Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Eu as fi instalat releul ala pentru ca dimineata in Brasov primavara si toamna e destul de frig si in loc sa stea farurile aprinse cat incalzeam un pic motorul mai bine s-ar fi incalzit mansoanele mai tare, sunt cam 100 de wati care ar fi putut fi redirectionati. Anul asta a fost destul de cald asa ca nu m-am mai gandit la solutia asta. Pe de alta parte am vazut ca incep sa apara becuri cu leduri care se apropie destul de mult ca si luminozitade de cele cu halogen asa ca iau in considerare si varianta aceasta, poate intr-un an sau doi vom putea sa le folosim in siguranta.

 

Bafta,

Ionut

pt nevoia ta mai e si varianta de pus releu doar pe unul dintre becuri si atunci poti sa iti pui cortul linistit :D

la mine ma enerveaza cand pornesti mobra dupa ce sta cat sta iarna (daca nu o ia din prima trebuie puse cabluri de la masina sau impinsa :D - da, ma enerveaza sa dau bateria jos si sa o tin la caldura - este exagerat!) si cred ca si cand sta mai mult timp nepornita 1 saptamana daca ii dai la demaror in timp ce becurile trag cei 9-10 amperi cred ca ii scurtezi viata simtitor la baterie.

si cred ca pt mine cel putin releul ala cu intarziere de 10-15 secunde pus pe circuitul principal o sa ma rezolve cu oprit becurile pana dai la demaror.

nu vad dezavantaje la solutie si daca crapa releul respectiv si esti departe de civilizatie - se poate pune pe direct lejer.

oricum - varianta OEM de intrerupt circuitul la becuri cat dai la demaror trecand cei 9 amperi prin butonul ala e de porc.

 

merci tare mult ionut de ideea cu releul ala cu intarziere - nu stiam ca exista asa solutie "integrata".

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare despre cutiile de aluminiu.

 

Am vazut ca sw-motech recomanda in kit-ul pentru 650, cutia din dreapta mai mica decat cea din stanga, mai exact 37 vs 45 de litri, adica cu 5cm mai putin, din cauza de toba.

Credeti ca ar fi grozav de gresit montarea a doua cutii de 45?

 

Nu ca m-as pricepe prea mult,

Dar cu 2 cutii de 45 in loc de 37+45 este oare mai "dezechilibrata" decat in varianta stock (fara cutii si cu toba pe partea stanga)?

 

Chiar e de luat in seama diferenta?

 

Uite asa ajungi la nebunii de pus toba falsa si umplut cu benzina/bere etc sa fie balast acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca m-as pricepe prea mult,

Dar cu 2 cutii de 45 in loc de 37+45 este oare mai "dezechilibrata" decat in varianta stock (fara cutii si cu toba pe partea stanga)?

:)) asta mi-a placut - de baza si foarte la subiect.

cred ca cei de la swmotech recomanda mai ingusta cutia din dreapta cu X cm dar in acelasi timp suportul de pe partea respectiva este cu cei X cm mai departat fata de mediana utilajului (ca sa incapa toba).

nu stiu - ar fi de verificat dar dupa logica mea de fierar asa ar trebui.

ca si echilibru - am mers doar cu un sidecase plin - la ciclistica nu pot sa zic ca am simtit.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o struţocămilă . Am pus un MRA X-Screen spoiler pe un Givi D260ST. Nu e prea estetic , dar se simte al dracu de bine :moto:

attachicon.gif20140519_191631.jpg

attachicon.gif20140519_191639.jpg

attachicon.gif20140519_191647.jpg

Mi-am gatit si eu in cuptor 2 parbrize asa de test, sa vad ce iese, spre surprinderea mea e o imbunatatire. Nu stiu daca e la nivelul celor produse de firme care se ocupa cu acest lucru(pentru ca nu am termen de comparatie) dar avand in vedere suma investita ma declar multumit. Am observat ca acum zgomotul dominant este cel produs de vantul care se loveste de umerii mei si nu mai simt bubuieli in casca.

post-64540-0-75212800-1400610499_thumb.jpg

post-64540-0-50866300-1400610516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am gatit si eu in cuptor 2 parbrize asa de test, sa vad ce iese,

BRAVO!

