Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

si eu am dat jos motul 300v 10w40 dupa vreo 3000 km din acelasi motiv, este un ulei "reis" foarte aditivat si nu tine 6000 in stroama.

 

din sinteticele incercate de mine mobil 1 15W50 (, si silkolene Pro 4 Plus 10w40 (sunt la al doilea schimb cu el) au mers foarte bine toti cei 6000km si am scapat de "smoala" Si motul 5100 am auzit ca merge bine si o sa-l incerc probabil

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva imagini din CO!

 

Vobleaza si e un pic imprecisa directia. In conditiile in care furca fata are totul la maxim, si am avut greutate pe spate, side-caseuri si topcase, iar la mersul fara maini devenea periculoasa. Vre-o sugestie aici in afara de servisarea furcii, de care ma pregatesc?

 

 

Si eu am fenomenul asta si se pare ca sunt rulmentii de la jug care trebuie schimbati.

Am vazut indicatorul cu Buru/Turda, pe unde ai fost in concediu ? Erai la o zvarlitura de bat de locu meu de bastina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fenomenul asta si se pare ca sunt rulmentii de la jug care trebuie schimbati.

Am vazut indicatorul cu Buru/Turda, pe unde ai fost in concediu ? Erai la o zvarlitura de bat de locu meu de bastina :)

 

Aha... o sa fac un check la jug, merci!

 

Frumos p-acolo :)

 

Am facut un mic circuit in co, am inceput cu Transalpina ca sa iesim spre Alba Iuliua. Ne-am oprit la Ampoita la pensiunea Mama Luta - bune placintele acolo! Am sta 2 nopti si am facut un tur de imprejurimi, Cricau, Galda de jos, Ramet, Campeni, Abrud, Mogos. Am fost sa vedem si cetatea si schimbare Garzi la Alba Iulia. Se lucreaz in draci pe-acolo, cica e un proiect de 3 ani. Dar e o aripa care se poate vizita si e frumoasa si ingrijita.

 

De aici am plecat spre Stana de Vale si ne-am oprit un pic mai sus, la coada lacului Lesu. Aici ne-am cam furat-o ca am prins doar juma de zi cu soare dupa care a inceput ploia si vantul, ca sa culmine cu pana de curent. Am plecat la primul semn de liniste si ne-am indreptat la niste amici in Brasov. Planuiam sa mergem la Praid, dar am renuntat din cauza vremii si pierderii unei zile pe lacul Lesu. Tot a fost bine acolo, am mancat zilnic pastrav de la crescatoriile din preajma lacului.

 

Cam atat, 1600km per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum este drumul pe acolo?

 

Prost, fost asfalt explodat, rupt... nu-i o problema pentru suspensie, mai degraba de aderenta, mult pietris si nisip, peste petice de asfalt.

Fara noroaie totusi. Asta incepand de pe la Stana de Vale pana dincolo de lac.

 

Ati vazut pe la noi astfel de conectori?

http://www.touratech.com/shops/008/product_info.php?cPath=19_166&products_id=8242

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am facut schimbul de ulei, printre altele ,i-am bagat Repsol ful sintetic, pt inceput suna f. bine, sa vedem cum se comporta cu consumul. I-am pus manere incalzite si cel mai potrivit loc pt potentiometru l-am gasit pe mijlocul ghidonului, sper sa nu ma incomodeze. Urmeaza filtrul de aer K&N. Keep in touch!

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

Eu, nemultumit de ce aveam in motor am pus tot Motul full sintetic, acum, dupa 2000km sunt nemultumit. Sunt curios cum evolueaza la tine lucrurile. Te rog, adu-ti aminte peste 2000 de km si fa un raport.

 

Referitor la Manere incalzite, al meu e fixat cu o tablita indoita de surubul de la oglinda stanga. E o pozitie foarte buna... pe mijlocul ghidonului de regula pui gps-ul.

 

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta suportului de gps, cred ca este loc pe partea dreapta a ghidonului. Sper. Acu studiez ofertele pt gps, sa comand ceva.Daca ai vreo recomandare, multumesc anticipat.

 

Mă scuzați că mă bag. Eu utilizez navigația pe care o folosesc și în mașină și i-am făcut un suport de plastic ca în poză. O alimentez de la o priză legată la baterie printr-o siguranță, practic un prelungitor tot de mașină cu 3 ieșiri care atunci când nu e folosit, stă între vasul cu lichid de răcire și carena din dreapta. Când am nevoie să alimentez navigația sau telefonul, cablul electric al prizei îl bag în cercelul din sârmă de oțel al conductei de frână, iar priza stă în dreapta cheii de contact.

De la telefon la fix ajunge firul de "hands free" în urechile mele și pot să ascult muzică sau să vorbesc când mă sună cineva.

