usor usor cum progresezi si cum franezi cel mai bine .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dbeca Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Eu recomand sa te uiti in fata masinii din fata ta, cat mai departe astfel incat sa anticipezi reactiile soferului. Iar daca nu poti sa faci asta, mergi in stanga tragand cu ochiul in oglinda dreapta ca sa nu te depaseasca vreunul la "milimetru". Aia cu franatul fara blocarea rotilor vine de la sine. Cand o sa ai fundul mai putin incordat o sa franezi mai bine. Mai bine evita - pe drum - situatiile limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 29, 2009 Autor Share Postat Mai 29, 2009 Merci de sfaturi. Dupa zicala omu cat traieste invata, la randul meu si eu am invatat chestii noi. O sa ma joc cu franele. Si cu siguranta o sa pun si spatele un pic. Faza cu simularea de abs suna foarte mijto. O sa o incerc cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Merci de sfaturi. Dupa zicala omu cat traieste invata, la randul meu si eu am invatat chestii noi. O sa ma joc cu franele. Si cu siguranta o sa pun si spatele un pic. Faza cu simularea de abs suna foarte mijto. O sa o incerc cu siguranta. mare prostie faza cu ABS-ul (AntiBlockSystem) nu o sa ai nevoie sa faci simulare de abs.nu ajuta cu nimik.......inca din contra timpul in care nu franezi va fi un timp pierdut,.............. cauta si tu un topic cu tema principala CELE MAI EFICIENTE METODE DE FRANARE .. o sa inveti multe.......... si pe mine m-o ajutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Eu recomand sa te uiti in fata masinii din fata ta, cat mai departe astfel incat sa anticipezi reactiile soferului. Iar daca nu poti sa faci asta, mergi in stanga tragand cu ochiul in oglinda dreapta ca sa nu te depaseasca vreunul la "milimetru". Aia cu franatul fara blocarea rotilor vine de la sine. Cand o sa ai fundul mai putin incordat o sa franezi mai bine. Mai bine evita - pe drum - situatiile limita. Un motociclist de obicei trebuie sa se uite cu 4-5 sau chiar 10 masini in fata ca sa anticipeze traficul si sa-si aleaga trase fie pe stanga fie pe dreapta masinii din fata (incercand sa urmeze drumul respectivei roti) astfel incat: 1) sa nu fie surprins de o groapa luata pe sub roti de masina din fata; 2) daca nu-i iese cum trebuie frana sa treaca de preferinta pe langa masina, nu prin masina. Acum si stanga si dreapta sunt cu doua tisuri: 1) Daca cazi prin stanga risti sa cazi pe contra-sens si sa te ia sub roti o masina care vine tare din sens opus; 2) Daca mergi pe dreapta mai ales in spatele unei dube stai exact in unghiul mort al oglinzilor respectivului. Asa ca daca e loc nu strica sa te batai intre cele doua pozitii. Eu de exemplu cand merg incetisor in oras ma bag in stanga cand vad ca iese masina din dreapta, si de obicei masina iese langa mine si reuseste sa scape de corvoada aia de stat la coada pana apare un binevoitor. Bine, exista si situatia cand banda I-a e plina de masini, pe banda a II-a se circula oarecum tare, si cand unul incearca sa-mi iasa in fata sau sa iasa din parcare eu opresc si dupa mine opreste si cardul de masini, si dupa ce ala a scapat eu il depasesc voios la 15-20km/h prin dreapta pentru ca ei oricum stau si eu am loc, dar mi-am luat nenumarate multumiri pentru kkturi din astea care nu ma costa decat cateva secunde din viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.