lenoyy Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Stiti de ceva oferte ptr gume? Spatele ar trebui mai urgent, fata mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Stiti de ceva oferte ptr gume? Spatele ar trebui mai urgent, fata mai merge http://anvelopemoto.eu/pagina-principala.html anakee sau tourance are pe stoc si are preturile cele mai mici din Romania. eu am comandat dunlop TR91 si mi-a venit cea de pe spate dupa o luna ! (cica din cauza celor de la dunlop care au ametit transportul)....plm, cert este ca o luna am mers cu karoo T pana l-am facut slick oricum...deocamdată nu recomand TR91 la nimeni. am blocat fata de multe ori . sper sa fie mai ok după ce le mai rodez ca altfel le schimb ca imi pun viata in pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 daca te mananca in poponeata de experimente...pune anakee si nu mai ai treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Are cineva idee ce tip este surubul de la pompa de frana? vreau sa comand unul cu aerisitor incorporat si gasesc doua optiuni: 10mm x 1,25mm (pe asta o sa-l comand in caz ca nu-mi raspunde nimeni ) 10mm x 1,00mm Fabio pe tine ma bazez sa sti Editat August 28, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Are cineva idee ce tip este surubul de la pompa de frana? vreau sa comand unul cu aerisitor incorporat si gasesc doua optiuni:10mm x 1,25mm (pe asta o sa-l comand in caz ca nu-mi raspunde nimeni )10mm x 1,00mmFabio pe tine ma bazez sa sti sa fiu sincer nu mai tin minte exact, dar pompele de frana in general au pas de 1,25. si tu oricum nu ai pompa de stroama ci de cbr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 New v-strom in town (adica in Cluj) E din 2006, 43k, si merge de zbarnaie.. ieri am facut 300 km cu ea pana acasa si imediat mai ies la o tura. Nu m-am mai dat cu v-strom pana acuma si tre sa spun ca mi-a intrecut asteptarile O sa pun poze mai faine dupa ce ii fac o sedinta foto. Din ce am citit pe aici astea negre merg bine pe offroad, de pe unde se poate procura un skid plate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 New v-strom in town (adica in Cluj) E din 2006, 43k, si merge de zbarnaie.. ieri am facut 300 km cu ea pana acasa si imediat mai ies la o tura. Nu m-am mai dat cu v-strom pana acuma si tre sa spun ca mi-a intrecut asteptarile O sa pun poze mai faine dupa ce ii fac o sedinta foto. Din ce am citit pe aici astea negre merg bine pe offroad, de pe unde se poate procura un skid plate? Sa il folosesti cu placere si wellcome de la un alt v-stromist clujean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 sa fiu sincer nu mai tin minte exact, dar pompele de frana in general au pas de 1,25. si tu oricum nu ai pompa de stroama ci de cbr. Pe asta il comand 10mm x 1,25mm Surubul de la v-strom s-a potrivit brici pe pompa de cbr, inclusiv surubul lung de la handguard, si contactul la stopul pe frana. Cred ca ma mananca in c@@r si ii pun etriere cu 4 pistonase tot de cbr ca tare mult mi-au placut franele la GS 1200, de fapt singurul lucru care mi s-a parut demn de pretul motoretei aleia Sunt sigur ca pot duce v-stromul la acelasi nivel pe partea de franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Daca faci asa adaptare si iese bine, fa un review complet, poate ne tragem si noi upgrade. Recunosc ca si pe mine m-au dat pe spate franele la gs-ul de 1200. Ce e drept e drept daca pe voi v-au dat pe spate franele de GS1200...pe mine m-au dat pe jos cele de v-strom ) glumesc....am luat o tranta cum doua saptamani din cauza cauciucului nou care s-a cam dus sanie la o frana banala si fac si eu haz de necaz ) in mod surprinzator cu cauciucurile vechi franam fara nici o grija ca as bloca fata (gratie "minunatului" sistem de franare de pe