Lucian_M Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Cred ca te scap eu de inaltatoare. De fapt, nu cred, sunt sigur. Ai ceva date despre ele, cam cat inalta si cati cm aduc spre inapoi ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Am si eu nevoie de capacul stanga de la parbriz. Cel ce vine peste suruburile de fixare al parbrizului. Are cineva?( inafara de reprezentanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 va salut. am o intrebare legata de, discurile fata de la v-strom. cat de normal este sa aiba joc? nu stanga dreapta, ci fata-spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 E normal dar nu e bine. Sunt foarte uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 (editat) Azi am avut frecusul dracului: scos pistonul din etrierul spate, dat jos jegul de pe el, degresat tot ce inseamna piese in miscare. Placutele sunt Brembo albastre (jos e poza), cam uzate, mai au cca 2-3 mm (santul e un pic peste 1 mm). Boltul era jegos, a fost facut lux, dat cu vaselina cuprata Forch, tablitele toate facute luna si date cu aceeasi vaselina, la fel si aparatoarele placutelor. In burdufe am pus vaselina universala (nu mai stiu marca, dar e ceva bun), culisantul era si el jegos, acum arata ca nou. S-a pus alt lichid de frana, aerisit, facut proba- eee, acum pot doza frana. Singur pe motor, blocheaza apasand mai tare pe pedala, inainte nu trebuia sa ma chinui deloc. Mi-a dat bataie de cap surubul de 14, care a incalecat filetul din suportul etrierului si m-am chinuit doua ore ca sa-l bag normal. Garniturile zic eu ca mai merg o perioada, insa altele noi nu mi-ar strica (astept un pont de unde sa iau inclusiv garniturile de la etrierii fata). Am lucrat de la 3 jumatate pana pe la 6 jumatate, desi credeam ca o sa imi ia maxim o ora jumatate. » Post actualizat in 15 Mar 2017 18:19Btw, imi da cineva un link pentru setul complet de placute Brembo albastre? Cam bate vant de schimbare si le-as lua din timp. Editat Martie 15, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Cred ca te scap eu de inaltatoare. De fapt, nu cred, sunt sigur. Ai ceva date despre ele, cam cat inalta si cati cm aduc spre inapoi ghidonul? Deja sunt in drum spre tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Merci frumos! Abia astept sa le montez si sa le fac o proba . Daca ajung vineri, inainte sa plec la ITP, cred ca-mi ia cateva minute sa le pun pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Brembo albastre si rosii are Bozoro sau el te descurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 (editat) Poate vede mesajul, sa faca vreo oferta. Accept orice discount de minim 50% . Cineva interesat de o codita de V-strom? 50 lei. Editat Martie 15, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Poate vede mesajul, sa faca vreo oferta. Accept orice discount de minim 50% . Cineva interesat de o codita de V-strom? 50 lei. http://motodiscount.ro/07KA1807-Brembo-placute-frana pe spate poti sa pui si rosii. au alta compozitie fata de alea de fata si nu consuma discul ca pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Merci fain pentru pont! Tot albastre aș pune și pe spate. Văd că sunt ceramice, așa or fi și ale mele? Pe față trebuie stânga/ dreapta sau două seturi identice? » Post actualizat in 16 Mar 2017 08:37 E bine așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Nu e bine! Pe fata sunt diferite st/dr. 07KA1807 07KA1907 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 A, mulțumesc, e bine de știut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 am un set placute de fata cred k americane ,puse 400-500 km .eu am dat vstromul si le vand.am dat 200 lei de la ivan p din timis.,le dau cu 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Pune si niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Lasati prostiile si ieftinelile. Mergeti pe marci cunoscute. Nissin, Brembo, EBC..... restul e can-can. Cu Ferodo era sa cad de pe Transfagarasan. La a patra frana nu a mai oprit mobra, noroc ca nu venea nimic de pe contrasens. Cu Kyoto dupa 6 frane mai agresive s-a albastrit placuta, era ca ceramica. Viata e una, frana e importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 am un set placute de fata cred k americane ,puse 400-500 km .eu am dat vstromul si le vand.am