Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

nu cred ca are joc asa mare incat sa intre camera de bicicleta :)

eu am luat niste latex subtire pe care pana la urma l-am scos. cand jocul devine prea mare schimbi tampoanele si gata. e normal sa aiba un mic joc. de asta au si pus tampoane de cauciuc :D

 

Salut Sergiu,

 

A intrat camera chiar daca jocul nu a fost asa mare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit prin posta si flasher-ul, i-am facut o proba cu un acumulator de bormasina, functioneaza ca in descriere. Am vrut sa il instalez, dar la 6 grade nici pisica nu o dau afara, d-apoi sa stau eu pe langa motor. Mi-ar mai trebui un soclu cauciucat pentru un bec de pozitie, ca vreau sa fac niste modificari la stop. In plus, as vrea sa duc semnale electrice spre side-cases (semnalizari, pozitie si frana), asa ca o sa cam fie de lucru.

Aveam eu odata un stop de vstrom prin garaj. Cum sunt in curatenie si vanzare de paste, poate il gasesc. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

Daca este vreun doritor de o iesire mai pe strada, mai pe langa, in weekend-ul de dupa Paste, in zona Hateg, sa-mi dea de stire. Pana acum sunt trei motoare, un BMW 650 GS, Aprilia Pegaso si eu cu V-Strom 1000. Ideea e ca luam si corturile cu noi si incercam sa gasim zone ceva mai neumblate. Traseele nu sunt batute in cuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu stopul nu stiu daca am ce face, mai degraba as avea nevoie de tampoanele de sub sa.

 

Ieri am montat topcase-ul, a iesit binisor, mai e nevoie de un pic de rigidizare, totusi.


» Post actualizat in 09 Apr 2017 18:15

Are cineva un cod pentru tampoanele alea? Daca da, nu mi-ar strica. Daca nu, o sa-mi fac unele din cauciuc (daca gasesc).

post-92464-0-02265100-1491738016_thumb.jpg

post-92464-0-42886400-1491738033_thumb.jpg

post-92464-0-86223400-1491738034_thumb.jpg

post-92464-0-10568200-1491738036_thumb.jpg

post-92464-0-28796600-1491738037_thumb.jpg

post-92464-0-48446200-1491738038_thumb.jpg

post-92464-0-80644100-1491738040_thumb.jpg

post-92464-0-30288500-1491738042_thumb.jpg

post-92464-0-44166400-1491738043_thumb.jpg

post-92464-0-31691800-1491738045_thumb.jpg

post-92464-0-41533300-1491738046_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar legaturile electrice. Adica cele doua socluri vor acomoda becuri LED pentru frana, iar pozitia va fi asigurata de alt LED, prins intr-un soclu pentru w5w. Lampa va avea o... gaura in plus, deci.

 

Durerea mare e cu tampoanele alea afurisite, cand am luat motorul aveam doua (in fata), acum nu mai am decat unul. Daca gasesc pe original, iau original. Daca nu- lucru manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a scos insfarsit osramul becuri cu led pt pozitie/frana. http://osram-partner.aspad.ro/set-2-becuri-auto-pozitie-stop-frana-p21-5w-ledriving-culoare-rosie-blister-2-becuri-auto-led-131990.p.html . Nu sunt ieftine, avand in vedere ca inclusiv w5w urile sunt undeva la 80 de lei, dar nu se compara calitatea cu nimic de china.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a scos insfarsit osramul becuri cu led pt pozitie/frana. http://osram-partner.aspad.ro/set-2-becuri-auto-pozitie-stop-frana-p21-5w-ledriving-culoare-rosie-blister-2-becuri-auto-led-131990.p.html . Nu sunt ieftine, avand in vedere ca inclusiv w5w urile sunt undeva la 80 de lei, dar nu se compara calitatea cu nimic de china.

