botezu' Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Ce inaltatoare de ghidon pot pune pe miarul nou (2013-2018, presupun ca ultimele doua generatii sunt la fel) a.i. sa nu trebuiasca sa schimb cablurile electrice si furtunurile de frana/ambreiaj?Unul la 30mm ca cel din link-ul de mai jos ar fi ok, sau sa caut de 25mm sau de 20mm? Trebuie sa schimb traseul cablurilor sau sa scot cumva urechile de prindere a.i. sa stea mai drepte? https://sw-motech.com/en/products/ergonomics/handlebar/bar+riser/4052572041154.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Sunt ok cele de 30. Eu am pus pe cea mica (650) tot de sw motech fara sa schimb ceva. Ar trebui sa mearga si la miar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 (editat) Am pus poza cu ale mele mai in urma (dar toti faceti caterinca de faptul ca tot pun chestii pe motor). Ale mele ridica si "aduc" ghidonul spre rider. Tot SW-Motech. Trebuie aranjate un pic cablurile (nu e greu) si modificat o idee opritorul de la pompa de frana, daca sistemul de prindere e identic. Editat Octombrie 22, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Cum ar putea sa fie identic la V-Stromul 650 2004 cu V-Stromul 1000 2018? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Cum ar putea sa fie identic la V-Stromul 650 2004 cu V-Stromul 1000 2018? Nicicum nu seamana. Incepand de la faptul ca ambreiajul e hidraulic la miar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Oooooof, am zis "dacă". Fuck, nu știu de ce mă obosesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 (editat) Oooooof, am zis "dacă". Fuck, nu știu de ce mă obosesc... Apai aci multi puteam zice cu "daca", ca multi am avut si avem inaltatoare. Dar am lasat sa raspunda aia care au pe miar. Ca de aia a intrebat omul 'care are si se potrivesc fara sa schimb cabluri si conducte?'. Daca ai un raspuns il zici, dar doar sa iti dai cu presupusul doar sa aduni postari... nu's ce sa zic... o fi bine? O fi rau? Si nici nu ai zis ce dimensiuni au ale tale. Ca sunt mai multe.... deci profund vag raspuns... Editat Octombrie 23, 2018 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 (editat) Îmi prezint scuzele, am incercat să ajut. Nu mai fac. Cam 3 cm sus și spre rider. Editat Octombrie 23, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Nu te ofusca si baga la cap. Eu am avut la K4 25mm sus si 15 mm spre rider. Pe L2 am 15 mm in sus. Dar pe xtx nu il ajuta... bietul de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Se descurcă, e mare și vaccinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 (editat) Multam de sfaturi (mai ales Vraji, pe VStromania), s-ar putea sa iau unele mai scurte, 20mm, ca sa fiu sigur (in fine, aproape) ca merg fara modificari.Cu toate astea, daca cineva cu DL1000 generatie noua stie ce inaltatoare are, poate sa raspunda, sunt sigur ca informatia va fi utila pe viitor si pentru altii. Editat Octombrie 24, 2018 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Eu stiu ca Adi are. Eventual dai un tel ca pe aici nu cred ca intra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Adi are si alt ghidon deci nu e relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Ajung eu vineri acasa si masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 Parerea mea despre Mitas e07 Dakar Am folosit gumele acestea 9000 de km in 3 sezoane. Un sezon de offroad inseamna ca prin luna august incalt atelajul cu mitasuri si le dau jos in septembrie. Anul acesta a fost o exceptie deoarece temperaturile mai reci au intarziat sa vina. Regula e simpla. Prima ploaie la 10-15 grade si trebuie schimbate cu alte gume. Motivul e unul cat se poate de simplu. Pur si simplu parca ai conduce cu nexturile iarna la minus grade pe un carosabil semiinghetat. Ca sa va faceti o idee, orice atingere a franei, cu un deget, se transforma in actionarea absului si pur si simplu stai si te minunezi cum nu se opreste nici in ruptu capului. Nu stiu cum altii au folosit zeci de mii de km aceste gume, dar eu am ajuns spre limita markerului de uzura pe spate. Pe langa asta cateva caramele sunt deja crapate. Asta inseamna ca mai ma dau maxim un sezon cu el. sa zicem cateva aspecte pozitive - aceste gume sunt bune pe asfalt doar la peste 25 de grade, doar asa poti sa te inclini pana la limita scaritelor fara sa iti fie teama. - pe off disloca pietrele din loc fara nici o problema - cu pasager pe off se comporta exemplar - isi mentin foarte bine trasa cand patineaza spatele, da eu nu am TC nu fug stanga dreapta - daca terenul permite, viteze de peste 40 la ora nu sunt o problema pt ele - pretul, destul de mic la ele - nu cred ca poti face pana la ele acum aspecte negative - orice ploaie pe asfalt indiferent de temperaturi devine o aventura, si nu una placuta - din pct meu de vedere limita de siguranta a lor este undeva la 20 de grade, deja de la temperatura asta frana are de suferit. - la o temperatura mai mica de 15 grade, sunt deja periculoase - la o temperatura mai mica de 15 grade cu umezeala pe jos sau ploaie sunt inutilizabile si foarte periculoase. - destul de galagioase - comportament ciudat pe curbe, iti ia cativa km buni sa te obinuiesti cu ele, dar senzatia e de fiecare data aceasi cand le incalti, parca nu