bbaarrbbooss Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Va multumesc tuturor pentru promptitudine ! Fast idle sau relanti la rece - prin posturile anterioare explicam cum se regleaza chiar fara sa dai jos cutia filtrului de aer (nu iti trebuie scule speciale - o surubelnita mai lunga si usor stramba ). unul este aici: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-435 dar stiu ca am mai pus si o poza cu surubul respectiv - daca gasesc postul iti trimit. daca ti-l reglezi singur sa incerci sa il reglezi nu ma mult de 1500 (cred ca uzura cea mai mare a motorului se produce in momentul pornirii la rece). in manualul de service este descrisa o tampenie la capitolul cold idle. bafta, paul » Post actualizat in 29 Feb 2016 07:31PS - Mobra mea si-a gasit nou proprietar. Marcel, sa va poarte la fel de multi km si cu la fel de multa bucurie! Numai bine, Paul » Post actualizat in 29 Feb 2016 07:49Legat cum se regleaza cold idle - mai aici un post cu poza despre care vorbeam: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-625&do=findComment&comment=3876370 bafta, paul O sa fac operatiunea descrisa de tine si revin cu rezultatul. Sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salut, Pe pozitie de exemplu - oricum curentul consumat de acel semnal de comanda e infim. Sau depinde unde ai releul montat - on zona respectiva cauti un 12v activ la contact pus. stima, paul Multumesc Ivanp, o sa caut firele de la pozitie. O jumate de an a functionat asa, prea putin am folosit si gps si faza lunga, doar ca e deranjant sa se intrerupa cand , poate iti este lumea mai draga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 eu am pus un releu langa releul original (incape la fix acolo) si il comand printr-un switch de la alimentarea releului original . alimentez goarna cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Salut, Am o problema cu un "chitait"/"suierat" din zona furcii fata fix dupa ce depasesc 60 de km/h. Am zgaltait-o pe loc, am miscat de ghidon, am apasat furca , m-am jucat cu franele => nu se aude nimic. Ati mai intalnit fenomenul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) pe denivelari sau pe drum perfect drept? si pe franare si pe acceleratie? eu cred ca e doar ceva slabit pe acolo. Editat Martie 2, 2016 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Pe drum drept, de regula cand accelerez sau tin viteza constanta (>60/80 km/h ). Ma voi mai uita in weekend sa vad daca e ceva slabit pe acolo, daca nu ii dau de cap...unde ziceai ca te-ai mutat Fabio ? Editat Martie 2, 2016 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salut, Daca doreste cineva - vand telescopul Wilbers 641 pentru Vstrom 650. A fost cumparat fix acum 2 ani de zile in care am facut 20k km. Este in stare foarte buna - a fost folosit doar pe strada, cu husa speciala de protectie pentru telescop (apare si o poza facuta imediat dupa deschiderea husei). Are preload hidraulic - reglare continua, rebound - 22clicks, low si high compression - cate 22 clicks si este cu 5mm mai lung decat telescopul standard. Pe factura apar detaliile de configurare - greutate motociclist-85, greutate pasagera-65, bagaje-50kg, stil de mers-touring. Are 5 ani garantie (ramasi 3). Pret - 500eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) Are 5 ani garantie (ramasi 3). Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata. Spor la vanzare. Editat Martie 3, 2016 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pe drum drept, de regula cand accelerez sau tin viteza constanta (>60/80 km/h ). Ma voi mai uita in weekend sa vad daca e ceva slabit pe acolo, daca nu ii dau de cap...unde ziceai ca te-ai mutat Fabio ? Inapoi in vechiul garaj de la Timpuri noi. 0733546951 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata. Spor la vanzare. Asta mi se pare cea mai mare tampenie! Adica iti cumperi un telescop foarte performant si trebuie sa il dai jos si sa il trimiti la ei la fiecare doi ani sau 20K mile? Da-i dracului. Sunt oameni care fac 20K mile intr-un an. O tiganie care sa te faca sa iti