Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1566

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    961

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

S-a rezolvat de la sine hmmm....dupa vreo 15 minute de mers vad ca sta aprins acum,ms!

 

daca e conectorul din spatele radiatorului probabil o sa se repete, ai grija ce de obicei se intampla pe viraje.

bafta

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor, de 3 zile sunt posesor de dl 650 (cel al lui D3leicuie).

 

Am o mica problema, cercurile discurilor fata au joc si din cate stiu nu e in regula.Mai are cineva joc la ele?M-am uitat si la alte motorete si nu joaca deloc.O alta problema ar mai fi la cupla spate care are un joc stanga-dreapta mare.

 

S-a confruntat cineva cu aceste probleme? :cheers:

Link to post
Share on other sites

Salut

Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km?

Edited by biohazardousguy
Link to post
Share on other sites

Salut

Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani?

Urmatoarea mea mobra, care va fi tot VStrom, va fi cu ABS, actuala neavand. Acum depinde si cat de experimentat esti in ale motociclismului.

 

La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km?

Dl-ul de 650 n-are absolut nici o problema. (miar-ele mai au problema cu oala de ambreiaj) Suntem destul de multi vstromisti si pana acum nu am auzit sa fie vreo problema suficient de repetitiva ca sa ajunga bug-ul clasic al modelului. De fapt n-am auzit sa aiba cineva vreo problema majora. Singurul numitor comun ar fi cloncanitul din furca dar dupa 2007 s-a rezolvat si asta. O motocicleta absolut admirabila.

Link to post
Share on other sites

sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta.

daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta.

 

Stima,

Paul

 

Salut

Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km?

 

o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare?

sau la schimb cu una de dl650?

sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? :D

 

Merci,

Paul

Link to post
Share on other sites

sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta.

daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta.

 

Stima,

Paul

 

 

 

o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare?

sau la schimb cu una de dl650?

sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? :D

 

Merci,

Paul

Refa-o pe a ta la Darian.

A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema.

Link to post
Share on other sites

Refa-o pe a ta la Darian.

A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema.

 

Salut,

Eh - n'as pedala 2 luni fara sha.

Poate totusi gasesc sa de 1000.

 

merci,

paul

Link to post
Share on other sites

stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ?

...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ?

Link to post
Share on other sites

stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ?

...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ?

Eu mi-am confetionat una pe loc dintr-un electrod de sudura pe care l-am polizat cu grija. Nush cum este la 1000 dar la 650 cutia filtrului se prinde pe un corp metalic cel care contine clapetele de accelerarie, cate doua la numar pentru fiecare cilindru.

 

Intrebare:

A schimbat cineva pompa de frana cu una radiala? Ma intereseaza ce model a folosit. La modelele dupa 2007 tine putin mai jos frana si cum am mainile mari nu prea imi este comod

Link to post
Share on other sites

Nah, Arrow nu merge cu cricul central ...:D, nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric.

Motofly - merci si ... numai de bine!

PS - felicitari pentru seriozitate!

 

Stima,

Paul

Link to post
Share on other sites

Nah, Arrow nu merge cu cricul central ...:D, nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric.

Motofly - merci si ... numai de bine!

PS - felicitari pentru seriozitate!

 

Stima,

Paul

 

Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata :D da poate mai aduce ;)

Cred ca suna bestial mai ales in padure

Link to post
Share on other sites

Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata :D da poate mai aduce ;)

Cred ca suna bestial mai ales in padure

 

:D Multumesc. ... am auzit ca nu merge pe modele cu ABS - deci nu ai ce sa regreti :blbl:

mie imi trebuia in principiu pt oras cand se speria lumea ca ma vede langa masina, din scurt.

Fara silencer suna mai gros si un pic spre monocilindru ca tonalitate.

Cu silencer imi place ca in ture inalte e mai silentioasa decat cea standard - deci pt ture lungi am solutie sa nu imi bubuie capul dupa 8 ore calare :D.

AAA - m-a spart cat de grea e toba veche - cred ca 15kg are. Asta cred ca undeva un pic peste 3kg - asa ca diferenta de greutate.

 

Numai bine,

Paul

Link to post
Share on other sites

am gasit surubelnita la Hornbach :) maine ma apuc de bijuterit.

 

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

Link to post
Share on other sites

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere.

Link to post
Share on other sites

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

 

 

Gasesti aici.

Link to post
Share on other sites

Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere.

 

Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" :) Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile.

 

Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta!

 

 

Merci!

Link to post
Share on other sites

Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" :) Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile.

 

 

 

 

Merci!

 

Incearca un schimb in natura. S-a mutat de curand si-l vad muncind mereu pe langa casa. Trebui sa aiba ceva de facut pt tine, cat timp regleaza motorul.:rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...