Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Moto cu parbrizul mare e al colegului aecrag, poti sa ii trimiti un mesaj sa iti dea mai multe detalii.. cred ca era un parbriz Givi dar nu-s sigur 100%.

 

De la Padis pana in Pietroasa e asfaltat nou, e circuit de curse.. noi am urcat inspre Padis prin Poiana Horea asa ca nu stiu ce sa iti spun despre varianta Rachitele dar poti sa intrebi pe topicul asta /index.php?/topic/694348-27-30-iunie-2013-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/page-4

Stie cineva informativ cat costa un service complet furca fata? Cu tot cu bucsi schimbate?

Mi-am instalat fork brace-ul azi si sincer nu asteptam sa aiba asa efect. Nu am facut decat vreo 5 km de test dar se simte de parca mi-am schimbat toata fata la motor :D

 

 

Fork brace-ul nu transforma Vstromul in KTM, dar o inbunatatire a suspensiei in toate situatiile se simte. Roata merge numai sus jos fara,sau cu mai putine, oscilatii laterale, in niciun caz benefice. Efectul este cu atat mai vizibil cu cat se merge pe drumuri mai proaste. Pt edificarea completa recomand demontarea provizorie a fork brace-ului dupa 1-2 saptamani de utilizare si atunci va fi evidenta inrautatirea comportamentului suspensiei fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema cu cutia (cred) , rece merge perfect dar cand stau in trafic si se incalzeste, intra foarte greu in treptele 1,2,3, cateodata mi s-a intamplat sa nu mai iasa din treapta 1 decat dupa cateva incercari, de la ce ar putea fi?

Editat de 2M.R.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

S-au dat si inaltatoarele.

Accesorii ramase:
evacuare Arrow Titan (galerii+toba+2silencere) - 300 eu
2 simeringuri rulmenti jug noi - 10eu

Sunet -


Ca si greutate - Arrow este incredibil de usoara (cred ca galerie+toba au sub 5kg) in schimb evacuarea stock este incredibil de grea - cred ca 12kg au daca imi amintesc bine.

Stima,

paul

post-18136-0-74105500-1373259971_thumb.jpg

post-18136-0-74481000-1373260011_thumb.jpg

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Fratilor, am mpresia ca stroama mea nu trage cum trebuie. Mi se pare cam puturoasa la mers in spitz-uri...scuze de expresie. Adica ea incepe sa traga calumea incepand cu 6-7 mii de ture.Pana la turatiile respective este destul de blanda. Fiind motor in V, cuplul nu ar trebui livrat mai de jos? Ma gandesc sa-i verific filtrul de aer insa nu stiu exact cat trebuie demontat din mobra :( Daca filtrul se dovedeste a fi ok, ce ar mai putea fi? DIn nou, e posibil sa fie doar in mintea mea, stiindu-ma ipohondru cand vine vorba de motoare :D Astept niste pareri. SI inca ceva, care e gama voastra de schimbat vitezele referitor la raportul treapta-km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

salut,

de cat timp ai motoreta? e o diferenta fatza de "inainte"? ... sau pur si simplu te gandesti ca ar trebui sa "livreze" mai de jos.

din cate stiu eu cand e filtru imbacsit incepe sa consume mai mult si face ceva probleme dar in ture inalte cand e nevoie de flux de aer mai mare.

bujiile cum arata la culoare?

ca sa desfaci/verifici filtrul aer - tre date jos carenele si rezervorul - poate prinde bine ca si exercitiu :D.

Puturoshenia la DL e controlata de STVA - marea shmecherie de la suzuki - tu deschizi acceleratia la maxim si clapetele secundare se inchid ca sa nu o iei in balarii cu moto.

 

dar poti da jos clapetele secundare si atunci poti sa controlezi mai bine.

Sunt curios daca le-a dat cineva jos si cum merge fata de standard?

 

aia cu corelarea treapta/viteza - n-am idee - dupa ureche.

 

Numai bine,

Paul

 

Salutare!