pierzi si garantia! In alta ordine de idei: mi-am cumparat si montat releul de incarcare de la roadstercycle. Am comandat releul cu firele si mufele pentru GSXR ( http://www.roadstercycle.com/#20062007_GSXR_600750_Lead_link ) care s-au potrivit perfect pe mufele de la V-Strom 650 L2. Cum am ajuns aici: am gasit un releu original de vanzare pentru GSXR pe ebay si acolo arata toate modelele la care se potriveste. Printe ele si V-Stromul L2. Asa ca am comandat kitul asta si bine am facut. Si cum o poza face cat 1000 de cuvinte, iata modificarea. Adica treaba merge ca unsa si kitul asta e mai ieftin decat ala la care trebuie sa tai si sa lipesti fire. Nu am facut nici o mdificare la sistemul electric de la moto. Necesita suruburi mai lungi, o saiba mare si o piulita autoblocanta si gata. Nu am dat nici o gaura nu am modificat nici un fir. Si al treilea item din postul asta: am inceput sa fac un ungator de lant comandat de un Arduino la care setarile se fac prin Bluetooth. Restul pieselor se gasesc pe net fara probleme. Cam asa va arata (nu sunt 100% sigur ca e inca in dezvoltare programul de setare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata. Spor la vanzare. Salut, Da-mi voie sa te contrazic - garantia se da chiar daca nu trimiti la cei 2 ani pentru verificare - scrie pe certificatul de garantie in germana mai su si in engleza mai jos. Diferenta de inaltime la roata mie mi s-a parut nesemnificativa - cel putin pe cricul lateral nu am vazut diferente (preloadul de obicei il tineam la minim si cand era incarcata cu preload la maxim - se lasa ceva sub greutate). stima, paul » Post actualizat in 03 Mar 2016 09:00 Pana la urma care a fost? SH775 sau SH847? PS1 - sunt carcotas - as fi pus niste shaibe la suruburile acelea (nush daca tu ti le-ai montat) PS2 - bravo pentru ungator (incearca sa il pastrezi cat mai simplu) numai bine, paul Asta mi se pare cea mai mare tampenie! Adica iti cumperi un telescop foarte performant si trebuie sa il dai jos si sa il trimiti la ei la fiecare doi ani sau 20K mile? Da-i dracului. Sunt oameni care fac 20K mile intr-un an. O tiganie care sa te faca sa iti pierzi si garantia! In alta ordine de idei: mi-am cumparat si montat releul de incarcare de la roadstercycle. Am comandat releul cu firele si mufele pentru GSXR ( http://www.roadstercycle.com/#20062007_GSXR_600750_Lead_link ) care s-au potrivit perfect pe mufele de la V-Strom 650 L2. Cum am ajuns aici: am gasit un releu original de vanzare pentru GSXR pe ebay si acolo arata toate modelele la care se potriveste. Printe ele si V-Stromul L2. Asa ca am comandat kitul asta si bine am facut. Si cum o poza face cat 1000 de cuvinte, iata modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) SH775: eu l-am montat si nu aveam saibe normale la indemana. Referitor la ungator: exact aia intentionez. Va avea pompa si valva, rezervor si cat mai putine fire. Editat Martie 3, 2016 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Asa sa fie! Eram si eu la un moment dat in cautarea unui amortizor de schimb dar pana la urma am ales sa schimb doar arcul si sa nu-mi pese de restul Salut, Da-mi voie sa te contrazic - garantia se da chiar daca nu trimiti la cei 2 ani pentru verificare - scrie pe certificatul de garantie in germana mai su si in engleza mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Eram si eu la un moment dat in cautarea unui amortizor de schimb dar pana la urma am ales sa schimb doar arcul si sa nu-mi pese de restul Eu a trebuit sa fac miscarea dupa ce am montat valvele ricor pe fata. Era asa mare diferenta intre amortizarea fata si spate ca nu am mai suportat spatele la un moment dat. Spatele standard (foarte saltaretz cand eram singur si foarte bleg cand eram in 2 cu bagaje) s-a adaptat si el la suspensia fata dupa ce am trecut la wilbers. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Buna seara. Cumpar cric central V-strom 650, 2007. O recomandare pentru un suport de telefon , va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Buna seara. Cumpar cric central V-strom 650, 2007. O recomandare pentru un suport de telefon , va rog. o varianta ieftina de suport tel/gps /index.php?