smire Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fabio este in concediu, plecat din tara Merci frumos. Ai idee cand se intoarce, am de facut o vizita cu moto la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Suna peste 8- 10 zile ,k doar nu o sta o luna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 salutare Dupa o verificare amanuntita cu masuratorile la stator ,care are un curent de peste 70 V...cred ca este ok satatorul,,dar dupa o discutie cu Fabio am constatat ca nu prea e ok ca am facut proba cu un releu de la un DL de 650,,,, Nici macar mufele nu sunt identice....maine imi soseste un releu de incarcare ca eu cred ca acolo ar fi problema ,mai ales ca la intrunirea de la CLUJ am mers cu bateria in scurt si nu a mai incarcat deloc,,,,probabil ca a fost afectat releul, salutare,,,,deci dupa multe verificari si multi draci si iar verificari se pare ca releul este ok,dupa ce am comandat altul,,,,acum dupa alti draci urmeaza statorul,,,pe care l-am comandat ....sper sa fie macar statorul ca daca nu am cam multe de vandut,,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 (editat) ai desfacut capacul de la stator? daca da, te-ai uitat daca magnetii sunt in pozitiile corecte? a patit-o un prieten cu un sv 1000, avea aceleasi simptome si credea ca e statorul. S-a dovedit ca erau magnetii, carora le-a cedat adezivul si se stransesera toti, buluc... nu e poza cu motorul lui, dar asa aratau si la el: daca totusi sunt magnetii, sa ai mare grija cu ei, ca se sparg f usor. si neaparat sa le faci niste semne, pt ca dupa ce ii lipesti la loc pe oala sa ii montezi in acelasi sens, in aceeasi ordine, altfel n-ai facut nimic Editat Iulie 3, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 ai desfacut capacul de la stator? daca da, te-ai uitat daca magnetii sunt in pozitiile corecte? a patit-o un prieten cu un sv 1000, avea aceleasi simptome si credea ca e statorul. S-a dovedit ca erau magnetii, carora le-a cedat adezivul si se stransesera toti, buluc... nu e poza cu motorul lui, dar asa aratau si la el: daca totusi sunt magnetii, sa ai mare grija cu ei, ca se sparg f usor. si neaparat sa le faci niste semne, pt ca dupa ce ii lipesti la loc pe oala sa ii montezi in acelasi sens, in aceeasi ordine, altfel n-ai facut nimic am desfacut dar nu era nimic desprins....in aceasta poza vad acea mare distanta intre magneti,,,e ok sa fie asa ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 salutare,,,,deci dupa multe verificari si multi draci si iar verificari se pare ca releul este ok,dupa ce am comandat altul,,,,acum dupa alti draci urmeaza statorul,,,pe care l-am comandat ....sper sa fie macar statorul ca daca nu am cam multe de vandut,,cu respect Tu vrei sa zici ca si cu releul nou ai aceeasi tensiune slaba pe baterie? Ce releu ti-ai comandat? In principiu masuratorile sunt clare - daca ai rezistenta x pe faze, tensiunea respectiva si nici o faza nu are contact la masa - statorul este bun. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 am desfacut dar nu era nimic desprins....in aceasta poza vad acea mare distanta intre magneti,,,e ok sa fie asa ?? pai tocmai distanta aia mare e problema in poza. s-au grupat magnetii, in loc sa stea la locurile lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Din ce an e mobra? Vezi ca la modelul 2002,statorul, e diferit fata de cel 2003+.Asta din cauza ca rotorul are 4 magneti mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Din ce an e mobra? Vezi ca la modelul 2002,statorul, e diferit fata de cel 2003+.Asta din cauza ca rotorul are 4 magneti mari din 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Vind un set de manete aftermarket frina+ambreiaj compatibile cu V-Strom 2011-2012 70 lei + transport /index.php?/topic/739496-vind-set-de-manete-noi-frinaambreiaj-pt-gsxr6007501000-vstrom-650-gladius-gsr-tl1000/ Ii rog pe cei eventual interesati sa raspunda pe privat, nu urmaresc topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? salutare ,,eu am parbriz de la Puig cu alt sistem de prindere ....este foarte ok » Post actualizat in 04 Jul 2016 11:47 salutare ,,eu am parbriz de la Puig cu alt sistem de prindere ....este foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? Salut, Ca deflector eu il stiu pe asta - https://www.louis.de/en/artikel/mra-x-screen-tour-spoiler-with-abe/10008895?list=171234401 Pe 650 cu parbrizul standard si rider la 185 - omul era multumit. (acum ... fiecare cu asteptarile lui) dar ca sa iti faci o idee dimenensiunile spolerului sunt: Dimensions (WxH) 355 x 155 mm stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 salutare ,,eu am parbriz de la Puig cu alt sistem de prindere ....este foarte ok » Post actualizat in 04 Jul 2016 11:47 cu prindere parbriz ' madstad' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare, caut crash bar de cumparat pt o Stroama din 2006, second sau nou nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) Pun anuntul pt un prieten care nu are cont aici Vand Suzuki Dl V-Strom 650 ,an fabricatie 2007 , inmatriculata, 40000 