switch Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Intr-adevar, GS-ul tau e mai suplu decat vstromul. Muuult mai suplu. De ce crezi ca il vand? Uite, cred ca l-as da la schimb cu un VStrom mic Editat Noiembrie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Uite, cred ca l-as da la schimb cu un VStrom mic : ))) dar totusi care e mai bun? asa ma distrati cand va loviti la glezne cu care motor e mai bun si mai frumos ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 rugam discutiile de genul acesta pe topicul bemve' nu pe acesta. aici e un topic serios si util, nu de balacareala pro si contra. dincolo macar fac asta de cand e topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 dar totusi care e mai bun? asa ma distrati cand va loviti la glezne cu care motor e mai bun si mai frumos ... stima, paul Ambele sunt bune E clar ca din moment ce voua va place, e foarte bun pentru voi, corect? Switch-ule, atunci fa si tu o propunere de schimb pe topicul asta, poate se leaga ceva ?! Ca sa vorbesti dupa aia si din postura de vstromist, sa vezi ce caterinca iese . Cu respect Schimb R1100GS 97/ABS, accesorizat cu VStrom 650, musai ABS Si vorbesc serios. Motivul? Se vinde greu pentru bani, iar VStrom e aproape de ce as vrea sa imi cumpar. Nu o fi ideal din umilul meu punct de vedere, dar se apropie destul cat sa fiu multumit in urma unui schimb. Nu m-ar deranja sa fiu VStromist daca asa mi-e scris; nici VFRist nu m-a deranjat sa fiu o saptamana asta vara rugam discutiile de genul acesta pe topicul bemve' nu pe acesta. aici e un topic serios si util, nu de balacareala pro si contra. dincolo macar fac asta de cand e topicul. Eta dom'ne n'are voie omu sa aiba o opinie care nu ridica VStromu in slavi. Serios acu, n-am nimic personal cu nimeni si nu sunt un fanatic BMW/VStrom/Aprilia. Adevaratii fanatici se balacaresc la BMW si rade lumea de ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 ma refeream strict la balacareala gen a mea e mai mare. nu la opinii. PS oricum a mea e cea mai cea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 ma refeream strict la balacareala gen a mea e mai mare. nu la opinii. PS oricum a mea e cea mai cea.... ba a mea e mai mare ca e galbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 ba a mea e mai mare ca e galbena o fi bolnava??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 ba unde ati disparut toti? nu vedeti ca astialalti ne dau la fund??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 ba unde ati disparut toti? nu vedeti ca astialalti ne dau la fund??? Ce ai patit? Cine atenteaza la fundul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 bemweistii astia......nu mai gaseam topicul, ajunsese pe pagina 2. si nu numai la al meu...la al nostru, al tuturor v-stromistilor, ne dau la fund.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Noi avem mai putine de discutat, aproape ca ne plictisim, pt ca nu se strica nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 n-am disparut bre, urmarim din umbra sa vedem ce iese din dragalaseniile astea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) aveti si voi dreptate..... da mie m-i s-a stricat bazinul de la bmWC, se blocheaza plutitorul.... Editat Noiembrie 14, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 da mie m-i s-a stricat bazinul de la bmWC, se blocheaza plutitorul.... Si nu stii s-o faci pe instalatoru'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 daca aveai plutitor de vstrom nu se mai bloca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 De galbeaza ! Ori are icter ! N-are icter ca e destul de mare si nici galbeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Nu te contrazic dar eu Daytona am vazut pe cele mai multe mobre si chiar pe site sunt mai bine cotate. Apropo de azi sunt la 40€ asa ca e un moment foarte bun pentru cumparaturi Vand manere incalzite Daytona, sigilate, primite cadou (luate de la Louis prin Kronaumoto). Stau de cateva luni la mine in dulap si timpul (chiar si rece ) probeaza ca mie nu-mi trebuie un astfel de produs. Nu mai pun link-ul de pe Louis (part number-ul e 10032048 pt. cine vrea sa le vada pe site-ul lor). Pretz actual pe Louis: 40 euro (redus de la 60). Pretz cerut de mine: 30 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Inca mai merg, coafura rezista. E frigut dar pe distante scurte merge. O toamna atat de secetoasa, uscata si un inceput de iarna nu foarte friguros... ce poate sa ceara mai mult un motociclist? Ma gandesc cu groaza la metrou si aftobuze si cel mai mult ma omoara timpul pierdut in trafic. Apropae o ora pierduta din viata, zilnic. Mi-am pus, totusi de-o parte, tot anul, albume de muzica si niscai e-book-uri sa am toata iarna de citit si ascultat pe drum spre slujba. O s-o bag la iernat la Bozoro si vreau sa revizez cate ceva. Nu ca s-ar impune, dar eu cred in preventie. Am luat-o anul acesta, acum cateva luni, la 21500 si implinesc saptatamana asta 30.000. A mers exceptional, n-a cartit, n-a marait. A carat vin si muratauri, mandre si prieteni, saci de cartofi si varza. Este un companion loial si de nadejde. Si ca sa zic asa, in afara de uleiuri si filtre n-a cerut decat curatenie si putina atentie. Vreau s-o rasplatesc in aceasta iarna cu o servisare a furcii fata, o verficiare a jocului supapelor si o echilibrare a