/topic/725295-vand-suport-gps-telefon-mobil-pt-motor/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Multam de raspuns. Doresc ceva pentru un tel mai mare (5,2) Eventual ceva de la Ram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAGIO Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Buna seara.sunt posesorul unui v strom dl 650 an 2005.sunt interesat de achizitionarea unui bug spoiler sau eventual un scut motor pentru acest motor. Tel.0740128824 Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Multam de raspuns. Doresc ceva pentru un tel mai mare (5,2) Eventual ceva de la Ram. Aveau la emag ceva pentru nore sau, daca nu, cei de la swmotexh au ceva gentute de telefon: vezi la gentimoto.ro » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:58 Buna seara.sunt posesorul unui v strom dl 650 an 2005.sunt interesat de achizitionarea unui bug spoiler sau eventual un scut motor pentru acest motor. Tel.0740128824 Va multumesc anticipat. Cel mei solid si bine aranjat e cel original. Cam scump dar merita.Cauta pe net "v-strom 640 skid plate" si gasesti gramada de la o groaza de lume. Sau 2, 3 pagini mai inainte se discuta de unul. Sau "search" pe dorumul asta si gasesti o gramada de variante. Daca vrei second nu prea ai sanse pentru ca motoretele astea inca nu au intrat la dezmembrari. » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:59 Aaaaa!! Si bine ai venit printre noi. Poate ar fi bine sa iti faci cont si pe vstromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Multam de raspuns. Doresc ceva pentru un tel mai mare (5,2) Eventual ceva de la Ram. Cum arată telul tău? Aşa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Cum arată telul tău? Aşa? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Aveau la emag ceva pentru telefoane mai mari (http://www.emag.ro/suport-telefon-bicicleta-sau-motocicleta-rezistent-la-apa-pentru-telefoane-cu-diagonala-sub-6-3159/pd/DGRB0YBBM/) sau, daca nu, cei de la sw-motech au ceva gentute de telefon: vezi la gentimoto.ro » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:58 Cel mai solid si bine aranjat e cel original. Cam scump dar merita. Cauta pe net "v-strom 650 skid plate" si gasesti gramada de la o groaza de lume. Sau 2, 3 pagini mai inainte se discuta de unul. Sau "search" pe forumul asta si gasesti o gramada de variante. Daca vrei second nu prea ai sanse pentru ca motoretele astea inca nu au intrat la dezmembrari. » Post actualizat in 03 Mar 2016 21:59 Aaaaa!! Si bine ai venit printre noi. Poate ar fi bine sa iti faci cont si pe vstromania.ro Azi-noapte am scris de pe tel (nu din ala aratat de @Korben) si am facut o groaza de greseli de scriere. Acum le-am corectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Multumesc.Vrajitoru. Pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salut, Am o problema cu un "chitait"/"suierat" din zona furcii fata fix dupa ce depasesc 60 de km/h. Am zgaltait-o pe loc, am miscat de ghidon, am apasat furca , m-am jucat cu franele => nu se aude nimic. Ati mai intalnit fenomenul asta ? Am avut eu un chitait la partea fata si era de la senzorul de kilometraj. A intrat mizerie si scotea sunete la anumite viteze. L-am demontat, curatat si uns si am scapat de chitait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salut. Azi am schimbat uleiul, antigelul si am curatat putin etrierii de praf .( interesul a fost sa verific starea placutelor de frana) Antigelul vechi era de culoare verde, antigelul pus de mine este un G12 roz, combinat 1 litru antigel cu unul de apa dist. Are ceva daca e roz? La multi am vazut albastru si verde, insa numai asa am gasit. ( pe eticheta mentioneaza ca este pt radiatoare de aluminiu modern..) Mai vreau sa stiu daca aceste placute mai au viata sau trebuie schimbate. » Post actualizat in 05 Mar 2016 13:20Si acesta ar fi rezultatul pt scut. Cand voi gasi "scoabe" voi inlocui sistemul de prindere de la crash bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.