km, tinuta doar in garaj. Se vinde cu genti laterale , topcase, crash bar, manere incalzite , deflector parbriz. Pret: 3500 euro . Contact: 0752072619 Ovidiu Editat Iulie 4, 2016 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare,,,se pare ca am descoperit problema ,,,,cu ajutorul lui Bogdan (userul big_boy) si ( gogO) se pare ca erau magneti dezlipiti de pe rotor,,,,adica cei 5 din 6 ,,,,nici numa asteptam sa fie asa rau ,bine ca nu a distrus statorul sau capacul de la stator ,,,acum urmeaza marea investitie in rotor. Cu respect si multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 ma bucur ca ai rezolvat si ai scapat mai ieftin decat cu statorul cu ce planuiesti sa ii lipesti la loc? prietenul asta al meu a folosit un adeziv epoxidic special pt magneti de la loctite, care rezista la peste 200 de grade, parca. trebuie sa ii lasi vreo 24 de ore sa fie 100% intarit adezivul. daca te intereseaza, iti aflu maine exact modelul de adeziv si de activator repet: fii atent cand scoti magnetii de acolo, ca-s sensibili. si fa-le un semn, noteaza-le pozitia si monteaza-i exact in aceeasi ordine. daca pui unul singur invers n-ai rezolvat nimic bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 ma bucur ca ai rezolvat si ai scapat mai ieftin decat cu statorul cu ce planuiesti sa ii lipesti la loc? prietenul asta al meu a folosit un adeziv epoxidic special pt magneti de la loctite, care rezista la peste 200 de grade, parca. trebuie sa ii lasi vreo 24 de ore sa fie 100% intarit adezivul. daca te intereseaza, iti aflu maine exact modelul de adeziv si de activator repet: fii atent cand scoti magnetii de acolo, ca-s sensibili. si fa-le un semn, noteaza-le pozitia si monteaza-i exact in aceeasi ordine. daca pui unul singur invers n-ai rezolvat nimic bafta sincer nu cred ca-i mai lipesc ,,,as opta pentru unul nou,,,poate o sa-l dau cuiva care se pricepe sa-i lipeasca ,eu unul habar nu am si mi-ar fi greu sai fac ca noi,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare, caut crash bar de cumparat pt o Stroama din 2006, second sau nou nu conteaza. Salut, eu am luat de aici: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom Am facut direct transfer in contul lor bancar si totul a fost ok. Au si magazin pe eBay unde poti efectua plata prin PayPal. Pana acum nu am avut contact cu asfaltul, dar pare facut sa reziste. Poti sa mai cauti pe net review-uri. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? Salut! Eu am luat saptamana trecuta un airflow culisant de la Givi. Am fost pana la greci si inapoi si e ok. Plus ca poti sa-l scoti in oras. 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Salut, eu am luat de aici: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom Am facut direct transfer in contul lor bancar si totul a fost ok. Au si magazin pe eBay unde poti efectua plata prin PayPal. Pana acum nu am avut contact cu asfaltul, dar pare facut sa reziste. Poti sa mai cauti pe net review-uri. O seara buna.Multumesc frumos, acuma caut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) sincer nu cred ca-i mai lipesc ,,,as opta pentru unul nou,,,poate o sa-l dau cuiva care se pricepe sa-i lipeasca ,eu unul habar nu am si mi-ar fi greu sai fac ca noi,,, ma bucur ca ai rezolvat si ai scapat mai ieftin decat cu statorul cu ce planuiesti sa ii lipesti la loc? prietenul asta al meu a folosit un adeziv epoxidic special pt magneti de la loctite, care rezista la peste 200 de grade, parca. trebuie sa ii lasi vreo 24 de ore sa fie 100% intarit adezivul. daca te intereseaza, iti aflu maine exact modelul de adeziv si de activator repet: fii atent cand scoti magnetii de acolo, ca-s sensibili. si fa-le un semn, noteaza-le pozitia si monteaza-i exact in aceeasi ordine. daca pui unul singur invers n-ai rezolvat nimic bafta Daca s-au dezlipit magnetii degeaba le faci semn fiindca nu mai sunt in locatia corecta. Eu mi-am inlocuit rotorul cu totul. Din ce am citit nu se recomanda lipirea magnetilor. Au fost cazuri mai putin fericite. "aia" de la suzuki au lipici mai bun decat ce gasim noi prin comert. Daca voi ati reusit felicitari, ati fost mai curajosi ca mine. Editat Iulie 5, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) Daca s-au dezlipit magnetii degeaba le faci semn fiindca nu mai sunt in locatia corecta. Din cate am inteles, nu e vorba despre pozitia lor absoluta, ci sa nu ii puna invers si sa pastreze ordinea lor. Pot fi lipiti oriunde pe oala rotorului atata timp cat sunt pusi in aceeasi ordine si infipti cu aceeasi latura spre motor. Editat Iulie 5, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Din cate am inteles, nu e vorba despre pozitia lor absoluta, ci sa nu ii puna invers si sa pastreze ordinea lor. Pot fi lipiti oriunde pe oala rotorului atata timp cat sunt pusi in aceeasi ordine si infipti cu aceeasi latura spre motor. si eu zic ca merita o incercare mai ales daca exista un caz in care un lipici a fost testat si e ok. nu cred ca este eftin rotorul si merita macar incercat! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.