stii sa mergi pe motor - sunt foarte foarte tari, jantatul la un schimb sau oventuala pana nu este deloc o operatiune usoara - pierde destul de mult aer prin pori - virajele nu par sigure nici pe asfalt nici pe off - din pacate combinatia asfalt si prea putin aer in roti nu este o optiune Ca si o concluzie, sunt decente atunci cand vrei sa mergi la temperaturi mai ridicate pe un teren mai accidentat si unde asfaltul apare doar din cand in cand sau daca apare nu prezinta cine stie ce viraje. Pretul le face destul de atractive si nu iti pare rau de ele cand le tocesti. In nici intr-un caz nu sunt niste gume de folosit in turele asfaltate si nu este deloc o guma all year long. Te duc acolo unde cu o guma de asfalt nici nu ti ai imaginat ca vei putea ajunge vreodata, iar pasagerul este un must have. Legenda spune ca de aia sunt dakar cu peretii laterali asa de ramforsati ca atunci cand estepe off sa scazi presiunea din ele. Eu inca nu am fost la plimbare cu compresorul dupa mine si nu stiu cine, cand se da jos de pe un deal si intra pe asfalt, sta sa isi refaca presiunea in roti.Daca mi-as propune sa merg spre est sau sud, probabil ca ar fi o optiune foarte buna. Daca mi-as proune sa merg spre vest sau nord m-as duce oricum cu o guma de asfalt deci nu sunt o optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Octombrie 29, 2018 Share Postat Octombrie 29, 2018 Parerea mea despre Mitas e07 Dakar In ceea ce priveste partea cu Dakar-ul: e vreo diferenta de aderenta intre ele? sau doar rezistenta la greutate mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 29, 2018 Share Postat Octombrie 29, 2018 Foarte mare, cu totul alta guma fata de cea normala fara dakar. Cei care au folosit varianta normala sunt mult mai multumiti de gume si nu au avut emotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 29, 2018 Share Postat Octombrie 29, 2018 Foarte bun review. Mulțumesc. Parerea mea despre Mitas e07 Dakar ... Legenda spune ca de aia sunt dakar cu peretii laterali asa de ramforsati ca atunci cand estepe off sa scazi presiunea din ele. Eu inca nu am fost la plimbare cu compresorul dupa mine si nu stiu cine, cand se da jos de pe un deal si intra pe asfalt, sta sa isi refaca presiunea in roti. Eu. De la 0.8 in off la 1.8/max 2 pe sosea, în. fct de guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 30, 2018 Share Postat Octombrie 30, 2018 Foarte mare, cu totul alta guma fata de cea normala fara dakar. Cei care au folosit varianta normala sunt mult mai multumiti de gume si nu au avut emotii. Eu am avut E07 normal. Am mers cu ele 16700 km. Am facut inclusiv tura in Grecia unde se stie ca e asfaltul alunecos. Am avut suficienta incredere in ele si nu am simtit ca ar aluneca. Dar trebuie sa te obisnuiesti cu senzatia ca motocicleta danseaza pe viraj. Cand ajungi pe marginea caramelelor e o senzatie de alunecare sau de deplasare a rotii in lateral. Dar nu aluneca. Trebuie doar ca riderul sa se obisnuiasca cu senzatia. Ah si inca ceva: se termina repede banda de rulare. Eu le-am dus pana la margine dar mai era loc de inclinat dar nu mai era cauciuc. De vajait vajaie ca orice cauciuc care are un pic de sange de offroad dar trepidatiile de pe fata, la viteza foarte mica, sunt mai slabe decat la Heidenau K60 Scout care iti misca si ghidonul in mana la 5 km/h. Pentru mine E07 au fost nicte cauciucuri cinstite pentru pretul platit (600 lei cu transport cu tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 (editat) Ceva idei despre niste becuri de faza drum/lunga mai puternice pentru V-Strom 650 model 2010? Multzam Editat Noiembrie 6, 2018 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Pune intai relee, apoi te decizi daca dai cca 100 lei pe becuri mai puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Aha. Stii pe cineva care pune relee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Ca becuri led recomand astea: https://www.aliexpress.com/item/NIGHTEYE-Car-LED-Headlight-Kit-50W-8000LM-Hi-Lo-Auto-Replacing-Bi-Xenon-H-L-Bulbs/32777996402.html?tt=WhatsApp&aff_platform=default&cpt=1541515620000&sk=beiY9L7E&aff_trace_key=8076dc288cc04c7c83945ccf68813514-1541515620000-09578-beiY9L7E&terminal_id=2d404ac7da6649be9ac5785fdbe3f2c1 Si eu am primit recomandarea de altundeva. Le am puse pe moto si sunt super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Aha. Stii pe cineva care pune relee? Eu. Dar nu faci 800 km pentru asta, cand le poti monta singur, dupa ce-ti vin de pe aliexpress. Costa 11-13 dolari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Ca becuri led recomand astea: https://www.aliexpress.com/item/NIGHTEYE-Car-LED-Headlight-Kit-50W-8000LM-Hi-Lo-Auto-Replacing-Bi-Xenon-H-L-Bulbs/32777996402.html?tt=WhatsApp&aff_platform=default&cpt=1541515620000&sk=beiY9L7E&aff_trace_key=8076dc288cc04c7c83945ccf68813514-1541515620000-09578-beiY9L7E&terminal_id=2d404ac7da6649be9ac5785fdbe3f2c1 Si eu am primit recomandarea de altundeva. Le am puse pe moto si sunt super. Trebuie releu montat? Lucian, de putut, sigur se poate doar ca eu nu ma pricep la electrica și nici nu as vrea sa bulesc ceva. As fi preferat sa facă altcineva, nu sunt adeptul expresiei romanul se pricepe la orice ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.