Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La 19.08.2020 la 12:56, VelkanMoto a spus:

 

  1. Cum se comportă animalul la viteză mică și pentru mers în oraș, mai ales pentru ăștia vertically challenged?
  2. Cum se compară miarul cu Hornet ca putere și accelerație în condiții normale de mers (adică 5-6000 rpm, nu 12.000 în viteza I)?

 

 

Eu am avut FZ6 inainte de miar. Deci comparabil cu Hornetul.

Puterea e livrata diferit, in bine (presupun ca te referi la cuplu).

ASta o simti cel mai bine la depasiri (cand motocicleta e plina de bagaje si pasagera in spate). Daca la FZ pregateam putin depasirea, dadeam inferioada, la vstrom doar trag de acceleratie.

 

Folosesc vstromul prin oras, Bucuresti. Este destul de ok. Nu te bagi chiar peste tot pe unde ar incapea un naked, dar faptul ca moto e mai inalta/lata face ca soferii sa reactioneaze mai rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum stim toti,sistemul de franare fata la dl 650 nu i prea stralucit.Auzisem k se pot monta etrieri ,fara modificari de nu  stiu ce model de suzuki,cu 4 pistonase.A facut cineva .Ce si cum?????Multumesc.

Model 2014.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Vrăji, asta am auzit. Gsxr de 600 cred. Dar de la ce an sar potrivi după Gsxr. Și ce modificări implica. Nu vreau sa fac daca ar fi gen, la strung o bucșe, sauna, etc. Nu intervin fata de fabrica. Ms.   2.Cine are de vânzare un set de suporți laterali pt modelul meu. SH Ar fi indicat, voi pune coburi de textil, fără prea multa greutate, boarfe și asta rar. Nr a lui domnul Harea Bogdan. Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Grecu de la cosmo are adaptori pt etrierii in cauza. @igi
 cumparat de la el si s au potrivit exact cum tre.

Multumesc,un tel,ceva sa pot comunica mai rapid.

Poate stie si de la care an de fab de la gsxr merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce nu le place unora la frânele de V-strom, că al meu n-are probleme de genul. Etrieri servisati, discuri și plăcuțe brembo, conducte metalice. Absolut nicio grijă la frânare. Adică am o grijă, să nu blochez roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, vrajitoru a spus:

Ai PM

ms

 

Acum 5 minute, Lucian_M a spus:

Nu știu ce nu le place unora la frânele de V-strom, că al meu n-are probleme de genul. Etrieri servisati, discuri și plăcuțe brembo, conducte metalice. Absolut nicio grijă la frânare. Adică am o grijă, să nu blochez roata.

Vstrom ul nu prea e renumit la frane .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luciene iar te bagi. Incearca o motocicleta cu frane si mai vorbim. Si eu am facut ture de 6k km cu VStromul incarcat si cu pasager si are frane de mamaliga. Trebuie recunoscut ce e de recunoscut. Ca nu am avut probleme cu franarea e ca am mers preventiv tot timpul. Dar franele la VStrom nu te scot din (cuvant urat) cand e sa fie. Cand tragi cu 3 degete de maneta si nu intra ABSul pe fata ... e o problema. Franele la VStrom sunt medii pentru un touring.

Mergi odata pe o motocicleta pe care franezi cu un deget si intepeneste sau poti doza frana foarte bine cu un deget si motocicleta se opreste ferm si o sa vezi despre ce vorbim.

Si da: vreau frane de SS pe touring. De ce nu as vrea? Franeaza odata cu un BMW sau Ducati (ca astea m-au impresionat pe mine), incarcat si cu bagaje. Iar la VStrom poti ajunge aproape de asta cu etrieri cu mai multe pistonase. Simplu.

 

Stai ca am vazut ca ai recunoscut ca are frane slabute stock. Dar ale tale tot stock sunt. Ca ai pus niste furtune cu insertie metalica... e doar o finete pe care putini dintre noi putem sa o simtim.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să vezi la Supertenere (750) ce frâne n-are... Deh, discuri de 245. V-strom, cu toate că are discuri de 300, frâna per total e mediocră. Că pui conducte cu cămașă metalică sau le schimbi cu unele noi, că pui lichid de frână de calitate și aerisești bine, că pui plăcuțe de frână agresive, rezultatul e doar bun, nu spectaculos. Și acum fac paralelă cu o discuție recentă. E ca și cum ai da găuri în scut ca să se răcească motorul... 

Vrei ceva spectaculos, supradimensionezi sistemul. Pe lângă etriere mai mari trebuie și pompă de frână pe măsură... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

46 minutes ago, vis-a-vis said:

 Pe lângă etriere mai mari trebuie și pompă de frână pe măsură... 

Mi se pare ca pompa de frana e aceeasi - cel putin ca performante - si pe gixxer-ul ala de 600 si pe vstrom, diferenta o fac etrierii. Igi stie mai multe, oricum, ca el si-a facut si modificarea.

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...