PS - pare ca ai "sticlele" de la semnalizari fata inversate sau cel putin aia din stanga pare cu golul acela de scurgere in sus (pt dreapta).

carcotesc ...

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare vrea sau si-a pus deja LEDuri pe stroama. Astept de ani de zile sa gasesc LEDuri de pozitie bune. Tot ce am vazut sunt chinezarii ieftine care marea majoritate nu tin mai mult de cateva luni, luminozitatea mai slaba decat al becului, dispersie a luminii dezastroasa, si nu in untlimu rand temperatura de culoare in cucuruz, adica pe la 6-7 mii K unde se vede de la o posta ca sunt LEDuri si bate la ochiul politistilor care stau la ciupeala.

In timp ce cautam detalii despre noile Osram Night Breaker Unlimited, deoarece pana acum foloseam seria plus, am dat peste LEDurile de la Osram LEDriving W5W. Cateva date tehnice:

4000 K cu vreo 80 de lumeni 1W consum. Conform unui forum american, un niebun le-a cumparat sa le desfaca, in interiorul ledului vom gasi o placa de limitare a curentului si voltajului care trece prin LED, sunt vreo 10-15 piese SMD pe aceasta placuta, deci din punct de vedere electornic este ce trebuie sa fie. Nu degeaba da Osramu 5 ani garantie. Nu sunt road legal, teoretic.

Acum cateva pareri personale, pe mijloc sunt mai reci iar pe laterale sunt mai calde spre verzui. Sunt de o calitate medie spre buna. Probabil folosesc LEDuri Cree dupa cum l-am analizat eu, daca alegeau Nichia cred ca erau perfecte. Ca si polaritate nu conteaza cum sunt montate, merg oricum. Nu se incalzesc la fel de tare ca si becurile. Temperatura desi zice ca e de 4000K chiar pe mijloc o apreciez un pic mai mare. Mias fi dorit sa existe si o varianta de 3200-3500. De aratat arata foarte bine, a crescut vizibilitatea in trafic. Pretul este exagerat de mare, eu le-am luat cu 85 de lei perechea. Stiu ca exista varianta Philips la 50-60 de lei, dar in materie de automotive lighting ma declar fan Osram.

Deci aceste LEDuri se aproprie foarte mult ca si temp de culoare si aspect de becurile cu halogen, dar sunt mult mai luminoase decat becurile incandescente si consuma mult mai putin.

PS nu sunt adeptu becurilor cu xenon pe oglinzi proiectate pt becuri cu filament, teoria este multa si lunga :) si sa nu uitam ca sunt oameni care au murit electrocutati pe ploaie ca si-au improvizat xenoane pe motoare.

 

post-69607-0-65901400-1400622635_thumb.jpg post-69607-0-00406600-1400622636_thumb.jpg post-69607-0-34879600-1400622636_thumb.jpg post-69607-0-68430500-1400622636_thumb.jpg



PS2 acum am poziti, nr si semnalizari pe LED. Farurile vor ramane inca multa vreme pe halogen, dar sunt in cautare de inlocuitor pe LED la becurile de pozitie/frana de pe spate, pana acum am gasit o varainta la tipu cu tutorialelogan dar inca caut solutii. Stie cineva vreo solutie testata la LEDurile pt poztitie frana ?



PS3 cu aceste LEDuri pe pozitii, cu cheia pe P arking pot monta fara probleme cortul, asa multa lumina dau Osramurile astea, nu e nevoie sa consum curent cu halogenele :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat eu acele leduri care le.a testat tipul cu tutoriale logan. Sunt exact ce trebuie!(am luat varianta de 30w rosu) sunt cam de 2 ori mai luminoase decat cele pe filament. De asemenea am pus si pe semnalozari de 16w galbene.

Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am gatit si eu in cuptor 2 parbrize asa de test, sa vad ce iese, spre surprinderea mea e o imbunatatire. Nu stiu daca e la nivelul celor produse de firme care se ocupa cu acest lucru(pentru ca nu am termen de comparatie) dar avand in vedere suma investita ma declar multumit. Am observat ca acum zgomotul dominant este cel produs de vantul care se loveste de umerii mei si nu mai simt bubuieli in casca.

