sailboat Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Mi-a vibrat și mie cu zgomot de la crash bar-ul care nu era strâns. Mai e problema oalei de ambreiaj (clutch basket cum i-ai zis),dar e aproape imposibil în kilometrii tăi. Fierul meu e modelul vechi și am rectificat oala la englezul renumit, care mi-a spus că a întâlnit aceeași problemă la un dl nou cu cca 15000 km. Ciudat, că Suzuki s-a lăudat că a rezolvat problema oalei la modelul nou, dar, cum am zis, nu cred că e posibil la kilometrii tăi. Subscriu la părerea colegului, mergi la un meseriaș să îl asculte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 In seara asta am mai experimentat putin, si am constatat ca pot sa reproduc exact acelasi zgomot si daca stau pe loc. Calare pe ea, miscand din ghidon stanga-dreapta incet. S-a mai auzit si cand am intors ghidonul stanga ca sa o pun pe cric, exact la capatul miscarii. Nu se aude zgomotul la fiecare miscare de genul asta, dar nici nu trebuie sa insist prea mult pana il aud. Cat de nespecialist sunt eu in mecanica, incep sa cred ca suspensia are o problema. Dar asta chiar ar fi ciudat rau. Nu numai ca nu am mers deloc off-road, nici macar asfalt mai cu gropi nu am apucat sa prind in astia 3200km. Am luat una-doua gropi mai maricele (nu mari), dar la viteze umane. Am avut un ZX6R cu care am fost de cateva ori pe drumuri mai proaste, si nu mi-a facut nicio problema cu suspensia. Sper ca ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Rulmenţii de jug cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 mie cand nu e stricat lantu imi zdrangane pe la 4 mii de ture una din scaritele din spate si tot asa cam intr-a 1 si a 2 a si pe loc, dupaia aud altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Da, la mine dreapta spate zbârnâie pe frână de motor, în special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Hai sa va zic una buna, poate va duce capul mai mult decat pe mine - eu nu am inteles mai deloc ce-si-cum. Dupa ultima tura mai lunga, am descoperit ca vobleaza roata fata destul de rau: daca pe coborare, in viteza a 6-a, luam mainile de pe ghidon, in maxim 2-3 secunde trebuia sa le pun la loc, asa de tare incepea ghidonul sa joace stanga-dreapta. Se simte si pe franare, dar nu chiar ingrijorator. Mno bun, posibile cauze, adica modificari facute fix inainte de tura - inainte nu am observat fenomenul: - schimbat discuri de frana - schimbat anvelope (cu cele de anul trecut, ca sa zic asa, care au stat ~1 an in garaj, la orizontala) - schimbat arc spate Dusa mobra la service, verificat una-alta, concluzii: - roata fata echilibrata (din nou) - face la fel - rulmentii de jug impecabili - in furca, uleiul dintr-un brat aproape nou, in celalalt negru si urat mirositor, ca avand ani de zile vechime; in plus, cuzinetii foarte uzati. Amu as putea incepe sa-l injur pe cel ce-o facut revizia la furca, ca o uitat un brat, dar: eram de fata la revizie, pas cu pas, si in plus simeringurile de ulei is aproape noi la ambele brate, asa cum si trebuiau sa fie (revizia a fost facut acum 1 an, aproximativ 20.000Km). Nu inteleg deloc ce anume ar fi dus la uzura atat de dura si de prematura, la un singur brat. Repet, voblajul am inceput sa-l simt abia acum putina vreme, dupa mai bine de 15.000Km de la revizia furcii. Idei careva? Ce sa fac sa nu se mai intample si alta data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Acelasi lucru si la mine, voblaj roata fata, dupa ce am schimbat pneurile. Am pus anakee 2, noi noutze. Rotile echilibrate la vulcanizare. Cu gumele vechi nu aveam probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Faza e ca anul trecut am mers cu exact aceleasi anvelope si nu am avut nici o problema. Le-am schimbat pentru ca am plecat intr-o tura lunga si nu m-ar fi tinut pana inapoi acasa, dar mai aveau destula viata in ele. Initial am suspectat modalitatea de pastrare peste iarna, poate din cauza asta s-or fi deformat. Dar faza cu uleiul m-o bagat de tot in ceata. Zau nu pricep cum se poate uza un brat semnificativ mai mult decat celalalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 S-a slăbit piulița de la direcție/ghidon. Am pățit la fel, schimbat anvelopă, rulmenți ulei furcă..o banală piulița slăbită Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Daca nu sunt cauciucurile (pune-l pe ala nou si vezi) poate fi jugul nestrans la cuplu corespunzator. Faza cu uleiul diferit e normala, am gasit-o la zeci de mobre. Curbele se iau diferit si jambelel nu lucreaza identic, chiar daca asa pare. Sau si mai grav cand ai facut furcile data trecuta mecanicul nu a curatat bine pe acolo si a lasat ulei vechi. Sau o jamba a fost schimbata in urma unui impact, alta nu. Si de aici uzura diferita a cuzinetilor. Oricum petru faza cu voblajul as incepe cu cauciucurile. Ce marca sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Ce marca sunt? Continental TrailAttack 2, DOT 2113 (cele pe care le-am repus pe mobra, au in mare cam 7-8.000Km). Pana acum am avut Michelin Anankee 3. Si eu am suspectat tot cauciucurile... Faza