bijuteriile noastre. frana atat de prost incat stateam fara frica ) ) cum a schimbat cauciucul, evident frana nu s-a imbunatatit ...in schimb stau cu morcovul la orice franare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 daca pe voi v-au dat pe spate franele de GS1200...pe mine m-au dat pe jos cele de v-strom ) glumesc....am luat o tranta cum doua saptamani din cauza cauciucului nou care s-a cam dus sanie la o frana banala si fac si eu haz de necaz ) in mod surprinzator cu cauciucurile vechi franam fara nici o grija ca as bloca fata (gratie "minunatului" sistem de franare de pe bijuteriile noastre. frana atat de prost incat stateam fara frica ) ) cum a schimbat cauciucul, evident frana nu s-a imbunatatit ...in schimb stau cu morcovul la orice franare ) ) mai scade presiunea pe fata sa cresti putin aderenta pe franare. Am si eu dunlop trailmax pe ea si au o aderenta fantastica desi eu le tin la presiune mai mare decat cea de pe bascula. Modificarea franelor este extrem de simpla de facut, eu o sa-mi comand, luni cel mai probabil, kitul complet de aici: http://www.svracingparts.com/products/#ecwid:category=472407&mode=category&offset=0&sort=normal Fiind vorba de frane nu ma apuc eu sa-mi fac adaptarile si prefer sa iau ceva sigur. 75$ piesele si 36$ transportul (destul de scump) Se gasesc pentru etrierii de gsxr, si pentru etrierii de cbr 929/954/600rr/f4i Nu stiu cat efect vor avea asupra distantei de franare ca de scurtat cu mult nu cred sa o scurteze insa cu siguranta va fi necesar mult mai putin efort pentru a oprii "jeep-ul" incarcat si plin de bagaje. O sa fac ceva poze si o descriere in momentul in care o sa fie gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Modificarea franelor este extrem de simpla de facut, eu o sa-mi comand, luni cel mai probabil, kitul complet de aici: http://www.svracingparts.com/products/#ecwid:category=472407&mode=category&offset=0&sort=normal Fiind vorba de frane nu ma apuc eu sa-mi fac adaptarile si prefer sa iau ceva sigur. 75$ piesele si 36$ transportul (destul de scump) Se gasesc pentru etrierii de gsxr, si pentru etrierii de cbr 929/954/600rr/f4i Nu stiu cat efect vor avea asupra distantei de franare ca de scurtat cu mult nu cred sa o scurteze insa cu siguranta va fi necesar mult mai putin efort pentru a oprii "jeep-ul" incarcat si plin de bagaje. O sa fac ceva poze si o descriere in momentul in care o sa fie gata. Unde si cu cat ai gasit etrieri de gsxr/cbr? Si pe mine ma bate de mult gandul sa fac upgrade-ul asta, dar nu stiu cum se comporta la varianta cu ABS. Alta varianta ar fi cu instalatia de la un V-Strom nou, care chiar daca arata la fel, franeaza MULT mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Unde si cu cat ai gasit etrieri de gsxr/cbr? Si pe mine ma bate de mult gandul sa fac upgrade-ul asta, dar nu stiu cum se comporta la varianta cu ABS. Alta varianta ar fi cu instalatia de la un V-Strom nou, care chiar daca arata la fel, franeaza MULT mai bine. Parerile privind comportamentul sistemului de ABS cu etrieri cu 4 pistonase sunt impartite. Unii zic ca nu au observat vreo diferenta si ca se activeaza la fel ca inainte altii zic ca pulsatiile devin un pic mai lungi. Eu o sa-l incerc pe pielea mea sa ma conving si daca nu-mi place piesele le pot vinde unui coleg v-stromist cu motocicleta fara abs. Etrierii o sa-i iau de la un prieten care se ocupa cu dezmembrari de "rachete", "torpile" si alte utilaje care-ti fac picioarele sa tremure cand tragi de gaz N-am vorbit inca de pret, insa cu proxima ocazie il intreb si iti spun. Eu o sa optez catre Nissin ca Franele de pe 929/954 mi se par printre cele mai bune. Franele de pe noul model intr-adevar sunt mult mai bune si din exterior arata la fel. Asa se intampla