 

Pune si un cheder de carene transparent si o sa zici ca e de firma.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat eu acele leduri care le.a testat tipul cu tutoriale logan. Sunt exact ce trebuie!(am luat varianta de 30w rosu) sunt cam de 2 ori mai luminoase decat cele pe filament. De asemenea am pus si pe semnalozari de 16w galbene.

Recomand!

pretul de 80 de lei pe bucata de LED mi se pare destul de mare. Mi se pare mare pretul si la 85 de lei perechea de Osram. Sa vedem ce ne mai pregatesc marii producator de becuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este o varianta buna pentru driving lights, bikevis bullets, preturi ca din china dar producatorul e din uk si ofera garantie si suport tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care cauta solutii cu relee de temporizare, am in lucru urmatorul proiect.

0. butonul de lumini pe faza scurta nu modifica cu nimic functionalitatea asa cum e din fabrica.

1 cu butonul de lumini pus pe faza lunga pui contactu se aprind numai pozitiile

2. pornesti motoru, merg numai pozitiile, iar cand voltajul in ciurcuit creste la peste 13 V se aprinde usor faza lunga la 7V. Adica seamana cu o faza scurta dar e dispersata mai bine, crescand vizibilitatea pe timp de zi.

3. vine noaptea si trebuie sa folosesti faza scurta.

4. cand totusi vrei faza lunga datorita unui senzor de lumina cand comuti pe faza lunga ea va functiona ca si o faza lunga nu cu functia de 7V

 

costuri 90 de lei sau cat e un DRL de la tutorialelogan, care il am montat pe masina si functioneaza impecabil, mia multe detalii pe http://www.tutorialelogan.ro/2011/02/tutorial-montaj-daytime-running-lights.html si mai am nevoie de un releu/circuit care sa imi dea un +12V atunci cand e intuneric. Momentan caut solutia pt partea cu releul/cirucit cu senzor. Restul e foarte simplu.

 

Mai aduc aminte pe scurt avantajele

- faza scurta este neatinsa, functioneaza exact asa cum a fost proiectata, orice s-ar intampla cu drl ul cu sigurantele cu orice problema, faza scurta va functiona cum a venit din fabrica

- mergand cu drl ul ziua, faza scurta este nefolosita, conservand astfel durata becului, cand pui becuri scumpe dupa al 2 lea an investia in drl devine rentabila

- creste semnificativ vizibilitatea in trafic, si totusi nu deranjeaza

- la pornire, bateria numai e stresata cu cei 10 A ai fazei scurte, consumul va fi undeva la 5A si asta numai dupa ce a crescut voltajul in baterie, din teste pe masina poate dura si aproape 1 minut daca e mai descarcata bateria pana se porneste faza lunga la 7V

 

evident ca nici o solutie nu e perfecta si are si dezavantaje

- daca nu intorduc in plus in circuit un releu, nu va functia butonul de pass, cum e descris in tutorial functia de blitz :)

- costul usor mai ridicat, si o perioada mai mare de amortizare a investitie fata de o varainta plug&play pe o masina cu H4 :)

 

detalii de montaj dupa ce va fi functional :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am aflat de releul cu temporizare mi-am propus sa conectez toate accessoriile care le-am montat prin el cu scopul de a a porni accesoriile dupa 10-15 secunde de la punerea contactului.

 

In timp s-au adunat urmatoarele:

- relee pt faruri

- priza 12v pus in serie cu releul de pe faza scurta

- clacson prin releu(similar cu stebel Nautilus - http://www.webbikeworld.com/motorcycle-horns/stebel-nautilus-compact/ )

- manere incalzite prinse la plusul pt aeroterma

- proiectoare prin releu pe faza scurta

 

 

Am comandat o cutie de sigurante:

$(KGrHqR,!lIE-lH3f(Y1BP2e!fhKQw~~60_12.J

 

Cautand de unde sa trag un plus dupa contact... am aflat de mufa pentru manere incalzite originale a motocicletei care are plus dupa contact dar si masa:

xGripConnector.jpg.pagespeed.ic.9Os0SwJc

 

Rezultatul:

 

Voi conecta circuitul de comanda al releului cu temporizare (http://www.hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=29) la aceasta mufa (pinii 85 si 86).

De la plusul bateriei trag un fir cu o siguranta de 30A la pinul 30 plecand mai departe din pinul 87 la terminalul central al cutiei de sigurante.

