Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La 20.02.2022 la 13:25, vrajitoru a spus:

Sunt singurul de care stiu ca am schimbat lanturile de distributie la un K4 (2004). Lanturile au costat 550 de lei in 2012. 

Dar nu cred ca e vorba de asta la un motor din 2016. Poate e vorba de kitul de lant (transmisia) care costa spre 800 de lei (lantul si cele doua pinioane).

 

 

Si eu la Rechin. Dar eu am golanit-o rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.03.2022 la 9:24, ValiFZR a spus:

Da da, am dat avansu, saptamana asta sau luni cel tarziu ajunge la. Mine🤩

Am dat ceva banuti dar eu zic ca merita, 31000km 2015

Avelope noi, parbriz mare, crashbar mare.. Revizie tocmai facuta de 2 luni, ulei, buji, palcute frana.. 

Din italia prin fam. Biris. 

Abea astept sa ajunga acasa 

03640f6c-b804-4662-a83d-cbf4a7ccf291.png

Sa o stapanesti sanatos. Ai ajuns sa intri si in grupul de pe FB? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, vrajitoru a spus:

Sa o stapanesti sanatos. Ai ajuns sa intri si in grupul de pe FB? 

 

Da da, sa vina vremea buna!! 

Las aici un link cu filmare.. 

, revine foarte greu butonul de semnalizare ...  Sa fie din cauza frigului? 

Am aflat acuma cum se face, trebuie desfacut si curatat.. De la stat prea mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Spuneți-i acum că nu astea sunt bune, altul e Sf Graal al VStromului! 😇

 

1 oră în urmă, Gog a spus:

Au venit anvelopele, mulțumesc pentru sfaturi și răbdarea pe care a ți avut o cu mine 

IMG_20220309_101757.jpg

IMG_20220309_101749.jpg

Problema e ca sunt cu "G". Adica special pentru bemve f850gs. Au o forma mai diferita fata de alea normale si au si taloanele mai tari. Probabil nu o sa simta el cine stie ce direct cu ele, dar o sa simta daca probeaza cu alea normle.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ambele modele, n-am simțit diferențe mari (nici la montaj). Se știe însă că merg preponderent cu pasager, deci poate sunt subiectiv. 

Bune anvelope, să le folosești cu plăcere!

Al meu e varianta ceaina, dot de anul trecut.

Btw, cineva interesat de niște blancuri? 22 lei + transport.

IMG_20220221_215541.jpg

IMG_20220304_141109.jpg

A venit înapoi jucăria din Olanda (revizie), mă gândesc să îi pun o husă, ar trebui ceva care să aibă dimensiuni interioare de cca 21*8 cm. Are cineva de vânzare, ca să nu mă apuc de hăcuit o bluză tip windstopper?

IMG_20220310_191906.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe la 19000 de km în bord simțeam cum tremură puțin ghidonul la anumite viteze (plus că am pierdut o dată fața și o dată spatele în niște curbe). Tot căutând motivul, am observat că e tocit cam inegal cauciucul față (avea mici depresiuni din loc în loc și nu mai era un arc de cerc perfect). Când m-am uitat și în spate mai atent, am văzut că și cauciucul spate are o problemă și anume că devenise pătrat (nu mă dau tare și merg doar pe asfalt). Până acum eu căutam numai să văd dacă am trecut de markerii de uzură și atât (după mine mai duceau 10000 de km). 😅 Așa că la 20000 de km mi-am luat inima în dinți și am deschis portofelul ca să comand gume noi. Numai că în Slatina mea nu știu pe nimeni care să schimbe gume. Cu manualul de service în față m-am apucat să dau roțile jos că să le duc la cel mai apropiat centru și anume la Craiova, unde nu acceptă să vii cu mobra ci numai cu roțile date jos.

Morala: verificați cauciucurile din toate punctele de vedere și nu vă mutați în Slatina. 

OFexPE3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine fața are microfisuri, așa că am luat un Trail 2 și când termin cu celelalte mobre, îl montez, că oricum nu ies (poate duminica următoare). Mai ducea lejer 5000 km, dar consider că e destul.

1200 ai dat pe gume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea vechi par a fi battlewing-urile cu care vine motocicleta, îmi fugea spatele cu ele și când erau nou nouțe și le-am schimbat după vreo 5000 de km, sunt niște anvelope submediocre.

 

Ce ai pus acum e mult, mult mai bun, singurul dezavantaj e că anvelopele bune țin de regulă mai puțini km, așa că nu cred că ai să mai ajungi cu ele la 20000km fără să ajungi la markerii de uzură (dar depinde f mult cum mergi).