dat 200 lei de la ivan p din timis.,le dau cu 150 lei. Probabl Galfer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Oricum, rămân pe Brembo, nu experimentez. Or venit riserele. Mulțumesc, Mihai! Editat Martie 17, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Maine verific ce scrie pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri! Suruburile inferioare au fost date cu thread-locker, cele superioare inca nu, deoarece am dorit sa scot motorul la o proba de traseu inainte sa le fixez definitiv. E un must-have la orice V-strom, din punctul meu de vedere. Culoarea nu e cea mai fericita, totusi, dar le-as putea vopsi in camp electrostatic sa semene cu jugul, insa chiar nu ma doare capul. » Post actualizat in 18 Mar 2017 19:37Sa inteleg ca acestea sunt placutele? Bozoro, sunt cele de care imi spuneai? Pana nu am confirmarea de la tine, nu le comand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri! Si eu simt nevoia de niste risere. Cablurile ajung ok cand brachezi ghidonul maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Îs un piiiic intinse. Conducta de frână ajunge la fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Ai cumva vreun cod dupa care sa le identific la ei pe site? Vad ca la SW-Motech sunt undeva la 45 de euro... Si le-as lua in calcul. Vad ca au mai multe modele, de diferite inaltimi, si sunt curios ce model ai tu, sa iau de inaltimea maxima asta. As pune niste risere dar nu am niciun chef sa schimb cabluri si furtunase » Post actualizat in 18 Mar 2017 21:44Unrelated issue: Imi explica cineva cam cum functioneaza indicatorul de benzina la Strom? Conform manualului, ar trebui sa ca dupa ce ramai cu mai putin de 4.5 litri, sa inceapa sa clipeasca semnul de pompa. Dupa ce ramai cu mai putin de 3.5 litri sa inceapa sa clipeasca si ultima linie. Cum am vazut la mine: Am facut plin. Dupa vreo 200 de km, a disparut prima linie de sus. Mai aveam 150 de km pana acasa, asa ca am zis ca am suficienta benzina. In urmatorii 150 de km am ajuns sa imi clieasca ultima linie (ceea ce insemna ca ar trebui sa am sub 3.5 litri). Am mai condus vreo 10-20 de km, si am alimentat: au incaput doar 18 litri. - asta in drum de tura Prin oras: dau sa plec de acasa, pornesc motorul cu ea pe cricul lateral, imi arata o linie. Plec, imi arata 2 linii. Ok. Am indreptat motorul si probabil indicatorul merge bine doar cand e motocicleta dreapta. Ajung la munca, o las - cand sa plec, dau sa o pornesc tot pe cricul lateral, nu vrea sa porneasca. bateria invartea de zor, moto nu pornea. O indrept, si porneste la sfert dupa care incepe sa clipeasca doar pompa (nu si ultima linie). Mai fac vreo 10 km si alimentez. Imi incap doar 17 litri.Asa e la toti, sau e decalibrat indicatorul la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 (editat) Probabil plutitorul semi-dus. Cu pornitul- poate e senzorul ala care taie alimentarea dacă pică motorul pe o parte. Nu știu ce cod au riserele, eu le-am luat de la cineva care le-a avut pe V-strom. Am în plan să schimb conductele cu unele metalice pe viitor, oricum. Cablurile ajung cam la fix, dacă le-aș putea trage doar 1 cm, ar fi perfect. Editat Martie 18, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 indicatoru de benzina functioneaza cam asa.Prima linie se duce dupa 100 si muuuulti km (180-190). Cu cat sunt mai putini cu atat ai mers pre atare in ultima perioada. Daca meri numai in oras prima linie poate sa cada si la 80-90 de km. Cand e inclinat, mai arata baliverne, isi mai revine dupa o perioada, cateodata. Rezerva zici ? Aproape 3 km am impins motoru pe la Sibiu in toamna . Cu alimentatu e dificil. Dupa ce sare pompa mai intra 3 4 litri. Oricum mai mult de 21 de litri si un pic nu poti baga, chiar daca zice 22 parca in carte, pe testate Deci mere bine indicatoru de benzina, e asa orinetativ, cam la fel si consumu, in functie de viteza. Eu resetez contoru de la trip 1 la fiecare alimentare. In functie de stilul de condus te vei obinui.Eu am risere de la SWMotech, cele de pe louis, am ABS si furtunu de frana e la fix. La restu mai e loc. Din cand in cand mi-as dori sa fie mai spre mine ghidonu, dar as sta probabil prea relaxat cu spatele si asta in timp nu face bine la vertebre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.