cu uleiul diferit e normala, am gasit-o la zeci de mobre. Curbele se iau diferit si jambelel nu lucreaza identic, chiar daca asa pare. Asa de mari diferente? Adica unul sa puta/fie negru, unul sa fie ca nou? Ca recomandare, la cati Km ii binevenita revizie furca, presupunand ca-s mai toti pe asfalt, in Romania, pe drumuri mai degraba secundare? Foarte multam . » Post actualizat in 16 Sep 2017 16:19 S-a slăbit piulița de la direcție/ghidon. Am pățit la fel, schimbat anvelopă, rulmenți ulei furcă..o banală piulița slăbită Si tot asa diferenta mare intre uleiul dintr-un brat si celalalt? Ca pe mine asta m-o bagat rau in ceata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Unii zic anual, alţii la 2 ani, alţii... când curge. Eu cred că o să repet la anul operaţiunea. Anul trecut am schimbat tot (simeringuri, cuzineti, ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Si tot asa diferenta mare intre uleiul dintr-un brat si celalalt? Ca pe mine asta m-o bagat rau in ceata... Nu, erau la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 La mine uleiul era la fel de jegos în ambele jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Continental TrailAttack 2, DOT 2113 (cele pe care le-am repus pe mobra, au in mare cam 7-8.000Km). Pana acum am avut Michelin Anankee 3. Si eu am suspectat tot cauciucurile... Asa de mari diferente? Adica unul sa puta/fie negru, unul sa fie ca nou? Ca recomandare, la cati Km ii binevenita revizie furca, presupunand ca-s mai toti pe asfalt, in Romania, pe drumuri mai degraba secundare? Foarte multam . » Post actualizat in 16 Sep 2017 16:19 Eu recomand sa se schimbe la 12000km sau un an. In manual e 12000 sau 2 ani dar astia vorbesc de drumuri civilizate nu de rupturile de strazi de la noi unde se comporta ca la offroad jumate din timp. Ala e un ulei care se uzeaza la fel ca orice alt ulei si nu trebuie lasta acolo ca asa zic baietii: nu curge lasa-l ba!! Daca se mai iese si pe off, cu ata mai mult trebuie schimbat anual. si odata cu el si semeringurile ca in majoritatea cazurilor cand schimbi doar uleiul in 2000km incep sa curga. Pune si tu niste cauciucuri decente (Metzeler sau Pirelli) si probabil nu o sa mai ai probleme. http://ausmotorcyclist.com.au/pirelli-scorpion-trail-ii-confirms-itself-as-the-best-enduro-street-tyre-by-winning-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Salutare Vstromisti, Am iesit sambata la o tura si ceva zdrangane tare urat in oglinda stanga - sticla nu se misca. Ce altceva poate fi? Se poate repara sau trebuie sa o schimb? Mersi fain, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 E o contragreutate in oglinda care s-a dezlipit. Da o gaura dedesubt si baga silicon. Sau oglinda noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 E o contragreutate in oglinda care s-a dezlipit. Da o gaura dedesubt si baga silicon. Sau oglinda noua. Mersi Fabio! Are cineva pe aici de vanzare oglinda stanga originala? O zi buna, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Mi-a vibrat și mie cu zgomot de la crash bar-ul care nu era strâns. Mai e problema oalei de ambreiaj (clutch basket cum i-ai zis),dar e aproape imposibil în kilometrii tăi. Fierul meu e modelul vechi și am rectificat oala la englezul renumit, care mi-a spus că a întâlnit aceeași problemă la un dl nou cu cca 15000 km. Ciudat, că Suzuki s-a lăudat că a rezolvat problema oalei la modelul nou, dar, cum am zis, nu cred că e posibil la kilometrii tăi. Subscriu la părerea colegului, mergi la un meseriaș să îl asculte! poate doar s-au laudat ca de rezolvat nu au rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Eu recomand sa se schimbe la 12000km sau un an. ..... Pune si tu niste cauciucuri decente (Metzeler sau Pirelli) si probabil nu o sa mai ai probleme. http://ausmotorcyclist.com.au/pirelli-scorpion-trail-ii-confirms-itself-as-the-best-enduro-street-tyre-by-winning-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests/ Multam inca odata pentru sfaturi. Pirelli suna tare bine, de incercat. Amu is tare curios sa mai treaca un an, sa vad daca mai am aceeasi problema cu uleiul uzat atat de inegal. Sper sa nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Eu am Scorpion trail 2 de aproape 20k km si inca mai merg. Nu am ajuns la semnele de uzura si sunt oarecum rotunde cauciucurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Ai mers şi cu greutate mare pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 (editat) Am 105kg si am avut maxim si pasagera( 65kg) + vreo 30kg de bagaj( cort etc) In plus am DL1000, este mai greu din principiu. Editat Septembrie 19, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Eu am Scorpion trail 2 de aproape 20k km si inca mai merg. Nu am ajuns la semnele de uzura si sunt oarecum rotunde cauciucurile Hmmm, suna bine . Avand in vedere ca merg 90% cu pasager si bagaje, faptul ca-s dual compound este un mare avantaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Deci zice bine Fabio când recomandă Scorpioanele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.