 

Nu-ti face griji ca-s patratite gumele, nici ăia care merg "tare" nu le au rotunde după așa de mulți km. :) Verifică presiunea cât mai des, cu anvelopele reci, e posibil ca uzura aia de care spui pe față să fie de la presiunea prea scăzută.

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am băgat prima tură lungă cu Scorpioanele. O fi autosugestie, dar pe bune că niciodată nu m-am simțit așa de sigur pe mine pe curbe. Înainte n-am reușit niciodată să schimb traiectoria în timp ce eram aplecat pe curbă, acum o pot așeza aproape oriunde vreau pe banda mea în timp ce sunt aplecat. Cu siguranță sunt mai moi și or să țină mai puțin decât A40-urile originale, chiar dacă nu merg tare, dar dacă îmi dau senzația asta până la final, chiar merită! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi model de cauciucuri am si eu. Sunt foarte multumit de ele, de manevrabilitate si mai ales pe udatura. Pe mine m-au tinut cam 15k si mai aveau foarte putin pana la marker dar le-am schimbat cu unele identice. Probabil ca mai mergeau inca vreo 500-1000 km.

 

Sincer, cred ca au cel mai bun raport calitate-pret, cel putin pentru mine si stilul meu de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

IMG-20220602-152738.jpg

 

Salutare vestromiști. Legat de anvelope am avut Brigestone cele cu care a venit echipat din fabrică din 2006 .Le-am uzat in vreo 2ani dar nu pot spune mare lucru despre ele ,nu aveam mare experiență și nici nu mergeam cu viteză prin curbe. A urmat Scorpion T II și am fost impresionat de acele gume. Singura problema a fost că la un moment dat cauciucul pe față datorită modelului incepea să se uzeze neuniform cea ce m-a deranjat iar pe spate mai mergea mult(40-50%).  Înschimb nu mi-au dat emoții niciodată chiar dacă trebuia să frânez în curbă si eram înclinat. Acum am Michelin PR5 și pentru asfalt sunt chiar mai bune . Nu știu cât o să țină dar sper să țină cât mai mult.  Poza e făcută după o tură cu pasager. Am simțit în permanentă siguranță și comfort doar pe vopseaua albă de pe asfalt făcea figuri.

La 13.04.2022 la 17:43, Lucian_M a spus:

 

 

Editat de 987654321Qwbn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Are cineva montate genti laterale de la sv-motech? Detin un 1050, dar ma intereseaza in pricipiu, pe modelele fabricate incepand cu 2014. Vizual, punctele de prindere par aceleasi.

 

Am deja suportii pe motocicleta, dar nu imi dau seama pentru ce model sunt (TRAX ADV / TRAX ION). In plus de asta, suportii de pe motocicleta par sa fie simetrici, deci diferiti fata de cum arata cei de pe site-ul producatorului.

 

1.thumb.jpg.e9707d301f8246c2722f4e0933e39ce2.jpg   producator.thumb.jpg.de93ea4be1a30dd44e9a3515ae177087.jpg

 

Parerea mea e ca suportii montati pe motocicleta permit genti simetrice, iar cei de pe site-ul producatorului implica doua marimi separate (45L / 37L), deci va scriu in speranta ca poate gasesc un raspuns.

 

Inainte sa incep discutii pe mail cu producatorul, poate aveti gentile, sa pot face o proba de montaj. As vrea sa verific in special pe partea cu toba.

 

Numai bine,

Ciprian

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ciprian_B suportul care il ai tu l-am avut si eu pe V-Strom pentru trax adv. Sincer sa fiu ma indoiesc ca sunt diferite prinderile gentilor intre ADV si ION pentru ca arata la fel prinderea.

Suportii care ii ai duc orice fel de geanta. SW-Motech recomanda inegale pentru ca sa fiea aceeasi latime a motocicletei pe ambele parti. Eu, in schimb, am avut pe ambele parti dele de 37 de litri. Diferenta de latime era destul de putin sesizabila.
La tine, poti masura foarte simplu distanta de la fiecare rack la centrul becului de frana. Diferenta la cele asimetrice e cam de 5 cm (deci destul de mare). Daca la tine sunt simetrice ia aceeasi dimensiune la amble genti si nu iti mai fa griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vrajitoru: Multumesc! Teama mea e legata de partea cu toba, nu cumva sa fie prea aproape baza cutiei, sau chiar sa atinga, in eventuala situatie in care s-ar compresa mai mult amortizorul pe spate (nu stiu, ma gandesc la o groapa luata aiurea..). O sa revin cu o poza mai relevanta, insa din ce am vazut, suportul de pe dreapta e in linie cu exteriorul tobei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...