Ca tot s-a ajuns la becuri. Ce becuri recomandati ptr Strom. Am vazut pe Emag ca sunt mai multe w5w si la Night Breaker, sunt 2 modele insa difera pretul destul de mult desi in descriere sunt la fel. Vreau o lumina alba sa se "pupe oarecum cu proiectoarele chinezesti si sa nu deranjeze pe alti, pe ploaie etc. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Night braker pe faza scurta/lunga, iar pe pozitii w5w urile warm white cu led tot de la osram. Impreuna sunt aproape identice ca si temperatura de culoaresi arata foarte bine. Unii sunt fani philips visio plus sau cum se numesc cele mai bune becuri de la ei, eu personal sunt fan osram. Am inceput acum multi ani cu coolblue care au inceput sa se arda o data pe an, asa ca de vreo 5 ani folosesc exclusiv night brakeruri. In foile de catalog scrie ca coolblue tine 200 de ore, night braker 250, un bec normal 500 iar unul tip lifetime 1200 ore. Probabil la fel sta treaba si la philips.
Cea mai albastra lumina ramane coolblue de la osram, 4000 K dar probabil proiectoarele chinezesti sunt la 5000-6000 K.
Avand in vedere ca am instalatia electrica originala mai mult ca sigur ca la becuri nu ajung 14 V, deci night brakerele mele au tinut pana acum aproape 40 de mii de km.
Pe emag in mod repetat, mai ales ca vine iepurasul acu, e promotie de 20-40 % la osramuri. Practic acum cateva saptamani am luat niste H3 uri cu 70 de lei in loc de 100. Nu exista pret mai bun pe piata.
Pe ploaie, noaptea, se sta in casa :) nu se plimba lumea cu motoru :)
Si acum mai e o discutie, daca bagi motorul in apa pana la faruri, ca si alti colegi, orice becuri ai pune vor pocni :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care doresc sa isi faca un upgrade la regulatorul de tensiune ...ca sa ramana pentru posteritate...conectorii sunt astia :

 

http://www.furukawa.co.jp/product/catalogue/pdf/auto_c/jc_3_14.pdf

 

problema cu ei este ca nu se gasesc pe la noi si trebuiesc comandati de la niste jnapani din state sau de pe aliexpress in cantitate mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care doresc sa isi faca un upgrade la regulatorul de tensiune ...ca sa ramana pentru posteritate...conectorii sunt astia :

 

http://www.furukawa.co.jp/product/catalogue/pdf/auto_c/jc_3_14.pdf

 

problema cu ei este ca nu se gasesc pe la noi si trebuiesc comandati de la niste jnapani din state sau de pe aliexpress in cantitate mare

 

Ce am comandat eu de la Roadstercycle.com a venit cu mufe cu tot si cu cu conectori de GSX-F (parca). Conectori care s-au potrivit perfect la V-Strom fara nici o modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai dat pe transport si cat ai asteptat pana ti-au venit ?

din ce stiu eu e intre 30 si 60$ :D + ca cei de la posta te mai pun sa platesti vama.

ca eu de asta nici nu am vrut sa cumpar de la Jack ala (+ ca nu imi place personajul :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Night braker pe faza scurta/lunga, iar pe pozitii w5w urile warm white cu led tot de la osram. Impreuna sunt aproape identice ca si temperatura de culoaresi arata foarte bine. Unii sunt fani philips visio plus sau cum se numesc cele mai bune becuri de la ei, eu personal sunt fan osram. Am inceput acum multi ani cu coolblue care au inceput sa se arda o data pe an, asa ca de vreo 5 ani folosesc exclusiv night brakeruri. In foile de catalog scrie ca coolblue tine 200 de ore, night braker 250, un bec normal 500 iar unul tip lifetime 1200 ore. Probabil la fel sta treaba si la philips.

Cea mai albastra lumina ramane coolblue de la osram, 4000 K dar probabil proiectoarele chinezesti sunt la 5000-6000 K.

Avand in vedere ca am instalatia electrica originala mai mult ca sigur ca la becuri nu ajung 14 V, deci night brakerele mele au tinut pana acum aproape 40 de mii de km.

Pe emag in mod repetat, mai ales ca vine iepurasul acu, e promotie de 20-40 % la osramuri. Practic acum cateva saptamani am luat niste H3 uri cu 70 de lei in loc de 100. Nu exista pret mai bun pe piata.

Pe ploaie, noaptea, se sta in casa :) nu se plimba lumea cu motoru :)

Si acum mai e o discutie, daca bagi motorul in apa pana la faruri, ca si alti colegi, orice becuri ai pune vor pocni :)

 

Treaba cu becurile e tare complicata.....ei le lauda ca tin cat lumea si pamentul, dar pana la urma tot galbejelile alea originale tin cel mai mult. De ce? Ca sunt pentru mobre, au filamentul intarit. Sa te uiti la alea originale, au filamentul drept si daca e mobra din 2004. La alea noi o sa vezi cum atarna filamentul, nu sunt facute pentru vibratiile de pe mobre. Si evident se ard mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 de euro pt 40 de mii de km la un set de becuri la care clar se vede diferenta intre cele normale (ieftine) este o investitie decenta. Becurile originale de pe motor care aveau 30 de mii de km sunt ca noi, dar ca si lumina sunt destul de departe de night brakere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai dat pe transport si cat ai asteptat pana ti-au venit ?

din ce stiu eu e intre 30 si 60$ :D + ca cei de la posta te mai pun sa platesti vama.

ca eu de asta nici nu am vrut sa cumpar de la Jack ala (+ ca nu imi place personajul :D )

Eu am luat cu 10 de rosu impreuna. 60USD a fost transportul. Din cauza ca au fost 2 bucati am plati vama undeva pe la 200 RON vama si tva (pentru ambele).