si cu kawasaki versys sau z750 care au aceleasi frane dar lucreaza complet diferit. Editat August 29, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Parerile privind comportamentul sistemului de ABS cu etrieri cu 4 pistonase sunt impartite. Unii zic ca nu au observat vreo diferenta si ca se activeaza la fel ca inainte altii zic ca pulsatiile devin un pic mai lungi. Eu o sa-l incerc pe pielea mea sa ma conving si daca nu-mi place piesele le pot vinde unui coleg v-stromist cu motocicleta fara abs. Bun, atunci te astept pe tine sa faci proba cu ABS, si daca merge bine incerc si eu Probabil difera comportamentul in functie de ce etrieri/placute pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Bun, atunci te astept pe tine sa faci proba cu ABS, si daca merge bine incerc si eu Probabil difera comportamentul in functie de ce etrieri/placute pui. Unii spun ca este vorba de mai mult volum de lichid de frana care trebuie dislocuit da catre supapele centralei de abs altii ca fiind sistem sub presiune n-are nici o legatura cu volumul si sustin ca o scadere a presiunii este suficienta ca sa nu se blocheze roata. In orice caz mai dureaza ceva pana fac modificarea asta. Revin cu impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 ba, voi nu aveti ce face cu banii! puneti placute brembo, furtune cu insertii metalice aerisiti-le cum trebuie si puteti frana de la pista pana la autostrada incarcat cu bagaje fara nici o frica. sau a mea o avea frane mai speciale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 O sa urmaresc si eu sa vad ce rezulta din ideea asta cu franele. Am fost in w-end cu pasagera, 1.65 si doar 47kg, si totusi nu mi-a placut cum se comporta franele. Intai voi incerca sa inlocuiesc placutele cu unele Brembo. Zi Fabio te rog ce imi recomanzi si cat ma costa, evident trec pe la tine sa le montam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 brembo albastre sunt mai usor de dozat si de controlat, durata buna . brembo rosii daca vrei frane de top, dar sunt mai agresive si ca sensibilitate si ca uzura a discurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Problema nu este ca nu franeaza, are niste frane decente iar cu placute de frana bune sunt destul de ok. Problema la mine este alta... ma tot dau pe diverse supersporturi ale prietenilor, r6, r1, 600rr, 954/929, gsxr 600/1000 ... si vad ce inseamna un sistem de franare premium. Eu incerc sa montez asa ceva pe v-strom pentru ca imi place mult motocicleta asta si pentru ca stiu si vad ca este loc de inbunatatit ceva mai ales pentru situatiile in care am pasager si bagaj. Nicidecum nu am zis ca v-stromul are frane proaste. Ca merg destul de des si pe chopere si stiu ce e aia o frana proasta Editat August 30, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) pai da bre, da aia au de oprit o mobra de 150 de cai si practic au frane de pista unde trebuie sa o franezi in cativa metri, noi de abia avem 67 de cai si de mers race nici nu poate fi vorba. parerea mea este ca franele sunt potrivite prestatiilor mobrei: rezistente usor dozabile au "filing" bun, placutele sa fie de calitate. Editat August 30, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Daca tot se vorbeste despre franare, ia raspundeti-mi la o intrebare test: in conditii tehnice identice, cum se modifica distanta de franare pana la oprire intre o mobra incarcata cu pasager si bagaje vs o mobra doar cu rider? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Daca tot se vorbeste despre franare, ia raspundeti-mi la o intrebare test: in conditii tehnice identice, cum se modifica distanta de franare pana la oprire intre o mobra incarcata cu pasager si bagaje vs o mobra doar cu rider? Buna intrebarea Teoretic nu este nici o diferenta pe distanta pentru ca motocicleta mai grea va apasa mai tare pe sol si va pierde aderenta mai greu cu alte cuvinte se vor opri in acelasi timp. Cel cu masa mai mare va trebui sa apese mai tare pe maneta de frana Ca sa scurtezi distanta de franare ai nevoie de frecare mai mare, cauciucuri mai aderente, discuri mai mari si placute cu coeficientr de frecare mai mare. Diferenta este de feeling si de dozabilitate la sistemele de pe supersporturile moderne. Una este sa franezi cu un deget fara efort alta este sa tragi cu toata mana de maneta ca atunci cand incerci sa opresti v-stromul incarcat intr-o panta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Buna intrebarea Teoretic nu este nici o diferenta pe distanta pentru ca motocicleta mai grea va apasa mai tare pe sol si va pierde aderenta mai greu cu alte cuvinte se vor opri in acelasi timp. Corect! Ai nota 10. Oricum intrebarea n-are legatura cu ceea ce vrei tu sa faci. Stiu de proiectul tau de la mare cand ne-am vazut la Seawolves si sunt tare curios sa-ti stiu parerea dupa finalizare, mai ales ca esti unul dintre putinii pe care-i cunosc care duce mobra asta pana aproape de limite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Diferenta este de feeling si de dozabilitate la sistemele de pe supersporturile moderne. Una este sa franezi cu un deget fara efort alta este sa tragi cu toata mana de maneta ca atunci cand incerci sa opresti v-stromul incarcat intr-o panta. Exact, V-Stromul n-are frane chiar proaste (vorba ta, am mers si eu pe choppere ), dar nici nu se compara cu unele intr-adevar bune. Si nici macar nu ma gandesc la supersporturi, dar nu se compara nici macar cu altele din clasa ei. Nici macar cu amaratul de F650, cu un singur disc pe fata. Cu niste placute bune se schimba un pic treaba - pana acum am incercat EBC HH si Carbone Lorraine HH (care vad ca tocmai s-au redenumit "Mersen" ), dar tot nu se compara nici macar cu V-Stromul nou cu placute Nissin, sau ce or fi alea originale. Cand am fost la test-ride cu V-Stromul nou, dupa ce m-am dat jos de pe el si m-am suit din nou pe al meu, m-am si speriat, in primele curbe am crezut ca am ramas fara frane, chiar si cu EBC HH. O sa incerc si Brembo verzi, portocalii si ce culori o mai avea Fabio, dar tot nu ma astept la schimbari majore. E clar ca trebuie schimbat ceva si in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 furtunele de frana, cele de cauciuc, obosesc in timp. e recomandat sa fie schimbate cu altele noi sau cu cele metalice. cele metalice aveau cei de la thunderbikes din timisoara si le faceau la comanda pe dimensiunea dorita, marca hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) furtunele de frana, cele de cauciuc, obosesc in timp. e recomandat sa fie schimbate cu altele noi sau cu cele metalice. cele metalice aveau cei de la thunderbikes din timisoara si le faceau la comanda pe dimensiunea dorita, marca hell Cavaleru, la motorul meu , la a lui @atw, etc ... furtunurile sunt cu insertie metalica din fabrica... sunt doar cateva bucatele la jug care sunt ca cele clasice din cauciuc si care fac legatura cu conductele metalice de pe cadru pana la centrala de abs si inapoi. Cica se schimba la 4 ani eu le voi mai lasa putin pe pozitii ca deabia anul asta au facut 4 ani. Ma rog ... nu mai fac pronosticuri la cum o sa fie, astept sa vad ce si cum. Daca nu este diferenta atat de mare precum o lauda cei de pe forumurile de afara (one finger brakes) O sa iau noul v-strom cand va veni vremea si gata, ala e aproape perfect si nu mai are nevoie de upgrade la frane/suspensii. Piesele originale le pastrez si pot reveni oricand la configuratia standard. Eu sper sa nu fie cazul Editat August 30, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.