 

Fratilor, am mpresia ca stroama mea nu trage cum trebuie. Mi se pare cam puturoasa la mers in spitz-uri...scuze de expresie. Adica ea incepe sa traga calumea incepand cu 6-7 mii de ture.Pana la turatiile respective este destul de blanda. Fiind motor in V, cuplul nu ar trebui livrat mai de jos? Ma gandesc sa-i verific filtrul de aer insa nu stiu exact cat trebuie demontat din mobra Daca filtrul se dovedeste a fi ok, ce ar mai putea fi? DIn nou, e posibil sa fie doar in mintea mea, stiindu-ma ipohondru cand vine vorba de motoare Astept niste pareri. SI inca ceva, care e gama voastra de schimbat vitezele referitor la raportul treapta-km/h?

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am scos eu. dar le-am pus la loc la fel de repede. de la 5000 in sus este mult mai ok, trage ma repede si mai bine, da la ture mici si medii parca era apucata de streche. topaie, salta si face ca toate alea. trebuie pus un powercomander sau ceva similar daca vrei sa ai scoti clapetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am scos eu. dar le-am pus la loc la fel de repede. de la 5000 in sus este mult mai ok, trage ma repede si mai bine, da la ture mici si medii parca era apucata de streche. topaie, salta si face ca toate alea. trebuie pus un powercomander sau ceva similar daca vrei sa ai scoti clapetele.

 

merci, eram curios cum se manifesta fara.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

salut,

de cat timp ai motoreta? e o diferenta fatza de "inainte"? ... sau pur si simplu te gandesti ca ar trebui sa "livreze" mai de jos.

din cate stiu eu cand e filtru imbacsit incepe sa consume mai mult si face ceva probleme dar in ture inalte cand e nevoie de flux de aer mai mare.

bujiile cum arata la culoare?

ca sa desfaci/verifici filtrul aer - tre date jos carenele si rezervorul - poate prinde bine ca si exercitiu :D.

Puturoshenia la DL e controlata de STVA - marea shmecherie de la suzuki - tu deschizi acceleratia la maxim si clapetele secundare se inchid ca sa nu o iei in balarii cu moto.

 

dar poti da jos clapetele secundare si atunci poti sa controlezi mai bine.

Sunt curios daca le-a dat cineva jos si cum merge fata de standard?

 

aia cu corelarea treapta/viteza - n-am idee - dupa ureche.

 

Numai bine,

Paul

 

Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. Ma gandeam ca ar mai putea fi ceva cu maparea sau cu injectia.De tras, dupa cum spuneam mai sus, dupa 7000 de ture trage super, parca ma impinge satana de la spate insa, eu am mai mers pe V-uri(carburatie ce-i drept) iar cuplul era livrat mult mai de jos iar sus se plafonau. Scuze, cand vine vorba de mecanica eu sunt ,,Blonda de la Drept'' :crack:

 

Multam de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cric central gasesc sa cumpar la un pret rezonabil ? Am vazut ca unul nou e cam 150 euro. Imi convine si cel lateral pentru utilizarea zilnica, dar mi-ar fi de folos cel central pentru servisarea lantului.

Un tratament de combustibil cum e cel de aici face bine la sistemul de injectie sau poate sa faca mai rau ? Preventiv, binenteles, ca motorul merge bine deocamdata, dar as vrea sa previn un eventual mers prost. Iar pentru depozitarea de iarna se poate folosi un stabilizator de benzina cum ar fi cel de aici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. :crack:

 

Multam de raspuns!

Sa nu ma intelegi gresit - tine de clapete dar e normal sa fie asa si motoreta e oki.

Eventual mergi un pic pe alta si o sa vezi ca face la fel - probabbil ca daca simti alfel o sa fie doar o senzatie si dupa aia nu mai dormi :D

sau da-o pt o tura la cineva cu dl sa mearga un pic cu ea.

Daca inainte ai condus ceva vitezan probabil ca ti se pare lenesh.

Uita-te pe graficul de putere de la DL ... la 5k ture ai 40hp, la 6k - 50hp, 7k - 60 hp - isi da drumul un pic mai sus dar e normal

Nu cred ca e cineva care care a fost surprins de puterea motorului si s-a "trezit" pe-o roata.

Lasa -o in pace ca e oki - da-i un pic de timp sa te obisnuiesti cu ea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. Ma gandeam ca ar mai putea fi ceva cu maparea sau cu injectia.De tras, dupa cum spuneam mai sus, dupa 7000 de ture trage super, parca ma impinge satana de la spate insa, eu am mai mers pe V-uri(carburatie ce-i drept) iar cuplul era livrat mult mai de jos iar sus se plafonau. Scuze, cand vine vorba de mecanica eu sunt ,,Blonda de la Drept'' :crack:

 

Multam de raspuns!

