siu_long Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului. Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta. Bine ai venit. Am Givi cumparat de la si montat la Fabio, in Aprilie 2012. Am cazut cu el la o viteza la care ar fi cedat daca era sa aiba probleme de fabricatie. Mai sunt si altii care au "testat" asta. De vibratii nu mi-am dat seama (sau poate nu ma deranjeaza), si casca mea e destul de proasta in ale izolarii fonice. Dau vot de incredere pt Givi. La inceput si eu cautam preturi mai mici. Nu am gasit. Accesoriile sunt scumpe pt cineva cu venit mediu. Sincer, anul asta nu mi le-as fi permis. Nu ii fac reclama lui Fabio, dar pana acum a gasit cea mai buna varianta calitate/pret pt tot ce am avut nevoie. Si crede-ma ca am stat de fiecare data pe net sa caut si eu, pe site-urile din RO, DE, si IT. (o sau dau forward la post-ul asta tuturor noilor veniti) In alta ordine de idei, am iesit ieri la o plimbarica prin oras, e geniala mobra Zici ca ne-am nascut siamezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) pentru cei care vor sa scape de problema ambreiajului la DL1000 se pare ac acest domn a gasit solutia . daca incearca careva sa faca chestia asta as fi tare curios sa vad cum merge . mai ca ma bate gandul sa caut o oala de ambreiaj SH sa incerc treaba asta (l-am pus si pe facebook dar se pare ca acolo n-a interesat pe nimeni) Editat Aprilie 7, 2013 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Intrebati-l pe Raul. El a facut asa ceva la ambreiajul lui la o firma in Anglia, cu bucsat si inlocuire arcuri si zdanganele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bine ai venit. Am Givi cumparat de la si montat la Fabio, in Aprilie 2012. Am cazut cu el la o viteza la care ar fi cedat daca era sa aiba probleme de fabricatie. Mai sunt si altii care au "testat" asta. De vibratii nu mi-am dat seama (sau poate nu ma deranjeaza), si casca mea e destul de proasta in ale izolarii fonice. Dau vot de incredere pt Givi. La inceput si eu cautam preturi mai mici. Nu am gasit. Accesoriile sunt scumpe pt cineva cu venit mediu. Sincer, anul asta nu mi le-as fi permis. Nu ii fac reclama lui Fabio, dar pana acum a gasit cea mai buna varianta calitate/pret pt tot ce am avut nevoie. Si crede-ma ca am stat de fiecare data pe net sa caut si eu, pe site-urile din RO, DE, si IT. (o sau dau forward la post-ul asta tuturor noilor veniti) In alta ordine de idei, am iesit ieri la o plimbarica prin oras, e geniala mobra Zici ca ne-am nascut siamezi Se pare ca ai prins modelul OK de la givi, si a fost montat cum trebe - cat te-a costat? Imi pare rau ca le-ai si "testat", sa speram ca nu se mai repeta. Din pacate n-avem Fabio la Timisoara, dar vreau sa intreb colegii v-stromisti timisoreni la ce doctor isi duc stroamele? Intr-adevar e un super motor, eu mai am cateva detalii de rezolvat la el pana sa devenim siamezi , tre sa-mi vina crashbar-ul, sa mai pun ceva accesorii pe motor, si de-abia astept sa-mi refac saua ca momentan stau cam ghemuit pe el. In rest vreme buna si bani de benzina sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Care-i hiba ambreajului, zdrăngăne la ralantii ? La XRV750 ( şi al meu ) zdrăngănea la ralantii, dacă trăgeam levierul de ambreaj ( decuplam ) se oprea zgomotul. Între timp am avut alte probleme cu oala şi a trebuit înlocuită, am cumpărat una SH care, odată ajunsă, m-a pus un pic pe gânduri când am scos-o din ambalaj deoarece zdrăngănea ( zdruncinată cu mâna ) mult mai tare decât vechea oală. Dar odată montată se pare că este pe cât se poate de silenţioasă, nu se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 oala zdrangane cand se uzeaza foarte rau pe santurile unde culiseaza discurile. de fapt discurile zornaie nu oala proriu zisa. asta in general. la dl1000 erau arcurile alea prea mici se pare si se rezolva schimbandu-le sau punand niste bucsi ceva. ma rog singura problema in cazul dl1000 e doar zgomotul se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Andry, nu e vorba de o oala care huruie cand debraiezi. toate motoretele au un mic zgomot de genul asta dar nu despre asta e vorba la DL1000 intre 3000si 4000rpm, zici ca se rupe ceva in motor. e un sunet scary rau! daca e pe liber poti sa-i dai 9000rpm ca nu o sa vezi sau sa auzi nimic. pusa pe cricul central , bagata in viteza tras de gaz, pana la 3000rpm nimic anormal, dupa aia incepe sa se auda si lantul incepe sa aiba ruperi de ritm. zici ca se agata de ceva. sunetul e de asemenea ciuadat, zici ca se agata ceva in motor, tranacane ciudat. dupa 4000rpm revine la normal, totul merge cursiv de zici ca nu s-a intamplat nimic. eu anul trecut dadeam vina pe lant ca era cam uzat. anul asta am schimbat si lantul si era sa fac infarct cand am auzit cum face. mergeam prin garaj fara casca si se auzea destul de tare. cu casca in cap nu o auzi asa de bine asa ca nu-ti prea faci griji. toata lumea zice ca asa fac toate si ca "stai linistit ca nu se strica"....dar dupa ce o vezi si o auzi mai dormi linistit ?!? n rest e o motoreta super pentru banii dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Se pare ca ai prins modelul OK de la givi, si a fost montat cum trebe - cat te-a costat? Nu mai stiu cat a costat crash-ul, pt ca la operatiunea aia am luat si cob-uri spate de la givi, priza de 12v (+montarile lor). Dar daca il intrebi pe Fabio poate stie. Din cate stiu, "modelul OK" este cel produs dupa nu stiu ce an, asa ca daca iti iei