Mai departe voi conecta fiecare accesoriu la cutia de sigurante.

 

Din pacate nu am gasit o cutie de sigurante la un pret decent care sa contina si terminal pt masa. Voi incerca sa improvizez ceva :)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ultimul lucru pe care l-as face la V-strom ar fi sa schimb ceva la lumini...in aproae 6 ani am schimbat o singura data becurile de faza scurta/lunga si am curatat o data contactul de pe starter (din cauza ca nu mai mergea starterul, nu becurile :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-36983-0-48415100-1400699087_thumb.jpgpost-36983-0-75110400-1400699091_thumb.jpg

 

Osram Night Breakers + leduri pozitie ieftine de pe DX.com ( 2,5 USD perechea )

 

Se vede ceva diferenta de la becurile normale la Night Breakers insa nu e ceva spectaculos.

 

Nu stiam de BikeVis, imi plac BikeBullets de la ei http://www.bikevis.com/motorcycle-led-running-lights.html. Se lipesc direct pe carene si merg alimentate direct din pozitii.

Editat de lenoyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

iti vinzi vreunul mobra si nu vrei sa ne zici?

sau stiti vre-un exemplar (de mobra) de vanzare care sa fie in stare sanatoasa?

... pentru un prieten intreb.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

iti vinzi vreunul mobra si nu vrei sa ne zici?

sau stiti vre-un exemplar (de mobra) de vanzare care sa fie in stare sanatoasa?

... pentru un prieten intreb.

 

numai bine,

paul

 

Huhurez vinde unul din doua. Cea de vandut este 2007.

uite si un link

http://www.autovit.ro/suzuki-dl-M4023962.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.95 sau asemanator...ce recomandati: un parbriz mai inalt sau MRA-ul (cine l-a incercat)?

cred ca cel mai sigur e sa mergi tu cu o mobra care are parbrizul respectiv instalat - sigur gasesti in cluj si vezi diferentele pe casca ta :).

la parbrizele mari am remarcat o chestie (logica dealtfel) la viteze mari (160-180) devine instabila fata si poti sa induci voblaj voit mult mai usor decat la un parbriz mai mic dar cu deflector (se poate testa, eu nu am insistat prea tare pt rezultat :D ).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multe incercari si cel putin 20 parbrize vstrom in trafic, cred ca solutia castigatoare este un parbriz glisant, sau usor reglabil pe inaltime. Pt 195 un parbriz de 55-58 cm inaltime cu decupare in partea de jos pt patrunderea aerului pe dedesupt pt ventilatie si compensarea depresiunii din spatele parbrizului, generatoare de voblaj, combinat cu glisare 8-10 cm pt autostrada si viteze mari la drum lung, este tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.95 sau asemanator...ce recomandati: un parbriz mai inalt sau MRA-ul (cine l-a incercat)?

la mine la 1,90 singurul parbriz care-mi elimina turbulentele este cel scurt (sport) original de la suzuki pe cea mai joasa pozitie. Si pentru locul din spate este mai confortabil cu parbrizul asta scurt din ce spune sotia. Trebuie in schimb sa ai ceva mai inalt sau macar cel original pentru mers iarna pe temperaturi negative.

Acum tine si de preferinte ca mie nu-mi place sa ma uit prin el si prefer vantul curat in locul turbulentelor din casca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multe incercari si cel putin 20 parbrize vstrom in trafic, cred ca solutia castigatoare este un parbriz glisant, sau usor reglabil pe inaltime. Pt 195 un parbriz de 55-58 cm inaltime cu decupare in partea de jos pt patrunderea aerului pe dedesupt pt ventilatie si compensarea depresiunii din spatele parbrizului, generatoare de voblaj, combinat cu glisare 8-10 cm pt autostrada si viteze mari la drum lung, este tot ce trebuie.

 

Si eu m-am convins ca parbrizul reglabil este singura solutie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yWIj1odKcyY

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat recent o priza de bricheta cu prindere pe ghidon. Releul si siguranta le-am fixat sub sa, in zona bateriei. Nu am gasit alta modalitate de a conecta firul de pornire a releului la contact, decat din cutia de sigurante. Nu sunt sigur ca am procedat bine si va intreb daca exista vreo mufa in zona de la care sa iau tensiunea de pornirea a releului dupa ce pun contactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...