clapetelor [sau cum s-o numi operatiune]. AS vrea sa mai verific si incarcarea bateriei, caci am impresia ca-i cam mica valoare si poate e doar din contacte proaste sau oxidate. As mai vrea s-o inalt un pic, max 2 cm, ca sa merg cu preloadul pe spate la jumatate si sa cresc totusi incarcarea pe fata. Am fost ieri pana la Ploiesti dupa provizi si am venit incarcat. Cutii si topcase plus o geanta pe bancheta din spate . La un moment dat m-au depasit niste baieti cu turinguri mari, BMW, Kawa si mi-au facut pofta de alergat. O usoara instabilitate pe fata a fost tot ce i-am putut reprosa in rest a tinut pasul foarte elegant. De acea sper ca o inaltare a spatelui va mai transfera din greutate spre fata facind-o mai stabila/precisa. In rest, voi mai face nsite gresari si ce-o mai scrie la carte. Editat Noiembrie 21, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 iaca si beleaua ... are cineva idee pe unde pot indrepta janta de spate la v-strom? are o indoitura destula de mica dar care imi sta pe creier. nu pierde presiune dar nici nu vreau sa merg cu ea asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 As mai vrea s-o inalt un pic, max 2 cm, ca sa merg cu preloadul pe spate la jumatate si sa cresc totusi incarcarea pe fata. cum anume se inalta? ce vrei sa-i faci mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) iaca si beleaua ... are cineva idee pe unde pot indrepta janta de spate la v-strom? are o indoitura destula de mica dar care imi sta pe creier. nu pierde presiune dar nici nu vreau sa merg cu ea asa Ti-o indrepti singur cu un ciocan de 1-2 kg si cateva bucati de lemn. Umfli roata bine, o asezi pe doua lemne de brad patrate de 8x8 sau 10x10 cm si lovesti cu ciocanul, dar nu direct ci prin intermediul unei alte bucati de lemn de esenta mai tare, fag/stejar. Bucata asta de lemn cu care lovesti efectiv sa aiba in sectiune cca 2,5x5cm si 20-30 cm lungime. Partea care va fi in contact cu geanta in momentul loviturii o mai polizezi putin pt a copia cat de cat forma gentii(nervuri, raze). Eu asa am facut si a iesit perfect, nici eu nu mai stiam unde s-a strambat. Metoda este buna cand geanta nu este foarte deformata, adica asa cum ai descris-o tu. Altfel trebuie roluita. Pt inaltarea spatelui ai doua variante. Bagi un distantier de 8 mm sub arc si/sau montezi doua piese mai scurte la suspensie, piese care au forma oaselor, din platbanda si cu doua gauri. O distanta mai mica cu 1 mm intre gauri duce la o ridicare de 3 mm a spatelui. In general mai toti care au facut manevra asta au micsorat antraxul cu 8 mm si au ridicat spatele cu 24mm. As mai vrea s-o inalt un pic, max 2 cm, ca sa merg cu preloadul pe spate la jumatate si sa cresc totusi incarcarea pe fata. Editat Noiembrie 21, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) el vrea sa inalte spatele pt. ca a devenit foarte lejera fata cu greutate pe mobra. la inceput se pot scote 1,5-2cm furcile si dupa aceea se decide dca este nevoie si de ridicarea spatelui. @ florin: am vazut cu ochii mei o janta care avea o indoitura de catva mm dar care pusa pe masina de echilibrat sa dovedit a fi stramba pe ambele parti dar ivizibil pe partea opusa indoiturii vizibile, adica se vedea in ce hal era de stramba doar cand se invertea roata pe banc. plus ca dupa indreptat trebuie echilibrata. Editat Noiembrie 21, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 el vrea sa inalte spatele pt. ca a devenit foarte lejera fata cu greutate pe mobra. la inceput se pot scote 1,5-2cm furcile si dupa aceea se decide dca este nevoie si de ridicarea spatelui. daca scoate furcile nu ii scade garda la sol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 @ florin: am vazut cu ochii mei o janta care avea o indoitura de catva mm dar care pusa pe masina de echilibrat sa dovedit a fi stramba pe ambele parti dar ivizibil pe partea opusa indoiturii vizibile, adica se vedea in ce hal era de stramba doar cand se invertea roata pe banc. plus ca dupa indreptat trebuie echilibrata. in viteza 2 pe cricul central nu se vede nicio oscilatie pe stanga doar pe dreapta unde este lovita. Am verificat cu maker-ul fixat pe bascula la fel cum imi centram rotile pe spite de la bicicleta si de la CZ si nu are nici macar 1mm deviatie. o sa incerc metoda cu lemnul eu am incercat cu un plastic si am zgariat putin vopseaua. ca o paranteza rotile de v-strom sunt foarte rezistente am luat cu motocicleta asta canal fara capac (aveam ceva viteza ce e drept) am intrat pe teren intr-un pietroi cam pana la inaltimea scaritelor ascuns in balari de a sarit motocicleta la verticala si roata de fata nu a avut nimic. Cred ca s-a strambat ca am mers cu presiune scazuta 1,5 pe deal si nu am crescut presiune pe asfalt iar o groapa mi-a facut asta. sau pt si simplu la vulcanizare a fortat mai mult cu levierul si a strambat janta pentru ca lovitura pe ea nu se cunoaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 el vrea sa inalte spatele pt. ca a devenit foarte lejera fata cu greutate pe mobra. la inceput se pot scote 1,5-2cm furcile si dupa aceea se decide dca este nevoie si de ridicarea spatelui. Da, exact asta vreau, dar sarind peste prima optiune. Am scut de aluminiu de la sw-motech care-mi mananca din garda la sol si nu as vrea sa mai pierd si prin lasarea din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.