florin.radu Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) si eu am dat jos motul 300v 10w40 dupa vreo 3000 km din acelasi motiv, este un ulei "reis" foarte aditivat si nu tine 6000 in stroama. din sinteticele incercate de mine mobil 1 15W50 (, si silkolene Pro 4 Plus 10w40 (sunt la al doilea schimb cu el) au mers foarte bine toti cei 6000km si am scapat de "smoala" Si motul 5100 am auzit ca merge bine si o sa-l incerc probabil Editat Iulie 25, 2011 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Cateva imagini din CO! Vobleaza si e un pic imprecisa directia. In conditiile in care furca fata are totul la maxim, si am avut greutate pe spate, side-caseuri si topcase, iar la mersul fara maini devenea periculoasa. Vre-o sugestie aici in afara de servisarea furcii, de care ma pregatesc? Si eu am fenomenul asta si se pare ca sunt rulmentii de la jug care trebuie schimbati. Am vazut indicatorul cu Buru/Turda, pe unde ai fost in concediu ? Erai la o zvarlitura de bat de locu meu de bastina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Si eu am fenomenul asta si se pare ca sunt rulmentii de la jug care trebuie schimbati. Am vazut indicatorul cu Buru/Turda, pe unde ai fost in concediu ? Erai la o zvarlitura de bat de locu meu de bastina Aha... o sa fac un check la jug, merci! Frumos p-acolo Am facut un mic circuit in co, am inceput cu Transalpina ca sa iesim spre Alba Iuliua. Ne-am oprit la Ampoita la pensiunea Mama Luta - bune placintele acolo! Am sta 2 nopti si am facut un tur de imprejurimi, Cricau, Galda de jos, Ramet, Campeni, Abrud, Mogos. Am fost sa vedem si cetatea si schimbare Garzi la Alba Iulia. Se lucreaz in draci pe-acolo, cica e un proiect de 3 ani. Dar e o aripa care se poate vizita si e frumoasa si ingrijita. De aici am plecat spre Stana de Vale si ne-am oprit un pic mai sus, la coada lacului Lesu. Aici ne-am cam furat-o ca am prins doar juma de zi cu soare dupa care a inceput ploia si vantul, ca sa culmine cu pana de curent. Am plecat la primul semn de liniste si ne-am indreptat la niste amici in Brasov. Planuiam sa mergem la Praid, dar am renuntat din cauza vremii si pierderii unei zile pe lacul Lesu. Tot a fost bine acolo, am mancat zilnic pastrav de la crescatoriile din preajma lacului. Cam atat, 1600km per total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 De aici am plecat spre Stana de Vale si ne-am oprit un pic mai sus, la coada lacului Lesu. Cum este drumul pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Cum este drumul pe acolo? Prost, fost asfalt explodat, rupt... nu-i o problema pentru suspensie, mai degraba de aderenta, mult pietris si nisip, peste petice de asfalt. Fara noroaie totusi. Asta incepand de pe la Stana de Vale pana dincolo de lac. Ati vazut pe la noi astfel de conectori? http://www.touratech.com/shops/008/product_info.php?cPath=19_166&products_id=8242 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Da, au asa ceva la Conex Electronic pe Maica Domnului (zona Tei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 http://www.adelaida.ro/advanced_search_result.php?keywords=superseal&x=0&y=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 @ switch & florin.radu: Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Azi i-am facut schimbul de ulei, printre altele ,i-am bagat Repsol ful sintetic, pt inceput suna f. bine, sa vedem cum se comporta cu consumul. I-am pus manere incalzite si cel mai potrivit loc pt potentiometru l-am gasit pe mijlocul ghidonului, sper sa nu ma incomodeze. Urmeaza filtrul de aer K&N. Keep in touch! " DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! " Eu, nemultumit de ce aveam in motor am pus tot Motul full sintetic, acum, dupa 2000km sunt nemultumit. Sunt curios cum evolueaza la tine lucrurile. Te rog, adu-ti aminte peste 2000 de km si fa un raport. Referitor la Manere incalzite, al meu e fixat cu o tablita indoita de surubul de la oglinda stanga. E o pozitie foarte buna... pe mijlocul ghidonului de regula pui gps-ul. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) In privinta suportului de gps, cred ca este loc pe partea dreapta a ghidonului. Sper. Acu studiez ofertele pt gps, sa comand ceva.Daca ai vreo recomandare, multumesc anticipat. Mă scuzați că mă bag. Eu utilizez navigația pe care o folosesc și în mașină și i-am făcut un suport de plastic ca în poză. O alimentez de la o priză legată la baterie printr-o siguranță, practic un prelungitor tot de mașină cu 3 ieșiri care atunci când nu e folosit, stă între vasul cu lichid de răcire și carena din dreapta. Când am nevoie să alimentez navigația sau telefonul, cablul electric al prizei îl bag în cercelul din sârmă de oțel al conductei de frână, iar priza stă în dreapta cheii de contact. De la telefon la fix ajunge firul de "hands free" în urechile mele și pot să ascult muzică sau să vorbesc când mă sună cineva. Dacă vreți mai multe poze, am să fac. Editat Iulie 29, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 @ Vulturul cu dinti In ce priveste Motul 300V 10W40 am inteles si de la alti colegi ca nu prea merge la vstrom , sunt curios cum se comporta cu Repsol-ul, bidonul are 4l, am bagat in motor 2,7 l , vedem cum se comporta si va spun si voua, daca il papa este de unde completa. Am sa incerc sa fac un comsum/1000 km, sa vedem ce iese. In privinta suportului de gps, cred ca este loc pe partea dreapta a ghidonului. Sper. Acu studiez ofertele pt gps, sa comand ceva.Daca ai vreo recomandare, multumesc anticipat. " DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! " Din experienta mea, cea mai buna pozitie pentru gps, a fost pe centru, pe directia privirii. Poti opera si cu stanga si cu dreapta. In