Au venit in cateva saptamani. Totalul de plata a fost 317USD + 200 RON. Din astia, ca sa iti iese bine scoti 20USD care erau in plus ca 10 si-a luat si un bracket de montaj (de care nu era necesar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat alea originale la 115000 km, ca nu mai vedeam, nu ca s-au ars.

 

Treaba cu becurile e tare complicata.....ei le lauda ca tin cat lumea si pamentul, dar pana la urma tot galbejelile alea originale tin cel mai mult. De ce? Ca sunt pentru mobre, au filamentul intarit. Sa te uiti la alea originale, au filamentul drept si daca e mobra din 2004. La alea noi o sa vezi cum atarna filamentul, nu sunt facute pentru vibratiile de pe mobre. Si evident se ard mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am strobe pe frana si am montat si un LED w5w pentru pozitie.


» Post actualizat in 11 Apr 2017 20:48

A, ca idee, am rezolvat-o cu tampoanele pentru sa, mi-a dat un prieten niste banda de cauciuc de 1,5 cm, decupat 5 dreptunghiuri de 5x3 cm, lipit pe plastic, saua sta perfect acum, fara sa mai aiba joc. As fi dat vreo 50 lei pe alea 4 tampoane originale, insa nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O rugaminte pentru un sfat, va rog. La recomandarile primite mai acum ceva vreme m-am apucat de comandat releu nou, mai exact asta: https://mtp-racing.de/Regler-SH775-Honda (de fapt am comandat varianta universala, dar din motive care-mi scapa nu-l mai gasesc acum pe site la ei). La pachet am comandat si conectorii astia: https://mtp-racing.de/Anbaukit .

Amu intrebarea pentru cei care ati facut schimbarea: de ce mai am nevoie oare? La ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut? Sfaturi?

Multam tare mult :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O rugaminte pentru un sfat, va rog. La recomandarile primite mai acum ceva vreme m-am apucat de comandat releu nou, mai exact asta: https://mtp-racing.de/Regler-SH775-Honda (de fapt am comandat varianta universala, dar din motive care-mi scapa nu-l mai gasesc acum pe site la ei). La pachet am comandat si conectorii astia: https://mtp-racing.de/Anbaukit .

Amu intrebarea pentru cei care ati facut schimbarea: de ce mai am nevoie oare? La ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut? Sfaturi?

Multam tare mult :).

fatal error !

din pozele regulatorului se pare ca mufele sunt diferite fata de cele standard pe care le stiu eu pe SH775 . sper totusi ca SH775-Honda e tot una cu SH775 si foloseste mufele pe care le-ai comandat.

mufele alea sunt cam greu de gasit prin europa

 

eu inca nu am facut schimbarea dar sunt in plin proces :). astept sa imi vina conectorii si sa montez toate chestiile. Mi-am luat SH847.

din ce am citit eu pana acum ce trebuie sa faci la SH775 este sa il plasezi intr-un loc ventilat. daca nu e bine aerisit curentul maxim e de 14A ! cu racire duce si vreo 35A. SH847 duce vreo 50A ventilat.

http://www.shindengen.co.jp/img_e/product/electro/catalog/catalog_08.jpg

 

dupa ce mi s-a aras statorul probabil ca o sa desfac regulat capacul sa verific starea bobinei .

acum am inteles de ce mi se reseta GPS-ul prin grecia :D

 

 

 

 

 

 

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper totusi ca SH775-Honda e tot una cu SH775 si foloseste mufele pe care le-ai comandat.

 

Asa ar trebui - la momentul comenzii i-am intrebat pe cei de la MTP daca is compatibile cu Stroama si asta este varianta recomandata de ei. Ar trebui sa mearga. De montaj is curios, se potriveste in locul celui original, trebuie modificari, trebuie mutat mai la aer, etc.

Multam de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pffff....sa stii ca nu ti-au explicat bine. releul este compatibil dar nu sunt compatibile mufele ! nici unul dintre conectori nu este compatibil cu Vstromul vechi deci oricum trebuiesc mufe de adaptare. problema e ca ai comandat mufe care nu sunt compatibile cu releul :)

Cum zicea si Vraji mai sus nu ai nevoie de adaptor pentru montare. referitor la montare unii le-au montat in fata langa motor. eu intentionez sa il las in locul original adica sub buca stanga :)

aste e cel universal

s-l1600.jpg

 

acesta este pentru Honda si trebuiesc mufele folosite de Honda

s-l1600.jpg

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...