Daca esti obisnuit cu choppere de 1000 si ceva, atunci da, alea zici ca-s diesel. V-Stromul se comporta altfel, cu cat o turezi mai mult cu atat trage mai bine, iar intre 7000 si 10000 e racheta. Dar ar trebui sa traga binisor si de la 4-5000 in sus, nu e chiar martoaga.

Vino maine la arc si poti sa faci schimb cu altcineva, ca sa faci o comparatie, de obicei vin mai multi V-Stromisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cric central gasesc sa cumpar la un pret rezonabil ? Am vazut ca unul nou e cam 150 euro. Imi convine si cel lateral pentru utilizarea zilnica, dar mi-ar fi de folos cel central pentru servisarea lantului.

Un tratament de combustibil cum e cel de aici face bine la sistemul de injectie sau poate sa faca mai rau ? Preventiv, binenteles, ca motorul merge bine deocamdata, dar as vrea sa previn un eventual mers prost. Iar pentru depozitarea de iarna se poate folosi un stabilizator de benzina cum ar fi cel de aici ?

Salut,

Nu stiu sa se faca cricuri de dl prin ro la preturi "rezonabile".

Dupa mine vezi un scottoiler - te scuteste si de necesitatea unui cric central, iti prelungeste viata lantului la greu (50%? ca idee), un mare plus - mersul cu un lantz tot timpul uns e de vis, salvezi banii de spray de curatzat si spray de uns - mie imi ajungea sa curat/ung lantul de 4 ori si imi venea sa ma dau jos cand il auzeam ca zornaie - se duce spraiul destul de repede de pe lant mai ales daca mergi pe orice fel de vreme - ploaie.

Nu tre sa cari spray de curatit/uns cu tine in concediu - mai ales daca faci ture lungi. Scapi de operatia mizerabila de curatit.uns - pe marginea strazii nu e chiar o placere curatitul/unsul de lantz.

 

2 dezavantaje - unul ca se face un pic de jeg pe aparatoare lantz de la ungator (cui ii pasa?) si al doilea - cand dai roata jos sau intins lant - tre' un stander roata spate sau sa agatzi moto de ceva cu chinga.

Si la scottoiler e foarte simplu - pui ulei in rezervor si ai uitat de el 3-4mii de km.

 

PS - postul nu are legatura cu scotoilerul meu care la un moment data a fost la vanzare (la 50 euro - contravaloarea a 3 spray-uri de uns si 2 de curatat) ca nu mai e de vanzare. Ramane pe moto si in concediul ce urmeaza si la urmatorul proprietar de dl.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti obisnuit cu choppere de 1000 si ceva, atunci da, alea zici ca-s diesel. V-Stromul se comporta altfel, cu cat o turezi mai mult cu atat trage mai bine, iar intre 7000 si 10000 e racheta. Dar ar trebui sa traga binisor si de la 4-5000 in sus, nu e chiar martoaga.

Vino maine la arc si poti sa faci schimb cu altcineva, ca sa faci o comparatie, de obicei vin mai multi V-Stromisti.

Multam de raspuns , o sa incerc sa ajung si eu maine la Arc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tratament de combustibil cum e cel de aici face bine la sistemul de injectie sau poate sa faca mai rau ? Preventiv, binenteles, ca motorul merge bine deocamdata, dar as vrea sa previn un eventual mers prost. Iar pentru depozitarea de iarna se poate folosi un stabilizator de benzina cum ar fi cel de aici ?

 

Stabilizatorul ala sigur nu e facut de procycle si e rebrand de la altii.

Daca chiar insisti - peste iarna se poate pune stabilizator - se gaseste la benzinarii. O alta varianta este sa nu o lasi la iernat. Cat avem noi zapada pe strazi - 1 luna pe an nu cred ca e suficient timp pt depuneri in combustibil.

Din citite - curatitoarele iti curata si garniturile intalnite in cale deci ar fi de evitat.

