Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Eu inca nu inteleg cu ce te ajuta un jug in plus, care e mai jos cu 10-15 cm fata de jugul din fabrica...

 

Exista posesori de v-stromuri care pilesc scaritele pe serpentine si au nevoie de inca un jug? intreb doar...

 

Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos :), apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo :)

Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down :)

Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei să detaliezi, te rog?

 

Adi Badea si-a montat anul trecut amortizor complet spate Hyperpro si acum, dupa vreo 12000km a cedat. A venit fara amortizor spate din Bosnia pana acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos :), apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo :)

Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down :)

Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit.

Lasand calitatea furcii la o parte, faptul ca flecteaza nu o ok in curbe. Este un compromis intre strada si off. Daca pui forkbrace castigi stabilitate (si fara sa rascai cu scaritele) pe strada dar e mai rigida (absoarbe mai putin asperitatile) pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Mongolia il terminase pe cel original, HyperPro-ul era pus recent, avea sub 15000 de km. Nu e primul de care aud sa aiba probleme cu hyperpro-ul dupa cateva mii de km, dar pentru asta ai garantie. De cacao totusi ca stai cu mobra pe bara in mijlocul sezonului pana ti-l repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

post-56760-0-37791000-1534678751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

650 e ale meu si are 2 arcuri. Eu a trebuit să-i tai din cric și l-am dat jos.E unul mai gros si altul mai subtire care trece prin primul.

După am văzut postarea de mai sus

Editat de Alecsa Cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a demontat/dezasamblat cineva TPS-ul pentru a-l c*răța?

Imposibil. E bagat in rasina si nu iese nimic. Trebuie rupt. Si nu se murdareste, se rupe.

» Post actualizat in 20 Aug 2018 06:30

Salutare baieti.

Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare?

Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame

Vorbeste cu Dode. Are un prieten de al lui unu cu 8000 km reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cric lateral cu tot cu arc/uri de 650, fami o oferta buna si il pun la curier :)

Merci, dar nu schimb cricul in sine pentru ca am o extensie de otel, ca talpa, sudata pe el, pentru terenuri miscatoare. :) Iar pentru un arc sa iau tot cricul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Imposibil. E bagat in rasina si nu iese nimic. Trebuie rupt. Si nu se murdareste, se rupe.

Pff, nasol, un rahat de potentiometru, si scump! Ma gandesc, daca era rupt ceva (colectorul de pe cursor sau calea rezistiva) trebuia sa dea eroare TPS, dar motorul se alimenteaza prost numai in regimuri medii si ma gandeam ca ar merge reparat. La Yamaha si la unele auto se pot demonta. Oricum il dau jos si il kileresc, ca am ciuda pe el; daca iese ceva bine, daca nu, sa vad cine aduce mai repede!

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...