 

Dacă vreți mai multe poze, am să fac.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vulturul cu dinti In ce priveste Motul 300V 10W40 am inteles si de la alti colegi ca nu prea merge la vstrom , sunt curios cum se comporta cu Repsol-ul, bidonul are 4l, am bagat in motor 2,7 l , vedem cum se comporta si va spun si voua, daca il papa este de unde completa. Am sa incerc sa fac un comsum/1000 km, sa vedem ce iese. In privinta suportului de gps, cred ca este loc pe partea dreapta a ghidonului. Sper. Acu studiez ofertele pt gps, sa comand ceva.Daca ai vreo recomandare, multumesc anticipat. :bigstar:

 

" DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! "

 

Din experienta mea, cea mai buna pozitie pentru gps, a fost pe centru, pe directia privirii. Poti opera si cu stanga si cu dreapta. In mers folosesc stanga, daca ar fi fost pus gpsul in dreapta, cum zici tu, mi-ar fi fost greu.

 

Pentru gps, n-ai decat 2 optiuni serioase. Garmin si TomTom. Eu folosesc asta cu sistemul de fixare de la RAM Mount. Este waterproof si m-am descurcat bine cu el. Dar are si niste hibe. Se alimenteaza prin mufa usb si in timp a devenit instabila si pierde contactul cu alimentarea. Situatie in care iti apare un mesaj pe ecran care te intreaba daca vrei sa treci pe baterie sau il opresti? Daca nu faci nimik se opreste. De la Garmin ar mai fi Zumo, care are o mufa mai shmekera ... dar e si mai scump. TomTom n-am incercat nu stiu ce-i cu ele.

 

Garminul mai are o chestie, buna. Aplicatia de PC cu care poti sa-ti faci trasee, sa incarci sau sa descarci rute... dar e bataie de cap cu instalarea hartilor, crackurilor, etc.

 

Daca nivelul de 1000-1500 de lei e prea mare, poti opta pentru orice alt tip de gps auto, cu alimentare de la bricheta, cu un suport de la RAM si o borseta impermeabila si te descurci cu siguranta. De regula, este supraapreciat gps-ul ca orice alt gadget pentru motoreta!

 

Bafta

 

Mă scuzați că mă bag. Eu utilizez navigația pe care o folosesc și în mașină și i-am făcut un suport de plastic ca în poză. O alimentez de la o priză legată la baterie printr-o siguranță, practic un prelungitor tot de mașină cu 3 ieșiri care atunci când nu e folosit, stă între vasul cu lichid de răcire și carena din dreapta. Când am nevoie să alimentez navigația sau telefonul, cablul electric al prizei îl bag în cercelul din sârmă de oțel al conductei de frână, iar priza stă în dreapta cheii de contact.

De la telefon la fix ajunge firul de "hands free" în urechile mele și pot să ascult muzică sau să vorbesc când mă sună cineva.

 

Dacă vreți mai multe poze, am să fac.

Da, te rog, mai baga niste poze! Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte interesant

cum se comporta la vibratii?

Ca și în mașină, n-am nici o treabă și nici nu mi s-a dezlipit ventuza niciodată. Înainte să o montez, o umezesc puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit o placa de aluminiu de care am prins un sisten din ala de prindere a telefonului in masina.

Acolo e telefonul, GPS-ul, playerul de muzica si tot ce mai are telefonul in el.

A stat la aproape 200 km de forestiere acolo fara nici o problema, deci asfaltul ... e la diverse :)

poze aici:

https://picasaweb.google.com/radu.prie/VStromania2011#5633624556312836850

https://picasaweb.google.com/radu.prie/VStromania2011#5633923023780510322

 

Ps: faceti zoom pe poze ca sa le apropiati maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Unii le-au dat jos si au ramas asa, altii le-au dat jos si au revenit.

mie mi se pare un sistem super destept si minutios gandit cu secondary throttle plates (STV).

Daca ai vazut vre-odata cum lucreaza alea probabil intelegi de ce.

Fara ele - probabil putere data mai brut (nu putere max mai mare) dar consum pe masura.

Dupa mine e una din componentele definitorii ale dl-ului. Date jos schimba motoreta total - dar dupa mine nu in bine.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... asta cu umezitul e o treaba interesanta. Detalii, va rog! :laugh:

 

Cu salivă ... Bagi un deget în gură, îl scoți și până să se usuce, distribui cvasiuniform saliva de pe el, pe ventuză.

Dacă mai rămâne ceva pe deget, te ștergi pe pantaloni sau treci degetele prin păr, simulând că-ți faci freza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii le-au dat jos si au ramas asa, altii le-au dat jos si au revenit.

mie mi se pare un sistem super destept si minutios gandit cu secondary throttle plates (STV).

Daca ai vazut vre-odata cum lucreaza alea probabil intelegi de ce.

Fara ele - probabil putere data mai brut (nu putere max mai mare) dar consum pe masura.

Dupa mine e una din componentele definitorii ale dl-ului. Date jos schimba motoreta total - dar dupa mine nu in bine.

 

Stima,

Paul

 

Sunt contrariat, pe forumuri pe-afara zic de bine despre modificare, iar ca efecte spunca s-ar "liniariza" acceleratia si ar scadea consumul... ma rog, este probabil una dintre acele discutii interminabile!

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vrea sa treaca la DL 1000 gaseste unul cu km foarte putini la Automobile Bavaria in Pipera adus la buyback de un proaspat posesor de BMW. Nu l-am vazut personal, dar trec azi pe acolo cu treaba si revin cu amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...