nou nu ai pb. Nu stiu cum e Timisoara, dar probabil singurul lucru bun in Buc pt motociclism este ca avem la cine sa service-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 eu il ofer la110 euro cu tot cu montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salut, Nu or mai ramas prea multi prin tm din pacate - vezi la Paul Moto - magazin in Balcescu colt cu Porumbescu (langa florarie) si service la iesire din TM spre Giroc pe stanga intr-o hala. Are preturi oki la echipamente/accesorii si Luci (mecanicul de la service) e super rabdator si tipicar - o combinatie buna de bagat mana prin moto. Numai de bine, Paul Din pacate n-avem Fabio la Timisoara, dar vreau sa intreb colegii v-stromisti timisoreni la ce doctor isi duc stroamele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 cine aduce piese originale suzuki dl 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 te ajut eu daca vrei. ce iti trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Apai imi trebuie mai multe,cum ar fi:levier ambreiaj,bucsa aia de bronz,tija care impinge cilindrul hidraulic al ambreiajului,protectia de cauciuc din exteriorul pompei ambreiajului, suportul ala care tine deflectorul de vant,hand-protector-ul stang si chestiutele alea tip baioneta sau cum le-o fi zicand,care tin plasticele de carene(sunt vreo 3 groase si restul mai subtiri)...Te bagi? Apropo! Darab,inseamna in ungureste bucati.Am scris asa fiindca in caz de nereusita in tara trimit comanda in Ungaria. Editat Aprilie 9, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 maine ma duc sa le comand. te anunt eu dupa ce dau comanda cand vin si pretul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Au mai aparut ceva noutati in domeniul schimbului de ulei? sau tot pe Motul 5100 sa merg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Apai imi trebuie mai multe,cum ar fi:levier ambreiaj,bucsa aia de bronz,tija care impinge cilindrul hidraulic al ambreiajului,protectia de cauciuc din exteriorul pompei ambreiajului, suportul ala care tine deflectorul de vant,hand-protector-ul stang si chestiutele alea tip baioneta sau cum le-o fi zicand,care tin plasticele de carene(sunt vreo 3 groase si restul mai subtiri)...Te bagi? Apropo! Darab,inseamna in ungureste bucati.Am scris asa fiindca in caz de nereusita in tara trimit comanda in Ungaria. Darab alea sunt de fapt "rivets" uite un site si in limba engleza http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/49/Year/2008/ModelID/8735/Model/DL1000/GroupID/421745/Group/COWL_BODY_INSTALLATION_PARTS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Un pic offtopic, dar este nevoie de Vigneta pentru motocicleta in Bulgaria? Voi intra luna urmatoare in Bulgaria pe la Ruse si iesi spre Turcia prin Edirne cu destinatia finala Elazig. Ceva sugestii pentru traseul de pe portiunea bulgareasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 te ajut eu daca vrei. ce iti trebuie? Vezi PM!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Au mai aparut ceva noutati in domeniul schimbului de ulei? sau tot pe Motul 5100 sa merg? poti incerca 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Apai imi trebuie mai multe,cum ar fi:levier ambreiaj,bucsa aia de bronz,tija care impinge cilindrul hidraulic al ambreiajului,protectia de cauciuc din exteriorul pompei ambreiajului, suportul ala care tine deflectorul de vant,hand-protector-ul stang si chestiutele alea tip baioneta sau cum le-o fi zicand,care tin plasticele de carene(sunt vreo 3 groase si restul mai subtiri)...Te bagi? Apropo! Darab,inseamna in ungureste bucati.Am scris asa fiindca in caz de nereusita in tara trimit comanda in Ungaria. Io bag sama ca ti s-o rasturnat motorashu', asa o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 10, 2013 Autor Share Postat Aprilie 10, 2013 Fabio am si eu nevoie de o informatie. Unde gasesc manuale de service pentru ATV-uri? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 sincer, habar nu am. http://www.manualedereparatie.info/ sunt cateva aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 10, 2013 Autor Share Postat Aprilie 10, 2013 sincer, habar nu am. http://www.manualedereparatie.info/ sunt cateva aici Am cautat acolo dar nu are pentru modelul care il caut eu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Un pic offtopic, dar este nevoie de Vigneta pentru motocicleta in Bulgaria? Voi intra luna urmatoare in Bulgaria pe la Ruse si iesi spre Turcia prin Edirne cu destinatia finala Elazig. Ceva sugestii pentru traseul de pe portiunea bulgareasca? pentru motocicleta la bulgari nu ai nevoie de rovigneta ...si nici nu platesti podul. Primul stop unde vezi masini treci pe langa ele pe o poarta paralela si intra direct la vama. uletin, pasaport si gata. La turci de vreo 2 ani nu platesti viza nici cu pasaport turistic. in ce priveste traseul ma abtin fiindca pe traseul tau nu am fost de vreo 7 ani.... Verifica data la care se va inchide circulatia pe podul de la giurgiu...au anuntat azi la radio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Io bag sama ca ti s-o rasturnat motorashu', asa o fi? Deloc!Pur si simplu s-au uzat piesele mentionate,rau de tot,cu exceptia handguardului pe care mi l-a crapat putin unul cu jeepanu cand a dat cu spatele,dar motorul nu a cazut.Uite ce uzura babana!Iar gaura aia din interior-jos a fost sapata de tija impingatoare(zici ca e din fabrica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.