Lucian_M Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 Si roaga-te sa nu pice dupa 12000km, cum le-a picat altora. Vrei să detaliezi, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 (editat) Eu inca nu inteleg cu ce te ajuta un jug in plus, care e mai jos cu 10-15 cm fata de jugul din fabrica... Exista posesori de v-stromuri care pilesc scaritele pe serpentine si au nevoie de inca un jug? intreb doar... Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos , apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit. Editat August 16, 2018 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Care caută gresor pentru cabluri de ambreiaj sau accelerație? Preț fain, lucru bun (am unul de doi ani). https://m.banggood.com/Motorcycle-Wire-Oiler-Injector-Cable-Lube-Lubrication-Tool-Universal-Aluminium-p-1275936.html?currency=USD&value_ids%5B0%5D=15946&utm_source=facebook&utm_medium=cpc_elc3&utm_content=may&utm_campaign=12th-daba-elc2-dpa-en-ele-list-expur-7d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Vrei să detaliezi, te rog? Adi Badea si-a montat anul trecut amortizor complet spate Hyperpro si acum, dupa vreo 12000km a cedat. A venit fara amortizor spate din Bosnia pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos , apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit. Lasand calitatea furcii la o parte, faptul ca flecteaza nu o ok in curbe. Este un compromis intre strada si off. Daca pui forkbrace castigi stabilitate (si fara sa rascai cu scaritele) pe strada dar e mai rigida (absoarbe mai putin asperitatile) pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Care caută gresor pentru cabluri de ambreiaj sau accelerație? Preț fain, lucru bun (am unul de doi ani). https://m.banggood.com/Motorcycle-Wire-Oiler-Injector-Cable-Lube-Lubrication-Tool-Universal-Aluminium-p-1275936.html?currency=USD&value_ids%5B0%5D=15946&utm_source=facebook&utm_medium=cpc_elc3&utm_content=may&utm_campaign=12th-daba-elc2-dpa-en-ele-list-expur-7d Ce rol are? Nu-mi dau seama, cum îl folosești? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Citește descrierea. Totuși un Hyperpro ar trebui sa țină o vreme, măcar cât e in garanție. Zic și eu. Ce alternative aveam? Amortizorul stock era oricum varză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 A fost Badea ghinionist. Si nu a fost cumva cu el si in Mongolia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 In Mongolia il terminase pe cel original, HyperPro-ul era pus recent, avea sub 15000 de km. Nu e primul de care aud sa aiba probleme cu hyperpro-ul dupa cateva mii de km, dar pentru asta ai garantie. De cacao totusi ca stai cu mobra pe bara in mijlocul sezonului pana ti-l repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Nu e bai mare, pastrez amortizorul standard. In maxim o ora il pun la loc, in caz de necaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 Salutare baieti. Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare? Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Salutare baieti. Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare? Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame Sunt pe olx 2 la Iasi, model 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 (editat) Salut, a demontat/dezasamblat cineva TPS-ul pentru a-l c*răța? Editat August 19, 2018 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Mădălin, ai pierdut un arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua. Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua. Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 (editat) Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua. 650 e ale meu si are 2 arcuri. Eu a trebuit să-i tai din cric și l-am dat jos.E unul mai gros si altul mai subtire care trece prin primul.După am văzut postarea de mai sus Editat August 19, 2018 de Alecsa Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Merci mult, baieti, m-am lamurit, imi lipseste un arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 am cric lateral cu tot cu arc/uri de 650, fami o oferta buna si il pun la curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Salutare vstromisti, Semnalizari originale se gasesc pe undeva de cumparat?..cele de la JMT care cam tremura de felul lor. Mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Salut, a demontat/dezasamblat cineva TPS-ul pentru a-l c*răța? Imposibil. E bagat in rasina si nu iese nimic. Trebuie rupt. Si nu se murdareste, se rupe. » Post actualizat in 20 Aug 2018 06:30 Salutare baieti. Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare? Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame Vorbeste cu Dode. Are un prieten de al lui unu cu 8000 km reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 am cric lateral cu tot cu arc/uri de 650, fami o oferta buna si il pun la curier Merci, dar nu schimb cricul in sine pentru ca am o extensie de otel, ca talpa, sudata pe el, pentru terenuri miscatoare. Iar pentru un arc sa iau tot cricul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 (editat) Imposibil. E bagat in rasina si nu iese nimic. Trebuie rupt. Si nu se murdareste, se rupe. Pff, nasol, un rahat de potentiometru, si scump! Ma gandesc, daca era rupt ceva (colectorul de pe cursor sau calea rezistiva) trebuia sa dea eroare TPS, dar motorul se alimenteaza prost numai in regimuri medii si ma gandeam ca ar merge reparat. La Yamaha si la unele auto se pot demonta. Oricum il dau jos si il kileresc, ca am ciuda pe el; daca iese ceva bine, daca nu, sa vad cine aduce mai repede! Editat August 20, 2018 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Salutare baieti. Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare? Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame Vezi ca e si a lui Rasputin la mezat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Salutare baieti. Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare? Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame Eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.