mers folosesc stanga, daca ar fi fost pus gpsul in dreapta, cum zici tu, mi-ar fi fost greu. Pentru gps, n-ai decat 2 optiuni serioase. Garmin si TomTom. Eu folosesc asta cu sistemul de fixare de la RAM Mount. Este waterproof si m-am descurcat bine cu el. Dar are si niste hibe. Se alimenteaza prin mufa usb si in timp a devenit instabila si pierde contactul cu alimentarea. Situatie in care iti apare un mesaj pe ecran care te intreaba daca vrei sa treci pe baterie sau il opresti? Daca nu faci nimik se opreste. De la Garmin ar mai fi Zumo, care are o mufa mai shmekera ... dar e si mai scump. TomTom n-am incercat nu stiu ce-i cu ele. Garminul mai are o chestie, buna. Aplicatia de PC cu care poti sa-ti faci trasee, sa incarci sau sa descarci rute... dar e bataie de cap cu instalarea hartilor, crackurilor, etc. Daca nivelul de 1000-1500 de lei e prea mare, poti opta pentru orice alt tip de gps auto, cu alimentare de la bricheta, cu un suport de la RAM si o borseta impermeabila si te descurci cu siguranta. De regula, este supraapreciat gps-ul ca orice alt gadget pentru motoreta! Bafta Mă scuzați că mă bag. Eu utilizez navigația pe care o folosesc și în mașină și i-am făcut un suport de plastic ca în poză. O alimentez de la o priză legată la baterie printr-o siguranță, practic un prelungitor tot de mașină cu 3 ieșiri care atunci când nu e folosit, stă între vasul cu lichid de răcire și carena din dreapta. Când am nevoie să alimentez navigația sau telefonul, cablul electric al prizei îl bag în cercelul din sârmă de oțel al conductei de frână, iar priza stă în dreapta cheii de contact. De la telefon la fix ajunge firul de "hands free" în urechile mele și pot să ascult muzică sau să vorbesc când mă sună cineva. Dacă vreți mai multe poze, am să fac. Da, te rog, mai baga niste poze! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Da, te rog, mai baga niste poze! Merci S-a făcut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 S-a făcut! foarte interesant cum se comporta la vibratii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 foarte interesant cum se comporta la vibratii? Ca și în mașină, n-am nici o treabă și nici nu mi s-a dezlipit ventuza niciodată. Înainte să o montez, o umezesc puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Ca și în mașină, n-am nici o treabă și nici nu mi s-a dezlipit ventuza niciodată. Înainte să o montez, o umezesc puțin. Hmmm... asta cu umezitul e o treaba interesanta. Detalii, va rog! Editat August 1, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Eu am folosit o placa de aluminiu de care am prins un sisten din ala de prindere a telefonului in masina. Acolo e telefonul, GPS-ul, playerul de muzica si tot ce mai are telefonul in el. A stat la aproape 200 km de forestiere acolo fara nici o problema, deci asfaltul ... e la diverse poze aici: https://picasaweb.google.com/radu.prie/VStromania2011#5633624556312836850 https://picasaweb.google.com/radu.prie/VStromania2011#5633923023780510322 Ps: faceti zoom pe poze ca sa le apropiati maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Stiti mai multe despre asta? http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10844.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Stiti mai multe despre asta? http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10844.0.html Unii le-au dat jos si au ramas asa, altii le-au dat jos si au revenit. mie mi se pare un sistem super destept si minutios gandit cu secondary throttle plates (STV). Daca ai vazut vre-odata cum lucreaza alea probabil intelegi de ce. Fara ele - probabil putere data mai brut (nu putere max mai mare) dar consum pe masura. Dupa mine e una din componentele definitorii ale dl-ului. Date jos schimba motoreta total - dar dupa mine nu in bine. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comieu2005 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Pentru cunoscatori sau interesati: VAND DL-ul. /index.php?/topic/665537-suzuki-vstrom-dl650/ Editat August 1, 2011 de comieu2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Pentru cunoscatori sau interesati: VAND DL-ul. /index.php?/topic/665537-suzuki-vstrom-dl650/ dureroasa decizie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Hmmm... asta cu umezitul e o treaba interesanta. Detalii, va rog! Cu salivă ... Bagi un deget în gură, îl scoți și până să se usuce, distribui cvasiuniform saliva de pe el, pe ventuză. Dacă mai rămâne ceva pe deget, te ștergi pe pantaloni sau treci degetele prin păr, simulând că-ți faci freza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Unii le-au dat jos si au ramas asa, altii le-au dat jos si au revenit. mie mi se pare un sistem super destept si minutios gandit cu secondary throttle plates (STV). Daca ai vazut vre-odata cum lucreaza alea probabil intelegi de ce. Fara ele - probabil putere data mai brut (nu putere max mai mare) dar consum pe masura. Dupa mine e una din componentele definitorii ale dl-ului. Date jos schimba motoreta total - dar dupa mine nu in bine. Stima, Paul Sunt contrariat, pe forumuri pe-afara zic de bine despre modificare, iar ca efecte spunca s-ar "liniariza" acceleratia si ar scadea consumul... ma rog, este probabil una dintre acele discutii interminabile! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Cine vrea sa treaca la DL 1000 gaseste unul cu km foarte putini la Automobile Bavaria in Pipera adus la buyback de un proaspat posesor de BMW. Nu l-am vazut personal, dar trec azi pe acolo cu treaba si revin cu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! E cam mare pentru ce vrei tu cred ca are diametrul peste 120. Editat August 4, 2011 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.