igi Postat Martie 4, 2022 Share Postat Martie 4, 2022 La 20.02.2022 la 13:25, vrajitoru a spus: Sunt singurul de care stiu ca am schimbat lanturile de distributie la un K4 (2004). Lanturile au costat 550 de lei in 2012. Dar nu cred ca e vorba de asta la un motor din 2016. Poate e vorba de kitul de lant (transmisia) care costa spre 800 de lei (lantul si cele doua pinioane). Si eu la Rechin. Dar eu am golanit-o rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 4, 2022 Share Postat Martie 4, 2022 La 01.03.2022 la 9:24, ValiFZR a spus: Da da, am dat avansu, saptamana asta sau luni cel tarziu ajunge la. Mine Am dat ceva banuti dar eu zic ca merita, 31000km 2015 Avelope noi, parbriz mare, crashbar mare.. Revizie tocmai facuta de 2 luni, ulei, buji, palcute frana.. Din italia prin fam. Biris. Abea astept sa ajunga acasa Sa o stapanesti sanatos. Ai ajuns sa intri si in grupul de pe FB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Martie 4, 2022 Share Postat Martie 4, 2022 Acum 41 minute, vrajitoru a spus: Sa o stapanesti sanatos. Ai ajuns sa intri si in grupul de pe FB? Da da, sa vina vremea buna!! Las aici un link cu filmare.. , revine foarte greu butonul de semnalizare ... Sa fie din cauza frigului? Am aflat acuma cum se face, trebuie desfacut si curatat.. De la stat prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Au venit anvelopele, mulțumesc pentru sfaturi și răbdarea pe care a ți avut o cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Spuneți-i acum că nu astea sunt bune, altul e Sf Graal al VStromului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Spuneți-i acum că nu astea sunt bune, altul e Sf Graal al VStromului! 1 oră în urmă, Gog a spus: Au venit anvelopele, mulțumesc pentru sfaturi și răbdarea pe care a ți avut o cu mine Problema e ca sunt cu "G". Adica special pentru bemve f850gs. Au o forma mai diferita fata de alea normale si au si taloanele mai tari. Probabil nu o sa simta el cine stie ce direct cu ele, dar o sa simta daca probeaza cu alea normle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Am avut ambele modele, n-am simțit diferențe mari (nici la montaj). Se știe însă că merg preponderent cu pasager, deci poate sunt subiectiv. Bune anvelope, să le folosești cu plăcere! Al meu e varianta ceaina, dot de anul trecut. Btw, cineva interesat de niște blancuri? 22 lei + transport. A venit înapoi jucăria din Olanda (revizie), mă gândesc să îi pun o husă, ar trebui ceva care să aibă dimensiuni interioare de cca 21*8 cm. Are cineva de vânzare, ca să nu mă apuc de hăcuit o bluză tip windstopper? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Martie 15, 2022 Share Postat Martie 15, 2022 Prima iesire cu (Woody) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Aprilie 2, 2022 Share Postat Aprilie 2, 2022 Pe la 19000 de km în bord simțeam cum tremură puțin ghidonul la anumite viteze (plus că am pierdut o dată fața și o dată spatele în niște curbe). Tot căutând motivul, am observat că e tocit cam inegal cauciucul față (avea mici depresiuni din loc în loc și nu mai era un arc de cerc perfect). Când m-am uitat și în spate mai atent, am văzut că și cauciucul spate are o problemă și anume că devenise pătrat (nu mă dau tare și merg doar pe asfalt). Până acum eu căutam numai să văd dacă am trecut de markerii de uzură și atât (după mine mai duceau 10000 de km). Așa că la 20000 de km mi-am luat inima în dinți și am deschis portofelul ca să comand gume noi. Numai că în Slatina mea nu știu pe nimeni care să schimbe gume. Cu manualul de service în față m-am apucat să dau roțile jos că să le duc la cel mai apropiat centru și anume la Craiova, unde nu acceptă să vii cu mobra ci numai cu roțile date jos. Morala: verificați cauciucurile din toate punctele de vedere și nu vă mutați în Slatina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 2, 2022 Share Postat Aprilie 2, 2022 La mine fața are microfisuri, așa că am luat un Trail 2 și când termin cu celelalte mobre, îl montez, că oricum nu ies (poate duminica următoare). Mai ducea lejer 5000 km, dar consider că e destul. 1200 ai dat pe gume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Aprilie 2, 2022 Share Postat Aprilie 2, 2022 Nu chiar 1200... 1175,76 RON (cu TVA si transport cu tot). 70 RON schimbat si echilibrat (+10 RON ciubuc pentru ca mesterul a vorbit cu mine si nu m-a ignorat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 10, 2022 Share Postat Aprilie 10, 2022 (editat) Alea vechi par a fi battlewing-urile cu care vine motocicleta, îmi fugea spatele cu ele și când erau nou nouțe și le-am schimbat după vreo 5000 de km, sunt niște anvelope submediocre. Ce ai pus acum e mult, mult mai bun, singurul dezavantaj e că anvelopele bune țin de regulă mai puțini km, așa că nu cred că ai să mai ajungi cu ele la 20000km fără să ajungi la markerii de uzură (dar depinde f mult cum mergi). Nu-ti face griji ca-s patratite gumele, nici ăia care merg "tare" nu le au rotunde după așa de mulți km. Verifică presiunea cât mai des, cu anvelopele reci, e posibil ca uzura aia de care spui pe față să fie de la presiunea prea scăzută. Editat Aprilie 10, 2022 de botezu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Aprilie 10, 2022 Share Postat Aprilie 10, 2022 Ieri am băgat prima tură lungă cu Scorpioanele. O fi autosugestie, dar pe bune că niciodată nu m-am simțit așa de sigur pe mine pe curbe. Înainte n-am reușit niciodată să schimb traiectoria în timp ce eram aplecat pe curbă, acum o pot așeza aproape oriunde vreau pe banda mea în timp ce sunt aplecat. Cu siguranță sunt mai moi și or să țină mai puțin decât A40-urile originale, chiar dacă nu merg tare, dar dacă îmi dau senzația asta până la final, chiar merită! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 13, 2022 Share Postat Aprilie 13, 2022 Acelasi model de cauciucuri am si eu. Sunt foarte multumit de ele, de manevrabilitate si mai ales pe udatura. Pe mine m-au tinut cam 15k si mai aveau foarte putin pana la marker dar le-am schimbat cu unele identice. Probabil ca mai mergeau inca vreo 500-1000 km. Sincer, cred ca au cel mai bun raport calitate-pret, cel putin pentru mine si stilul meu de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 13, 2022 Share Postat Aprilie 13, 2022 Confirm, dacă mai era cazul. Până apare Trail 3, rămân pe modelul menționat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
987654321Qwbn Postat Iunie 15, 2022 Share Postat Iunie 15, 2022 (editat) Salutare vestromiști. Legat de anvelope am avut Brigestone cele cu care a venit echipat din fabrică din 2006 .Le-am uzat in vreo 2ani dar nu pot spune mare lucru despre ele ,nu aveam mare experiență și nici nu mergeam cu viteză prin curbe. A urmat Scorpion T II și am fost impresionat de acele gume. Singura problema a fost că la un moment dat cauciucul pe față datorită modelului incepea să se uzeze neuniform cea ce m-a deranjat iar pe spate mai mergea mult(40-50%). Înschimb nu mi-au dat emoții niciodată chiar dacă trebuia să frânez în curbă si eram înclinat. Acum am Michelin PR5 și pentru asfalt sunt chiar mai bune . Nu știu cât o să țină dar sper să țină cât mai mult. Poza e făcută după o tură cu pasager. Am simțit în permanentă siguranță și comfort doar pe vopseaua albă de pe asfalt făcea figuri. La 13.04.2022 la 17:43, Lucian_M a spus: Editat Iunie 15, 2022 de 987654321Qwbn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Salutare! Are cineva montate genti laterale de la sv-motech? Detin un 1050, dar ma intereseaza in pricipiu, pe modelele fabricate incepand cu 2014. Vizual, punctele de prindere par aceleasi. Am deja suportii pe motocicleta, dar nu imi dau seama pentru ce model sunt (TRAX ADV / TRAX ION). In plus de asta, suportii de pe motocicleta par sa fie simetrici, deci diferiti fata de cum arata cei de pe site-ul producatorului. Parerea mea e ca suportii montati pe motocicleta permit genti simetrice, iar cei de pe site-ul producatorului implica doua marimi separate (45L / 37L), deci va scriu in speranta ca poate gasesc un raspuns. Inainte sa incep discutii pe mail cu producatorul, poate aveti gentile, sa pot face o proba de montaj. As vrea sa verific in special pe partea cu toba. Numai bine, Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 @Ciprian_B suportul care il ai tu l-am avut si eu pe V-Strom pentru trax adv. Sincer sa fiu ma indoiesc ca sunt diferite prinderile gentilor intre ADV si ION pentru ca arata la fel prinderea. Suportii care ii ai duc orice fel de geanta. SW-Motech recomanda inegale pentru ca sa fiea aceeasi latime a motocicletei pe ambele parti. Eu, in schimb, am avut pe ambele parti dele de 37 de litri. Diferenta de latime era destul de putin sesizabila. La tine, poti masura foarte simplu distanta de la fiecare rack la centrul becului de frana. Diferenta la cele asimetrice e cam de 5 cm (deci destul de mare). Daca la tine sunt simetrice ia aceeasi dimensiune la amble genti si nu iti mai fa griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 @vrajitoru: Multumesc! Teama mea e legata de partea cu toba, nu cumva sa fie prea aproape baza cutiei, sau chiar sa atinga, in eventuala situatie in care s-ar compresa mai mult amortizorul pe spate (nu stiu, ma gandesc la o groapa luata aiurea..). O sa revin cu o poza mai relevanta, insa din ce am vazut, suportul de pe dreapta e in linie cu exteriorul tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Toba e prinsă de cadru, nu de basculă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 @Lucian_M asa-i, greseala mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 25, 2022 Share Postat Iunie 25, 2022 Știu eu pe cineva care și-a făcut suporți pentru cutii și a făcut prinderea pe axul roții, m-am crăcănat de râs când l-am văzut ce mândru era. După prima plimbare a dat totul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 1, 2022 Share Postat Iulie 1, 2022 Care ar fi șansele să găsesc un tub inferior furcă stânga? 650 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 1, 2022 Share Postat Iulie 1, 2022 Aici... destul de mici. Poate pe FB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 1, 2022 Share Postat Iulie 1, 2022 Încerc și pe grupurile de vânzări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.