Eu personal am incercat sa folosesc benzina de la benzinarii mai spalate in general - rompetrol/petromV.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi-a sugerat si Fabio sa-mi iau un scottoiler sau ceva asemanator. Totusi, nu vad de ce as scapa de mentenanta lantului. Ok, se unge incontinuu, dar daca e uns, inseamna ca se lipeste si praful de el, deci la un moment dat trebuie curatat. Sau fiind incontinuu uns, praful care se lipeste va fi aruncat de pe lant cu uleiul vechi ? Iar uleiul cu praf aruncat de pe lant nu se lipeste de aparatoarea de lant si de zona aia unde e melcul de ambreiaj ? Ok, astea se pot spala din cand in cand. Se spala mai usor mizeria produsa de uleiul respectiv ? Se poate spala la spalatorie cu spume conventionale ?

Vad ca scottoiler are vreo doua variante cu actionare prin vacuum-ul produs de motor si mai are si variante actionate electronic, prin unitati alimentate de la baterie.

As merge pe varianta cu vacuum, sa nu ma mai leg la instalatia electrica. Pe V-strom se poate monta usor conducta de vacuum ? Se modifica ceva in tubulatura originala a motorului sau se poate atasa la o conducta lasata cumva special pentru asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Se unge usor in continuu si nu se aduna praf - mai ales daca folosesti ulei de drujba in ungator :D.

sau sintetic.

smacul rezultat prin aruncare se aduna pe interiorul aparatorii de lant si pe interiorul plasticului de la pinionul mic - de obicei acolo se aduna si smacul de la spray-ul de lant.

Oricum - smacul de la ulei e mult mai usor de curatat decat smacul adunat de la spray de lant.

Cele doua plastice de mai sus trebuie curatate din cand in cand - eu cam o data pe an - max 2 - dar curatat grosolan cu surubelnita.

scottoilerul electronic e un moft si e scump.

scottoilerul cu vacuum e perfect pt ce trebuie - si se monteaza foarte usor - la unul dintre cele doua corpuri injectoare ai doua tzevushti din alea unde se face sincronizarea - unde ai doua - la una dintre ele conectezi vacuumul de comanda.

ca pozitionare - eu l-am pus pe cadru, lateral stanga - pe net mai gasesti poze cu idei de pozitionare.

Reglajul debitului se face simplu - daca pata de pe aparatoarea de lant in zona din spate e prea lunga - mai inchizi din scottoiler.:D

Glumesc - lantul trebuie sa aiba o pelicula in zona oringurilor - se vede cand te uiti din lateral in lumina.

 

bafta,

paul

 

Da, mi-a sugerat si Fabio sa-mi iau un scottoiler sau ceva asemanator. Totusi, nu vad de ce as scapa de mentenanta lantului. Ok, se unge incontinuu, dar daca e uns, inseamna ca se lipeste si praful de el, deci la un moment dat trebuie curatat. Sau fiind incontinuu uns, praful care se lipeste va fi aruncat de pe lant cu uleiul vechi ? Iar uleiul cu praf aruncat de pe lant nu se lipeste de aparatoarea de lant si de zona aia unde e melcul de ambreiaj ? Ok, astea se pot spala din cand in cand. Se spala mai usor mizeria produsa de uleiul respectiv ? Se poate spala la spalatorie cu spume conventionale ?

Vad ca scottoiler are vreo doua variante cu actionare prin vacuum-ul produs de motor si mai are si variante actionate electronic, prin unitati alimentate de la baterie.

As merge pe varianta cu vacuum, sa nu ma mai leg la instalatia electrica. Pe V-strom se poate monta usor conducta de vacuum ? Se modifica ceva in tubulatura originala a motorului sau se poate atasa la o conducta lasata cumva special pentru asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de informatii, cred ca am sa iau unul, dar cred ca sezonul viitor. Eu nu merg iarna, si din Noiembrie pana in Aprilie nu o pornesc deloc, asa ca am sa ma interesez si de un stabilizator. La DR am pus un flacon de la louis iarna trecuta, dar asta era pe carburator, de asta intrebam ce stabilizator folositi la DL.



http://heavyduties.ro/suzuki/Vstrom650.html

Poti intreba de cric central, eu de la ei am luat pentru Transplant.

 

Vad ca nu fac pentru Dl650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...